Klussershoekje Sept/Okt deel 17

Anoniempje: Hier klussen we niet meer zoveel, Guus vindt het maar niks met zo’n dikke buik :oops:, maar normaal gesproken is dat helemaaaaal niet vervelend… :stuck_out_tongue: .

Groetjes Vanessa.

nes: dat hoor je wel vaker dat mannen de buik lastig of eng vinden met klussen. Komt vanzelf allemaal wel weer goed…

Ik ben op vakantie geweest naar Duitsland. Ik heb echt een heerlijke tijd gehad en ben alweer uitgerust. Het had wel langer mogen duren en ik merk dat ik echt geen zin heb om maandag weer te beginnen met werken.

Nes mijn hubbie vindt het ook al een hele tijd niks meer om te klussen hoor. Hij is geloof ik bang dat ukkie met een gat in zijn hoofd geboren wordt :lol:

Anoniempje wat betreft om de dag klussen, mijn dinnetje moest van de gyn van dag 10 tot dag 18 om de dag klussen dan is de kans bij een regelmatige niet te lange cyclus het grootst (dus als je op 28 dagen zou zitten 4 dagen voor tot 4 dagen na de helft). Dat hebben wij ook gedaan hoor, en het was twee keer met een maand of 3 raak, dus bij ons heeft het geholpen (denk ik).

Hier komen straks mijn schoonouders even langs, mijn schoonmoeder gaat me dan even helpen met het inkorten van de overgordijnen van de babykamer, die zijn door de ombouw en vensterbank ietsje te lang geworden en aangezien dat op de hand moet en ik dat echt zo’n … werk vindt… ben ik heel blij dat ze me komt helpen (heeft hubbie haar gisteren gevraagd). Hoop wel dat de hoofdpijn niet erger wordt… ik ga dus lekker rustig rondsjokken vandaag.

Suus, fijn hoor dat je schoonmoeder even omt helpen Gordijnen zijn toch al zo’n rot klus.

Gisteravond best gezellig geweest, vandaag gaan wij ook een dgaje niks doen denk ik.

Morgenvroeg moet ik naar de huisarts voor mijn allegie. Hubbie wil dat ik een verwijskaart krijg voor een second opionn.

Hey meiden,

wou even laten weten dat ik een weekje naar Zeeland ben! :dance:

Voor de meiden die moeten klussen…zet 'm op!!

En ik hoop dat er nog zwangeren komen!!

En de zwanger…geniet er nog van :-* :-*

Hahaha Nes en Suus: hier hetzelfde… Even geen klussen met mannetje, die vind het niks met die buik. Merk dat ik zelf ook met hele andere dingen bezig ben dan dat, dus vind het prima.

Wij hebben ook om de dag geklust Anoniempje omdat ik dat ergens las. Dat heeft bij ons dus wel gewerkt… Oh enne geprobeerd min of meer gelijktijdig een orgasme te hebben, dat wil ook weleens helpen, zegt men… Hier werkten die tips in elk geval. :oops:

:mrgreen: dus klussen om de dag moet uiteindelijk resultaat geven :pray:

Nou had ik dat al lang geleden ergens gelezen dus de afgelopen maanden meestal ook netjes aan gehouden hoor.

Dus we wachten maar ( rustig :liar: ) af. :wink:

Al die mannen zijn toch hetzelfde he, denken alemaal dat die kleintjes met een deuk geboren gaan worden als ze klussen :lol: maar kan me wel voorstellen hoor dat het toch even anders is.

Lieke: succes bij de dokter, is een tom-tom niks voor jou :wink:

Angel: fijne vakantie hoor meid!

Janinepien: die had ik nog niet gehoord hoor :eh: , weer wat geleerd dus.

Weet wel dat het geadviseerd wordt als je bevalling niet op gang wil komen, dan flink klussen zei een gyn. wel eens tegen iemand en als vooral de man maar …, soort gel he net als bij inleiden :lol:

ik wilde eigenlijk eens proberen om een nieuw deeltje te openen want dat wordt wel weer eens tijd he.

Maar heb geen idee hoe het precies moet, hoe krijg ik het lijstje mee, heb al geprobeerd met knippen en plakken maar

Dus ik wil het evt. wel doen maar dan moet iemand even uitleggen hoe :lol:

chelleke: veel plezier!!!

