He zwangeren dames: waar blijven die buikfoto’s nou voordat het straks te laat is en jullie buik weer weg is, (nou ja minder is :lol: )
omdat je zo aandringt (of had ik deze al geplaatst??)
mijn buik met 36 weken en 3 dagen geloof ik…
Ik denk dat er morgen weer eentje komt!
Mees mooi besceiden buikje hoor :!:
Suus veel succes morgen samen met je hubbie en ik hoor het wel :!:
Angel balen meid…maar we hebben elkaar…kunnen we lekker zeuren
Meiden ik heb niet veel te zeggen vandaag.
Morgen onde mijn pauze een sgaan kijken voor een cadeautje voor een dinnetje van mij die over een paar weekjes gaat bevallen
Janinepien
dank je wel :-
Tante Soesa
hier viel het vanmiddag ook met liters uit de lucht…zit in Eemnes.
Helaas liepen we ook buiten…was helemaal doorweekt. Het voeld nu best fris aan buiten nu ik de 30 graden gewend ben :shifty:
Nu komt er weer een buitje aan volgens mij
anoniempje
het wil inderdaad niet meer vlotten hier
De volgende moet echt zwanger zijn hoor
Mees
wat een mooi buikje :inlove:
lieke1
gelukkig hebben we elkaar inderdaad :dance: We weten ten minste hoe we ons voelen. Toch elke keer een beetje terleurstelling al verwacht je er niks van (durf ik niet) Maar af en toe zit er een ongi bij dat je het echt balen vind :? :shifty:
Ik heb verder niks te melden, erge buikpijn en ben weer lekker met de kids naar de speeltuin geweest gisteren. Helaas kan ik de foto’s niet laten zien (staan in het fotohoekje) want mijn site ligt er weer eens uit
Fijne avond nog :- :-* :-*
Mees: idd een bescheiden buik hoor.
Ik heb toch niet zo aangedrongen, :oops: was gewoon benieuwd :lol:
Suus: benieuwd naar jouw groeiende buik hoor!
Hier nu behoorlijk aan het flitsen, komt een buitje aan denk ik.
Vond dat weer van vorige week lekkerder hoor, was wel iets te warm maar dit weer met die buien ben je echt na 1 dag al zat, vond het idd ook gewoon een beetje frisjes vandaag
Heey meiden,
Heb niet zoveel tijd om wat te tikken, dus ff een update:
Gisteren naar de gyn geweest, er was toch een eitje aan het groeien dus vrijdag weer terug. Ze wil mijn cyclus goed in de gaten houden. Als het mee zit vrijdag een samenlevingstest (als het baarmoederslijmvlies dik genoeg is) en anders weer maandag (en dan maar hopen dat het niet te laat is!)
Heb net een maandabbonement in het zh!
Janine: Hopen dat het lukt…
Anoniempje: Guus maakt vanavond nieuwe buikfoto’s, dus ik probeer z.s.m. een foto hier te plaatsen.
Groetjes Vanessa
Ik zal nog wel ff een buikfoto plaatsen, maar moet weer ff vernieuwen, laatste is van 2 weken geleden alweer!!!
nog ff geduld dus…
Alles was weer goed gisteren bij de vk. Bevallingspraatje stelde niet zo heel veel voor, eigenlijk niks nieuws geleerd.
De gym was verder wel grappig, geen suf gedoe en geen gepuf tot grote opluchting van hubbie, hij heeft geleerd hoe hij rugweëen kan masseren, maar of dat straks gaat gebeuren is toch ook maar de vraag. Verder wat theoriedingetjes. Hij had er na 2 uur wel genoeg van, valt ook niet mee als je ADHD hebt om daar dan al die tijd op een stoeltje te moeten zitten luisteren. We hebben het maar weer gehad.
Ik heb net de koelkast een uitgebreide sopbeurt gegeven. Straks nog even de wc beneden en ik wil nog even een magnetronsterilisator halen bij de Hema hier. Mijn zusje wilde die eigenlijk geven, maar ja ik moet de flesjes ook nu al gesteriliseerd klaar hebben staan. Aangezien ze het al een tijd roept maar het er maar niet van komt heb ik gezegd dat ik hem zelf koop.
Nu effe eten en ook nog wat soppen, vanochtend de koelkast en vriezer onderhanden genomen. Wil straks na het winkelcentrum hier beneden de wc nog even van boven tot onder soppen.
He Suus:
Dus ook al flink aan het soppen in huis.
Wat zijn jullie toch allemaal actief zeg.
Dus het was leuk bij de pufclub, gezellig hoor met hubbie erbij.
Fijn dat alles weer goed was bij de vk.
Even over die sterillisator voor de magnetron, ideale dingen trouwens!
Maar op zich is het niet nodig hoor om je flessen al van tevoren schoon te maken.
Kom het vaak tegen dat mensen zeggen nou de flessen zijn al schoon hoor, staan in dat kastje maar ja als je ze niet in de koelkast bewaard moet het toch weer opnieuw gebeuren en trouwens het is voor ons ook zo gebeurd hoor dus dat kan best op het moment gedaan worden als de kraamverzorgster bij je komt en de kleine moet drinken, paar minuten werk en het is klaar dus eigenlijk hoef je daar niet eens zelf al vantevoren naar om te kijken.
Anoniempje bedankt voor de tip! Maar ze moeten dus als ze gesteriliseerd zijn in de koelkast bewaard worden? Dat wist ik niet. Had wel al bedacht om ze gewoon vast te doen en ze dan zolang in een gesloten zak te bewaren (wel pas als ze goed droog zijn natuurlijk). Ik heb namelijk een paar flesjes gehad die niet helemaal schoon waren dus die wil ik sowieso even doen…
Tja schoonmaken doe ik normaal ook als ik vakantie heb op de dagen dat ik thuis ben de dingen die er anders nooit echt van komen of die je anders in het weekend moet doen, dus dat soort dingen doe ik nu ook. En met dit weer… Heb een lang lijstje met boodschappen liggen die ik in huis wil hebben en ik wil vast een hoop eten klaarmaken en invriezen da’s wel zo handig de eerste week, en je hebt altijd wat te eten in huis. Nu ga ik dus iedere dag of om de dag een paar boodschapjes halen, kom ik er ook nog even uit meteen! Net de gang helemaal gesopt en nu pauze en dan de wc.
Ja idd in de koelkast bewaren!
Je kookt alles straks als je het gebruikt 1x per dag uit, dan kan je het beter even op een schone theedoek laten drogen en dan dus de koelkast in.
Als je het dan gebruikt hebt spoel je de flessen om met koud water en zet je ze weer in de koelkast, zo kun je ze dan 24 uur gebruiken.
Om schoon te maken is het nu wel lekker weer idd, want dat is een beetje blijven liggen met dat warme weer, tenminste bij mij wel :oops:
Gisteren ook even alles weer gedaan van boven naar beneden, net even de strijk weg gewerkt en dan morgen de vriezer ontdooien en de keuken soppen , heb ik heel veel zin in :liar:
Vind dit weer trouwens maar niks hoor, steeds die regen ben ik nu ook wel weer zat, geef mij het zonnetje maar weer terug en dan max. 25 graden, lijkt me heerlijk
Hallo Dames lang niet meer hier geweest, heb bijna 1 week geen internet gehad. Maar ik ben er weer.
Nog geen zwangere erbij?? Helaas, ik zit morgen alweer op 24 weken dus het wordt wel weer tijd voor een nieuwe zwangere.
Meiden ik heb ff weinig puf om te reageren, maar lees wel met jullie mee :!:
:-*
@lieke1 wrote:
Meiden ik heb ff weinig puf om te reageren, maar lees wel met jullie mee :!:
:-
Hier nog 1 hoor :oops: :-
Kwam even vertellen dat de 2 stoppers baby is geboren. Helaas niet die van mij, maar van MEES!!!
Ze heeft 2 augustus een zoontje gekregen, Jesse. Ze liggen volgens mij nog in het ziekenhuis, dus ik hoop dat alles goed is. Maar ik kon het nieuws niet voor me houden, dus ik hoop dat Mees het niet erg vindt!!! Ze is thuis bevallen, maar moest blijkbaar naar het ziekenhuis, waar het nu goed schijnt te gaan!! Ik ben helemaal hyper!! Ik wil ook!!
Mees, onwijs gefeliciteerd met je zoon Jesse :!:
En wat een mooie naam :!: Lekker stoer :!:
Wouw wat snel zeg 70 min
Ik hoop dat jullie snel naar huis mogen en geniet lekker van je zoon!
Ook voor he hubbie natuurlijk :!:
:-* Lieke
Mees, voor als je weer kan kijken:
Super!! Gefeliciteerd! Hopelijk snel thuis met zijn tweetjes!!!
Tuut tuut, gefeliciteerd met jullie super snelle zoon.