Klussershoekje Sept/Okt deel 17

Hey meiden,

Nog geen :evil: te bekennen. Ik denk dat mijn lichaam me erg voor de gek houd.

Ik heb me nu erg weinig met zwanger worden bezig gehouden, uiteraard wel geklust :inlove:

Maar vanmorgen gestest omdat ik altijd precies 28 dgn ben en nu dus wel erg nieuwschierig werd, maar hij was negatief.

Dus ik wacht de :evil: :evil: rustig af. Als ik nu maar niet ineens steeds van mijn cyclus ga afwijken :naughty:

Bedakt voor het duimen :-* :-*

Nou Angel: spannend hoor, ik hoop niet dat je mij na gaat doen en nu ook opeens een langere cyclus gaat krijgen hoor, gewoon lekker zwanger zijn jij!!!

Janinepien: fijn dat alles goed gaat met je, ben benieuwd hoe het bij de verloskundige was

Even kort…

Alles goed bij de VK!

Weeënpraatje gehad. Baby is al ingedaald! Goed van mijn kleintje he!

Ben er straks weer ff.

Janine

Toppie Janine :dance:

Hier nog niks te melden

angel, je houdt het wel spannend hoor. al zo vak een cyclus van 28 dagen en nu 1 dag overtijd, je zou toch zeggen: dat belooft wat!! ik :pray: nog even voor je door…

janine: fijn dat alles ook met jou zo goed gaat. en je beebje al helemaal ingedaald, lekker hoor, hoef je je daar niet meer druk om te maken.

anoniempje: tja, nesteldrang, wie weet. ik heb wel dingen schoongemaakt die ik normaal niet zou doen, maar aan de andere kant, dat werd ook wel weer eens tijd… en als het wel nesteldrang is, dan hoef ik niet meer zo lang te wachten op de beeb, dat zou wel fijn zijn, want ik begin steeds nieuwsgieriger te worden.

nes: met mij gaat alles okee hoor. ben lekker aan het genieten van mijn verlof en ondertussen nog lekker aan het rommelen in huis. met jou ook alles goed?

ik zit nu even lekker in de tuin, bij te komen van alle bezigheden… lag net op bed, maar dat was het ook niet… nog veel te onrustig…

ik ga nog even bij de aug-mama’s kijken, tot de volgende keer

groetjes mees

Mees wodt bij jouw nu echt spannend he :!:

Janine ook jouw beeb laat laat zich over niet al te lange tijd zien :!:

Angel, balen hoor…maar de :evil: :evil: er niet zijn…

Hier alles ok.

Vamiddag ff in Nijmegen wezen shoppen met hubbie en hond.

Hubbie en hond hebben is en ikke niks :cry: :cry: :wink:

Nu ga ik zo ff in de tuin werken en morgen mijn huisje soppen…

Ja, er zijn nog mensen die geen zwangerschapsverlof hebben :wink: :wink: :wink:

Anoniempje/Mees: met mij gaat alle goed hoor, sinds dit weekend wat last van mijn onderrug, maar hoort erbij.

Verder ben ik heel blij dat het warme weer voorbij is, net als iedereen denk ik…

Vanessa.

Zo meiden ben ik!

Lieke balen dat die rot :twisted: er weer zijn :x :x Jammer weer!

En dan ook nog zo’n last en niet geslaagd voor iets leuks!

Angel negatief wil niet altijd meteen iets zeggen, maar ik zou er dan ook mijn hoop niet meer op vestigen, kan het nooit een nog grotere teleurstelling worden!

Janine ik krijg woensdag het bevallingspraatje… stel me er maar niet te veel bij voor, wel een dubbele afspraak dus duurt toch zeker 10 minuten :lol:

Verder hier lekker mijn laatste dag eindelijk gehad. Het was eigenlijk gewoon een normale werkdag, had het wel leuk gevonden om het een beetje op mijn gemakje te doen, maar het werk gaat natuurlijk gewoon door. Was er ook wel klaar mee, heb al het hele weekend pijn aan mijn lenden (ribben een beetje aan de achterkant) aan beide kanten en aan de voorkant ook dus ik zit en lig niet echt lekker meer. Ook houd ik nog steeds vocht vast in mijn benen en dat is op zo’n werkdag ook geen pretje. Het weekend nog gevallen :shock: mijn neefje heeft zo’n loopkarretje en ik moest even de hond aanlijnen (kleine krengetje is een weglopertje en alle deuren en poorten stonden open, mijn schoonzus woont aan een drukke weg, dus ik ben dan altijd meteen panisch :mrgreen: sta ik dus met hondje wil me omdraaien staat neefjelief met zijn karretje bijna tegen mijn enkels geparkeerd, ik wankel doe een stapje opzij staat ie daar ook stapje naar voren, was ie weer. Heeft dat rotjong er een hobby van gemaakt om iedereen voor zijn enkels te rijden :inlove: maar dat was met zijn tante soesa even niet zo handig. Kon het hondje niet op de grond gooien want daar was neefje lief, kon niet vallen want daar was neefje lief, uiteindelijk na een hoop gewankel (en iedereen stond zo dom te kijken, niemand die dat karretje opzij trok of mij ondersteunde :roll: ) en daar ging suusje uiteindelijk. Klapte dus dubbel zeg maar kont in de lucht en handen en voeten op de grond geen prettig gevoel. Nu dus sinds dat gebeurd is ook ontzettende pijn in mijn liezen (en wat schrammetjes op armen en benen maar niet zo heel erg gelukkig). Ik ben dus echt toe aan een beetje rust nu…

Nou Suus, geniet van je rust :!:

(maar dat had ik al gezegd)

Gelukkig ben je niet verkeerd gevallen en is er niks met de beeb.

Hubbie is een stukje van de tuin aan het omgooien. Wij hebben hier vrij harde grond dus echt een rot werk.

Staat het buurjongetje erbij, en wil eigenlijk zeggen dat hij vind dat hubbie moeilijk werk doet. Zegt ie heel lief “jij doet moeilijk he”

Hubbie meteen erop, “weet jij een makkelijke manier”

ach ja het mannetje is 2.

Gauw weer even nieuws van mij (zit namelijk niet thuis)

Nog geen :evil: :evil:

Af en toe wel wat krampjes en ik plas me de hele dag al suf.

Nouja ik ben morgen en woensdag nog bij onze vrienden en dan test ik vrijdag nog wel een keer of volgende week maandag als de :evil: :evil: er nog niet zijn natuurlijk :wink: :-*

Spannend Chelleke!!!

Ik hoop voor je dat het raak is!!!

Grappig Lieke dat buurjongetje. Kleine kinderen zeggen gewoon nog alles, leuk is dat he!!!

Gaaaapppp…

Hier al vroeg wakker, hubbie moest werken en ik kan niet meer slapen…

Vandaag maar aan de poets en boodschappen doen.

Morgen weer werken en dan is het wel zo fijn als het huisje fris is.

Het is de maand van Suus, Diddle en Mees :dance:

Meiden zet hem op en maak eens ruimte hier :wink: :mrgreen:

Angel: je houdt het wel spannend hoor, hoop zo voor je dat het deze keer raak is :pray:

Suus: nu dus eindelijk verlof, lekker uit gaan rusten nu hoor en niet meer gaan vallen hoor.

Lieke: dus nog druk bezig aan de tuin, moet er veel aan gebeuren?

Ik zo zo even lekker shoppen, gaan gezellig naar Breda!

Kinderen zijn zo eerlijk, heb ik ook al meegemaakt dat m’n schoonmoeder vertelde tegen m’n neefje en nichtje van 5 en 4 dat tante Vanessa een baby kreeg en een hele dikke buik, zegt m’n nichtje tegen oma, krijg jij dan ook een baby ( m’n schoonmoeder is een hele grote vrouw ) netjes gezegt.

Ze vond het prachtig dat ze dat zei, ik zou mezelf schamen…

Voor degene die het nog niet wisten, ik kan niet zo goed met m’n schoonouders overweg.

Kom ik net uit bed, regent het hier…dat was nauurlijk ook weer niet de bedoeling.

Ga zo de boel maar doen, is nu wel de goede temperatuur voor.

Vanessa.

Nou meiden, helaas…ze zijn gekomen :frowning: :frowning:

We gaan gewoon verder met de klus :wink: :inlove:

Al hoopte ik nu wel een beetje meer als anders :shifty:

Het is nog niet veel en nog wat bruinig (oud bloed ofzow) Maar heb erge buikpijn dus vanmiddag zal het helder zijn :shifty:

Fijne dag allemaal en we gaan gewoon door met duimen voor alle meiden en wat extra die weer een NOD hebben :-* :-* :-*

Jammer chelleke, op naar de volgende ronde dan maar!!! :-*

Jammer Chelleke ook jij weer een rondje verder!

Lieke uitgepoetst?

Nes grappig verhaal!

Hier kwam het net ook met bakken uit de hemel vallen… geef mij er maar wat graadjes en een zonnetje bij hoor… Mijn schoonvader is de radiatorombouw aan het schilderen, maar het regende zo hard dat het onder de partytent niet werkte, dus hij is naar zolder verhuisd maar goed luchten als het weer droog is, want in die lucht wil ik nu echt niet zitten hoor :snooty:

Nou ik ga weer verder met broodjes en kopjes koffie…

Ja bijna klaar met poetsen. Alleen de badkamer moet nog…geen zin in…

Hier komt het nu met bakken uit de lucht, de tuin staat bijna blank :shock: :shock:

Liever zon en 30 graden :pray:

Ach ja, het weer is hier nooit goed he :!:

He Angel: balen zeg jij ook alweer!

Weet nog wel dat we in het begin zo’n goed gemiddelde hadden van elke maand tenminste wel 1 zwangere erbij maar nu al maanden niemand :?

Hoe komt dat toch?

Hier vandaag steeds wel regenachtig geweest, maar wel lekker gewinkeld, 2 broeken gekocht en een shirtje en voor mijn vriend 3 shirts meegenomen, altijd leuk als het overal uitverkoop is :dance:

Ik mis de uitverkoop net nu… denk wel steeds zal ik gewoon iets kopen (shirtjes) maar vindt het ook weer stom om met die dikke buik een s-je te gaan kopen… nou ja, dan maar goed gaan sparen voor de winteruitverkoop…

Hubbie heeft net de auto opgehaald van de reparatie van de airco, kwam echt bloedchaggie thuis…EUR 744,-- ze hadden gezegd zo’n EUR 600,-- en dan te bedenken dat ik eigenlijk bijna zeker weet dat het vorig jaar met het vullen van de airco (bij een andere garage) mis is gegaan. Daarna deed ie het niet meer… Maar ja daar kom je nergens mee!