Hebben ze een schatting gemaakt van het gewicht? Op basis van de doorsnede van het buikje, het hoofdje en de bovenbenen kan dat.
Ons meisje had ook een groeiachterstand, van meerdere weken.
Uiteindelijk ben ik ingeleid met 37+1 en woog ze 2 kilo.
Maar erg fijn dat bij jullie de achterstand in is gelopen, hopen dat dat zo doorzet.
ons meisje zou vorige keer rond de 1800 gram(32.2 wkn) moeten zijn ze was 1590 volgens de berekeningen… vandaag was me bloeddruk iets hoger (de spanning ging er al heen met een gevoel van wat nu weer)
verder was me buik overvol volgens de gyno baarmoeder was nog steeds kleiner dan gemiddeld
de kleine is ook al goed gezakt de gyno vermoede ook omdat ze zo ruimte kon winnen en kon groeien ze zei de natuurlijk regelt het prima zo…
ze hebben op de echo vandaag alleen gekeken hoe ze dus lag en niet weer alles op gemeten wel een ctg gehad en die was prima… moest nu na het rust advies van vorige keer dit aan houden en volgende weel terug op controle om ook te bespreken hoe we het doen met de bevalling a 37/38 wkn gaan ze inleiden
Spannend allemaal zeg! Hopelijk blijft ze nog even zitten!!!
:-*
Miranda hoe is het ermee? Je hebt vast nieuws…
Ze is inmiddels al bevallen!
Ff gekopieerd en geplakt uit het januari-mama’s forum:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaa ook ik ben bevallen
op 04-01-2010
is onze derde dochter joya ashley geboren om 21.12 ze weegt 2890 gram en is 47 cm is binnen drie kwartier ter wereld gekomen spontaan met 36.6 wkn
papa was net op tijd:-)
foto’s probeer ik morgen te plaatsen joya is erg misselijk en ik ben euh erg niet beseffend dat ik zo snel bevallen ben
RainbowR1 bedankt voor je berichtje!!!
Wauw Miranda, wat fijn dat alles goed is gegaan. En nu kun je heerlijk gaan genieten en ben je eindelijk niet misselijkheid meer. Gefeliciteerd!
Gefeliciteerd! En wat een mooi gewicht (bijna 6 pond, niet gek toch?!)!