kleine barmoeder en groei achterstand?

om hoe laat heb je de echo morgen mir?

15.20 pas en daarna sjeesend door naar school voor 10 minuten gesprek dus sávonds plaats ik hopelijk goed nieuws-)

Hoi hoi,



Morgen een spannende dag dus, ik duim voor goed nieuws!



Mooi buikje heb je hoor :inlove: , ik had een kleiner buikje.

De baby eet dus lekker het spek van je ribbetjes af.







Liefs Suzanne

Hoi Miranda,



tijdens mijn laatste zwangerschap kwamen ze er bij mij achter dat ik een te kleine buik had, ook voelde ik de baby weinig bewegen.

Ik moest gelijk naar de verloskamers en op de echo konden ze zien dat de baby te klein was en ik heel weinig vruchtwater had. Dit alles had te maken met de flow van de navelstreng. Placenta werkte niet optimaal. Ik moest elke dag een ctg plus echo met 37 weken werd ik ingeleid. Ze hadden nooit verwacht dat ik zo lang zwanger zou blijven…en qua gewicht viel het mee…ze schatte hem 2500 gram bij 37 weken maar hij woog 3 kilo!



Het is nu een gezonde en vrolijke baby!!



Ook ik had drie keer veel bloed verloren na de 20 ste week, hebben ze nooit echt een verklaring voor gehad!



Veel sterkte deze periode, ik weet hoe stressvol het kan zijn.

En morgen een mooie echo :pray: :pray:



:hug:

Heel veel sterkte morgen bij de echo.

De duimen draaien dat alles in orde is met jullie hummeltje :pray: :hug:

duimen draaien hier :pray: :pray:

:pray: :pray: :pray:

wat zijn jullie lieffffffffffff



ben blij te lezen dat er ook veel goeie verhalen zijn

en omdat ik wel beweging voel ga ik ervan uit dat het nu nog goed gaat met de beeb … en ze nu nog eventueel mits nodig het optijd in de gaten kunnen houden



vroeg naar bed vanaaf en heerlijk druk bezig zijn dan vliegt de tijd

succes miran!!



hoop dat je gewoon goed nieuws mag krijgen! :hug:

ow mir, je ligt nu naar beeb te kijken, hoop dat je goed nieuws te horen krijgt :pray:

De duimen draaien ook hier volop dat alles in orde is met jullie kindje :pray: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:

here i am meiden …





onze “letterlijke” kleine meid heeft ons weer laten gluren



de gyno heeft de metingen gedaan en kwam op 27.2 uit… dit is dus wat kleiner hij heeft de placenta bekeken en die was niet verkalkt

verder was de baarmoeder oook klein maar echt op en top gevuld met kind … hij zei dat de komende wkn het kind de baarmoeder zal gaan oprekken en ik niet moet schrikken rekkende pijn



verder moest ik niet schrikken van de ruim een week achterstand omdat alles kleiner was dan gemiddeld wel wil die het in de gaten houden of de baarmoeder dus mee gaaat oprekken en de kleine aankomt want het kindje moet wel iets gaan inlopen



dus inprinciepe goede echo kwa verhoudingen en gen rede tot directe paniek mar wel reden voor scherpere controle :smiley:



op zich blij met het nieuws en wel hopende de me beeb nog ff een spurtje gaat maken



lieffffffffff dat jullie zo mee leven!!!

Zet hem op kleine meid van Miran! Groei lekker door, je kunt het



Miran heel veel sterkte en de duimen blijven draaien!

thxxx:-) heb trouwens wel extra voeding sublimenten nu voor geschreven gekregen de gyno zei dat die dat zelf een fijn gevoel vond hij zet dit kan geen kwaad en alleen maar goed doen



tis zo schat die man en vertouw echt op hem

Fijn dat je een goede echo had… dat verschil is inderdaat niet echt veel…



wanneer mag je weer terug komen…? Hopen dat de baarmoeder ook goed mee blijft groeien…



ik mag morgen weer gelukkig de vorige keer liep hij 3 weken achter hopen dat hij nu niet nog verder achter gaat lopen…

bij mij idd nu nog net geen 2 wkn mag nu volgende week terug voor buik meting en die week erop voor controle met echo

Wat fijn dat je een goed gyn hebt, de naar je luistert.

Groei-echo viel niet tegen dus.



Ook voor jou, shirley een spannende tijd.

Ik blijf duimen dat het goed gaat!!!





Liefs Suzanne

@miranda433 wrote:

bij mij idd nu nog net geen 2 wkn mag nu volgende week terug voor buik meting en die week erop voor controle met echo




Hoe is de buikmeting gegaan? En hoe is het nu verder met jou en de zwangerschap?

kwa misselijkheid is er nog nix veranderd… na de echo de buikmeting gehad en alles wijst er idd op dat de kleine ruim 2 wkn achter loopt dinsdag mag ik weer voor conrole en hoop dat ze dan op de echo kwa meting wel zien dat ze gegroeid is de gyno zei al de achterstand zal wel blijven alleen ze moet wel mee groeien … dus dat het een kleine beebje word is zeker… nu hopen dat het vlug dinsdag is

De duimen draaien voor jullie beebje, dat ze goed is gegroeid de afgelopen 2 weken. Vervelend dat je nog steeds zo misselijk bent. Hele veel sterkte met alles :hug: