kinderwens, maar nog even wachten...

hier gaat het dus spannend worden of wij nog wel kunnen wachten…

toen thijmen sliep hebben mijn man en ik ons een beetje laten gaan, zonder bescherming :oops: :mrgreen:

moet deze week volgens mij ongie worden, maar ik ben benieuwd, mijn eetlust is namelijk zo slecht als wat en auw auw mijn borsten.

maar ja eten kan komen door een griepje en borsten doen ook weleens pijn als ik ongie moet worden.

martine: druk he verhuizen, wij zijn pas verhuist en ik vind het niks aan, maar dat kon ook komen dat ik drie weken daarvoor bevallen was :think:

cell: he meid kom op hoor. :hug: het komt allemaal heus goed.

dat afvallen zal dan mischien langzamer gaan, maar ik geef je ergens wel gelijk, ik zou ook liever afvallen voordat ik opnieuw zwanger raak.

en kan me voorstellen dat je nu weleens naar je huisje wil, een vakantie voor eventjes is leuk, maar ze zijn meestal wel klein en dan ben je het snel zat.

:hug: voor jou

wwb: voor rammelende eierstokken is altijd plek hoor :wink:

en wij hebben voor onze zoon ook bijna niets nieuw gekocht, heel veel mensen willen om wat voor reden dan ook hun bijna niet gebruikte spullen kwijt voor een prikkie.

en zoals martine zegt ik vind het ook heel leuk om spullen bijelkaar te struinen.

alleen de box hebben wij helemaal nieuw gekocht, omdat we die toch een hele tijd in de kamer zal staan en helemaal perfekt moest zijn.

oja en de maxicosi is ook nieuw, veiligheid voor alle je weet maar nooit.

nou ik ga maar eens aan mijn dag beginnen, thijmen slaapt gelukkig weer. hij heeft nu al last van tandjes de arme ziel.

had van mij nog wel even mogen wachten daarmee en volgens mij had het van hem ook nog niet gehoeven :wink:

tot later

:-* josé

Tjee Cell, zit jij in een vakantiehuisje??? Hmm ik kan me voorstellen dat je daar niet vrolijk van word. Ja leuk voor een weekje of 2, maar dan word het toch behelpen he. Hopelijk heeft jullie toekomstige huis geen vertraging!

Martine, ik ben wel aan het lijnen, en sporten, want ik heb zo´n 30 kg overgewicht. Ik heb thuis een sporttoestel, en daar sta ik me om de dag op in het zweet te werken. Alleen de kg´s vliegen er niet af omdat ik niet voldoende discipline heb om de lekkere dingen te laten staan… fout fout fout…

José, haha ff niet aan iets gedacht he. Kan de beste overkomen he hihi…

En ik moet nog iets kwijt. Volgens mij ben ik niet echt duidelijk geweest over de kinderuitzet. Ik wil voldoende gespaard hebben om te kopen wat ik mooi vind. Maar dat wil in mijn geval niet zeggen dat ik alles perse nieuw wil hebben hoor. Als ik tegen iets moois 2de hands aan loop vind ik dat ook prima, maar ik moet het wel mooi vinden.

Bij mijn zoontje moest ik aannemen wat ik aannemen kon. Dus ook wat ik niet mooi vond. Hierdoor had ik bijvoorbeeld een hele oude, lelijke kinderwagen die ook nog eens bagger liep. Maar ik had een wagen. Omdat ik geen auto heb, had ik die wagen dus heel hard nodig. De volgende keer zal ik die waarschijnlijk dus nieuw kopen, of iig een tweedehandse die aan mijn eisen voldoet. Nieuw moet voor mij de maxicosi zijn inderdaad en het matrasje voor het ledikant.

Owja… ik droom van een wiegje. Ik weet dat ze er maar zo kort in kunnen, maar het lijkt me zo geweldig… die kleine puk de eerste tijd op je kamer.

Jullie horen het wel… ik droom wat raak haha. Mijn vriend is sinds kort ook wel erg besmet met het baby-virus. (zijn beste maat is pas papa, en dat heeft ogen geopend haha), maar nog niet echt in de concrete dingen. Hij is meer met namen bezig en hoe hij met zijn moeder om zal gaan tzt (een dame met gebruiksaanwijzingen )

Zo ik ga hier maar eens met de stofzuiger door de kamer, want het ziet er hier uit alsof er 10 bouwvakkers hun gang gegaan zijn haha,

Hoi hoi,

Joseetje, ojojojoj :shock: Straks valt er niks meer te kiezen :shifty: maar dan is het vast wel welkom toch :inlove: Moeten we nou duimen dat het raak is of liever nog even wachten :think: :mrgreen:

wwb, ja ik zit idd in een vakantiehuisje… we hebben wel 3 slaapkamers, maar het is behelpen wat het hele huisje is dus maar 65 vierkante meter.

Peter slaapt met zijn ledikantje bv tussen de wasmachine en de voedselvoorraad in :roll:

Aniek tussen de verhuisdozen en overtollige vakantiehuisraad en wij slapen op een kamer met mega meuk onder het bed en Ruud moet er bij het voeteneind in, anders past het bed niet.

We zitten hier nu 3 maand en moeten dus zowieso nog tot mei, als het dus niet langer word…

Hier moet er trouwens minsten 20 kilo af en dan ben ik alsnog 30 kilo te zwaar :oops:

Enne… ik koop ook alles 2e hands en dan idd wat ik mooi vind. Het 1 hoeft het ander niet uit te sluiten.

Verder is de box straks ook 2e hands, een ronde van noui hier op t forum, het bedje is ook 2e hands, heel modern, zelf gespoten en nu ziet men het verschil niet eens met nieuwe. De commode is van Ikea en hebben we zelf gepimpt en zo verder en zo verder :mrgreen:

Hey meiden,

Ook ik heb jullie ene beetje verwaarloosd de laatste tijd. :oops: Sorry daarvoor. Ik heb niet zo lekker in mijn vel gezeten, Max in het ziekenhuis en ikzelf in de lappenmand. Ik ben ietwat oververmoeid maar het gaat steeds beter…

Joseetje. :mrgreen: nou, je maakt het wel spannend hoor. Ik ben benieuwd…En Thijmen nu al last van tandjes?? :shock: Kusje hoor… :hug: :-

Cell, dikke knuf hoor meid. :hug: Ik kan me goed voorstellen als jullie in zo’n kleine ruimte zitten dat dat op een gegeven moment teveel wordt. Zoals al geschreven, voor even kun je je daar wel mee behelpen. Ik :pray: dat jullie huis gauw klaar is. MIsschien heb je dan wat meer rust in je en gaat het afvallen ook beter. :-
Maar las ik dat goed dat je met 16 weken nog een mk hebt gehad? :frowning: Het is altijd erg natuurlijk begrijp me niet verkeerd maar met 16 weken nog…

Mar10e, nog ene weekje en dan verhuizen!! Succes ermee hoor. Hoe is het met de boys??

Wwb, welkom bij de club van de rammelende eierstokken! :mrgreen: Leuk dat je komt meekletsen. Wat leuk dat je nieuwe partner zo goed in je gezinnetje past. :thumbup: Ik zal mezelf even voorstellen, ik ben Claudia, mama van Thom en Max en sinds de geboorte van Max zijn mijn eierstokken niet opgehouden met rammelen :lol: . Wij gaan hier over een paar maanden een poging wagen voor een derde spruit. :smiley:

he dames…

wwb welkom…bij dit rammelende clubje :lol: :lol:

joseetje :naughty: zijn jullie stout geweest :mrgreen: …HAHAHA iid waar moeten we voor duimen???

Cell bij verhuizen…man wat zullen jullie er aan toe zijn…weer lekker je spullentjes uitpakken en een eigen plekje geven…

ieder zijn eigen plekje in huis vinden…heerlijk…

hier nog 5 kilo te veel…ik had er na de zwangerschap 15 te veel die heb ik er inmiddels af…maar deze laatste 5 zijn voor mezelf…die was ik altijd al te zwaar…na ja altijd…sinds een jaartje of 5/6 dan…

succes met afvallen Dames, jullie kunnen het :thumbup:

wij hadden trouwens alles nieuw gekocht…ik heb daar echt voor gespaard en we hebben er ook geld voor gekregen van de fam. (eerste kleinkind :shifty: ) maar goed de volgende gaat gewoon in dit kamertje hoor…daar koop ik niets nieuws voor…dat vind ik dan weer zonde geld…

ja tuurlijk nieuwe kleertjes dat zou ik ECHT niet kunnen laten liggen :oops: :mrgreen:

verder ben ik al wel weer aan het sparen voor een nieuwe kamertje voor Dave…want ooit groeit hij uit zijn bedje :lol: :lol:

nou ik ga weer ff verder lezen hiero…er wordt zoveel getikt op een dag…

groetjes Colle

uuuh ik weet eigenlijk niet waar jullie voor mogen duimen :shifty:

duim maar niet, en de uitkomst zal goed zijn.

het komt zoals het komt en ben ik zwanger, dan is het goed, ben ik het niet dan is het de tijd nog niet :slight_smile:

:think: :mrgreen: de duimen zijn uitgeschakeld…

we horen het wel…

Hallo meiden,

Hier nog een moeder met rammelende eierstokken. En ook ik moet toegeven dat de verhalen die hier geschreven worden erg herkenbaar zijn.

Zal me even kort voorstellen. Ik ben Linda (28 jaar) en getrouwd met Mike. Sinds 11 september 2004 zijn wij de trotse ouders van Thijs.

Ook bij mij begint het nu langzaam weer te kriebelen, maar meer ook omdat onze situatie wat prettiger wordt.

Ik moet nog even wachten omdat we nog een koophuis in ons bezit hebben, maar die is per 1 februari gelukkig verkocht. Alweer een probleem minder. Daarnaast ben ik in augustus vorig jaar met een nieuwe baan begonnen en wil nog even wachten totdat ik een vaste aanstelling krijg en ik daardoor minder kan gaan werken. Werk nu door de situatie 4,5 dag per week (de ene week 5 dagen en de andere week 4 dagen).

We hebben ook al besloten dat we binnenshuis gaan verbouwen, zodat er een kamertje overblijft voor een brusje voor Thijs.

Ik kan gewoon niet wachten. Heb ook nog eens twee collega’s die nu zwanger zijn en als ik ze zo af en toe met elkaar hoor praten dan denk ik: ik wil ook!!!

Ook ik moet inderdaad nog zo’n 30 kilo afvallen en ook ik ben er dan nog zeker dik 30 te zwaar, maar bij Thijs is het me ook gelijk bij 100 kilo, dus daar gaan we maar voor. Na 1 februari gaat de vlag uit en gaan ik samen met hubbie naar de sportschool, of we kopen zo’n apparaat voor in huis. Ook heb ik het boek van Sonja Bakker liggen, maar op de één of andere manier kan ik de motivatie daar niet voor vinden.

Ik ga nog niet reageren op iedereen, wil alleen Cell (die ik al ken sinds de zwangerschap van Thijs) heel veel sterkte wensen. Meid, voordat je het weet mag je je nieuwe huisje inrichten. Ik weet nog wel toen wij op ons huis zaten te wachten. Ook toen leek het wel of het niet opschoot, maar het is zo mei.

Groettje,

Linda

mama van Thijs

Erg he Linda, als je in je omgeving zwangeren hebt of net geboren spruitjes… De kameraad van mijn vriend is pas vader geworden, en dat lieve poppetje heb ik dus al verschillende keren mogen kroelen en knuffelen… maar dan is het geen gerammel meer aan die eierstokken maar geschud wat je aan de buitenkant nog maar net niet kan zien… pfff hihi… Gelukkig is mijn vriend ook broeds aan het worden… De praktische dingen gaan komen… ik heb er vertrouwen in…

Maar waar o waar verkopen ze die potjes geduld nog. Hier bij de jumbo zijn ze uitverkocht :roll:

oh mijn ene collega is net bevallen van een tweeling :inlove:

en twee andere lopen te toeteren met hun mooie buikies…

en een andere is bezig met klussen…

gelukkig nog maar 5 weekjes en dan ben ik weg…hopelijk op mijn nieuwe baan geen toeters… :wink:

Maaruh welkom :mrgreen:

Ooooo al die buiken zo om je heen… :inlove:

Wwb :wink: als je die potjes nog ergens op de kop kunt tikken stuur ze dan ook ff hierheen als je wil…Heb vandaag weer een dag dat ik er constant aan denk. :silenced: Komt natuurlijk omdat Richard gisteren zei of we niet echt al nu ervoor gaan…slik…

MamavanThijs, welkom… :thumbup:

goedemorgen dames,

allemaal nog een beetje kunnen slapen ondanks het gerammel van de eierstokken? :mrgreen:

hier lagen we er echt al vroeg in zeg waren zo moe :zzz:

nog steeds niet ongesteld, maar volgens mij zou het deze week ergens moeten.

ik weet het niet zeker, want weet niet meer wanneer ik ongesteld was, ergens rond de jaarwisseling volgens mij :think:

heb nu een datum begin februari geprikt en ben ik het dan nog niet dan ga ik maar eens een testje halen.

uh heb net nog even gekeken, maar volgens mij moest het toch echt deze week zijn.

oeh word wel zenuwachtig nu hoor :shifty:

colle: lekker is dat he, al die buiken om je heen, ik heb het nu al als ik een zwangere buik zie dat ik denk, ooeeh ik weet wat die mee gaat maken :inlove:

linda: welkom hier, gezellig dat je mee kmt rammelen ( uh kletsen natuurlijk :mrgreen: )

nou ik ga maar weer even verder, tot snel

groetjes josé

José ik ben ook allemaal zo moe. Gisteren nog wel een half uur gesport, maar na het douchen zat ik me prikogen voor de tv… ik lag dus ook heerlijk op tijd in bed.

Mijn vriend heeft vandaag een sollicitatie, dus die lag allemaal te woelen hihi… echt geslapen had ik dus niet voor hij sliep, maar lag al wel lekker warm te liggen haha…

Vandaag een heeeeele tuttige flanellen pjama gekocht, ik had het al een paar nachten zoooo koud… ik weet wel dat ik dat vanaacht niet heb haha…

Alleen is het geen pjama om het beest los te maken in de man :oops:

Ik ga maar eens ff schoonmaken in huis, anders komt mijn zoontje straks uit school in een rommelhuis he…

Haihai!

Ik ben vandaag met mijn 2 kindjes bij mijn ouders ingetrokken, omdat het nu echt niet meer te doen was in ons huidige huis. Julien is nu bijna 15 maanden en wil liefst de hele dag rondkruipen. Dat gaat gewoon niet tussen al die verhuisdozen en andere rommel.

Ons nieuwe huis is gewoon echt nog niet klaar, dus hebben we maar bedacht dat ik hier ga bivakkeren met de kids. Vriendlief gaat wel alvast in ons nieuwe huis overleven :lol:

(Vond hij wel lekker, kan hij lang doorwerken 's avonds).

Grappig om te lezen dat jullie kriebels krijgen bij het zien van al die lieve babies in de omgeving (of verhalen van zwangere collega’s).

Ik zou het zwanger zijn een volgende keer het liefst overslaan en de bevalling doen onder volledige narcose :mrgreen:

We hebben natuurlijk nog een ukkepuk van nog geen 11 weken, dus jaloefs op mama’s met babies word ik ook niet :wink:

Met mijn ventjes gaat het aardig goed. We hadden hier vorige week RS-virus (volgens mij had ik daarover geschreven), maar inmiddels zijn ze goed hersteld.

Leandro moest vandaag naar de orthopeed nadat op het cb was geconstateerd dat zijn heupjes ongelijk waren.

Dus weeeeeeer naar het ziekenhuis :roll:

En eigenlijk voor niets, want na hem 10 sec bekeken te hebben zei hij dat er maar een echo gemaakt moest worden (op 8 februari :roll: ).

Julien is vandaag geent, BMR en Meningokokken. Dikke tranen :cry:

Ik ben trouwens ook zo vreselijk met kleertjes…Julien en Leandro schelen op 2 dagen na exact een jaar. Heel handig, want ze zijn dus in hetzelfde seizoen geboren en Leandro zou alle kleding van Julien aankunnen.

Maar ik kon het tijdens de zwangerschap ook niet laten, en Leandro heeft nu een compleet nieuwe garderobe :mrgreen:

(En voor de net-zo-erge-mama’s hier…ik heb vanmiddag weer een jurkje gekocht :oops: )

Nou het eten is bijna klaar (heeeeeeeeeerlijk bij je ouders bivakkeren :lol: ), dus ik ga maar eens afsluiten.

Oh…enne…Jose spannend!!!

Groetjes,

Martine

Avond Meiden,

Hier zijn de potjes geduld ook al uitverkocht. Wordt het nu toch wel een beetje hopeloos van.

Maar vandaag dacht ik toch dat het beter was dat er nog even geen tweede komt. Zoals ik al in mijn voorstelronde heb verteld hebben wij nog een koophuis in ons bezit wat per 1 februari wordt verkocht. Nu verkopen wij het met een giga schuld en moet ik totaal ruim 4000 Euro aan de makelaar betalen. Ik kan dat dus niet in één keer en heeft de notaris al een paar keer gezegd dat ik bij de makelaar aan moet dringen voor een betalingsregeling. Aangezien hij al een keer had gezegd dat ik maar een lening moest afsluiten had ik daar gewoonweg geen zin in. Tot vandaag. Toch maar de stoute schoenen aangetrokken en de makelaar gebeld. Nou dat was nog eens een leuke afsluiter van de dag. Hij vond het niet leuk, ging er ook niet mee akkoord en als ik het echt niet bij de bank kon lenen dan moest ik maar zien dat ik het bij vrienden ofzo moest gaan lenen. Nou ik dacht echt even dat ik gek werd en daar ging toch even de babywens. Want ja, nog meer schulden betekent geen tweede kindje dit jaar.

Maar we blijven positief en we blijven hopen dat manlief straks zegt, je hoeft geen herhaalrecept te halen hoor voor de pil.

Ik vergat ook nog even te vertellen dat ik ook nog twee vriendinnen heb die zwanger zijn en bijna op het punt staan te bevallen en als ik dan op zoek ben naar een cadeautje kan ik het ook niet laten om iets voor metzelf te kopen.

WWB: het moet toch ook echt van twee kanten komen natuurlijk. Dus gelukkig maar dat die van jou ook broeds begint te worden. Dat is natuurlijk altijd goed nieuws.

Joseetje: hier nog ééntje die zo onwijs moe is, maar volgens mij komt dat ook gewoon door het weer hoor. Het komt tegenwoordig heel vaak voor dat ik er, als Thijs eenmaal op bed ligt, ook in ga hoor. Wat inhoudt dat ik vaak om 21.00 uur al lig te slapen. En als ik vrij ben ga ik tussen de middag ook nog wel eens mee naar bed. Echt heerlijk, maar het lijkt niet weg te gaan.

Ben je nu niet vreselijk ongerust dat je niet precies weet wanneer je ongesteld moest worden. Het lijkt mij vreselijk.

Martine: lekker hé, als je iemand hebt waar je op terug kunt vallen. En inderdaad met twee kinderen tussen de verhuisdozen leven is niet prettig. Ook ik weet er alles van, heb dat ook gehad toen ik naar dit huis verhuisde. Gelukkig kon ik Thijs ook altijd bij opa en oma neerkwakken.

Vervelend dat je voor niets naar het ziekenhuis bent geweest, hadden ze je niet eerst kunnen laten bellen. Fijn hoor, artsen.

Nou, dat was het wel weer voor vandaag. Thijs is lekker bij opa en oma en ik zit in pyama op manlief te wachten. Heeft hij eindelijk fijne werktijden, moet hij nog constant overwerken. Hoop dat hij snel thuis is.

Fijne avond allemaal

Groet,

Linda

Moge meiden,

Linda meis, Welkom hoor, zoals je zei kennen we elkaar al, maar leuk dat je hier mee komt pennen :-

En het zit jullie niet mee he, wel fijn natuurlijk dat het huis eindelijk is verkocht, enerzijds een last eraf, maar nu de makelaar.

Tja enerzijds snap ik hem wel, het is gewoon zijn courtage en nu jullie huis is verkocht wil hij gewoon betaald worden voor zijn dienstverlening. Ik heb ook nog niet eerder gehoord van mensen dat ze dit via een regeling deden omdat het meestal betaald word van de winst. Maar als het huis met verlies word verkocht is het een ander verhaal natuurlijk.

Is het niet toch mogelijk om het te lenen van die oom en tante die jullie ook hielpen met de lasten van het huis?

Je kan dan beter schuld hebben bij familie dan dat die makelaar jullie de hele periode van een regeling in de nek loopt te hijgen want uit ervaring van mijn werk weet ik wel dat regelingen die zijn afgedwongen vaak ook het meest stroef verlopen. Dat de gene die het geld dus moet krijgen al aan de telefoon hangt als het 1 minuut later word betaald dan wat gewend is.

Als dat echt niet kan, dan zou ik nog 1 poging doen en heel zakelijk blijven… feit 1, we hebben het geld gewoon niet, feit 2 kunnen het ook nergens lenen, feit 3 we hebben recht op minimaal een inkomen netto om ons van onderdak,voedsel en kleding te voorzien en dan kunnen we na aftrek van kosten DIT missen (het bedrag wat je kan afbetalen en dan het liefst zo veel mogelijk) En als u niet akkoord gaat dan schakelt u maar een icasso bureau in en dan regelen we het daar wel mee… let wel, we weten wat onze rechten zijn en dan zal het bij een incassobureau ook uitdraaien op een regeling aangezien het huis met verlies is verkocht en we totaal geen eigen middelen hebben.

Niet uitweiden over persoonlijke omstandigheden, die zijn voor hem niet van belang en geloof me… begrip voor nare situaties krijg je zelden.

Stelletje…&^%$((( :evil:

Hier ook finaciele troubels… wel van andere aard, maar desalnietteplus… :roll: De bouw van ons huis duurt veel langer dan verwacht en de extra maandlasten zijn meegefinanciert tot februari. Vanaf aankomende maand moeten we dus de al lopende hypotheekrente/bouwrente over de delen van ons huis die al gebouwd zijn en dus al betaald door de hypotheekverstrekker zelf betalen.

quanta kosta… 900 euro per maand :shifty:

Tel dat op bij de 800 euro per maand aan huur en tada… het plaatje is compleet.

We hebben nog wat spaargeld, dus dat zal in rap tempo gaan slinken en het overgrote deel komt gewoon uit het lopende salaris. Vanaf aankomende maand behoor ik ineens niet meer tot de gelukkigen die 800 euro in de maand over hebben voor boodschappen/kleding en overigen, nee… 200 euro, dat is mijn budget :eh: Ga ik wel redden hoor :thumbup: Heb wel voor hetere vuren gestaan en Aniek is bezig zindelijk te worden dus die gebruikt nog maar 2 luiers per dag.

Maar Ruud moet even geen gaten in zijn onderbroeken krijgen :mrgreen:

De rek is er wel een beetje uit dus… ik kan gewoon niet wachten tot het huis af is… maar met stormschade mee, mogen we blij zijn als het juni/juli word en niet pas na de bouwvak :roll:

Zal later ook even op de rest reageren :-

Hihi Cell, nou dan kunnen we elkaar de hand schudden. (We hebben steeds meer met elkaar gemeen :lol:)

Deze maand moet ik zelf 1500 euro in ons huis stoppen, omdat het bouwdepot leeg is.

Dat opgeteld bij de hypotheek (ruim 900 euro, omdat we nog geen hypotheekrente aftrek hebben) en de andere vaste lasten (verzekeringen/ gwl van ongeveer 700 euro)… maakt dat ik nu ook van ongeveer 200 euro boodschappen moet doen :roll:

Het scheelt dat we nu bij mijn ouders inwonen :mrgreen:

Groetjes,

Martine

Pppfftt…dat is met verbouwingen…het loopt altijd anders dan hoe je je het had gepland van te voren… :?

eventjes ego

vanochtend toen ik naar de wc ging had ik wel lichtroze bloed bij het afvegen, dus ongesteld dacht, prima het zij zo.

maar nu wil het dus dat ik de rest van de dag nul komma komma ongie ben geweest :think:

nog geen drupje.

hebben jullie dit ook weleens gehad?

ik snap nu niets meer van ijn lichaam :roll:

hallo dames…der rammelende eierstokjes :wink: :mrgreen:

hou op schei uit over huis verkopen en nieuwe kopen…hier ook

moeste nop de dag van de overdracht nog ff 2 ruggen neerleggen :shock: :o :cry: maar goed bij ons liep het allemaal goed af gelukkig…ik ga er van uit dat het bij jullie ook goed afloopt…

ff een persoonlijk vraagje…

maaruh wat voor voorbehoedsmiddel(en) gebruiken jullie???

ikzelf de pil…maaruh wil hier vanaf…dacht aan een spiraaltje ofzo…

ik bedoel tot volgend jaar komt er bij ons toch niets van…(helaas)

dus dan maar lekker makkelijk… :wink: