Klussershoekje Sept/Okt deel 17

@lieke1 wrote:

Nee, hier nog geen nieuws, als ik maandag nog niet ongi ben ga ik testen… (Dat is redelijk aangezien ik altijd een cyclus heb van 26 , 27 of 28 dagen al jaren lang…)

Vind het zonde van mijn geld om nu al te testen :mrgreen: :mrgreen: gierig he :mrgreen:

:pray: :pray: en :thumbup: :thumbup:

Meiden hier (nog) geen ongi te bekennen…

Dit is toch spannender dan ik dacht. Ben altijd wel vrij nuchter, maar nu wel spannend :slight_smile:

Lekker rustig hier geweest…

eigenlijk niks te zeggen :mrgreen:

Lieke: spannend hoor, ik blijf hard voor je :pray:

Wordt echt wel weer eens tijd hoor, laat jij dan maar weer eens even zien hoe het moet :wink:

Hier nu wel lekker wat koeler, al was het vandaag overdag nog erg warm en nog geen buitje gehad, jullie wel?

Morgen lekker mijn laatste werkdag en dan heerlijk 7 dagen vrij.

Het is echt een zooitje op het moment bij ons zo druk dat ze het bijna niet meer geregeld krijgen, alle oproepkrachten worden opgeroepen, degene die eigenlijk s’middags vrij zijn moeten allemaal gelijk door dus hopelijk wordt het binnekort weer wat rustiger

Wanneer test je lieke???

Echt ik duim zo voor je :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Lieke ook hier nog even: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

:pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

:: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::

Het wordt spannend weer hier, bij Mees en Diddle las ik bij de aug. mama’s al aan het rommelen is, Mees is haar slijmprop verloren en Diddle had gisteren toch al wat last van weëen… Ik hoop dat ze zelf nog even wat laten weten!

Vandaag gaat hubbie met zijn zwager en mijn schoonvader een boot ophalen, dus mogen we nog een dagje naar Amsterdam (waren we gisteren ook al en dat was wat mij betreft de laatste keer) vandaag dus nog een keer die kant op en dan komen ze maar lekker hierheen als ze ons graag willen zien! Mijn schoonmoeder vond het maar onzin dat we niet meer te vaak te ver weg willen als het niet nodig is, maar goed dan heeft ze pech.

Meiden bedankt voor al je :thumbup: :thumbup: en :pray: :pray: . Maar het heeft helaas niet geholpen…De :evil: :evil: zijn ook hier weer gearriveerd :cry: :cry:

Op naar de volgende ronde :!:

Spannend voor Mees en Diddle…Ik kijk nu ook vaak bij de aug. mama

Suus, jij moet doen waar je zin in hebt. En als jij niet meer te ver weg wil is dat jouw keus en daar moeten ze zich maar lekker bij neerleggen.

Vandaag krijgen we visite.

Vriend van hubbie uit Den haag komt langs. Is wel gezellie, alleen heb ik wel last van buikpijn…maar ff een paracetamolletje :wink:

Fijna dag dames :!:

Lieke baaaaalllleeeeeennnnn die kl*te :twisted: :twisted: :twisted: ook! Ik kom elke keer met goede hoop kijken, maar helaas :cry:

Ooit zie je iets anders :!: :!:

Hoe is het met jouw :?:

ja gaat wel, beetje een dipje vandaag, slecht geslapen, erg onrustig

gisteren wel mijn slijmprop verloren, maar daar wordt je dus alleen maar onrustiger van, want het zegt helemaal niks. het kan vandaag gebeuren, maar ook over twee weken, ja zover waren we al…

maar goed, we wachten rustig af, het komt vanzelf een keer, net als de + voor jou…

lieke1

Balen meis :cry:

Naar de volgende ronde maar weer :-*

Angel, nu ben jij aan de beurt…ik :thumbup: voor je.

@lieke1 wrote:

Angel, nu ben jij aan de beurt…ik :thumbup: voor je.

Dank je wel :-*

He Lieke: balen zeg, jij ook al!

Angel: kom op he dan is het jouw beurt. :pray:

Mees: spannend hoor, hoop voor je dat het snel gaat beginnnen en dat je jullie kindje snel in je armen kan houden, hou ons op de hoogte he!

Suus: groot gelijk hoor dat je niet meer zo ver weg wil gaan.

Nu lekker verlof toch?

Hier alles z’n gangetje, net mijn laatste werkdag weer gehad dus nu lekker 7 dagen vrij.

Hier de :twisted: weer weg dus kunnen we weer gaan oefenen :lol: :mrgreen:

Eerst lekker

Is wel een buitje gevallen dus begint hier eindelijk af te koelen, heerlijk!!!

Bibi-jane, zou je mijn NOD naar 25 aug. willen zetten?

Ik ga toch maar weer uit van 2 dagen.

angel, ik zie dat we de hoop nu op jou moeten vestigen: ik blijf :thumbup: en :pray: hoor!! en natuurlijk houd ik jullie op de hoogte! voorlopig nog geen nieuws helaas… maar goed, ben ook nog geen 40 weken, dus moet nog even geduld hebben.

Blehhhhhhhhhhhh heb al de hele dag gigaveel buikpijn.

Vanmiddag hadden we visite, het was wel gezellie maar je zit dan toch niet lekker.

Ben net lekker in bad geweest en zo maak ik (midden in de zomer) een kruik. :oops:

Niet echt een leuke zondag voor hubbie, maar komt wel weer goed.

Ik kan ook geen houding aan nemen wat wel lekker zit…alles doet pijn :x :x

Kl#te ongi :!: :!: :!:

Zo weer ff lekker geklaagd…

Suus heel veel succes met je laatste werkdag morgen :!:

:dance: :dance: :dance: Ik zal aan je denken :-*

Balen Lieke, dat je zoveel last hebt van je :twisted: . Hopen dat ze snel weer verdwenen zijn, zodat je weer kunt klussen voor de volgende ronde… Ik hoop zo voor je dat het dan eindelijk eens raak zal zijn…

Suus: Werkze vandaag, lekker je laatste dag en dan eindelijk met verlof!!

Angel: Heb je al nieuws??

Ik ben een beetje vroeg vandaag. Lag in bed en was erg onrustig. Ga nu maar beginnen aan het opruimen en uitsoppen van de bijkeuken, is dat ook maar weer gedaan. Kan altijd vanmiddag nog even gaan liggen ofzo…

groetjes Mees

Balen Lieke, ik hoop dat je niet al te veel last hebt van de buikpijn.

Suus, lekker joh, je laatste dag…

Mees, Hoe gaat het met jou?

Angel, Suc6, ik :thumbup: voor je!

Groetjes Vanessa

Mees: last van nesteldrang? :wink:

Angel: bij jou alles nog rustig?

Nes: alles goed bij jou?

Spannend Mees, lijkt me ook erg onrustig wanneer die prop eenmaal weg is. Ik slaap nu ook al minder goed helaas…

Lieke, balen van je ongi!!! Helemaal omdat je er ook zo’n last van hebt… Neem maar lekker pijnstillers hoor, want de hele tijd pijn is ook niks.

Hier verder alles wel ok. Zometeen controle bij de VK. Zal wel weer goed zijn allemaal, denk ik. Mijn mannetje is werken en aangezien ik mijn auto in de prak heb gereden en dus geen vervoer heb nu, ga ik met mijn moeder naar de controle. Wel ok, ik wil ook dat ze bij de bevalling is. Ziet ze gelijk alvast de VK.

Tot later vandaag, dan meld ik me weer!

Janine