Richard stelde net voor om deze maand al te beginnen met een derde… :o Ik weet niet zo goed wat ik moet doen eigenlijk. :eh: Is het niet te kort op elkaar, kan ik mijn aandacht wel goed verdelen??? Max slaapt dan nog niet in een groot bed, kan ik dus nog een ledikant aanschaffen enz…
Oja… :oops:
:: Gelukkig Nieuwjaar! ::
Zo kort op elkaar is het niet (hier was Julien nog net geen 1 toen Leandro werd geboren) :mrgreen:
Nee hoor, ik begrijp je punt wel. Het is natuurlijk best druk met 2 van die kleintjes (en een derde wat grotere).
Het ledikantje lijkt me nou niet zo’n punt. Volgens mij kun je die al voor 20 euro op marktplaats vinden.
Groetjes,
Martine
wij hebben nu afgesproken om als thijmen 9 maanden is er weer voor te gaan.
heee… wacht ff op mij :mrgreen:
Meiden, een super 2007 he!
Ik zou er zo weer voor gaan als manlief aangaf dat het mocht… die praktische zaken komen wel goed.
Alhoewel het me wel heerlijk lijkt ondanks dat ik dan nu mijn geduld moet bewaren om een zwangerschap mee te maken waarbij de kinderen alweer iets groter zijn en ik een keer niet steeds met een duowagen hoef te slepen
@Cell wrote:
Alhoewel het me wel heerlijk lijkt ondanks dat ik dan nu mijn geduld moet bewaren om een zwangerschap mee te maken waarbij de kinderen alweer iets groter zijn en ik een keer niet steeds met een duowagen hoef te slepen
Nou, wat een crime is dat :x
Ik kan niet eens mijn lievelingswinkel meer in (wat dan wel een besparing van gemiddeld 200 euro per maand inhoudt :lol: ).
Op dit moment is het helemaal vreselijk, want een van de banden van onze duowagen is lek :roll:
En naar de fietsenmaker brengen komt er steeds niet van omdat ik de wagen echt nodig heb (dus pomp ik elke keer de band maar weer op voordat ik wegga).
We hebben een duo Mountain Terrain, maar ik ga nu toch op zoek naar een Quinny Fashion (o.i.d.) waar de kindjes achter elkaar zitten.
Ik ben er nog steeds niet uit of ik nu al wil beginnen aan de derde :shifty: . Ik ben zo bang dat ik mijn aandacht niet goed verdelen. Verder zit ik me te bedenken, hoe moet ik met 2 van die kleintjes Thom van school halen enz… Ik denk weer teveel geloof ik…
Maar van de andere kant, het was de bedoeling om in april/mei te beginnen. Dan denk ik weer wat maken die paar maandjes nu weer uit. :think:
Tegen die tijd kunnen jullie me informeren over een geschikte duowagen.
hallo Dames…GELUKKIG EN VRUCHTBAAR 2007 :-*
moest ik ff 3 pagina’s lezen…en wat een verhalen…
Miepy wat moeten jullie hebben doorstaan… :hug:
ook mijn zwangerschap was verschrikkelijk…ook ik moest diverse keren naar de vampieren om mijn bloedsuikers te laten checken…
ik had te veel vruchtwater en hierdoor dachten zij aan zwangerschapssuiker…niet dus…
maar Dave was ook te groot te zwaar…voor de duur van de zwangerschap…
mijn lichaam kon het niet handelen…ik moest met 13 weken al minder werken…met 20 weken werkte ik nog maar 50% en met 30 weken moest ik stoppen met werken…
ik ben met 43 wk bevallen…de doktoren geloofde niet dat ik al zover was…
zij zeiden dat ik pas42 wk was… :twisted:
de vk die liet me maar aanklooien en GELUKKIG had mijn vk geen weekend dienst en de vervangster zag wat ik moest doorstaan en heeft HEEL boos het ziekenhuis opgebeld en geeist dat ik werd opgenomen…
(ik ben haar heel dankbaar)
daar hebben ze me eerst een nacht goed laten slapen (ik werd ff platspoten) en daarna hebben ze mijn vliezen doorgeprikt…
dave is 3 uur en 17 min. later geboren…
(met veel pijn en moeite)
gelukkig hebben de artsen daar wel gelijk Dave meegenomen en onderzocht…reanimatiekamer…
de kinderarts erbij geweest…
om de 3 uur werd hij geprikt op suiker…en na 24 uur mocht hij het ziekenhuis verlaten…
ik mocht ook die dag naar huis…nadat mijn ijzer weer op een redelijk niveau was…
na 6 wk kreeg ik dan eindelijk fysio en krachttraining…dit heb ik tot nov. gehad…
dus tja ik HOOP echt dat mijn volgende zwangerschap heel veel soepeler verloopt…net als de bevalling…
het goede nieuws is dat ik nu wel al mijn zwangerschapskiloos kwijt ben…
(20 in totaal :oops: )
maar dat valt in het niets allemaal met wat jullie hebben meegemaakt…
je hebt trouwens een heerlijk ventje :inlove: miepy
mijn bloedruk bleef wel altijd constand…70/120 (met iets verloop 75/120 )
dus daar weet ik niets van…
CLaudje weet je al of je voor die derde gaat??? spannend hoor :mrgreen:
zo ik ga me klaar maken voor een gesprekje met mijn toekomstige ex-baas…
(per 1mrt nieuwe baan :dance: …zit nu ff in ziektewet…ivm operatie)
pff colle dat valt ook niet mee…
hier heb ik na de bevalling gedacht laat maar voor mij geen kinderen mee we adopteren wel!
ik vond de bevalling veschrikkelijk, maar de dagen ernaa eigenlijk nog erger, kon niet zitten door de hechting en aambeien.
mijn ijzer was te weinig, dus kon ook niets.
nu begint het wel weer te kriebelen, maar het liefst zou ik de bevalling over willen slaan.
oei thijmen huilt heeft zonnet zijn prikjes gehad
Zo Colle, dat is me ook wat… :shock:
De bevalling van Max zou iik zo weer doen, voordat ik goed en wel doorhad dat ik bezig was (na anderhalf uur) had ik al 9 cm en na nog eens anderhalf uur is Max geboren. :inlove:
Thom was een ander verhaal. :? Weeënstorm, knip, verdoving die niet goed werd geplaatst, op mijn buik duwen met zijn 2-en met de elleboog en vacuümpomp. Een bevalling van 8 uurtjes ongeveer.
Zo en nu weer naar het werk. 8)
@Mar10e wrote:
@Cell wrote:
Nou, wat een crime is dat :x
Ik kan niet eens mijn lievelingswinkel meer in (wat dan wel een besparing van gemiddeld 200 euro per maand inhoudt :lol: ).
Op dit moment is het helemaal vreselijk, want een van de banden van onze duowagen is lek :roll:
En naar de fietsenmaker brengen komt er steeds niet van omdat ik de wagen echt nodig heb (dus pomp ik elke keer de band maar weer op voordat ik wegga).
We hebben een duo Mountain Terrain, maar ik ga nu toch op zoek naar een Quinny Fashion (o.i.d.) waar de kindjes achter elkaar zitten.
Oh? :shock: Goh, ik ben juist wous van de duo MT, Aniek loopt nu altijd in de stad, dus nu hebben we gewoon weer 2 enkele MT’s voor als we s’avonds met zijn allen wandelen en als ik dan naar de stad ga, neem ik er 1 mee waar Peter in kan :think: Nou moet ik zeggen dat ik dan ook wel altijd 1 reservewiel los had liggen, die kon er dan zo onder als een band lek was en de fietsenmaker repareert ook nog eens waar je bij staat (15 minuutjes) dus ik vond dat nooit zo een probleem.
En als ik echt naar de stad ging om te shoppen dan ging Aniek in een kleine buggy en Peter in de draagzak :thumbup:
Maar stel dat er een tweeling zou komen, of toch nog een 4e, dan zou ik zo weer voor een MT duo gaan , of een Urban Jungle, die zijn tegen die tijd vast ook wel wat goedkoper :mrgreen:
Hier was de bevalling van Niek een nachtmerrie… ging op dinsdag het ziekenhuis in, heb woensdag en donderdag weeen gehad en pas donderdagavond om 23.55 uur braken de vliezen en toen duurde het nog 17,5 uur want ze is de volgende dag om 16.27 pas geboren na bijna anderhalf uur persen en een knip. Toen ik 9 cm had brak er zelfs nog paniek uit en werd een keizersnee overwogen omdat het slecht ging met Niek… ik heb dan ook tot op 5 minuten voor ze eruit kwam… op mijn zij moeten liggen, zelfs met Persen dus :shock: Pas toen de gyn haar kruin zag, zei ze, ja je bent er bijna nu op je rug, dan heb je haar over een paar minuten in je armen! Toen was ze daar, kwam de placenta niet, ik moest dus na 1 uur mijn kindje al achterlaten bij de verpleging en papa om naar de Ok te gaan en toen ik beroerd weer bij kwam en nog in mijn ongewassen toestand te bed lag stond de familie al klaar voor kraamvisite :evil:
Peter was echt een goedmakertje eerste klas! smiddags de slijmprop verliezen en dus “weten” dat je kindje komt, je dochter uit logeren brengen, rustig tv kijken, om 22.15 weeen krijgen die meteen vrij snel opvolgen en dus om 23.00 naar het ziekenhuis, daar om 23.30 aankomen en 1.33 uur is hij geboren in 1 perswee van 3 minuten… de arts ass zei om 1.30… mevr Z. U mag persen en 3 minuten later lag hij dus al op mijn buik! :inlove:
Doen we zo weer :dance:
Ik heb toch maar besloten maar toch nog een maand of 3 te wachten. Max slaapt nog steeds niet door en ik wil me toch 100% lekker in mijn vel voelen als we er weer voor gaan. Is wel echt mijn verstand hoor dat hier spreekt…
Nouja…die 3 maanden zijn hoop ik toch zo voorbij…
Tjee Cell, :shock: bevalling out of hell geloof ik van Aniek…
ja nogal ja… ze heeft ook oedeem op haar hoofd gehad en daardoor is haar schedel een beetje vervormd, nog steeds trouwens :roll:
Maar zoals gezegd, Peter was een goedmakertje, dus ik weet gelukkig dat het ook anders kan :inlove:
Wijs besluit toch Claudje, als je kleine nog niet doorslaapt is zwanger zijn ook zwaar hoor, steeds eruit terwijl je toch al zo moe bent. Je komt er wel :-* :hug:
Hier zijn we er best mee bezig, 2007 is aangebroken, het huis komt steeds dichterbij en ik heb nog 1 een half jaar pil gehaald.
Eind Mei zijn die op en als het goed is hebben we dan ook ons huis, dus dan komt er geen nieuw meer, maar 5 maanden duurt nog zo lang! :shock:
Ruud heeft wel gezegd, maak eens een soort van lange termijn planning, wanneer gaan we er weer echt voor en hoe zie je het dan met een opleiding doen en je werk als gastouder enz… dus dat is wel leuk.
Ook hebben wij bijna alles weg gedaan, dus tegen die tijd kan ik veel weer opnieuw uitzoeken :dance: We hebben alleen een ledikantje en commode, 1 dekentje en wat onderlakens, maar verder… Ga ws zelfs een hele nieuwe kinderwagen uitzoeken… heeeerlijk :inlove:
Leukkkk, alles nieuw kopen!!! :thumbup: :dance: Ik moet wel heeeel veel nieuw als de derde een meid zou worden.
Willen jullie eigenlijk weten wat het wordt?
Hoelang van te voren kun/mag je met foliumzuur beginnen?
Ik ga misschien ook maar al een banner maken om alles bij te houden. :think:
Oh, daar loop ik ook steeds aan te denken, maar zou dat niet “raar” zijn? :oops:
Ik zat te denken om een banner te doen met mijn gecontroleerde cyclus en dan iets als… dan en dan gaan we er weer voor…
En, ja ik wil weeer weten wat het is, dat wist ik met Aniek en met Peter ook, vind het veel te leuk om heel gericht kleertjes te shoppen enzo.
Ik ga wel pas van de “smaak” uit als het is bevestigd bij een pretecho rond de 26 weken. Met Aniek zaten ze er met 21 weken namelijk naast :mrgreen:
Dat meen je niet!!! :shock: Stel je voor zeg dat je alles al koopt en naderhand blijkt dat ze zich vergist hebben…Bij Max en Thom konden ze het allebei met 16 weken zien.
Ik was ook aan het twijfelen over die banner of het niet al wat overdreven is, maar zo kan ik het wel mooi bijhouden…
Ga meteen even neuzen, waarom ook niet? :mrgreen: