Klussershoekje Sept/Okt deel 17

Net nog even zitten zoeken naar nieuws over Mees.

Ivan schreef vanmiddag dat het goed ging met haar en Jesse maar dat ze nog niet wisten wanneer ze naar huis mogen maar alles zag er goed uit , gelukkig!!!

Van jij zeiden ze ook een 6 ponder, maar chayenne was ruim 7 en Quinten 8 pond. Quinten paste er ook niet door officieel maar hun dachten toch eerst echt van wel.

Wat een verhaal weer bij de Juli mama’s.

Alweer een beeb dood. :cry:

Waar gaat het over, een leven zo kort …echt niet eerlijk.

Nee het is echt bizar hoor de afgelopen tijd hoor je het zoveel!

Verschrikkelijk zeg wat al die mensen mee moeten maken.

echt wel heel erg verschikkelijk,

en het komt nu allemaal zo dichtbij…

eerst een aug-mama en nu een juli mama

bijna elke maand komt er een :**: erbij

af en toe wordt ik best een beetje bang :?

Zo maar even bij de juli mama’s lezen… maar heftig wel weer! Maja niet te veel van aantrekken, de kans dat het gebeurt is wel zo klein, en je moet bedenken dat er hier heel veel meiden meekletsen op het forum!

Lieke wat is Aucke leuk!

Hier vandaag een dagje hangen achter de rug. Ik heb erg veel last van mijn bekken momenteel. Vanochtend was ik vroeg wakker (dankzij de buren die 's morgens vroeg moeten gaan staan schreeuwen voor mijn deur). Hubbie lag nog lekker te slapen dus ik ben met de honden gaan lopen (nou ja, voor zover je het lopen kan noemen :lol: ) Er loopt dus hier iemand met 2 honden waarvan er eentje zijn nek gebroken heeft gehad. Die hond klopt dus voor mijn grote hond niet meer. Die is ziek geweest en daarna eigenlijk nooit meer echt de oude geworden. In de natuur blijft zo’n beest niet leven. Bovendien zijn ze druk en lopen ze te rennen en te blaffen. Die man heeft die beesten dus altijd los, als ik hem zie doe ik mijn hond aan de lijn. Maar ik vind toch echt wel dat ie een beetje rekening met me mag gaan houden, ik sta daar met mijn dikke buik met een hond van 50+ kilo die helemaal wild wordt van zijn blaffende en springende honden, en gewoon maar balletjes blijven gooien… En het deed me toch een pijn :frowning: Als ik hem loslaat duikt ie boven op het beestje en die hangt al met schroefjes aan elkaar… kan me daar zo kwaad over maken! Het is ook echt de enige hond waar ze een probleem mee heeft, verder loopt ze altijd los met de andere honden, dus het is niet zo dat mijn hond levensgevaarlijk is of zo…

Hier een kl#te weekend achter de rug…

Gisteravond kregen we visite van mijn schoonouders. Op zich is dat meestal best gezellig, maar gisteravond kan ik haar wel de deur uitschoppen :x

Ze maakt wel vaker van die opmerkingen die echt iemand kan kleineren. En ook ik ben al een paar keer de l#l geweest, maar gisteravond sloeg echt alles.

We hadden het er een beetje over dat mijn hubbie nog wel eens vergeetachtig is. (wat mij overgens niks kan schelen, maar kan wel eens vervelend zjn)

Zijn ma vroeg hem iets te doen en ik zei schrijf dat ff op het bord dan vergeet je het niet.

Lijkt mij een heel normale zin.

Zegt ze “Nou vroeger thuis had ie daar nooit geen las van. Zal dan toch wel ergens aan liggen”. En terwijl ze dit zegt kijkt ze met een grijns mij aan :!: :!: :!:

Beduust heb ik er niet op gereageerd, maar ik wil haar voorlopig niet zien.

Woensdag is zijn broer karig, maar hubbie heeft net gebeld dat wij zaterdag komen en gelukkig begreep hij het.

We zien wel hoe dit afloopt…

Bij mijn zwager was ze ook al bzig met opmerkingen.

Suus wat raar dat hij zijn honden niet bijhoud

:x

@Tante Soesa wrote:

Zo maar even bij de juli mama’s lezen… maar heftig wel weer! Maja niet te veel van aantrekken, de kans dat het gebeurt is wel zo klein, en je moet bedenken dat er hier heel veel meiden meekletsen op het forum!

dat is ook zo, dat weet ik
maar toch soms ... heel soms maak ik me dan wel zorgen
dat zal ook wel komen omdat ik mn eerste kindje ben verloren...

Vandaag weer buikfoto’s gemaakt, groeit al flink

Mooie buik hoor Bibi-Jane!

Groeit idd al goed zo te zien.

Moonfire: kan me heel goed voorstellen hoor dat het voor jullie zwangere heel moeilijk is om zulk nieuws te lezen en vooral nu al een paar keer achter elkaar.

Heb het zelf ook al dat het je zo aangrijpt laat staan als je dan zelf zo’n hummeltje in je buik heb dan ben je toch extra bezorgd.

Maar goed we moeten maar proberen om het toch een beetje los te laten hoe erg het ook is want het zijn toch nog steeds gelukkig uitzonderingen.

Suus: irritant zeg die met die honden.

Hier loopt ook zo iemand rond met 2 grote honden allebei al verschillende honden hier in de buurt aangevallen en flink gebeten en nog steeds laat hij ze los lopen :x , ik loop altijd maar even om als ik hun aan zie komen.

Lieke: wat irritant zeg die schoonmoeder van je, kan me heel goed voorstellen dat je ze voorlopig even niet hoeft te zien.

Hai hai

Suus, tof dat alles goed was bij de vk. En wat een buik heb je zeg!! Tijd dat de beeb zich aandient! Is alles schoon nu? :smiley:

Mees gefeliciteerd!!!

leuke naam, Jessie!! Geniet ervan!!

Lieke1, wat een schoonmoeder zeg!! Jammer dat sommige mensen dus gewoonweg niet nadenken voordat ze wat zeggen!

Bibi-Jane, mooie buik en wat een leuk outfit!

Voor de meiden die ik vergeet, sorry :oops:

Vrijdagochtend weer naar de gyn geweest. Eitjes waren nog niet gesprongen maar er zat wel schot in (hoe zeg je dat), zelfs bij de andere eierstok was er nu ook 1 aan het groeien. Ze verwacht dat deze week een ei zal springen. In iedergeval is er toch een samenlevingstest afgenomen! En die was positief!! Ze zwommen!! Jihaaa! Ik dus lekker opgelucht! Ook zag ze dat het baarmoederslijmvlies mooi helder was. Ook heeft ze de Ph waarden gemeten, die was goed (7,5) Geen idee hoor wat een beetje standaard is. Vaak als je Clomid gebruikt worden die waarden anders. In ieder geval hoef ik nu niet meer terug te komen en krijg ik nu 100 mg clomid ipv 50 omdat de cyclus steeds langer ging duren wat typerend is voor Clomidgebruikers. Als ik dus weer ongi wordt moet ik meer Clomid gebruiken en dan weer de 12e cyclusdag terug komen voor eventueel weer een test. 15 augustus moet ik Leendert zijn zwemmertjes wegbrengen, maar we weten al wel in ieder geval dat ze zwemmen!

Ik liep dus met een grote glimlach het ziekenhuis uit!

Van het weekend dus naar Valkenburg geweest. Ik wilde niet weg zo gezellig was het! We hebben 4 dingen bezocht, en dus lang nog niet alles. Dus in de toekomst weer een keer terug!! Het was echt toppie

Janine: :thumbup: goed nieuws dus.

Fijn om te horen dat alles er goed uit zag.

Nu maar hopen dat het deze keer raak is al je ei gesprongen is :lol:

Leuke plaats he Valkenburg, dus lekker een paar gezellige dagen gehad.

Leuk dat het zo fijn is geweest is Valkenburg Janine :!:

En nu maar veel klussen he :wink: :wink:

Hier niks te melden eigenlijk, vanmiddag met hubbie een mooi lant gekocht voor in de woonkamer. Had gister geld gekregen van mijn stiefje, dus nu weer goed besteed.

Nou ga ik zo alvast koken, want het moet nog een uur in de oven staan.

Hoi meiden,

Ben ook weer terug, de vakantie was warm, (net als hier) maar lekker rustig aan gedaan. Moest ook wel want had regelmatig in rust een hartslag van bijna 130, zit normaal rond de 80 :shock: Voelde me op die momenten ook niet zo lekker, maar nu het wat minder warm is gaat het beter.

Vanmiddag ook een groei-echo gehad, op zich zag alles er prima uit, alleen was de buikomtrek van de kleine wel weinig (vrij dun dus) kindje word 200 gram lichter berekend dan volgend de curve nu gemiddeld is. Alle andere opgemeten dingen waren wel normaal, alleen de buikomtrek zat dus net boven de onderste lijn van de groeicurve en maak me daar wel een beetje zorgen om :?

Woensdag moet ik weer naar de verloskundige, ben benieuwd wat zij ervan vind.

Zal morgen een nieuwe buikfoto maken, want die is volgens mij weer aardig gegroeid :wink:

Jammer genoeg geen zwangeren erbij hier :frowning: had zo gehoopt op positieve berichtjes hierzo, een dikke :-* voor de klussers, hopelijk komt jullie tijd snel :pray:

Vreselijk, weer 2 :: erbij :cry: weet ook dat het niet veel gebeurd, maar ieder :: is er een teveel…

Ga nu effe snel eten, straks nog wat schilderen en gaatjes dichtplamuren.

Groetjes Natascha.

Kes mooi dat je een leuke vakantie hebt gehad :!:

Verder alles oke met je beeb :?:

Suus, fijne dag gehad :?:

Natascha ons kleintje zat met de 20 weken echo ook onder het gemiddelde hoor. Maar dat was niks om ons zorgen over te maken, probeer je maar niet te druk te maken, als het echt niet goed was geweest hadden ze je dat vast ook wel verteld toch?

Lieke wat een gedoe soms die schoonouders… :roll: Wel lekker centjes van je stiefje gehad… zomaar? Dan is het nog niet zo’n slecht stiefje :wink: (zijn ze toch ergens goed voor…)

Bibi-Jane mooi buikje hoor!

Janine mooi om te horen dat het aardig goed gaat en dat jij tevreden bent! Fijn dat je weekend leuk was!

Hier een leuk dagje met mijn dinnetje achter de rug. Ik heb van haar een kraammand gehad. Daarin zitten 12 kadootjes (officieel 10, maar ze had zich niet in kunnen houden) en dan mag ik straks iedere dag een kadootje openmaken, echt zooooo leuk. Alleen al het feit dat iemand die moeite heeft gedaan om allemaal kleine kadootjes te gaan verzamelen vind ik al zo gaaf. Wil die muts ook nog iets anders gaan kopen, maar dat mag ze niet van mij hoor, dat wordt echt te gek (dus Nannie als je leest: :naughty: :wink: :-* ) Ik heb het voor mijn schoonzusjes gedaan (twee volle manden had ik) en ik heb er ook zelf veel voorpret van gehad (alleen maakt zij altijd net iets minder dankbaar gebruik van de kadootjes die ze krijgt…)

JanineB

Toppie hoor!

Hier een poetsdag voor de boeg.

'k ga zo eerst ff mij haren doen en tandjespoetsen en dan ff naar de appie.

Daarna de laptop aan en poetsen( tussendoor kokken en msnen)

Dus ik zie jullie later wel weer.

:-*

Zoo rustig hiero :!:

Hier zijn de boodschappen binnen.

Nu nog poetsen pfffffffffffffffffff.

Ja idd rustig hier,waar is iedereen?

Ik zit sinds gisteravond weer op wacht maar tot nu toe nog niks gehoord dus zit me behoorlijk te vervelen.

Tijd gaat dan zo langzaam.

Gaat snel nu he bij de augustusmama’s zit regelmatig even mee te lezen, spannend hoor nu daar.

Hoe zou het nou toch met Mees gaan , website is nog niet aangepast, en Jesse is al bijna een week oud. :think:

Hoop toch snel iets van haar te horen