Sorry, maar ik heb ook geen idee hoe dat moet :oops:

Was er ook al eens me bezig geweest…mischien kunnen ze ons bij een ander klusser forum helpen…

Chelleke fijne vakantie :dance: :dance:

Ik ga ff eten maken (paella)…

Anoniempje, om een nieuw deeltje te beginnen:

Klik op het lijstje op je rechter muisknop en kies voor ‘afbeelding opslaan als’ en sla deze op.

Open een nieuw deeltje en voeg de afbeelding toe via ‘bladeren’ en ‘foto toevoegen’ onder je berichtvenster.

Om het lijstje te wijzigen:

Open paint-bestand-openen-open het lijstje.

Ga naar de gum en gum voorzichtig de datum weg die je wilt veranderen. Ga daarna naar tekst (het A-tje aan de linkerkant) en klik op de plek waar je de nieuwe datum wilt hebben. Bovenin komt een werkbalk te staan. Daarin kan je het lettertype en de grootte veranderen. Volgens mij is er voor dit lijstje ‘arial’ en lettergrootte 9 gebruikt. Als dit goed staat typ je de nieuwe datum in. Hij zal nog niet gelijk goed op zijn plek staan, maar met behulp van het vierkantje wat er om heen staat kan je hem nog wat verschuiven. Als je klaar bent ga je naar 'bestand-opslaan’en wijzig je je eerste bericht hier op het forum. Je verwijderd eerst het oude lijstje en voegt daarna de nieuwe weer toe.

Als er iets niet duidelijk is geef je maar een gil :wink:

Anoniempje, maak jij het lijstje :?: Anders hebben we dalijk 2 nieuwe delen.

Suus, is het gelukt met de gordijnen :?: :?:

Ik ga met mijn hondje wandelen en dan lekker slapen…

Ben ik effe snel! De gordijnen zijn ingekort hoor! Is gelukt!

Verder houd ik het kort maar zal ik nog wat fotootjes neerzetten van het kamertje nu, want dat is dan toch eindelijk af nu! (alleen zijn de gordijnen op de foto nog niet korter).

Nog een paar

Mooi kamertje geworden Suus :!: :thumbup:

Het kamertje is echt mooi geworden, Suus :clap:

Fijn dat het nu echt helemaal af is :wink:

Hallo,

Hier al vroeg wakker :x

De buren zijn aan het verbouwen geslagen ofzo…staan hier 3 busjes voor en ze zijn er muren an het uithalen :x :x

Leuk dat ze het ff melden…(NOT)

En wij ons netjes voorstellen toen wij hier kwamen wonen :x :x

Nou genoeg geklaagt weer…

Ik ga me zo aankleden.

Ik ben er vanavond weer.

Vanmiddag ga ik op bezoek bij een dinnetje. :!:

Ik ben er ook. Hier een spooknacht achter de rug, hubbie kon niet slapen, ikke ook niet. Allerlei piepende vrachtwagens gehoord (die achteruitrijdpiep) dus ze zijn hier weer ergens aan de weg bezig of zo. Ook auto’s voor de deur terwijl we in een doodlopende straat wonen…

Hubbie heeft omdat het toch rustig is op het werk en zo slecht geslapen had maar vrij genomen, dus die gaat geloof ik weer klussen is nu naar de Gamma.

Zo meteen een dinnetje op bezoek, dus ik kom vanavond weer even lezen!

Zoooooo stil hier zeg! Iedereen druk aan het werk?

Hier is het nu heftig aan het onweren ene hondje zit te bibberen op de trap, heeft ie van zijn bazinnetje, en de andere springt bij iedere flits op om naar buiten te kijken… stoer beestje, heeft ze van haar baas Ik ga effe de tv harder zetten en de zandzakken voor de deur zetten, het is me hier aan het hozen…

Nou we hebben een nieuw deeltje hoor!

Duurde even maar het is gelukt.

Meeste gewoon even overgenomen met een klein beetje eigen inbreng.

Antoinet: bedankt voor je uitleg als er iets bijgewerkt moet worden kom ik weer even bij je terug :wink: