kinderwens, maar nog even wachten...

Ik ben weer zwanger op 5 oktober ben ik uitgerekend

miepy gefeliciteerd!! wat fijn!

miepy wat een fantastisch nieuws!!! :dance:

ik :pray: vooor jou mee voor een gezond kindje :-*

hier gaat alles goed, nog geen kwaaltjes, dus daar geniet ik dan maar van :mrgreen:

ben alleen erg moe en af en toe een beetje chaggie, maar goed dat zullen de hormonen zijn.

oooh en ik kan om alles in huilen uit barsten (net nog positieve test van miepy :wink: )

hihihi van dit topic zijn er trouwens al 2 zwanger en is er eentje al met de pil gestopt, gaat goed zo he; dat wachten :lol:

Miepy, gefeliciteerd!!!

whaaaaa… geweldig Miepy… op naar een goede zwangerschap, goede diabetes controles, goede begeleiding en een top bevalling om te gaan genieten van een prachtig gezond kindje :pray:

ooohoooo gefeliciteerd!

wij zijn net terug van een weekendje weg. Lekker gewandeld met het Knufje (zo noem ik Fenna) en dan merk je hoe groot ze al is. En dan komt het gesprek toch weer op ‘nog een knufje erbij’ :mrgreen:

Ben heel benieuwd hoe het hier gaat met de bijvoeding.

En colle hihi jij ook hier :slight_smile: zo kom je elkaar weer tegen. Wanneer willen jullie ervoor gaan? (kunnen we niet weer in hetzelfde maandtopic ? hihi)

Wat lekker een weekendje weg…heerlijk!! Heb je foto’s??

Trouwens…

We gaan vanaf deze maand al starten waarschijnlijk MAAR ik heb wel gezegd tegen Richard, niet meer zo met de klok erbij bij wijze van spreken zoals bij de andere 2 wanneer ik vruchtbaar ben maar vrijen wanneer het ons uitkomt. Dus we zien wel hoe het allemaal gaat lopen…

Hallo dames, mag ik hier ook nog bij invallen :eh: Wij willen ook graag een tweede, maar hebben nu nog 2 strippen en een beetje liggen… Sowieso moeten wij ivm ks vorige keer wachten tot het een jaar geleden is, maar dat is het al over 2 weken :wink: Daarbij is mijn vriend Tim bezig met een nieuwe baan, dus totdat dat zeker is mag ik niet over een 2e praten :silenced: Gelukkig is aanstaande vrijdag zijn 2e gesprek :stuck_out_tongue:

Nu donderdag slik ik de laatste pil van deze strip en dan nog 42 pillen en 2 ongi’s :dance: En dan gaan we wel gelijk serieus aan de slag zeg maar :wink: En dan maar hopen dat het weer lukt en dat het nu wat langer binnen blijft :pray: :wink:

Maar het kriebelt hier enorm :shifty: Het feit dat ik er niet over mag praten zegt genoeg he :lol: Ik wil zo ontzettend graag een 2e pulkje :pray: We genieten volop van ons ventje hoor, maar een 2e zou ook zo welkom zijn :inlove: En in ons maandtopic zijn er alweer 4 zwanger en dat maakt de jeuk alleen maar groter :lol: Ik had al weer kriebels toen Valentijn een maand of 7 was, maar nu zijn ze serieus groot!!!

Het lijkt me gezellig als ik ook mee mag kletsen nog :wink:

Joseetje en Miepy, allebei van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap en ik duim dat alles helemaal goed gaat :pray:

Liefs,

Kim

he kiddo…nou ik moet nog bij me nieuwe baas gaan beginnen…en ik heb eerst een half jaar contract…ik hoop daarna een vastcontract te krijgen…ws niet en krijg nog een half jaar contract…dus ik ga ervanuit dat ik pas weer volgend jaar weer mag…

want ik heb deze baan nodig…

dus helaas ik denk dat ik als enige overblijf hiero :cry: :cry: :cry: :cry:

Miepy GEFELICITEERD!!! :mrgreen:

kimmie welkom bij de wachters :wink:

Kimmie, ook welkom :wink:

Colle, jij blijft niet over hoor, martine gaat ook nog wat langer wachten :mrgreen: en anders komen er vast wel weer anderen bij… :-* Bovendien blijven we hier gewoon praten he… hoe meer zielen, hoe meer vreugd :mrgreen:

Nou, het weer hier nodigt niet uit tot een gezellige dag, maar ik ga naar mijn schoonzusje en dus ben ik zo een halve dag al onder de pannen. :thumbup:

@Cell wrote:

Kimmie, ook welkom :wink:

Colle, jij blijft niet over hoor, martine gaat ook nog wat langer wachten :mrgreen:

:shifty:

Is niet zo’n pil-slik-ster en hoopt maar dat niet ook nummer 3 op 9 februari verwerkt is (zoals de andere 2) :mrgreen:

Miepy gefeliciteerd! Wat een goed nieuws :smiley:

Kiddo welkom. Goed van je hoor dat je Fenna nog lekker zelf voedt! Jammer dat je om die reden nog even moet wachten met klussen voor nummer 2, maar het is echt zo dat de tijd vliegt. Voor je het weet kun je het weer gaan proberen :mrgreen:

Hier is het momenteel erg hectisch. We zijn nog steeds niet verhuisd naar onze nieuwe woning, dus ik bivakkeer nog steeds met de ukken bij mijn ouders.

En om het maar even subtiel te zeggen; het wordt echt tijd dat we in ons eigen huis kunnen :wink:

Met de mannetjes gaat het wel goed. Julien is voor het eerst sinds tijden kotsvrij. We hebben bijna een jaar lang iedere 3 weken een week lang met een spugend kind gezeten. Gelukkig zijn we nu van de opvolgmelk af en krijgt hij geen koemelk maar alleen geitenmelk en sojamelk. Dat werkt enorm goed.

(Hij heeft geen koemelk-allergie, maar reageerde er wel heel heftig op als hij ook maar een klein beetje verkouden was - wat dus vaak voorkwam- )

Verder gaan we 5 maart een midweek naar Beekse Bergen. Daar verheug ik me echt op…even lekker relaxen met z’n viertjes. Bijkomen van deze ongelooflijk hectische tijd.

Afgelopen maandag ben ik weer begonnen met werken

(en ik heb afgelopen vrijdag ergens anders een tweede gesprek gehad, en over twee weken heb ik er ook nog ergens eentje…tijd om job te hoppen :wink: )

Byebye!

met mij gaat het niet zo goed :cry:

heb vanmiddag een echo gehad ivm wat bloedverlies.

het vruchtje was maar 5 weken ipv de 6 weken die ik zwnager hoor te zijn

ook was er een grote bloeding in de baarmoeder te zien :cry:

moet nu 2 weken afwahten en dan weer een echo om te kijken of het vruchtje gegroeid is :frowning:

tjeetje laten ze je 2 wk wachten…wat een ellende…

hebben ze er verder nog iets van gezegd??? of blijft het 50/50???

nou hier dan 100.000x een :hug: … speciaal voor jouw…

mar10e wanneer denken jullie eindelijk over te gaan??? lijkt me wel weer lekker he…eigen stekkie…

cell hoe was je dag???

Twee weken wachten nog??? Sterkte meid :hug: wat klote.

Ach Joseetje :hug:

Wat zeiden ze eigenlijk over de bloeding? Wat is dat voor iets?

Echt heel rot dat je nu 2 weken in spanning moet zitten :cry:

Kun je niet over een week nog eens terecht, of heeft dat geen zin?

Veel sterkte meis!

:-*

Moge,

Jose, nog niet wanhopen meid, wie weet waren het er 2…

Mijn schoonzus had exact hetzelfde in 2002. Ook bloedverlies (helder) en zelfs buikkrampen. Op de echo leek het ook of ze 10 dagen korter zwanger was dan zou moeten, dus er werd gezegd dat het vruchtje al eerder gestorven kon zijn en de uitdrijving op gang kwam. Dit omdat er idd een flinke bloeding te zien was.Maar ze wilde het afwachten en bloeden bleef, maar na 3 weken bleef ze zich ook zwanger voelen. Toch een echo om te kijken of alles eruit was, bleek ze zwanger, vruchtje was gegroeid en had een kloppend hartje.

Toen zei de gyn dat ze hoogstwaarschijnlijk een tweeling had gedragen en dat daarom de vruchtjes iets kleiner waren dan gedacht en dat er 1 was afgestorven, vandaar de forse bloeding.

Uiteindelijk is in augustus 2003 mijn neefje geboren

Ws heeft mijn schoonzus altijd een dubbele eisprong want haar volgende zwangerschap had ze er dus weer 2, ditkeer zijn ze ook samen geboren… ze durft hierdoor niet voor een 4e te gaan, bang dat ze de 5e cadeau krijgt :wink:

Hey Joseetje, wat een schrik joh! Ik duim hier voor je mee dat alles toch goed is :pray: :pray: :kaars: Heel veel sterkte de komende 2 weken, ik weet er alles van :hug:

Zo, daar ben ik ook weer eens.

Heb gewoonweg geen tijd gehad tussendoor om even een berichtje te tikken, maar goed, we beginnen weer van voor af aan.

Cell: nog even terugkomend op de PSZ. De groep was niet te groot. 18 kinderen met 2 leidsters. Maar ik miste gewoon het gevoel van de PSZ van vroeger. Thijs ging naar een montesorri PSZ en ik ben vorige week wezen kijken bij een PSZ wat onder de stichting Kinderdagverblijven Heerhugowaard viel en daar kwam echt de PSZ van vroeger weer naar boven. Gewoon lekker spelen, niets moet alles mag. Dus vandaar dat ik Thijs van de PSZ afgehaald heb. Maar ben van plan om hem voor die andere PSZ wel weer gewoon in te schrijven.

Thijs ziet echt wel meer mensen dan alleen maar papa, mama en opa en oma. Alleen heel veel vrienden van ons, hebben nog geen kinderen of al oudere / jongere kinderen. Dus daar heeft hij dan weinig aan.

Fijn dat je hebt genoten van je weekendje weg. Af en toe heb je dat nodig. Wij zitten, ondanks alles, toch ook te denken of we er niet even tussenuit kunnen, maar waarschijnlijk gaat dat financieel niet echt lukken. Misschien een last minute ofzo.

Hier heeft het helaas miniscuul gesneeuwd vorige week. Van mij mocht er wel een dik pak vallen, leuk voor Thijs. Maar helaas.

Kiddo, join the club. Vervelend hoor koemelkallergie, maar ik geef je groot gelijk dat je niet aan andere speciale voeding gaat. Hopelijk komt de dietiste met een goede oplossing en kunnen jullie er voor gaan.

Miepy gefeliciteerd met je zwangerschap, geweldig. En hopelijk gaat alles goed en krijgen jullie inderdaad een heel mooi gezond kindje.

Claudje: toch maar proberen dus. Ach wat niet is, kan nog komen. En ik vind dat als sex een verplicht nummertje wordt en je er niet zoveel plezier aan beleeft als dat je het doet omdat je er gewoon zin in hebt. Het is vanzelf wel een keertje raak.

Kim ook jij welkom. En hopelijk mag je er snel voor gaan.

Colle: je blijft echt niet als enigste over hoor. Ik blijf je waarschijnlijk ook wel gezelschap houden. Ten eerste heb ik nog voor 9 maanden de pil op mijn nachtkastje liggen en ik werk ook nog op contractbasis en zou ook graag en vaste aanstelling willen hebben voordat ik uberhaupt zwanger wil worden. We blijven hooguit met zijn tweetjes over. Gezellig.

Martine, vervelend dat het niet op wil schieten in jullie nieuwe stekje. Ik heb ook een tijdje bij schoonouders gebivakeerd omdat ons huis nog niet klaar was, maar na een tijdje was ik blij dat ik naar ons eigen stekkie kon hoor. Dus ik kan me er wat bij voorstellen. Ga er maar eerst lekker een paar daagjes tussenuit en kom lekker tot je zelf. Daarna zit je weer vol energie en kan je er weer een tijd tegen. Hou je taai, meid.

Joseetje: wat een vreselijk nieuws. En dat ze je dan ook nog gewoon 2 weken laten wachten. Ik snap best dat deze twee weken er langzaam aan je voorbij zullen gaan. Ondanks alles ben je nog wel gewoon welkom hier hoor. Sterkte meid, zal voor je duimen.

Zo, ik geloof dat ik nu wel iedereen gehad heb.

Verder eigenlijk weinig te melden, op mijn werk is het echt onwijs druk, werk zeker wel 2 avonden in de week over en lig daardoor heel vaak vroeg op bed op de avonden dat ik niet over hoef te werken.

Verder gaat het hier allemaal wel zijn gangetje. Voorlopig zit een zwangerschap er niet in hoor. Eerst maar eens even 9 maanden de pil slikken en dan zien we wel weer hoe we er voor staan.

Ik ga zo even verder mijn achterstanden in halen en maar eens voor het eten zorgen.

Groetjes,

Linda

gelukkig toch nog wat meiden die langer “moeten” wachten :wink: :mrgreen:

misschien leuk als we een lijstje maken…voor als er nog andere meiden mee willen tikken…? :mrgreen:

gisteren met Dincy naar de 9 mndbeurs/hhbeurs geweest…

erg leuk en al die mooie buikjes…

jullie ook geweest???

Joseetje hoe gaat het nu?

:hug: