De misselijk blijft he, wat naar!
Hopelijk is de kleine gewoon twee weken meegegroeid!!
Noah had twee weken groeiachterstand en die bleef gelijk en was uiteindleijk 2780 gram. Hopelijk bereikt jouw kleintje ook dat gewicht.
Ik blijf voor je duimen.
Liefs Suzanne
als het idd maar blijft door groeien net wat je zegt dat het wat kleiner en lichter is kunnen we hebben … als de beeb maar niet verder achter raakt, maar moet eerlijk zeggen me buikje zie ik nu wel groeien dus denk niet dat ze stopt met groeien … en een klein poppetje vind ik ook wel skeetig hoor hihihih
Heb je een foto van je buikje?
Liefs Suzanne
deze is van 29 en een beetje
Mooi bescheiden buikje, maar duidelijk zwanger :inlove: :inlove:
Zal ff mijn buikje erbij doen.
weer ff een updatje
nu 31.4 wkn zwanger en inmiddels rommelt hier van alles:-( kindje is nog steeds aan de kleine kant en baarmoeder is niet veel groter geworden vollgens de gyno… ben me slijmprop verloren en me baarmoedermond is aan het verweken in 3 wkn tijd is die ruim 1 cm verweekt:-(
maandag weer terug voor een nieuwe meting inmiddels val ik door het spugen ook weer af … dus ben best zenuwachtig:-(
hier weer een foto’tje van een gezakt buikje met 31 wkn
He miranda
dat is zeker wel spannend dan de volgende keer bij de gyn…Hoe ver liep je kleintje nu achter?
Hier tussen de 3 en vier weken en het gewicht is nu rond de 1100 en 1200 gram
xx
Miranda en Shirley wat spannend/ zenuwslopend allemaal voor jullie. Hopelijk groeien jullie kindjes toch nog een beetje door, zodat ze sterker en sterker worden
Hoe ver mag je kindje in groei achterlopen om de zwangerschap voort te kunnen zetten zonder direct ingrijpen? Een bevalling bij 31 weken is natuurlijk ook niet aan te raden, maar vroeg het mij af wat de grens is die de gynaecologen aanhouden.
@teig op moment hing het bij mij om de lengte braamoedermond die was op 3 nov ruim 3.8 voldoende dus en bij de laatste meting op 24 nov was die 2.7 ruim een cm korter bij 2.5 hadden ze me opgenomen en tabletten gegeven… nu blijven de harde buiken aanhouden dus maandag een nieuwe meting om te kijken of opname noodzakelijk is… verder veel ctg’s en zolang de kleine er niet onderleid rekken ze alles mijn kindje groeit wel mee de achterstand word niet groter gelukkig
Miranda wat fijn dat ze je goed in de gaten houden en dat je kindje niet nog meer achterstand heeft opgelopen. Elke dag extra bij mama in de buik is dan meegenomen. Sterkte met alles :hug:
klopt idd en hopelijk blijft ze nog ff zitten:-) we duimen hier hard dag en nacht:-)
thxxx
Ow wat spannend weer!!
Hopelijk blijft je buik rustig en hoef je niet aan de remmers. Nog maar 2,7 cm, wel erg kort he!
Ik blijf duimen voor jullie!!
Liefs Suzanne
Poeh meid, spannend! ik ken het gevoel. ik duim met je mee voor je kleine dat alles goed komt klein maar fijn :thumbup:
Waarom kreeg ik geen meldingen meer van dit topic :think:
Ga straks even rustig teruglezen, voor nu een dikke :hug:
hier ff een updatje
kreeg onverwacht niet alleen een baarmoederhals meting maar ook een groei echo… de buikomtrek vond de gyno vorige keer al klein en wilde weten hoe het deze week zat
meisje heeft de afgelopen dagen dus goed gegeten want ipv 2,5 week nu ruim 1 week minder achter:-)
baarmoedermond was dinsdag 2,7 en vandaag 2.42 schrok me rot onder die grens dus… de pakte de papier en zei we nemen je 3 dgn op kijkende of de weeen door zetten dat tot 34 wkn wil ik je eventuele remmers geven
waarop ik zei ja heb 2 kids kan hier niet 3 dgn gaan liggen afwachten dat kan ik thuis ook… hub gaf me al vlug een duw van bijdehand (mahja is toch zo)
dus na een ctg van ruim een uur mocht ik naar huis met de voorwaarde dat hub halve dgn gaat werken en dus de rest van de dag de kids heeft en ik op bed lig…
ook zei de gyno probeer 2 wkn vol te houden als je 34 wkn bent en het zet door meis dan laten we het komen … dus ben benieuwd of beebje geluisterd heeft en blijft zitten en dan het liefst langer dan 2 wkn anders heb ik er 3 op 1 dag die jarig zijn
kortom bed rust voor mij en de kleine groeit goed door heb wel ijzer tabletten gekregen en voeding supplimenten van de gyno
Toch ook wel goed nieuws dat de groeiachterstand minder is geworden.Nu hopen dat ze nog even een paar weken blijft zitten
Nu je het zegt, zie ik pas dat je 2 kinderen op 1 dag jarig zijn en nu misschien de derde ook op de 19de. Bijzonder hoor. Ik zou ook best wel eens op de verjaardag van M erel kunnen bevallen :think:
Sterkte met alles
Hoe gaat het nu Miranda?
Even een :hug: voor jou!
na 3 dgn binnen is de koorts weg mag vanmiddag weer voor een ctg… blijf wel slijm verzliezen en ongi krampen buik is ook gezakt dus ben benieuwd wat ze nu gaan zeggen of de krampen toch iets gedaan hebben… ook weer een groei echo om te vergelijken met afgelopen week:-)
zal vanmiddag het meteen laten weten thxxx
Spannend, ik hoop dat jullie ukkie gewoon is doorgegroeid.
Die ongikrampen zijn minder, hopelijk doen ze niks en zijn ze alleen maar vervelend!
Liefs Suzanne
Heel veel succes vandaag in het ziekenhuis. Dat jullie meisje weer is gegroeid :thumbup: :thumbdown: :thumbup: