whahahahaha :lol:
Kiezen we onafhankelijk van elkaar dezelfde uit :lol:
Maar goed… ik is dus ook meteen aan de slag gegaan :mrgreen:
Hahahaha, da’s toevallig!!! :mrgreen:
Goed idee om erbij te zeggen wanneer je er weer voor gaat. :thumbup: Ook even doen :oops:
Maar dit is toch eigenlijk geen cyclusbanner want er staat aangegeven tot 40. Dit is een zwangerschapsbanner. Zo zie je nog niet wanneer je in je vruchtbare periode zit. :think: :eh:
jawel hoor, de zwangerschapsbanner geeft aan hoeveel weken je zwanger bent. Deze geeft aan wanneer je weer ongesteld moet worden, dus als je uitgaat van 14 dagen voor dat het weer zover is, dan ben je dus vruchtbaar als de ticker zegt nog 14 dagen tot de red day…
Al is mijn normale cyclus zonder pil 32 dagen en liggen mijn ei dagen meestal op 11 dagen voor de red-day.
Maar dat zie ik dan tegen die tijd wel, voor nu is het meer een hulpje in het aftellen naar de datum dat we weer mogen :mrgreen:
Ik dacht dat je dan in het groen zat als je vruchtbaar bent. En omdat er tot en met 40 onder staat. :think: Achja… :mrgreen:
hahaha meiden jullie zijn wel bezig zeg hahahah
Cell ik zat net je verhaal over aniek te lezen…en tjeetje das ook een zeer pittige geweest zeg… :shock:
men volgens mij zijn er toch veel die een horror bevalling hebben gehad, als je zo eens om je heen luisterd/leest…
gelukkig maakte peter het helemaal goed…weet je dat het ook anders kan…
hopelijk hebben wij dat ook bij de tweede
Claudje ik denk ook dat je een wijs besluit heb genomen…
Dave slaapt nu ook door sinds een maand of 2,5 en nu begin ik tot rust te komen…
(heeft ook te maken met mijn operatie natuurlijk)
ik hoop dat wij ongeveer aan het eind van het jaar weer ervoor gaan
ik heb dan mijn eerste half jaar contract erop zitten en dan zit je wat steviger in je werkplek he…
maar goed het is wel iets waar ik naar uitkijk
dus ik ga nog geen banner maken :mrgreen: ik kijk wel naar die van jullie :lol:
Goh wat een herkenbare verhalen toch allemaal, voelt ook wel goed moet ik zeggen niet de enige te zijn :-*
Hier hetzelfde verhaal een beetje als Jubbes. Elano is niet zo heel erg makkelijk ik had mijn handen vol aan hem en ook niet erg veel energie. Dan het bed verhaal…hij wil nooit in zijn bed liggen wordt al hysterisch als ie hem ziet :sick: Ik zou ook even niet weten hoe ik er nu een tweede bij kan hebben :roll: al wil ik het nog zo graag.
Maar buiten dat wil ik graag mijn studie afhebben iig tot het derde jaar gekomen en we willen een huis waar we ons fijn in voelen dus dat wordt eerst nog verhuizen. Dus dat wordt nog even wachten
wij hebben ook gewacht tot we een huis hadden voor we begonnen
als het aan mij lag was Dave er al veel eerder
en nu moet ik dus weer wachten…MANNEN :evil:
en ik weet dat hij gelijk heeft…GRRRR is niet eerlijk he…
Dave is trouwens ook midden winter geboren…een hele mooie winterse dag heel koud maar wel een zonnetje…(tenminste dat zeiden de mensen allemaal :mrgreen: )
hij heeft wel altijd in zijn bedje en wandelwagen/ maxicosi geslapen
gelukkig… alleen s’nachts was hij een partyanimal…nu slaapt hij dus wel door. :dance:
welke studie doe je???
Ik doe gezondheidspsychologie
We zakken…
komt wel weer up hoor :mrgreen:
Ben even ziek, dus zie sommige topics over t hoofd :roll:
Voel me al ietsie beter, zit aan de zwaardere verdoving :lol:
Raar eigelijk he dat we eerst van alles in orde willen hebben… nu ik erover nadenk… ik woonde nog maar net samen met Ruud (goed 2 maand) toen ik de eerste keer ongepland zwanger raakte, we schrokken maar waren wel blij. Het ging mis. Maar als het goed was gegaan hadden we ook niet alles in orde gehad. In April 2003 vroeg hij me ten huwelijk, kort erop was ik weer zwanger en wij helemaal heppy de peppy… werd Ruud ontslagen (weggeredeneerd) Toch zouden we gewoon gaan trouwen en dat kindje, ja dat kwam al he… Uiteindelijk droomde ik steeds dat het niet goed was en kregen we met 16 weken een extra echo ter geruststelling en toen bleek het kindje met 13 weken gestopt te zijn met groeien… ws 1 of 2 dagen na de echo die goed was. Maar ik bedoel maar. Straks hebben we alles gepland en dan gaan we ervoor en gaan er dingen anders dan gepland. Dat heb je dan ook niet voor te zeggen :think:
Wowww dat was even bijlezen :mrgreen:
En wat een verdrietige verhalen lees ik ook nu
Ik heb daar veel minder bij stil gestaan toen we "ervoor gingen"bij Joost . Wat er allemaal mis kan gaan en en OF we inderdaad zo gelukkig zouden zijn een gezond kindje te krijgen. Ik probeerde daar ok zo hard mogeljk niet mee bezig te zijn/gaan
Met het idee aan een tweede heb ik dat bij voorbaat al meer.
Inderdaad wie zegt da het zomaar "lukt’en dat het goed gaat. MIj schoonzusje is pas na 7 icsi pogingen moeder geworden. Bij ons ws het binnen 1 maand raak. Maar wie zegt dat het zo maar weer zo voorspoedig gaat. ? :?
Maar het lijkt me wel zo heerlijk om nog eens zwanger te zijn. HOe hebben jullie mama’s met meer kinderen jullie tweede zwangerschap ervaren> Ik lees zo vaak datje er veel minder bij stl staat en er minder mee bezig bent. Ik heb me juist zo voorgenomen er veel meer van te genieten dan ik nu heb gedaan. Tenminste, hoe gingen jullie er in eerste instantie in ? Als ik het zo ees hebbenjullie niet de meest geweldige zwangerschap gehad.
Hoe was dat voor jullie??
Nb is dat je zoontje miepie??
@Jubbes wrote:
Maar wie zegt dat het zo maar weer zo voorspoedig gaat. ? :?
Bij onze dreumes was het de eerste maand gelijk raak. Waarschijnlijk 5 dagen na stoppen met condooms :shock: . Deze keer tweede maand raak, maar helaas miskraam. Wij hadden onze wens ook uitgesteld vanwege nieuwe baan e.d., maar bij zwangerschap kun je wel plannen wanneer je het niet wilt, maar niet plannen wanneer je het wel wilt.
Eens hoor wawa…
Je hebt het idd niet voor het zeggen… bij ons ging het 2 keer mis voor we Aniek kregen en hoewel niemand het snapt, heb ik nu, nu we Aniek hebben een soort van “blij” gevoel dat het 2e kindje niet bij ons bleef. Op dat moment natuurlijk niet, ik was intens verdrietig en rouwde echt om het verlies van iemand dierbaar want voor mij was het echt al helemaal mijn kindje Maar nu we Aniek hebben, kan ik me een leven zonder haar niet voorstellen en als die 2e zwangerschap was doorgegaan was zij er dus niet geweest, ik werd in december zwanger van haar en toen had ik eigelijk nog zwanger moeten zijn. In die zin, ben ik nu dus blij dat het fout gaan al klinkt dat weird. Die eerste was een jongetje, dat wisten we wel, dus dan had ik een heel ander gezin gehad.
Wat betreft zwanger zijn van een 2e… je bent hoe dan ook verplicht om mee te gaan in het ritme van je oudere kindje. Je kan dus moeilijker toegeven aan behoefte om te slapen in het begin en moet er gewoon uit als je oudste snachts wakker word.
Ook ben je er minder mee bezig omdat je minder hoeft uit te zoeken, je hebt vaak alles nog van de eerste, dus hoeft niet te kiezen in winkels op zoek naar wagens en bedjes enz. Denk dat dit bijdraagt aan het overall gevoel van minder bewust bezig zijn met…
Ik nam bij Peter elke avond een kwartier de tijd om een soort yoga te doen en heel bewust contact te maken met dat wezentje in mij. Dat vond ik geweldig en hoewel ik eigelijk een zorgeloze zwangerschap had, op die laatste weken met diabetes na, zijn die eerste 7 maanden toch echt voorbij gevlogen waar ik het bij Aniek alleen maar ellenlang vond duren.
Omdat ik de 3e keer ws ook voor t laatst zwanger zal zijn, heb ik nu dus ook zoiets van… pas weer een kindje als de oudste 2 wat zelfstandiger zijn. Ik niet met een duowagen hoef te slepen enz. En om die zelfde reden hebben we dus alles van Aniek en Peter zo ongeveer weg gedaan. Gewoon omdat ik voor dit kindje nog 1 keer graag alles uit wil zoeken.
Verder maar gewoon hopen dat het lukt, Tot nog toe heeft het nooit langer dan 4 maand geduurd eer ik zwanger was, ook na miskramen. Maar je hebt geen garanties. Wel ging het bij mij steeds mis als ik net van de pil was, dus hier gaat de pil weg als we de sleutel krijgen en dan neem ik nog zeker 6 weken om te “ontpillen” ik wil het risico op een miskraam zo klein mogelijk maken.
Mijn tweede zwangerschap heb ik eigenlijk veel bewuster beleefd omdat ik wist hoe snel het gaat en ik naar mijn eigen gevoel tijdens de zwangerschap en babytijd van Thom niet genoeg heb kunnen genieten van Thom. Thom zat al op de kleuterschool tijdens mijn zwangerschap van Max dus ik heb me ook heel goed kunnen richten erop. Maar wat gaat het toch snel…
Bij Thom was ik de vierde ronde zwanger en bij Max meteen.
Hoihoi,
Ik kan niet zoveel meetypen omdat onze internetverbinding al is verhuisd, en wij nog niet :roll:
Cell mijn vriend heet ook Ruud, en ik 1 dag na de geboorte van Julien waren wij 9 mnd samen :mrgreen:
Nu zijn we dus bijna 2 jaar samen en 2 kinderen en een net gekocht huis verder :lol:
Na de geboorte van Julien besloten we dat we graag snel weer een tweede kindje wilden. Omdat je nooit weet of het lang gaat duren (en of het je uberhaupt gegund is er meer te krijgen) kozen we er snel voor om maar gewoon te kijken wanneer ik zwanger zou worden.
We hebben dus niet bewust geklust, getempt of wat dan ook. Ik was gelijk weer zwanger :dance:
Dit keer doen we dat dus maar niet meer
Groetjes,
Martine
Dus bij jullie ook M en R…
Leuk, Ruudjes zijn aardig he :mrgreen: Alhoewel die van mij wel bepaald een eigenheimer is hoor, om op te vreten zo lief, maar eigenheimer desalnietteplus :inlove:
Enne… wij hebben elkaar op de dag af 1 jaar na onze ontmoeting het jawoord gegeven… 3 september 2002 in den lijve ontmoet en 3 september 2003 getrouwd :inlove: Luguber detail… ik kreeg zijn eerste mail op 28 augustus 2002 en lag op 28 augustus 2003 in het ziekenhuis om gecurreteerd te worden van onze 2e zwangerschap Haalt toch een beetje die datum naar beneden…
Maar goed, dit jaar op 3 september zijn we dan 4 jaar getrouwd, 5 jaar samen, 2 kinderen rijker en als het goed is wonen we dan in ons nieuwe huis te Utrecht :thumbup: (hopelijk is nummer 3 dan onderweg, zou leuk zijn)
Cell, daar gaan we gewoon van uit hoor!! :thumbup:
he dames…
ben ik weer…
Angela_Enana: gezondheidspsychologie klinkt als een zware studie…
Tjeetje wat waren jullie vlug in de maak van de volgende generatie :mrgreen:
Raimond en ik zijn 6 mrt as. 14 jaar samen…
en over 21 dagen wordt Dave 1…
ga maar rekenen :mrgreen:
wij woonden ook pas na iets van 7 of 8 jaar samen…we wilden gelijk kopen en daarvoor moesten we beide een vaste baan hebben en dus de school af hebben…
eerst hebben we een flatje gehad…daar wilde hij geen kinderen ter wereld brengen… :? … en sinds 2003 wonen we in dit huis…geweldig en hier wilde hij er wel voor gaan
gestopt 15 dec.2004 met de pil en 9 mei 2005 (moederdag) een positieve test in handen :thumbup: en 29 jan. 2006 een beeb in armen :mrgreen:
en nee we gaan niet trouwen :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: