Klussershoekje Sept/Okt deel 17

Ben ikke ook! Hier net effe de badkamer gepoetst (alles behalve de douchebak echt goed gedaan incl. het plafond, dat is verlaagd dus doe ik eens in de zoveel tijd ook even af). Ook op de beebkamer de gordijnen maar weer terug gehangen, aangezien schoonpa toch tijd zat heeft voor de radiatorombouw :x en hubbie vindt dat zijn pa het moet afmaken, hij is er ook aan begonnen, dus het begint nu een principekwestie te worden geloof ik :roll: mannen…

Zo nog even frikandellenbroodje eten :drool: ligt nu in de oven en dan ga ik nog wat boodschapjes doen en dan weer thuis stofzuigen en dweilen (dweilen is ook al niet meer gebeurd sinds donderdag dus vieze voeten hier…)

Anoniempje balen als het niet op wil schieten, je kan natuurlijk ook niet al te veel doen nu want je moet meteen in de startblokken zeker?!

Mees ligt volgens mij gewoon nog in het zkh maar ik ben ook wel erg benieuwd hoe het met haar zal gaan nu… duurt wel lang hè?

Ik las op de site van mees dat mensen schreven: Ik hoop dat we snel lezen dat alles goed blijft gaan met jullie knulletje.

Ben wel benieuwd en hoop dat alles goed is.

Ben ik nog even met BIB hoor :lol: Pff net effe op het werk geweest, gezellig en je blijft net iets te lang hangen altijd… daarna effe naar de appie, druk daar echt niet normaal en ze konden maar niemand vinden voor extra kassa’s daarna hier nog wat dingetjes gedaan kom ik er net (in ieder geval wel op tijd) achter dat ik vanavond gym heb in plaats van morgen… dus zo gauw effe wat te eten naar binnen proppen en ik mag weer op weg.

Belt schoonpa net dat ie morgen langs komt om te schilderen, behalve als het regent dan komt ie niet hij wil buiten staan. Maar hier waait het nogal de laatste dagen, en er staan voor en achter berken daar komen dus van die velletjes af, dus bik ben benieuwd hoe hij de boel “vellloos” geschilderd gaat krijgen!

Morgen ben ik er weer!

Suus, succes bij de gym.

Meiden Mees heeft gereageerd bij de aug. mama’s :!:

Niet zo’n leuk verhaal, maar alles gaat gelukkig goed :!:

Ik ben net ziek geworden…ik hoop maar dat het niet doorzet.

In een keer diarree en overgeven :shock:

Nu maar hopen dat het even vlug weer verdwijnt.

Was net op tijd de winkel uit, moest nog wat kadootjes halen voor …( stt ze komt hier ook)

Ik ga ff mij thee opdrinken en hopen dat ik me snel beter voel :pray:

Moet nog iets gebeuren vanaaf :oops: :wink:

Lieke: niet ziek worden hoor!

Heb ook het verhaal van Mees gelezen, jeetje wat hebben die een spanning gehad zeg.

Dat is iets wat je toch nooit verwacht.

Gelukkig dat alles nu goed gaat.

Hebben jullie hem ook al bewonderd?

Mees: Wat een schatje zeg, wat een mooi mannetje,nu lekker thuis gaan genieten hoor!

Hoop dat het met jezelf ook allemaal goed gaat.

Wat een snelle bevalling zeg, kan voor jezelf dan ook te snel gaan he, je krijgt totaal geen kans om alles te beseffen en vooral dan nog die spannende dagen erna, rust maar lekker uit hoor.

Suus: ben benieuwd wanneer je verfwerk klaar is :wink:

Ik ben inmiddels weer aan het werk, in dit gezin tot en met vrijdag en dan kijken we weer verder

Wat een mooi kindje :inlove: :inlove:

Daar kan ik alleen nog van dromen :!:

Maar ooit hebben wij dat ook :wink:

Ik droom heerlijk met je mee hoor Lieke! :inlove:

En tuurlijk hebben wij dat volgend jaar ook!

Goed ons best doen dan lukt het vast een keertje binnekort :thumbup:

Zeker een supermooi ventje om te zien, die Jesse!!!

Die tijd zal absoluut ook voor jullie komen hoor meiden :-* !

Sorry meiden, dat ik zo ontzettend weinig reageer hier momenteel :oops: Ik had even wat minder zin, maar hoop snel weer helemaal aanwezig te zijn :wink:

Ik had Mees nog niet eens gefeliciteerd :oops:

Mees en hubbie, van harte gefeliciteerd met jullie prachtige zoon Jesse!!!

Ik heb je verhaal net ook gelezen. Pfffff, wat hebben jullie in spanning gezeten, zeg. Gelukkig gaat nu alles goed ne kunnen jullie heerlijk gaan genieten van jullie mannetje :inlove:

Lieke en Anoniempje, ook ik droom met jullie mee, hoor.

Lieke, beterschap! Hopelijk zet het niet door.

Kes, welkom terug van vakantie.

Ik hoop dat de vk je woensdag wat gerust kan stellen.

Ik hoop dat Diddle ook snel haar kleintje in haar armen kan houden. Ik las bij de augustusmama’s dat ze er een beetje doorheen zat.

Diddle, dikke :-* voor jou.

@ntoinet, leuk dat je er weer bent, en kom maar weer als je zin hebt :wink:

Voel me vrij goed, alleen mijn buik draait nog.

Janinepien, met jouw alles goed :?:

Waar staat de foto van Mees dan??

lieke1

Beterschap hè. Ik hoop dat het niet verder doorzet!!

Mees

Dat is even schrikken, gelukkig is alles nog goed gekomen. Geniet lekker van jullie zoon!! Wat een mooi ventje zeg :inlove:

JanineB

Ik heb er 1 gezien op haar www site (wat onder haar naam staat)

Ik heb niks te melden. Hier gaat alles zijn gangetje. Helaas begint de spuit weer uit te werken :frowning: En krijg ik weer veel pijnen. Ik baal er goed van want ik ga zondag voor een weekje naar de camping in Zeeland en kan dit er eigenlijk niet bij hebben.

Gelukkig mag ik over 13 dgn weer naar de reumatoloog :smiley:

Morgen gaan we lekker een dagje naar Enschede, ik heb er zin in. Daar liggen heel wat jeugdherinneringen van mij. Er staat zelfs nog op de muur mijn naam. Dat heb ik er ooit opgekalkt toen ik nog een kleine meid was en daar nog woonde. Nu zo veel jaren later heb ik er een foto van gemaakt :wink:

Liefs

Zoooo ben ik ook effe! Zeker een mooi kindje van Mees! Ik hoop dat ik een keer zo’n leuk fotootje mag showen (als ie maar geen flaporen heeft… heeft zijn moeder namelijk ook gehad :shifty: ).

Lieke weer een beetje opgeknapt ondertussen?

Chelleke ik hoop dat je het toch leuk gaat hebben op de camping, al is dit weer vast niet goed voor jou, en zeker op zo’n camping is het 's avonds klam en vochtig…

Antoinet je bent ook niet verplicht hier dagelijks te komen hoor, als je geen zin hebt heb je geen zin. Iedereen is hier gewoon welkom wanneer zij daar zin in heeft wat mij betreft!

Hier is schoonpa inmiddels gearriveerd en druk aan de schilder :dance: ik denk dat mijn schoonmoeder zich er ook even mee bemoeit heeft, want het moest toch echt wel af nu, dus als het even meezit, en alles goed netjes droogt is het vanavond dan af, of hij kan het straks nog een keertje lakken… nou dan is ikke weer blij hoor! Dan is het kamertje echt af voorlopig!

Hey suus fijn dat het nu lekker opschiet

Inderdaad heb ik met dit weer meer last, maar komt goed :shifty:

We zijn vandaag toch maar niet naar Enschede gegaan. Heb een beroerde nacht achter de rug van de pijn. En nu kan ik nog niet veel.

We gaan morgen lekker. :smiley:

Dadelijk lekker even wat foto’s bewerken om te bestellen, ben nog steeds met 2004 bezig :oops:

Ik wil al mijn digitale foto’s bestellen maar heb heel lang het werk laten liggen :shifty:

Achja hebben we weer wat te doen verlopig :wink:

Ach je moet je dagen toch volmaken hè Chelleke! En met dit fijne weer… :roll:

Heb net nog wat dingetjes gestreken die ga ik zo opruimen dan ga ik zo maar eens vast de gehaktballen voor vanavond maken en daarna nog een keukenkastje soppen. Kan niet veel aan mijn was doen, want op zolder ligt het grootste stuk van de radiatorombouw te drogen (heb dus lekker voor de tv staan strijken).

Mijn schoonvader was om 12 uur al weer klaar met zijn schilderwerk en is weer vertrokken. Nu maar hopen dat alles een beetje netjes dekt (tweede laagje, maar het is op MDF en dat zuigt nogal) dan is het tenminste maar af. En anders komt dat laatste laagje nog wel een keertje wat mij betreft (doe ik het volgend voorjaar zelf wel even!).

Die foto van Mees staat inderdaad op haar eigen website.

Ik heb gisteren ook alvast twee weblogs aangemaakt, hahaha! Eentje voor een meid en een voor een jongen. Zodra de baby er is zal ik het WWW geven…

Lieke: Ja alles gaat goed! Beeb is ingedaald, dat is wel een maf gevoel in je bekken/schaamstreek. Veel mensen denken dat ik geen 4 weken haal meer hoor, zo laag zit het. Tja, who knows!

Hoi meiden,

Beetje laat, maarre Mees gefeliciteerd!! en wat een knap ventje om te zien :inlove: Fijn dat alles nu goed gaat, jullie zullen wel geschrokken zijn :-*

Verder reageer ik effe niet maar wilde wel effe mijn ei kwijt :?

Nou ik ben dus vanochtend naar de verloskundige geweest en was niet zo leuk :? Met mij was alles goed, bloeddruk ed keurig, idd wel aangekomen voornamelijk door vocht ws 3,8 kilo in 3 weken.

Ik zou morgen weer gaan werken voor 5 uur per dag, vakantie zit er op.

Maar dat mag dus niet meer.

Onze kleine uk is zoals ik al zei wat beenlengte betreft precies volgens de zwangerschapsduur, hoofdje iets kleiner maar ook netjes.

Alleen van het buikje was de buikomtrek net op het randje, ze hebben het in een grafiek gezet en daar staan 3 lijnen in, met buikomtrek zit ons ukkie tegen de onderste lijn aan :frowning:

Dit houd het volgende in op dit moment:

-Per direct stoppen met werken.

-Elke middag verplicht minimaal 2 uur rusten (liefst op li-zij)

-over 2 weekjes opnieuw een echo en dag later terug naar verloskundige.

-Als ons ukkie met de lijn mee is gegroeit en dus er boven blijft dan word het in de gaten gehouden en mag ik bij de VK blijven. Zit de kleine op of onder de lijn dan moet ik direct door naar de gyneacoloog en moet ik er rekening mee houden dat ik in het ZH word opgenomen :cry:

Dus ben vanmiddag meteen 2 uur naar bed geweest, want ons kleintje gaat uiteraard voor alles. Op dit moment mag ik (rustig aan) thuis nog wel een en ander doen, als ik maar niet heel de dag loop te vliegen.

Als het volgende keer niet goed is dan heb je kans dat ik in het ZH dus plat moet. En gaan ze kijken waar het dan aan kan liggen.

Pff ben dus best wel geschrokken want dit hadden we ook weer niet verwacht :?

Groetjes Natascha.

Kes: balen zeg dat nieuws, maar idd je kleintje gaat voor dus doe maar lekker rustig aan, hopelijk over 2 weken een goede echo zodat je bij de vk mag blijven.

Angel vervelend hoor dat je weer zoveel last hebt, hoop dat je toch nog een leuke week gaat krijgen in Zeeland

Suus fijn dat het schilderwerk af is, geen velletjes van de bomen :wink: ?

Janinpien goed hoor dat je kleintje al helemaal goed ligt, laat nog maar even zitten he, nog even groeien!

Lieke: fijn dat je je weer wat beter voelt

Antoinet: geeft niks hoor als je even een poosje niet komt, we vergeten je niet hoor :wink: iedereen heeft toch wel een periode dat we wat minder komen omdat we weinig tijd of zin hebben

JanineB met jou ook alles goed?

Mees: wat een heerlijk mannetje hebben jullie toch zeg, leuke foto’s

Diddle: nog even volhouden hoor Meid, kan nooit meer lang duren

Hoi,

Hier weer een dagje gewerkt. Mijn buik is nog goed van slag, maar ga me ook niet ziekmelden.

Als het echt niet gaat kan ik altijd nog naar huis gaan.

Angel, veel plezier morgen, ik hoop dat je dan minder pijn hebt.

Kes, kl#te voor je zeg.

Doe maar lekker rustig aan en niet te druk proberen te maken.

Suus, nu maar hopen dat je onbouw mooi is geschilderd :pray:

Oh Kes wat vervelend voor je zeg! Zal wel schrikken geweest zijn. Wel gek eigenlijk dat ze dan niet meteen aan de bel trekken en je gewoon nog een paar dagen laten rondlopen zo (ik mocht bijv. pas 3 weken na de echo bij de vk komen…)

De radiatorombouw ziet er zo op het eerste gezicht goed uit dus hubbie zet morgen als alles goed gedroogd is op zijn plekje. Moet alleen nog de overgordijnen nog inkorten, mijn schoonmoeder zou daar mee helpen, maar die zie ik eigenlijk voorlopig niet verschijnen hier, dus ik ga maar eens kijken hoe ver ik zelf kom denk ik. Ik mag mijn schoonmoeder wel bellen als ik haar hulp ergens voor nodig heb, maar ja, dat doe ik dus niet, dat moet van iemand zelf uit komen vind ik. Ik zit hier de komende weken overdag alleen, dat weet ze, ze kan ook gewoon even op de koffie komen, ze hoeft niet persé te komen werken hier.