kleine barmoeder en groei achterstand?

@miranda433 wrote:

thxxx :-*



jullie zyn lief…





laat jullie morgen weten als ik gebeld heb wat ze zeiden




Miranda goed dat je er morgen achteraan gaat! 10 dagen wachten nog is denk ik ook veel te lang. Heel veel succes en sterkte en hopelijk krijg je snel een echo en daarna goed nieuws. Ze moeten je nu echt heel goed in de gaten houden en je helpen waar mogelijk :hug:

Ik zal morgen ook gewoon even bellen, lijkt me niet fijn om nu in de stress te zitten.



Wilde je wel even zeggen, dat in mijn zwangerschap de vk met 35 weken ook bezorgt was, want onze dochter zou wel erg klein zijn, dit bleek op de echo dus niet zo te zijn. Snap je bezorgdheid, maar wat ik wil zeggen is, dat ze met voelen ook niet alles goed kunnen voelen en er dus weleens naast zitten.

Ja helaas wel geen goede ervaring dus denk niet dat je die wilt horen







:hug: :hug: :hug:

En???

Ja ben ook benieuwd hoe het is gegaan …

meiden net terug uit het ziekenhuis



heb aan de ctg gelegen want vanochtend verloor ik ook bloed…

intussen is me baarmoedermond opgemeten en die was vorige keer 3,8 en nu 3 dus hij was iets verstreken de gyno gaf me advies gedwongen rusten en volgende week weer terg op controle met weer een meting



de kleine der harstlag was ook was laag maar kwam mooi mee omhoog toen ik een harde buik kreeg dus dat was een goed teken…

Jeetje Miranda, weet niet zo goed wat te zeggen. De artsen in het ziekenhuis hebben je vast wel veilig naar huis laten gaan, maar hoop echt dat het allemaal goed zal gaan. Wel meteen het ziekenhuis bellen als er iets is hoor! Heel veel sterkte :hug:

@Karin1981 wrote:

Ja helaas wel geen goede ervaring dus denk niet dat je die wilt horen


Dat geldt ook voor mij. Maar als je het wil weten, zeg je het maar (hier of pb)



:hug:

op moment weet ik het ff nie moet echt de echo afwachten denk ik :?



voelt allemaal dubbel :cry:

@miranda433 wrote:

op moment weet ik het ff nie moet echt de echo afwachten denk ik :?



voelt allemaal dubbel :cry:




he meis dikke knuffel :hug: :hug: kun je niet eerder heen voor echo? want dit zit je ook niet lekker

:hug:



he bah wat vervelend die onzekerheid. Hopelijk kan je wat eerder voor de echo, dit is echt niet fijn.

@miranda433 wrote:

op moment weet ik het ff nie moet echt de echo afwachten denk ik :?



voelt allemaal dubbel :cry:




Hebben ze geen echo eerder dan de 10de beloofd? Waarom laten ze je zo lang wachten terwijl je nu ook bloedverlies hebt gehad?

ze hebben de baarmoedermond op gemeten en die van nu 3 dat is inprinciepe nog voldoende dicht dus het bloedverlies heeft geen duidelijke oorzaak… ivm met vroeg geboorte etc… vandaar dat me gyno de echo volgende week wil doen ivm dan vergelijken wat het kindje gegroeid is in 2 wkn

wat vervelend miranda bij mij hebben ze wel meteen een echo gemaakt omdat ze op dat moment ook wel wilde weten hoe hij gegroeit was, echt raar dat ze net bij jou geen echo hebben gemaakt was een kleine moeite toch … dan was je nu wel minder ongerust geweest…dus je weet nu ook nog niet hoe groot hij is en of je kindje is gegroeit?

was al blij met de vaginale echo dat alles nog dicht zat:-) bij me vorige zwangerschap begon het namelijk ook rond deze tijd te verstrijken maar dan sneller dus was allang blij dat ik nu nog voldoende dicht zat

Ik zie dit topic nu pas, ik had je er natuurlijk al over gesproken in mijn misselijkheid-topic :roll: Pfff echt vervelend hoor, ik ga je volgen en duim mee dat alles helemaal goed zit!

Wat een schrik weer, dat bloedverlies ineens!!

Gelukkig is je baarmoedermond nog 3 cm.



Heb je vorige week al een groeiecho gehad? Omdat je zegt dat de gyn wil vergelijken met de vorige echo, ivm de groei.



Groeiecho’s zijn inderdaad meestal om de 2 weken, omdat er anders meetfouten kunnen optreden en ze zo de juiste groei kunnen zien.



Heel veel sterkte!!



Liefs Suzanne

Hoe gaat het nu met je?



Hoe groeit je buikje?



Liefs Suzanne

miran even een dikke knuf van uit hier :hug:

kwa misselijkheid veranderd er vrij weinig wel groeit me buikje maar ook echt alleen me buik merk wel dat ik dus in verhouding afval want me ribjes kan je tellen op me rug:-(

morgen de echooooooooooo ben zenuwachtiger dan ik d8



heb foto’s in showforum van de januarie mama2010 staan:-)