Hier de 3 fase pil, kan niet tegen een ander en ik ken zelf te veel verhalen van meiden die met spiraal (4 met Mirena, 2 met koper) zwanger zijn geraakt en 1tje had na plaatsing een geperforeerde baarmoeder… :evil:
Dus van mijn leven geen spiraal… naja, hooguit als ik minstens 1 x per jaar dat ding mag laten controleren en we bewust rond het ei niet klussen… dan misschien.
De pil dus.
Hier niks.
Hier niks.
wat houd de drie fase pil in??? nooit van gehoord…
moge
Driefase pillen werken in 3 fases, een pil met de hoogste dosering van de 3 om de cyclus te voorkomen, 1 pil met een iets lagere dosering die je in het midden van je cyclus slikt en een pil met een lage dosering als eind.
Je moet dus alsnog elke dag een pil slikken maar omdat ik niet tegen hoge doseringen hormonen kan (krijg ik trombose van) is deze als enige geschikt voor mij. De hormoondosering is precies afgestemd op de normale cyclus.
Ik vergeet hem nooit, neem hem altijd s’avonds bij tandenpoetsen in.
Hij is echter door de aangepaste dosering hormonen meteen minder veilig als je bv diarree hebt of overgeeft… :roll:
Gisteren wezen shoppen met de kids, een rib uit ons spaargeld (we hebben eigelijk niet echt budget op t moment) om de kinderen nieuwe schoenen te geven. Ik dacht alleen Peter, bleek Aniek ook gewoon in 2 maand tijd een shoenmaat gegroeid te zijn :o Dat hadden we niet berekent en dus weer 70 euro voor een paar passende schoenen voor haar. Ze heeft nu maat 24.
Peter had maat 22 en die heeft nu van die eerste loopschoentjes met zo een flexzool. Hij loopt sinds dinsdag eindelijk echt los en ook meteen overal :inlove: Stuk sneller dan zijn zusje. Die liep pas met 18 maand en 2 week en Peter met 15 maand en 6 dagen.
Martine, handig he zo een koophuis met extra kosten :roll:
Ik kom denk ik wel uit hoor met die 200 euro per maand.
Het zijn meer de extra uitgeven als schoenen dus…
Je koop 2 paar kinderschoenen en bent meteen 100 euro verder.
Maar ja… die voeten moeten een leven mee en ik krijg ook ruzie met mijn moeder als ik slecht en goedkoop schoeisel koop.
Wel top dat je nu bij je ouders inkan :thumbup:
Joseetje, ik heb dat 4x gehad, alle 4 de keren was het een innestelingsbloeding… 2 x een miskraam gehad. Bij de zwangerschap van Peter had ik dat niet, of het is me niet opgevallen.
Maar heeft het al doorgezet?
Claudje, bij jullie niks :o Gaan jullie er stiekem nu al voor :mrgreen: of doe je aan periodieke onthouding :think: ?
Nou, vandaag even rustig, straks een wasje draaien, wat strijken, eten uit de vriezer trekken voor vanaaf en beetje hobby-en.
Ja, schoenen dat hakt er inderdaad gelijk zo in. En ik ben het met je eens over de schoenen, dat moet gewoon fatsoenlijk zijn.
Hihihi, nee, we gaan er nog niet voor maar ik slik eigenlijk al geen pil meer sinds Thom. Het was de bedoeling dat er snel na Thom nog een kindje zou komen maar dat is wegens omstandigheden anders gelopen. Maar toch nooit meer met de pil begonnen omdat ik mijn lichaam niet overhoop wou gooien. Dus ja, periodieke onthouding en anders met condoom…
Gelukkig kan ik met bijna 100% zekerheid altijd zeggen wanneer mijn vruchtbare periode is.
als je dan net zo snel weer zwanger bent joh :inlove: ik vergeeeeeeeeeeeet never niet weer die dag je me vertelde dat je meende zwanger te zijn maar je net je nod had en je toch ging testen en positief en zo snel ( gelijk meen ik ) na de pilstop ,
hiihihhi zo ik ben weer foetsie hiero zet em op claudje als jullie er weer voor gaan :-*
ik ben nog steeds niet ongie, heb gister getest en hij was ligtjes positief
zit er dus dik in dat het wachten niet meer zal gaan, maar dat ik over 8 en halve maand weer een klein frummeltje in mijn handen zal hebben :inlove:
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :inlove: Spannnnnnennnnddd :shifty:
Ik hoop het stiekempjes voor je hoor, het is zo leuk om ze samen te zien opgroeien en oke… tropentijd zit er vaak ook bij, maar die is zo voorbij en dan… :inlove: :inlove: :inlove:
En jij nog wel… weet niet of we er zo snel weer voor gaan want dan moeten we het wel eerst doen… nou dat lukt prima zo te horen :mrgreen:
Hoi Meiden,
Joseetje, ik had dus ook innestelingsbloeding bij de zwangerschap van Thijs, net zoals jij het omschrijft. En een test die lichtjes positief is… Dat zegt natuurlijk al genoeg. Ga je straks nog een test doen om te kijken of de positieve streep wat donkerder wordt?
Cell: Helaas kunnen die oom en tante mij niet meer helpen. Aangezien er al zijn 10 open staan en ze wat problemen hebben met hun eigen zaak en een hoop spaarcentjes op een z-bank hebben gezet, kunnen ze het niet meer bolwerken. Dat hadden wij natuurlijk ook al lang bedacht. Nu hebben we vrijdag met de notaris van de kopende partij gesproken en volgens hem zijn er wel eens banken die in dit soort gevallen een lening vooraf afsluiten en het geld aan de notaris overmaken. Wij gebeld met onze tussenpersoon en die blijft weer bij hoog en laag volhouden dat het echt pas kan als de officiele koopakte getekend is. Dus nu ging de notaris zelf contact opnemen met onze tussenpersoon en hopelijk hoor ik maandag wat hij daar besproken heeft.
Het zit jullie ook niet mee hé. Hopelijk is het snel voorbij en kunnen jullie je huisje in.
Fijn dat Peter al los loopt, inderdaad sneller dan zijn zusje. Ik heb een collega en die haar zoontje is nu 10 maanden en loopt ook al los. Dat is echt rap.
En ja, goede schoenen zijn prijzig. Gelukkig hebben ze bij scapino ook goede schoenen voor een leuk prijsje. Geloof dat die schoenen van dr. Visser zijn ofzo. En dat zijn ook best goede schoenen voor weinig geld.
Colle: hier de microgynon 30 pil. Ook hier geen spiraaltjes hoor. Heb net als Cell niet altijd maar positieve verhalen gehoord en gelezen.
Verder niet zo veel te vertellen. Hier gaat verder gewoon zijn gangetje.
Ga ook zo maar even aan de strijk en misschien vanmiddag alvast aan het opruimen van de zolder beginnen.
Fijne dag verder.
Groetjes
Linda
@bianca81 wrote:
als je dan net zo snel weer zwanger bent joh :inlove: ik vergeeeeeeeeeeeet never niet weer die dag je me vertelde dat je meende zwanger te zijn maar je net je nod had en je toch ging testen en positief en zo snel ( gelijk meen ik ) na de pilstop ,
hiihihhi zo ik ben weer foetsie hiero zet em op claudje als jullie er weer voor gaan :-
Hee meid, wat lief dat je dat nog weet. Jij was de eerste die het wist!! :inlove: Ja, was gelijk de eerste ronde. :- Meid, ik hoop dat we samen zwanger zullen zijn!!
Joseetje!!!Foto van de test!!! :dance:
hey joh zoiets vergeet ik niet was best gaaf die spanning hé? hihi
nu ben ik echt foetsie, hoor :roll:
Hey Bianca, binnenwippen mag altijd hoor, t is toch een openbaar forum :mrgreen: :-* En net als Claudje, hoop ik ook dat je maar snel zwanger mag zijn en een prachtig kindje mag krijgen :dance:
Linda, ik ken de schoenen van dokter Visser idd, raad ze ook altijd aan, maar helaas hebben we pech. Aniek heeft een hele smalle voet, ze past alleen de smalle leest van Gattino of van hupsakee.
Helaas zijn beide merken niet te koop voor minder dan 60 euro, wil je een wat hogere schoen of laars, dan is het 70 tot 80.
Dokter visser schoenen sloft ze uit, zijn veel te breed.
Peter heeft ook al een hele smalle lange voet, dus vrees dat het hier zelden een scapino schoen zal worden. Vind voeten echt heel belangrijk en eet nog liever een week brood met pindakaas als diner dan dat ik op schoeisel bezuinig.
Ik hoop trouwens dat jullie snel uitsluitsel krijgen over een oplossing voor de kosten :-*
Ga even eten, zo even wandelen en dan zien we wel.
Oh Jose wat spannend! Maar licht positief = ook zwanger :dance:
Julien was 3 maanden toen ik zwanger raakte van Leandro. Jij bent dus ook een vlugge :mrgreen:
Groetjes,
Martine
Joseetje…ik zag net in een ander topic je banner…
Gefeliciteerd!
dank je :inlove:
ja het is nu officieel, kom net van de huisarts en ook daar een positieve test, dat zijn er drie intotaal dus dat meot genoeg zijn :lol:
ooooh na de eerste schrik ben ik nu toch wel blij :inlove:
Joseetje GEFELICITEERD :inlove:
nou jij heb lang moeten wachten zeg :liar: :liar: :mrgreen:
HAHAHA we zijn erg blij voor jullie…
Ik wil ook maar weet niet of ik nog kan wachten tot april. :?
Wow Joseetje, wat een leuk nieuws op de vroege ochtend.
3 testen zijn denk ik wel voldoende, of ga je over een paar dagen nog een keer testen?