:dance: :dance: :dance: Mees gefeliciteerd! Jesse stond ook op ons lijstje, maar die is het niet geworden Ik hoop gauw te lezen hoe het met je gaat!
Lijstje is weer aangepast
Haha Suus, wij hadden Jesse ook in de top 3 staan, maar wordt het ook niet als blijkt dat we een jongen krijgenā¦
Grappigā¦
:dance: āonzeā 2e baby is geboren!!!
Mees en hubbie: gefeliciteerd met jullie zoon Jesse
Hoop dat alles goed gaat met jullie.
Geniet van jullie kleine mannetje en hopelijk spreken we je binnekort hier zodat we alles van je te horen krijgen.
Wat een super snelle bevalling.
Las dat jullie wel naar het ziekenhuis moesten, hopelijk gaat alles goed en mogen jullie snel naar huis.
Diddle: bedankt dat je ons dit nieuws kon vetellen hoor.
Nu nog even wachten voor jou dus he, hopelijk ben jij nu ook snel aan de beurt!
Zoooo ben ik weer, geen leuk nieuws meer vandaag :lol: Diddle nou ben jij aan de beurt hoor, ik wacht nog wel even
Net weer lekker aan de poets geweest. De babykamer, computerkamer en onze kamer gesopt en ook even vlug een doekje door de badkamer, maar die komt volgende week uitgebreid aan de beurt. Inmiddels zit het derde babywasje in de machine, staat er een pan kippensoep op en wil ik vandaag en morgen ook nog groentensoep, andijviestamppot, macaroni en nassi maken, zodat dat allemaal in de vriezer kan en dan hebben we lekker voor straks altijd wat makkelijks en gezonds te eten. Druk druk dus⦠het weekend ga ik verder niet veel doen, hooguit de wasjes strijken. Volgende week weer een week, alleen nog even een bed kopen morgen denk ik.
:lol: Suus: Jij hebt vast een grote vriezer
Maar groot gelijk hoor is idd altijd erg makkelijk als je een voorraadje hebt.
Net met mijn moeder een stoomreiniger gekocht, ideaal voor de huishoudelijke klusjes, net al even mijn vriezer ontdooid, was in een kwartiertje gebeurd.
Ga nu nog even de keukenkastjes doen en dan is het wel weer genoeg voor vandaag.
Mees, GEFELICITEERD met jullie ZOON :dance: :dance: :dance:
Anoniempje we hebben een vrieskistje en eentje binnen met een paar laden. Dus ruimte zat :lol: Net 5 liter kippensoep in bakjes geschept en macaronisaus. Even in de koelkast en dan kan het straks in de vriezer. Morgen even bakjes halen om in te vriezen, want ik heb niet zo veel meer⦠gebruik altijd bakjes van de chinees, maar ik heb alleen nog van die kleine nu. Morgen op zoek naar een bed en dan kan ik weer verder kokkerellen en strijken⦠pfff ben wel een beetje hyper geloof ik hĆĀØ?!
Hoe werkt zoān sterilisator ding eigenlijk anoniempje. Moet ik de flesjes er op zijn kop in zetten of plat leggen? Ik zou denken op zijn kop, dan komt er geen water in, maar daarna blijven ze vochtig, wat doe je dan? Ik heb ze allemaal gedaan net zijn ze toch maar vast een beetje schoon, beetje afgedroogd en dan doe ik ze straks in een zakje dan kan de kraamverzorgster straks het benodigde er uit halen en nog een keertje in dat dingā¦
Oh hubbie wil nu naar Ikea voor bed en oooooh dom ik wilde nog bellen voor de klossen en ondersteek⦠vergeten⦠maandag maar even doen dan! Grote letters op de kalender zetten :wall:
Nou net even een bed gekocht bij de Ikea, dus ons ventje kan komen hoor! Nou moet schoonpa wel even de radiatorombouw afschilderen, die staat in stukjes verdeeld over de zolder en de schuur nu. Hubbie belde hem net om te vragen wanneer ie komt, hij zou het deze week namelijk nog afmaken, zegt ie oh nog tijd zat nog 5 weken, en als het weer beter wordt dan kom ik hoor. Nou was hubbie het daar dus niet echt mee eens en die heeft gezegd dat we het dan wel zelf doen (dat roep ik dus al die tijd al, maar ik mag van niemand schilderen en dat zou schoonpa wel even doen, die is namelijk schilder). Sommige mannen⦠de enige reden dat hij niet langskomt is omdat hij het ver vindt rijden, maar ja als daar iets is neemt hubbie ook vrij van zijn werk om te helpen, doet ie dus voorlopig ook niet meer!
He Suus: meestal hebben die steralisators van die inkepingen waarin je de flessen op zijn kop in kan klemmen, lekker duidelijk weer he!
Als je ze neer zou leggen komt er niet echt stoom in zeg maar dus vandaar op zijn kop zodat het door heel de fles kan stomen :lol:
Op een theedoek even laten drogen, blijft idd altijd wel iets vochtig maar dat geeft niet zo heel veel hoor maar evt. met een schone theedoek nadrogen mag ook.
Heb je een bed voor jezelf gekocht om op te bevallen?
Dan maar hopen dat je het gewoon thuis gaat doen hoor!
Iemand al iets gehoord van waarom Mees in het ziekenhuis beland is?
Hier een rustig dagje achter de rugā¦dus niet veel te zeggen.
Suus, heb je nu toch een bed gekocht :?:
Nou hoop ik wel dat je ook echt thuis kunt en mag bevallen :!:
Nee, helaas nog nog geen nieuws van Meesā¦
Ik ga douchen en dan lekker slapen, morgen weer werkenā¦
Ja bed is om op te bevallen. Waren nog geen EUR 100 kwijt dus dat is wel te doen. Dan hoeven we ook niet met bedden van een ander te gaan sjouwen en die ook weer mee te sjouwen als de beeb er eenmaal is.
Anoniempje die van de Hema heeft een rekje, maar je kan de flesjes niet klemmen, maar dat maakt niet uit, het past er in dus kan mij het schelen, als ie het maar doet!
Heb even op de site van Mees gekeken maar daar staat verder geen nieuws meer op van Ivan. Dus laten we maar zeggen geen nieuws is goed nieuws.
Ik ben gisteren weer veel te ijverig geweest, ik wil altijd veel te veel op een dag doen. Gisteren ging hubbie voetbal kijken dus ook nog een uurtje staan strijken en ik vond het niet eens erg :shock: ik word gek denk ik :wall: Maar goed nu kan ik dus als ik eenmaal zit of lig niet erg fijn meer staan en lopen voelt ook niet al te fijn⦠stomme bekken. Komende dagen maar even gas terugnemen dus⦠(als dat lukt).
Mees en man proficiat met jullie zoontje Jesse.
Verder hier geen nieuws, ben vandaag niet op gang te brengen, dus maar rustig aan doen.
Groetjes Vanessa.
Zo nog effe een paar buikfotootjes, gisteren door hubbie gemaakt⦠hij drukt alleen altijd precies op het knopje als ik praat⦠of praat ik altijd als hij op het knopje drukt (of praat ik gewoon altijd )
Toppie buik hoor :dance:
zo hĆĀ© wat een buik, wordt tijd dat ie geboren wordt of niet. Flinkerd wordt dat hoor
Denk je Bibi-Jane? VK dacht namelijk gemiddeld hoor 6/6,5 pond meer hoeft niet hoor, dat past nooit :lol:
Vanavond onze laatste āafspraakā staan voor visite bij vrienden. Daarna komt iedereen maar lekker hierheen! Wel ook nog 2 verjaardagen, maar ik kijk wel hoe het gaat op de dag dat die zijn.
Fijne avond allemaal en tot morgen maar weer!
Zooo Suus wat een toeter :!:
Hier verder eigenlijk weer geen nieuws, vanavond krijgen we visiteā¦
Morgen word mijn lieffie 6 :inlove:
Vanmiddag van mijn dinnetje een bot gekregen met een grote paarse strik er omheenā¦(dank je Sas)
Meiden fijne avond en tot snel :-*
:inlove: :inlove: :inlove:
Suus: mooie buik hoor, grappig dat je aan de achterkant niet eens ziet dat je zwanger bent he :lol:
Nog veel last van je bekken, rustig aan doen hoor.
Ga maar niks forceren nu de laatste weekjes.
Lieke: wat een lieverd toch he,en helemaal blij met zijn kluif.
Hier ook weinig nieuws, vandaag niet veel gedaan, alleen mijn haar geverfd, dus wel leuk weer eens iets anders.
Hazelnoot, goud donkerblond, 8) meestal ga ik wat lichter dus voor mijn doen ben ik wel wat donkerder maar ik vind het zelf wel erg leuk.
Nu helemaal alleen thuis, vriend is weg dit weekend met zijn werk naar zandvoort dus moet zo helemaal zielig alleen in een groot bed gaan slapen, wel lekker alle ruimte :mrgreen:
Hij ging weg met een blonde vrouw en heeft als hij terug komt een brunette :shock: dus ben benieuwd hoe hij het vindt :lol: