Klussershoekje Sept/Okt deel 17

Wat een rust hier! Iedereen druk? Ikke niet hoor :mrgreen:

ja Suus: er zijn natuurlijk ook gewoon mensen die moeten werken he! :wink:

Geniet jij nu maar lekker van je verlof hoor, heb je wel verdiend.

Ik vandaag ook lekker vroeg klaar dus mag ook absoluut niet klagen, heb tot 2 uur gewerkt nu even uitgebreid badderen :dance:

Goh Anoniempje jullie kraamverzorgsters hebben het maar zwaar hoor :wink:

Even inbreken hoor!

Suus, wat is het hard gegaan bij je… nog 20 dagen :dance:

Ben je er al een beetje klaar voor?

Liefs Garfield

Heeeeee Garfield! Leuk dat je nog meeleest!

Nou ik ben nog erg druk met van alles en nog wat, ik denk dus ook dat ons beebje zich gaat aankondigen op het moment dat ik kan zeggen dat alles nu echt klaar is (dus nog een weekje poetsen en rotzooien thuis en dan heb ik echt wel alles gedaan wat ik wilde!)

Hoe is het met jou verder?

Zoo rustig hier!!!

Ikke ben lekker vroeg thuis.

Kom zo nog ff kijken, ff wasje draaien.

Ja Suus: idd zwaar hoor :wink:

Is wel eens anders hoor en ik ben dan wel zo dat ik in de korte dagen hetzelfde wil doen als op de lange dagen dus ik loop me gek joh.

Weet dat je niet evenveel kan doen maar probeer het altijd toch :oops:

Heb al een paar keer positieve dingen gelezen over Matcare testen, kun je al 4 dagen voor je Nod te gebruiken en schijnt goed te kloppen.

Even zitten kijken op hun site, je kan er vrij goedkoop testen bestellen ga ik denk ik maar eens proberen is altijd makkelijk om in huis te hebben toch?

Ze hebben ook pakketjes met ovulatietesten erbij wil ik eigenlijk ook wel eens proberen maar ja dan ben ik deze ronde al te laat om daar nog mee te beginnen want dan moet je dus een paar dagen eerder al mee beginnen vanaf dag 11 ofzo bij een cyclus van 28 en ik zit nu op dag 16

Garfield: lang geleden, hoe is het met je?

Ik geloof best dat je hard werkt hoor Anoniempje! Een keertje vroeg thuis is altijd lekker!

Lieke was het rustig? Jij ook vroeg thuis!

Ik ga zelf twee wandlampjes maken voor de beebkamer. Kan namelijk niet echt slagen, en heb ze wel gezien, maar dan waren ze EUR 50 per stuk :shock: en dat voor een stukje geverfd mdf. Dat kan ik zelf ook wel :snooty: (nou maar hopen dat het goed uitpakt, zal er even een voorbeeldje bij doen)

Anoniempje welke site is dat dan?

Mooi hoor Suus, ik hoop dat het je lukt :thumbup:

Lieke: http://www.matcare.nl, kun je alleen zwangerschapstesten bestellen vanf 3.99 voor 3 maar ook combinatie van 10 ovulatietesten met 2 zwangerschapstesten vanaf 16 euro nog wat, dus vond ik wel meevallen.

Vorige keer eigen merk van het kruidvat 1 test voor ruim 7 euro!

Had toevallig iemand bij de april mama’s erover gehoord, die had getest en was dus 3 weken en 3 dagen zwanger :? zo snel duidelij dus al, daarna met de bekende testen getest en het klopte dus goed.

Vind het ook wel makkelijk om in huis te hebben, vind het maar niks om ze in de winkel te kopen, steeds eerst om je heen kijken of je geen bekende ziet :lol: .

En als ze niet zo duur zijn gooi je er nog wel eens een keertje een testje extra tegen aan toch?

Suus: leuk hoor als het lukt, ben je zo creatief?

Idd belachelijk wat voor prijzen ze voor sommige dingen durven te vragen

Vandaag het kamertje behangen, op de www knop onder foto’s kunnen jullie wat foto’s zien hoe het geworden is

He Bibi-Jane: even gekeken hoor op je site.

Echt leuk om zo alles bij te houden.

En wat een leuk kamertje heb je!

Ik zag ook de foto van je mobiel, die heb ik al een paar keer gezien, vind ik echt super met al die kleurtjes!

Alles goed verder met je?

Mooi hoor Bibi-Jane :inlove: :dance:

Mijn hubbie it nu in Den Haag voor een soort solicitatiegesprek, ik denk dat het wel heel laat (of vroeg) :wink: gaat worden.

Hopen dat ie nog een beetje tyd over heeft voor iets anders :inlove: :wink: :oops:

Ja Lieke: weer klustijd he, ken dat! :wink:

Ga ook mijn bedje maar weer eens opzoeken. :lol:

Ik heb de tests besteld trouwens, dus we zien wel of ze werken.

Truste Anoniempje :!:

Hubbie belde net op dat ie rond 12.00 uur thuis is, ik weet nog niet of ik op hem wacht.

Ik heb vanaaf wel een angst overwonnen heb ik het gevoel.

Ik ben echt een muts die niet graag alleen is thuis is 's avonds en 's nachts.

Maar ik vond dat hubbie voor zijn baan moest gaan en niet naar mij moet kijken.

Ik moet zeggen het valt me mee in dit huis (afgezien van meneer spin die ik net zag).

Ik probeer straks ook gewoon naar bed te gaan.

Mijn hondje ligt beneden :inlove:

Bibi Jane ziet er leuk uit hoor allemaal! En die mobiel is idd gaaf, mijn vriendin heeft hem ook en haar kleintje is er echt gek van!

Lieke spannende avond dus gisteren! Meneer spin laten zitten of zelf opgestofzuigd? Ben benieuwd hoe het gesprek ging in Den Haag…

Hier eigenlijk weinig nieuws verders…

@Tante Soesa wrote:

Lieke spannende avond dus gisteren! Meneer spin laten zitten of zelf opgestofzuigd? Ben benieuwd hoe het gesprek ging in Den Haag…

Hubbie heeft meneer spin gepakt toen hij thuis was. (om 0.20)
Gesrek ging wel goed, hij hoort vandaag meer.

Straks eten bij mijn tante en vanavond eten met collegas..op zich wel gezelling, maar heb totaal geen zin in vanavond :oops: :?

Dank je dames, ja dat mobiel vond ik ook helemaal super wel duur hoor maar vond hem zo leuk.

Met mij gaat het prima, soms een beetje moe en last van mijn rug en gewrichten maar verder gaat het goed.

Ieeeek onweer, daar ben ik weer niet zo’n held in en nog hard ook :shock: :? ik ga gauw de stofzuiger aan zetten :lol: