kinderwens, maar nog even wachten...

dank voor jullie felicitaties! :mrgreen:

hihihihi we hebben inderdaad niet lang hoeven wachten :wink:

en ik laat het bij de 3 testen die gedaan zijn, anders zou het zonde geld worden.

we zijn wel eventjes geschrokken, maar goed, nu vinden we het heel erg leuk en gaan we vanzelf de voordelen zien.

thijmen zal bijvoorbeeld nog 's middags slapen als de nieuwe spruit eris.

wat dus inhoud dat het dan even rust, of makkelijker af te wisselen.

nog een voordeel is dat thijmen straks niet beter zal weten of hij heeft altijd een broertje of zusje gehad, hij weet eigenlijk niet bewust dat hij de onverdeelde aandacht gehad heeft

ach wat maakt het allemaal uit ik ben blij :inlove:

en voor ik het vergeet colle, nog heel erg gefeliciteerd met Dave

alweer 1 jaar :dance: wat gaat het toch snel he :-*

THANX ja het jaar is echt voorbij gevlogenā€¦mennā€¦

als je dan kijkt hoeveel hij al kan en hoezeer hij verandert isā€¦

echt raarā€¦

en het wordt steeds leuker :inlove:

Hoi Meiden,

Joseetje: Van harte gefeliciteerd met deze supersnelle zwangerschap. Fijn dat jullie er al een beetje aangewend zijn.

Cell: Ja, dan houdt het op hƃĀ©, als je kinderen dan weer net andere voeten hebben waardoor ze speciale schoenen nodig hebben. Hier dus gewoon schoenen van dr. Visser. Het enige probleem wat wij hebben is dat we geen ā€œhogeā€ schoenen kunnen kopen omdat Thijs, net als mama, een hele hoog wreef heeft. Maar als dat alles is, genoeg ā€œlageā€ schoenen te koop.

Colle: nog gefeliciteerd met Dave. Leuke verjaardag gehad? En is hij verwend. Ik weet nog goed Thijs zijn 1e verjaardag. Hij begreep het totaal niet, totdat hij 2 werd. Toen snapte hij het lichtjes dat al die mensen voor hem kwamen en kadootjes bij zich hadden. Nou toen was hij echt verwend. Dus ik hou mijn hart vast voor zijn 3e verjaardag.

Hier verder alles goed. Na nog wat sores gehad te hebben deze week met de makelaar over het betalen van de courtage, is alles toch rond gekomen en hebben we vanochtend het koopcontract ondertekend. Daar zijn we dus vanaf. Moest een deel contact betalen en voor het resterende deel heb ik toch netjes een betalingsregeling aangeboden gekregen. We moeten dan toch nog een jaartje rustig aan doen en misschien dat we nu wel een lening af kunnen sluiten en daar alle openstaande posten in mee kunnen nemen. Zou enorm schelen.

Vandaag ook een andere besluit genomen. Thijs ging vanaf 16 januari naar de PSZ. De eerste week ging hartstikke goed, maar daarna niet meer. Ik weet dat je een kind de kans moet geven om te wennen, maar het zat me toch niet lekker. Elke keer als ik naar opa en oma belde om te vragen hoe het ging, kreeg ik te horen dat ze Thijs toch weer huilend (zeg maar rustig brullend) achter hebben moeten laten en dat er niet echt goed op gereageerd werd. We hadden zelfs de afspraak gemaakt dat Thijs een knuffel mee mocht nemen omdat we merkten dat hij daar sneller mee getroost kon worden, maar toch zei mijn moederhart dat het niet goed voelde. Sinds vandaag hou ik hem ook thuis en ga ik uitkijken naar een andere PSZ of ik wacht tot hij 3 jaar is. Moet nog even kijken.

Verder weinig te vertellen, dus ga zo nog even wat voor mezelf doen, want meneertje ligt op bed en kan ieder moment weer wakker worden.

Groet,

Linda

Hadieho,

Linda, wat goed dat het toch nog met een sisser dan is afgelopen, al is een jaar afzien ook nog best een tijdje natuurlijk. :-*

Wel jammer dat je er zo een rot gevoel bij hebt dat hij naar de psz gaat. Misschien is de groep te groot?

Aniek gaat sinds 8 januari naar de psz en zit daar in een niet zo heel grote groep. 14 kinderen maar en ze is niet de jongste, dat scheelt ook.

Ook is ze al wel gewend aan andere mensen dan alleen wij en oma en opa. Ik ga vaak op bezoek bij vrienden en kennissen en zo zien de kinderen best regelmatig ineens andere kinderen.

Bij jullie is het volgens mij alleen papa en mama en omaā€¦ of niet?

Ze vind het in elk geval fantastisch en gaat er met veel plezier heen.

Joseetje, alsnog gefeliciteerd! Echt super en je doet het nog sneller dan ik :mrgreen:

Nou, ik haak even af, we gaan een lang weekend naar Zeeland, er even tussenuit. Heb er bere zin in.

Groetjes

Cell

Veel plezier Cell! :thumbup:

veel plezierā€¦

helleu, waar is iedereen?

We zitten hier allemaal snotverkouden thuis, alweerrr :roll:

Het weekendje weg was heerlijk, echt genoten.

Verder niet veel bijzonders, hopelijk krijgen we snel nieuws over het huis, dat ze er iets meer vaart achter gaan zetten.

Ik hoop het echt echt echt :pray:

Joseetje, hoe voel je je?

ik zit thuis voor het raamā€¦te wachten op de sneeuw :inlove:

cell; ik voel me heel goed, helemaal nergens last van eigenlijk :smiley:

alleen me (.)(.) gaan een beetje mer pijn doen nu, maar goed als dat het ergste is.

bij thijmen werd ik met 8 weken pas goed ziek, dus wat niet is kan nog komen :eh:

@colle wrote:

ik zit thuis voor het raamā€¦te wachten op de sneeuw :inlove:

Hier ligt al een pak. Leuk leuk leuk, alleen ik moet Thom straks nog halen met de auto, dat is weer minder.

Hier ook een flink pak sneeuw. Ik moet straks maar schoenen aandoen met een flink profiel als ik mijn zoontje van school ga halen.

Het ziet er zo wel heel mooi uit.

Ook hier verkoudheden en buikgriepjes gepasseerd. Mijn zoon heeft ook nog een kuurtje gehad ivm oorontsteking, dus we hebben ons portie wel weer gehad.

Joseetje fijn dat je nu nog niet ziek bent. Hopelijk blijft het je deze keer bespaard. Ik was bij mijn zoontje helemaal niet misselijk enzo, dus het kan ook makkelijk.

hier sneeuwt het nu ook al vanaf een uurtje of 11ā€¦ :dance:

dave ligt nu te slapen dus als hij wakker is gaan we naar buitenā€¦

euh Claudje hoe serieus is jou banner/ticker??? :wink: :mrgreen:

ooooh colle je hebt gelijk

claudje missen we iets? :mrgreen:

hihi stiekumpjes toch ervoor gegaan???

Meiden, ik wil graag met jullie meedoen in dit clubje.

Ik zou zo graag al weer zwanger zijnā€¦ Maar Fenna is allergisch voor koemelk, ei en soja en ik wil helemaal geen kv geven (ook geen hypoallergene) en omdat ze nog zoveel drinkt en voor 100% van mij afhankelijk is, wil ik niet het risico lopen dat de bv terugloopt door een zwangerschap. De 14e gaan we naar de dietiste voor de bijvoeding, ik hoop dat dat goed gaat zodat ze wat meer vast voedsel kan gaan eten en minder melk nodig heeft. Zelf hoop ik dat we er in juni of juli voor kunnen gaanā€¦ :inlove:

welkom kiddo

das een goede reden om te wachten. hoop dat jullie snel een oplossing vinden.

kan me je angst voorstellen aangezien je meisje van jou afhankelijk worden

mag ik trouwens nog wel meepraten? aangezien wachten hier mislukt is :shifty:

Hahahaha Joseetjeā€¦ :lol: lekker blijven meekletsen hoor!!

Kiddo, leuk dat je hier mee komt kletsen. Ik hoop dat de diƃĀ«tiste jullie goed kan helpen. :pray:

Colle, hihi nee hoor ik ben niet zwanger, ik verwacht vrijdag ongesteld te worden. Ik heb deze cyclus goed in de gaten gehouden wanneer ik vruchtbaar was en als ik het goed heb had ik vrijdag 2 weken geleden mijn eisprongā€¦

Moge,

Jannigje, gewoon lekker meebeppen hoor, heb wel es wat gelezen over jou en Fenna (zo had Peter geheten als hij een meisje was :inlove: ) en kan me voorstellen dat je niet het risico wil lopen dat ze niet voldoende goede voeding meer binnenkrijgt als jij zwanger zou worden.

:hug: Gaat vast goed komen, is met Peter ook gelukt.

Die was allergisch voor pinda, ei en onbewerkte koemelk. De koemelk gaat nog steeds niet jovel, het is 2 weken goed gegaan, maar zit nu toch weer aan de bewerkte opvolgmelk. Ei gaat goed in bewerkte voeding, dus pannenkoekenbeslag, taart en cake enz, maar puur een gekookt ei, nope Dan zwelt zijn gezichtje rood aan en heeft ie 3 dagen koliek.

Pinda, gaat ook niet jovel, het is geen ernstige allergie hoewel we wel een epipen kregen. Maar hij raakt enkel licht benauwd als hij pinda binnen krijgt. Terwijl sommige mensen al in anyfalactic schock raken als iemand naast ze pindakaas eten. We hebben dus goede hoop dat hij er met der tijd overheen groeit.

Joseetje, gewoon mee blijven beppen zolang je daar zin en behoefte aan hebt hoor. Is toch leuk! Zou wat zijn als iedereen meteen zou moeten opzouten (grof gesproken :wink: ) zodra zij klaar is met "wachten :mrgreen: en dus zwanger is.

Fijn dat je nergens last van hebt nog. Ik had bij Aniek zo ontzettend pijnlijke borsten, zat er soms van te janken. Verder een top zwangerschap gehad eigelijk. Noujaā€¦ tot de laatste 3 weken dan :roll:

Claudje, hoe staat het met je banner? vertel vertel :mrgreen:

Meiden, ik ga horten vandaag, ben pas laat weer thuis, toedeloe dus :-*

Hahaha niets bijzonders met mijn banner, kijk maar :wink: . Zoals verwacht vandaag ongesteld te geworden! Nu kijken of ik het komende maand ook zo goed kan beoordelen!!

Prettig weekend alvast meiden! :-*

hahaha Claudje zit je ons in de maling te nemenā€¦

He Kiddo ook hier :mrgreen: :wink: :thumbup:

kom lekker kletsen hierā€¦en Fenna showen af en toe he :wink:

BV gaat voor he met allergieƃĀ«nā€¦

en die paar maandjes maken dan ook niets uitā€¦want dan kan je hier al je verlangens kwijtā€¦

doen wij ookā€¦ :shifty:

joseetje tuurlijk mag je hier blijvenā€¦onder de voorwaarde dat je alles verteld over je zwanger zijnā€¦kunnen we een beetje meegenietenā€¦(alvast)