kinderwens, maar nog even wachten...

Dit zijn mijn twee jongens,. Vandaag hadden we het er weer over, mijn man begon weer over een derde :dance: :dance: :dance: , hij is er echt ook aan toe, het liefst meteen :shock: maar ja dat gaat niet, eerst foliumzuur slikken afspraak maken bij de gyn en diabetes verpleegkundige, en cardioloog, ik wil dat dit keer alles goed op papier staat. nou ja eerst maar oefenen, is ook leuk, misschien gebeurd het dan wel perongeluk :wink:

:inlove:

Hier die van mijā€¦samen in de sjoelbak :roll: :inlove:

helleu,

Miepy en Claudjeā€¦ wat een droppies :inlove:

Toch fijn hoor Miepy dat je man het al helemaal ziet zitten, als alles straks goed op papier staat, scheelt dat vast ook weer iets in de bezorgdheid.

Hier zaten we gisteren een vreselijke psycho thriller te kijken, Ruud zei dat hij zat te kijken met ā€œsamengeknepen ballenā€ Nou ging deze film dus ook over een tiener die systematisch pedoā€™s aanzette tot zelfmoordā€¦ ze deed dit bij een vent en dreigde hem dus te castrerenā€¦ nouja, tel maar na, walgelijk concept, maar wel erg intrigerende film. Ik daarna naar bed, Ruud moest als man ā€œeven bijkomenā€

Dus toen ik zei dat het maar een film was, 1 die hij zelf had uitgezocht, dat hij niet bang hoefde te zijn voor mij, zei hij: ā€œWeet ik, jij wil nog graag een 3e, dus dan hebben we ā€œzeā€ nog nodigā€ :lol:

Hij wil dus ook wel, maar jaā€¦ die verhuizing he. Bovendien weeg ik veel te zwaar en heb ik voor mezelf een soort grens waarvan ik zeg, weeg ik meer dan dat, wil ik niet zwanger zijnā€¦

Dus moet er nu eerst 16 kilo afā€¦ gaat me lukken hoor, ben al eerder 35 kilo in 6 maand kwijt geraakt, dus 16 in 5 maand gaat ook wel lukken.

oh en dit zijn mijn scheeties

:-* wat een prachtige kindjes allemaal. ik hoop trouwens dat ik niet weer zoveel aankom tijdens de zwangerschap, ben net 50 kilo afgevallen, door gewoon te eten en veel te sporten, maar door insuline gebruik ga ik zo vreten, iemand tips waardoor ik niet zoā€™n slikzin krijg van insuline??

wat een mooie kindjes :inlove:

ik zal dave ook ff showen :mrgreen:

man ik was ook 20 kilo aangekomen tijdens de zwangerschapā€¦ :oops:

dus bij de volgende moet ik daar ook veel meer op lettenā€¦

miepyā€¦ik kan je niet helpen helaasā€¦

deze komt op zijn taart voor zijn eerste verjaardag :inlove:

daar was ik ook weer eens.

een tweede zal hier nog wat langer duren ben ik bang, eerst zouden we er in mei/juni weer voor gaan, maar ja om kindjes te maken moet je dus wel s*xen.

en dat wil dus niet echt lukken, het doet me gewoon pijn.

hebben jullie dit in het begin ook gehad?

en ik heb ook maar besloten om eerst alle kiloā€™s die ik nog heb van de zwangerschap kwijt te raken.

hier is het trouwens ook heel snel gegaan allemaal.

juni 2005 verkering, juni 2006 getrouwd, september 2006 THIJMEN :inlove:

ooooh was een prachtige kindjes zie ik allemaal.

zal mijn grote trots ook eens showen :inlove:

wat een snoepie :inlove:

Enne seen deed hier ook pijn hoor, zeker wel de eerste 4 a 5 keer

Maar dan liet ik mannetje met olie wat masseren en dan toch maar door de zure appel heen bijten. Het word wel beter meestal, maar spanning om wat je zou kunnen voelen speelt ook mee en die spanning neemt alleen af door het te ervaren. Als je het uitstelt word dat moeilijker :-

Hoi Cell,

Toen ik bij het eerst stukje las over geduld hebben voelde ik mij gelijk aangesproken. Ik wil al een jaar lang heel erg graag een kindje. De situatie was toen nog niet geschikt en ik kon mij erbij neerleggen dat ik nog moest wachten. Inmiddels hebben mijn vriend en ik een huis gekocht. Het begint nu zo erg te kriebelen in mijn buik, ik kan nergens anders meer aan denken. We zijn al zes jaar samen en het lijkt me erg mooi om zoiets mee te maken. Ik wil zo graag jong kinderen krijgen net als mijn moeder(ik ben 22)Het is mijn allergrootste wens. Helaas ziet mijn vriend het nog anders. Hij wil nog 4 jaar wachten. Ik weet echt niet hoe ik die tijd moet overbruggen het klinkt nog zo ver weg. Ik kan gewoon niet meer wachten.

Wie heeft dit gevoel ook zo sterk? En nog belangrijker voor mij hoe ga je ermee om? Super trouwens dat je zo bent afgevallen!!!

groetjes,

Laura

dat had ik ookā€¦mijn vriend wilde eerst een echt huisā€¦ipv flatje waar we in zatenā€¦

tja ik werk met kinderen dus kon daar al die liefde kwijt :wink: :mrgreen:

verderā€¦heb ik maar een hobby gezochtā€¦om me daar in uit te levenā€¦

maar het is moeilijkā€¦misschien toch nog eens met je vriendje pratenā€¦

echt duidelijk maken dat het gevoel echt is en het vlammetje bijna een bosbrand wordā€¦ :wink:

sterkte

Bedankt voor je reactie. Een hobby is zeker een goed idee. Hoelang heeft het uiteindelijk nog geduurd bij jou?

groetjes,

Laura

hoi hoi

ik heb niet erg veel meegekletst :oops:

maar ga nu al afscheid van jullie nemen

wij gaan nu dus al stoppen met de pil :dance: ok opzich nog niet gericht klussen maar goed de kans bestaat natuurlijk altijd dat het ineens raak is

suc6 jullie met wachten hopen maar dat het wachten snel voorbij is en het snel raak mag zijn bij jullie

wow laat je weten wanneer het ā€˜raakā€™ is??? hebben we weer wat om te dromenā€¦ :wink: :mrgreen:

llau85ā€¦ wij wonen hier nu 3 jaarā€¦Dave word deze maand 1ā€¦

we hebben 3,5 jaar in de flat gewoondā€¦

euh bijna 5,5 jaar :shock: :shifty: nou heb ik het toch lang volgehouden of nietā€¦

en dan nu ook weer wachten voor de volgendeā€¦MAAR zeker niet weer ZOlang :mrgreen:

@colle wrote:

wow laat je weten wanneer het ā€˜raakā€™ is??? hebben we weer wat om te dromenā€¦ :wink: :mrgreen:

is goed :mrgreen: hopelijk gaat het deze keer wat vlotter dan toen bij Luna :wink: *3 jaar*

HAHAHA nee dat mag wel vlotter van mij :mrgreen: :wink:

(maar toch zeggen zeā€¦hoelanger je moet wachten, hoe mooier het wordt :wink: :mrgreen: :mrgreen: )

Hai,

Ben weer even met onze ventjes bij mijn ouders op bezoek, dus ik kan even internetten (we zijn nog steeds niet verhuisd, en dus geen Internet thuis).

Angel :thumbup: veel succes :wink:

Joseetje ik heb ook heel lang last gehad. Na de geboorte van Julien had ik opgehoopt weefsel wat me ontzettend veel pijn bezorgde tijdens het s*xen. Gelukkig is het na de geboorte van Leandro allemaal weggebleven.

Hier voorlopig geen plannen voor een derde. Eerst maar eens rustig zien hoe het allemaal gaat met 2 kindjes en een nieuw huis. Ons hele leven samen is tot nu toe geen moment stabiel geweest. Telkens gebeurde er wel weer iets ingrijpends :lol:

Nu is het tijd voor rust :mrgreen:

Ik ben dus weer begonnen met de pil, en waarschijnlijk gaat die pas over 2 jaar de deur uit.

Wel leuk voor jullie, kan ik dit topic in stand houden :lol:

Groetjes,

Martine

he mar10e ik ben ook voorlopig nog wel bij dit topic hoorā€¦

moet nog aan mijn nieuwe baan beginnenā€¦

lijkt me niet verstandig om gelijk op de eerste dag al te zeggenā€¦

oh by-de-weg ik is zwanger WHOEHAHAHA slik

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

dus we zitten gezellig samen in de wacht :thumbup: :mrgreen:

Hallo Allemaal,

is er nog plek voor een mama met rammelende eierstokken? Ik heb net de vorige paginaā€™s doorgelezen en vond hier nogal wat herkenning.

Ik ben bij mijn zoontje ā€˜per ongelukā€™ zwanger gewordenā€¦ en na een heftige zwangerschap (relationeel, zw.suiker, bekkeninstabiliteit en familiaire problemen) is mijn relatie op de klippen gelopen (mijn zoontje was toen 9 maanden).

Ik ben toen een jaar alleenstaand mama geweest, en had toen ook geen behoefte aan nog 1. Wij hadden het af en toe wel pittig (mn financieel), en nog 1 kindje was voor mij ook nog een verantwoordelijkheid die ik alleen zou moeten dragen.

Toen ik een jaar alleen was kwam ik mijn huidige partner tegen, en huplakee daar begonnen de eierstokken te rammelen.

Mijn partner was al heel lang vrijgezel toen hij mij tegenkwam, en hij schrok dus heel erg van mijn wens. Hij heeft ook heel erg in de vaderrol voor mijn spruitje moeten groeien. Nu zijn het 4 handen op 1 buik, en zie je als buitenstaander niet dat dit gezin biologisch niet 'klopt".

We wonen komende zomer 2 jaar samen, en hebben trouw en verhuisplannen. Alleen zijn die nog niet concreet. Mijn partner moet mij nog vragen (maar zegt dus telkens dat dit niet lang meer op zich zal laten wachten).

Pas als die dingen gebeurd zijn, en we hebben kunnen sparen voor een kindje (om alles opnieuw te kunnen aanschaffen, want bij mijn zoontje was bijna alles gekregen doordat ik financiele krapte had), zetten wij de anticonceptie opzijā€¦ Het zal dus nog wel minstens een jaar duren. En dat klinkt bijna onoverkomelijk, al is dat natuurlijk rationeel niet waar.

Ik hoop dat ik met jullie mee mag komen kletsen, als nieuweling op dit forum,

Navond meiden,

Heb jullie verwaarloosd :-* solly :oops:

Maar zit dus even niet zo lekker in mijn vel.

Dit stomme vakantie huisje zit me tot hier (stel je mijn hand voor die ik boven mijn hoofd houd) Ik let enorm op mijn eten en loop elke dag minstens 3 kilometer (snelwandelen en interval training) en val geen gram af :cry: En ik moet echt van mezelf afvallen voor er een 3e zwangerschap mag komen. Dan dus lezen op het maandtopic van de oktober mamaā€™s (van Peter zeg maar) dat de 1 na de ander al weer zwanger is of er weer voor gaatā€¦ ohhh ik wil ook :frowning: :shifty:

Daarbij ben ik zo bang dat ons huisje nog langer op zich laat wachten er is de afgelopen weken niets aan gedaan (of dat lijkt zo) :thumbdown: en achā€¦ ik heb het een beetje gehad zeg maar.

Ik merk dat ik afleiding zoek en dus dagelijks heftig meeklets en discussieer over van alles en nog wat, maar de meer persoonlijke topicsā€¦ ik lees er en dan komt er gewoon niks uit mijn vingersā€¦

maar goed, ga me best doen :thumbup: :angel:

wwbā€¦ kom maar op hoor :wink: Zou me alleen als ik jou was ook even voorstellen op het voorstel forumā€¦ dat is altijd leuk, word je algemeen even welkom geheten :-*

Enneā€¦ ik hoop dat jullie snel trouwen, verhuizen en de pil de deur uit mogen schoppen :pray:

Cell :hug: Maar misschien val je niet af en raak je wel vet kwijt (als je begrijpt wat ik bedoel).

Zelf let ik helemaal niet op de kiloā€™s, maar op hoe ik eruit zie.

Ik weet momenteel 76 kilo (na 2 zwangerschappen kort op elkaar) en wil terug naar 67 kilo. Ik beweeg veel, maar snoep ook best geregeld. En dat zal ook wel zo blijven. Jammer dan, dan gaat het maar wat langzamer :mrgreen:

Begrijp ik het nou goed? Wonen jullie tijdelijk in een vakantiehuisje? Wanneer zou jullie (nieuwe?) huis klaar moeten zijn?

Wij zitten nu ook middenin de verhuizing. Nog een week, dan moeten we over zijn :shock:

Ons nieuwe huis is nog niet klaar, maar het begint nu wel op te schieten.

Wwb wat leuk dat je een nieuwe liefde hebt gevonden waarmee je zo happy bent :smiley:

Welkom hier trouwens.

Toen ik zwanger raakte hadden wij ook niets. Ik ben daardoor nooit in paniek geraakt. Binnen twee maanden hadden we een 4-kamer appartement en toen ik 7,5 maand zwanger was werd ik aangenomen voor een enorm leuke, goede baan.

Nu zijn we bijna 2 jaar verder en hebben we 2 kindjes en een nieuw huis :lol:

Overigens koop ik bijna alle kinderspullen in kringloopwinkels, tweedehandswinkeltjes, rommelmarkten, marktplaats etc.

Niet omdat we het geld niet hebben, maar omdat ik het gewoon veel leuker vind om alles bij elkaar te struinen :mrgreen:

Groetjes,

Martine