kinderwens, maar nog even wachten...

zo heb woensdag voor het laatst gewerkt bij mijn (nu dus) ex-werkgever :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

en ook s’avonds met Dincy naar de musical GREASE geweest…

met Jim (van idols) nou het was well leuk…maar sommige dingen vond ik tegen vallen…tja kan niet alles goed vinden toch?

nu gaan we 27 mrt lekker naar the Wizz en 2e pinksterdag naar Tarzan…

dus nog volop plannen :mrgreen:

Joseetje hoe is het nu???

en andere meiden??? hoe is het met jullie???

claudje nog gefeliciteerd met Max ook al weer 1 jaar…

joseetje…een dikke knuf :hug: …hopelijk mag je snel weer het geluk krijgen

Hoi allemaal,

Joseetje: ik las het op een ander topic. Heel veel sterkte meid, en natuurlijk een dikke :hug: .

Colle: lekker even een weekje vrij voordat je bij je nieuwe baas mag beginnen. Lekker hoor. En ben je al een beetje zenuwachtig voor donderdag?

Het is maar goed dat je niet een paar dagen later naar Grease bent gegaan. Doordat een auto in de orkestbak is gestort zijn alle voorstelling voorlopig uitgesteld. En binnenkort weer naar The Wiz. Veel plezier.

Claudje: nog gefeliciteerd met Max. Hebben jullie een leuke verjaardag gehad.

Hier gaat alles zijn gangetje. Heb Thijs gisteren opnieuw ingeschreven voor de peuterspeelzaal. Hoop dat hij snel terecht kan.

Verder is Thijs al sinds gisteren ziek. Koorts tot 39.3, maar verder wel energiek en hij slaapt de nachten gewoon door.

Mijn lunchpauze is bijna voorbij, dus ga nog even verder neuzen.

Groetjes,

Linda

heey meiden

ik heb inderdaad zondag een mk gehad, deze zwangerschap liep natuurlijk al niet helemaal lekker, maar het verliezen van de vrucht was nog best een klap.

vanochtend moest ik een echo laten maken, daarop was te zien dat ik nog niet alles kwijt ben als dit voor vrijdag niet gebeurt moet ik alsnog naar de gyn.

ik hoop dat het niet nodig zal zijn.

en daarna hoop ik het zo goed mogelijk af te kunnen sluiten, dan wachten op een normale cyclus en dan zullen we hier weer heel hard ons best doen voor een brusje!

heb verder niet terug gelezen, maar zal vanaf nu weer actiever mee proberen te kletsen.

he meis…hopelijk…hoef je vrijdag niet naar de gyn…en ben je snel weer (fysiek) herstelt…voor een volgend brusje :-*

@ linda…hoe is het ondertussen met Thiijs…zakt de koorts al?

is zo zielig he…als ze ziek zijn…

wbt grease…tja zo knullig was het dus…het bewijs…

Zo ben ik weer eens even.

Nog 3 strippen :dance: Yeah… het komt steeds dichterbij!

We zitten erover te denken om nu al te stoppen en dan nog even 3 maand ofzo “tactisch” te klussen… dus om het ei heen. Ik ken mijn cyclus zonder pil wel aardig goed. Die is meestal 32 dagen en dan met een ei rond dag 25 pas… Dus op zich moet dat wel lukken denk ik.

Ik twijfel nog een beetje :oops:

Gisteren met Peter naar de homeopaat, hij is zo ontzettend vaak ziek, we worden er niet goed van. Dus nu maar eens kijken hoe het uitpakt.

Verder geen nieuws, nouja, het glas zit erin bij ons nieuwe huis, dus nog even!

hahaha Cell gek mens…wel niet wel niet HAHAHA hoe maak je jezelf gek :wink:

maar goed veel pleizer met het om het eitje klussen HAHAHAen dat met pasen in de aantocht :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: pas maar op…dan liggen er eitjes voor het oprapen :lol: :lol: :lol: :lol:

he wat goed zeg…dat het glas erin zit…maakt het al echt een huis huis he?

weet je al ongeveer hoelang het nog wachten is???

en we wachten…en wachten… :mrgreen:

lekker muts jij Mart10ne :mrgreen: … nou ik wacht lekker met je mee.

Ik ben dus idd van de pil af.

We doen nu aan temperaturen :wink:

Hebben we tussen Aniek en Peter ook gedaan en toen na 3 maanden wat preciezer geklust, was toen ook vrijwel direct zwanger.

Mocht het toch “mis” gaan dan is het welkom hoor.

We zien wel.

Ik wacht dus iets minder specifiek dan eerder. Maar vooralsnog blijft het zo dat we er in mei pas echt voor gaan.

Heb gisteren geshopt voor ons nieuwe huis. We hebben behang besteld voor de kinderen. Aniek krijgt zacht gestructuurde muren in roomwit/lila en roze en daar plakken we een stuk van 2 meter aan behang tussen. Patchwork behang van Eiffinger. Er zitten bloemetjes op.

Peter krijgt in zijn stuk behangmuur, behang van Cars met grote cars stickers erop. Ook gisteren via mp 2 bedden gescoord. Allebei een kajuitbed met laden van ikea. De 1 heeft alleen 2 en de ander 3 laden. We gaan ze laten spuiten. Aniek haar bed word appelgroen met roze en die van Peter rood met oranje. Een vriendin van mij gaat ze daarna beschilderen. Peter met auto’s uit de cars film en die van Aniek met bloemen en vlinders.

Ook voor onszelf een bed gescoord. Een Auping auronde bedkuip van een ouder type met 2 mooie verstelbare aupingspiralen. Goede matrassen hebben we zelf al. Dit bed is nu nog wit, maar word in metallic caramel gespoten… Leuk leuk leuk :dance:

fotoos :dance:

dat word een beetje moeilijk… we zijn nog druk bezig en het behang is wel besteld maar nog niet binnen :mrgreen:

maar het resultaat gaat geshowd worden? :mrgreen:

hier gaat het goed.

randy en ik hebben besloten om niet meer te wachten, we gaan er voor.

na de mk gaat het nu steeds beter, denk er nog wel elke dag aan, maar het steekt niet meer zo…

het is nu alleen even afwachten wat mijn cyclus gaat doen.

moet ik dan vanaf het mment van het verliezen van het vruchtje 28 dagen verder tellen, of telt dat allemaal niet meer :think:

smoeilijk…

nou ik ga even eten :mrgreen:

:think: kan je niet helpen…jose :think:

misschien dat je dan toch je eerste ongi moet afwachten en dan daar vanuit gaan klussen…

wel lekker dat jullie de knoop hebben doorgehakt…net als cell…

Cell dat klinkt allemaal super leuk! Ik vind snuffelen op marktplaats ook fantastisch, een groot gedeelte van onze spullen komt daar ook vandaan.

Waar gaan jullie de bedden laten spuiten?

En lekker dat je gestopt bent met de pil. Spannend! Het komt steeds dichterbij :mrgreen:

Jose ik denk idd dat je niet zomaar kunt zeggen hoe je cyclus nu gaat verlopen. Wel komt het vaak voor dat mensen snel na een mk weer in verwachting raken. Zal wel met hormonen ofzo te maken hebben, na een voldragen zwangerschap is het immers net zo.

Ik duim voor jullie dat het snel weer raak is!

Hier wordt voorlopig nog wel minstens een jaar gewacht.

Ik begin 1 april met een nieuwe baan, en het lijkt me geen goed plan om dan gelijk weer zwanger te raken.

Ach, ik vind het ook wel prima. We hebben onze beide kinderen min of meer in de schoot geworpen gekregen. Het lijkt me nu wel erg leuk om wat meer voorpret te hebben, dus echt bewust te besluiten om op een bepaald moment te stoppen met de pil en er dan voor te gaan.

Fijne avond allemaal!

Groetjes,

Martine

He hallo!!!

Heb niet het hele topic doorgelezen maar het begint hier toch ook wel erg hard te kriebelen…

Ik heb altijd gezegt dat ik niet zwanger wil verhuizen, maar eigenlijk wil ik dat nu wel!!!

Snel zwanger zijn en een nieuw huis :wink:

Mannetje heeft niet zo’n haast met nr 2 maar als het aan mij ligt ben ik volgende maand zwanger.

Heb nu een beetje in mijn hoofd dat ons tweede kind ook in het begin op onze kamer slaapt en dat we dus binnen een half jaar na de bevalling ook wel kunnen verhuizen :smiley:

moge,

Uk-en-muk… welkom hoor… die kriebels kennen we in elk geval allemaal, dusse :mrgreen:

Ja idd, de kleine kan ook bij jullie op de kamer. Peter heeft de eerste 9 maanden bij ons geslapen, prima gegaan hoor :thumbup:

Wij krijgen als het goed is eind mei/begin juni ons huis en dan moet het nog afgebouwd worden. Nou ben IK erg handig, echt handig want ik ga de plavuizen leggen, de badkamer tegelen, sanitair installeren enz. Ruud helpt mee maar hier moet ik dus het voortouw nemen. Vinden mensen altijd maar een rare gewaarwording een klusvrouw :mrgreen: Maar gezien de belasting die dat geeft is zwanger zijn dan echt een handicap dus vandaar dat het eigelijk echt nog niet kan.

In mei gaan we er wel voor, dan kan ik hooguit pas zwanger zijn als we al zo ongeveer klaar zijn.

Ik maak mijn tijd nu wel vol met alles uitzoeken, winkeltjes afsnuffen naar leuke meubeltjes en kastjes enzo. Behangetje hier en daar, spiegels, kandelaars, vazen en planten en oja… 24 april koop ik een nieuwe naaimachine en dan kan ik vast gordijnen gaan naaien. Mijn oude is echt ten grave nu, was 18 jaar oud. Dus heb genoeg om mijn wachttijd mee te vullen :dance:

Mar10ne, mijn neef spuit de bedden, hij is daar goed in. Doet ook airbrush enzo.

Ben heel benieuwd hoor hoe het word. :dance:

Nou dat schiet al op voor jou dan nog 2 maandjes geduld…

We zitten hier nog niet echt op 1 lijn en ik wil er ook niet elke week over zeuren!

Maar nog effe een vraagje wannneer start jij met het slikken van foliumzuur??

Ik gebruik sinds januari een multivitamine voor vrouwen met foliumzuur.

Rond april ga ik switchen naar Floradix en losse foliumzuur.

Ik heb gemerkt dat ik eenmaal zwanger niet zo goed tegen femnatal kan. Dan raak ik verstopt :shifty:

Ennn het verschaft me dan niet genoeg energie via de vitamines die je nodig hebt om je fit te voelen.

Dat doet floradix wel, maar die vind ik weer duur om nu al te gebruiken.

Dus nu al (zou het kortste antwoord zijn) :mrgreen:

ik eet nu trouwens ook al geen rood vlees en rauwmelkseproducten meer en ik laat de alcahol staan en ik eet feel fruit.

Dit omdat de methode waarop we nu nog even wachten niet 100% veilig is. Ik zou het echt verschrikkelijk vinden als ik wel een risico loop om zwanger te raken en dan dingen binnenkrijg waar een evt kindje schade van oploopt. Dit deed ik ook altijd bij de andere kids, zodra ik stopte met de pil en dan alleen in mijn menstruatieweek een wijntje met biefstuk :mrgreen:

Hallo dames,

ik vond dit topic en dacht…ik ben niet de enige :?

Voor degenen die mij niet kennen:

Ik ben Melanie, 31 jaar en mama van een geweldige driejarige genaamd Ryan.

Ik leerde mijn vriend afgelopen Juli kennen en had een heerlijke relatie totdat ik in November de spreekwoordelijke ‘cold feet’ kreeg.

Sinds Januari zijn wij echter weer bij elkaar en verliefder dan ooit.

Nu heb ik sinds Ryan ongeveer een jaar is al een kinderwens en dat is tijdens mijn relatie alleen maar sterker geworden.

Het scheelt dat Loek ook een grote kinderwens heeft alleen de omstandigheden zijn verre van ideaal.

Zijn woning moet gerenoveerd worden voordat hij die kan verkopen…

Ondertussen rammellen mijn eileiders zo’n beetje mijn buik uit :roll:

In mijn omgeving snapt men er weinig van, ik kan hier dus niet lekker over kletsen.

Mag ik me bij jullie aansluiten?