kinderwens, maar nog even wachten...

Haaai Mellie

jij ook ? :mrgreen:

ik moet eerlijk bekennen dat ik even niet in dit topic geweest ben :oops: druk met andere dingen

Waarschijnlijk daarom ook dat ik er niet heel veel mee bezig ben. maar… Fenna gaat steeds beter eten. Appel, banaan, wortel, broccoli. Ze begint het nu echt te leren. Hoe meer ze eet, deste groter de kans dat wij er weer voor gaan :wink:

@Mellie wrote:

Ondertussen rammellen mijn eileiders zo’n beetje mijn buik uit :roll:?

:mrgreen: Ik dacht al, wat hoor ik toch?

heey mellie kom erbij kom erbij… :mrgreen:

lastig he, die praktische dingen allemaal.

dat je naar je verstand moet handelen terwijl je gevoel (of eirerstokken :mrgreen: ) zeggen ga ervoor ga ervoor!

ik ben benieuwd wie van ons haar eierstokken het eerste stil krijgt 8)

kiddo: heerlijk dat fenna beter begint te eten, je krijgt echt een beetje je rust terug lijkt me?

hoe dat moet zijn een kindje wat slecht eet, of intolerantie heeft, weet ik niet. (eten is een hobby van thijmen) maar kan me wel voorstellen dat je er een heel onrustig gevoel van kan krijgen.

hier gaat het goed, vandaag boodschappen gedaan, zo nog even koken en dan vanavond lekker bank hangen.

morgen moeten we naar mijn schoonzus.

neefje is jarig, harstikke leuk natuurlijk, maar schoonzus lief heeft volgens mij heel belgie (daar wonen ze) uitgenodigt.

retedruk dus.

denk dan ook niet dat wij heel lang gaan blijven :hand:

fijne avond meiden :-*

Haha ja Jannigje, ik ook :inlove:

Het is ook zo verdraaide lastig, het helpt ook niet dat mijn beste vriendinnetje 13 weken zwanger is en in Mei gaat trouwen.

Het groene monster steekt hier regelmatig de kop op :roll:

Ik ben nu weer alleen thuis met Ryan, Loek is hier van dinsdag tot gisteren geweest, hij moest weer de late dienst in dus die zit tot morgen in Den Haag.

Hopelijk word het weer mooi weer vandaag, ik heb zin om Artis onveilig te maken.

Wat gaan jullie doen?

Hai!

Mellie leuk dat je ook hier komt meekletsen!

Kiddo wat fijn dat ze nu een beetje meer gaat eten! Wie weet binnenkort dus minder bv-afhankelijk waardoor er ruimte komt voor een brusje :smiley:

Tja, ik heb mijn eierstokken wel onder controle. Het lijkt me zo ontzettend leuk om nog een kindje te mogen krijgen, maar wil nu toch wel even wachten (o.a. op een vast contract, ik switch per 1 april van baan).

Wel even een vraagje…ik snap het namelijk niet meer.

Vorige maand ben ik braaf met de pil begonnen. In het verleden ging dat ook altijd prima. Ik begon op de eerste dag van mijn menstruatie, maakte de strip op, werd dan ongesteld en begon na de stopweek opnieuw.

Nu is er iets geks aan de hand.

Ik ben begonnen op de eerste dag van mijn menstruatie, maar inmiddels zijn we 2 weken slikken verder en ben ik nog steeds ongi :?

Komt dat vaker voor?

Ik heb dat dus echt nog nooit gehad.

Groetjes,

Martine

moge,

Hey Mellie, welkom :thumbup: :-* Het groene monster? is dat de groene draak van “ik willlll ookkkkkkkkkkkk” :think: (die is hier ook al vaak verschenen namelijk :roll: )

Mar10ne, ik heb dat ook gehad na de geboorte van Aniek. Dat duurde toen 1 pil cyclus en toen ik aan de volgende begon verliep het verder weer normaal. Je zou dus nog even af kunnen wachten, maar bij twijfel zou ik gewoon de huisarts polsen… t blijft toch iets wat niet hoort.

Nou hier dus nog steeds van de pil af, ik temperatuur me netjes en tot op heden elke dag secuur 36.0 rond als ik opsta. Dus tot op heden lijkt het prima te gaan.

Gisteren nog bij ons huis wezen kijken, de dekvloeren lagen er nu ook in en de blokken voor de binnenmuren waren al neergelegd. Deze week gaan ze dus de binnenmuren zetten en dan is het nog maar een kwestie van afwerken.

Het schiet ooooppppppp :dance:

Vandaag even puinruimen van het weekend, het lijkt op maandag altijd wel of er een raket is ontploft. :mrgreen:

Vanmiddag lekker fietsen met de kids. Even naar t durp.

Jaaaa heerlijk weertje om eruit te gaan!!!

He wat goed dat je huis al op schiet :thumbup:

Mellie ook welkom hier!!

In mijn omgeving zijn deze week 3 jongetjes geboren :inlove: :inlove:

aaaaahhhhhh

Nou ja we hebben gewoon nog even geduld :mrgreen:

Ik denk dat ik hier aan het foliumzuur begin als ik weer ongesteld ben geweest en dan wie weet…

Hoop dat ik mijn mannetje ook zover krijg :wink:

Ik zou eigenlijk stiekem wel heel graag een meid willen :mrgreen: :lol:

Hahaha nou hier ook de voorkeur voor een meisje hoor!!

Maar die voorkeur had ik bij Rick al :wink:

maar goed terugstoppen was ook niet zo’n goed idee :mrgreen:

En ik was eigenlijk ook gelijk enthousiast en enigzins verbaasd dat het een jongen was :inlove: :inlove:

… ik heb altijd gezegd dat een 3e kindje wel een meid zou zijn, net als dat ik altijd zei dat mijn eerste een meid zou zijn en de 2e een jongen. Dus als ik gelijk krijg word ik opgezadeld met nog een bijdehante tante :lol:

Maar als ik mocht kiezen… nog een zoon :oops: Ik ben echt helemaal verrast door het feit dat ik helemaal niet zo een frutmoeder blijk te zijn. Bij Peter sta ik altijd even voor zijn kast om wat leuks uit te zoeken, stoer en cool enzo en bij Aniek trek ik altijd maar zo wat uit de kast, bij elkaar passen doet het wel want het is alles roze wat de klok slaat :roll:

En ik heb altijd gezegd dat je beter enig meisje kan zijn tussen 2 broers dan enige zoon tussen 2 gillende keukenmeiden… dus voor Peter hoop ik nog een jochie :mrgreen:

hoi mellie

welkom bij de rammelden eierstokjes :mrgreen:

Cell wat goed dat er nu schot in komt…(in je huisje :wink: :mrgreen: )

voorkeur… tja ben echt een jongensgek…maar vriendlief wilt graag een meisje…dus ik ga voor jongen en hij voor meisje…

straks ooit als we weer mogen van onszelf…als ik het fel begeerde vaste contract heb…net als mar10e eigenlijk…alleen ben ik per 1 mrt al begonnen bij nieuwe baan…

foliumzuur…tja daar reageerde ik dus op :roll: …en ging toen die femnatal slikken…

en vriendlief de foliumzuur gegeven…is goed voor de zaadjes :wink: :mrgreen:

ik werk trouwens op een babygroep (KDV) dat werkt ook heel erg mee :liar:

mmm tja kan me voorstellen dat je werk niet mee werkt :wink:

Ik werk op een kraamafdeling, ook erg bevorderend

Dank jullie wel voor het warme welkom ladies :inlove:

Momenteel een beetje last van PMS, ik word dan niet ongi vanwege de Mirena maar hormonaal voel ik het wel.

Gisteren een sardonische bui waar je u tegen zegt en vandaag zo emotioneel als de pest.

Zonet het verhaal over de geboorte van Alexi gelezen in kraamtijd en zit gewoon te janken, normaal trek ik me dat niet zo aan maar nu?

Ach, zal wel met mijn gestel te maken, zo zat ik op vrijdag ook te grienen toen mijn vriendinnetje over haar eerste echo rapporteerde…

Voel me zo raar, hoort dit er bij of zo? Ik ben normaal het type dat overal lachend doorheen raast en ken mezelf niet terug zo eerlijk gezegd.

Hoort dit bij het verliefd zijn of zo? :shifty:

Nou ja, het is niet allemaal kommer en kwel natuurlijk, mijn lief is hier, hij staat lekker te douchen en we gaan zo lekker naar Ijmuiden om uit te waaien op de pier en daarna gaan we lekkere visjes scoren in de haven voor het avondeten.

Daarna heerlijk mijn kleine liefde ophalen en hopelijk een heerlijke namiddag met z’n drietjes, dan zijn we net een echt gezinnetje :inlove:

Ik ben de aankomende dagen even lekker thuis in ieder geval, werk kan ik momenteel even niet opbrengen ivm een arbeidsconflict dus ik wacht eerst even het gesprek met mijn advocaat op donderdag af.

Hoe is het met iedereen?

Ik las dat je toch prettig met Ruud hebt kunnen spreken Cell?

En ja, idd dat groenogige jaloerse monster, die heeft hier definitief zijn intrek genomen :oops:

Nicole: jij ook jongensgek? Maf is dat hé, ik zie mijzelf ook totáál niet met een meisje, zo ‘wist’ ik ook dat Ryan een jongen was :mrgreen:

Uk en muk: ik ga duimen dat jij je mannetje meekrijgt, zou wel erg leuk zijn :inlove:

Mar10e, ik sluit mij bij Cell aan, het kan wel eens 1 of 2 cyclussen duren voordat je weer op rit bent.

Joseetje: hoe was de verjaardag?

Nou, hopelijk ben ik niemand vergeten, zo ja, alvast excuus maar ik ga nu richting Ijmuiden, hij is eindelijk uit de douche :inlove:

Tot later!

goeie morgen, hier het groenogige monster :mrgreen: Waarom? Omdat Mellie in Ijmuiden vis heeft gehaald :drool: Heb er meteen ook veeeeeeeeeel zin in… ga meteen een afspraak plannen met mijn ma om vis te halen van de week :mrgreen: Ben helemaal jaloers :mrgreen: :shifty:

Gisteren even naar de Hier mode geweest en daar hingen zoooo lieve babykleertjes… oh dan kost het moeite om het niet mee te nemen :oops:

maar heb me kunnen inhouden en alleen voor Aniek en Peter wat gekocht.

Verder hebben we gisteren genoten van het weer. Heerlijk. S’ochtends naar mijn schoonouders want de eerste 5 lammetjes waren geboren dus we gingen even op kraamvisite :mrgreen: Neefjes Wessel en Luuk en nichtje Maud waren er ook en Wessel had al gevraagd wanneer Aniek kwam. Ze hebben me zo gek gekregen dat ik voor iedereen pannenkoeken heb gebakken en toen het grut daar in bed lag zijn wij weer naar huis geakacheld. Kinderen vielen in slaap en om dat slaapje wat te lengen heb ik een omweg naar huis gereden dwars over de veluwe en door de heide gebieden… Heerlijk en schitterend rijden!

Verder… Peter en Aniek hadden s’middags met aarde uit de tuin zitten spelen en waren beide dus zwart! Ze zijn om half vijf in bad gegaan en toen ze eruit kwamen kregen ze de pyama al aan. Na het eten zijn ze in pyama meegegaan naar de gamma alwaar we gaas en palen hebben gehaald om de tuin af te zetten en een speciekuip met 2 zakken speelzand. Alternatieve zandbak zolang als we hier nog wonen.

We waren 33 euro kwijt, maar daar hebben we dan wel een hoop plezier van. Toch fijn dat ze dan nog in de tuin kunnen spelen tot juli zonder dat ze weg kunnen lopen. Nou maar hopen dat ze dan niet meer de aarde gaan gebruiken. Anders moeten we dat ook nog afzetten.

Vandaag lekker kunnen uitslapen want doordat we gisteren pas half negen terug waren van de gamma zijn de kids lekker moe naar bed gegaan en ze lagen om 8.15 nog op 1 oor! :shock: Das uniek hoor… meestal half zeven wakker :lol:

Nou, es kijken hoe we ons vandaag gaan vermaken :dance:

Wow Cell, nu ben ik jaloers op jou! 8:15 lijkt me een geweldige tijd om op te staan, hier was het 7:10 :zzz:

Jouw dag klinkt iig goed, was ook lekker genieten dus.

Gisteren was heerlijk, Ryan was lekker naar het kdv en Loek en ik zijn lekker gaan wandelen op het strand.

Meteen een rondleiding gegeven in Ijmuiden aangezien ik daar een jaar gewoond heb.

Daarna lekker de haven in en visjes gekocht, ik was €10,- kwijt voor 4 kilo vis!

Gisteravond heb ik zalmforel klaargemaakt in de oven, gemarineerd in olijfolie, mediterrane kruiden en citroen :drool:

Al met al een heerlijke romantische dag, lekker genoten van elkaar en van het weer, dit komt niet zo vaak voor aangezien er meestal een kindje bij aanwezig is.

Niet dat Ryan niet welkom is hoor, zo bedoel ik dat helemaal niet.

Nu is Ryan weer naar het kdv, ik ga de ramen maar een keer lappen en wat achterstallige dingetjes doen, het is mooi weer voor een voorjaarsschoonmaak

:mrgreen:

@Mellie wrote:

Daarna lekker de haven in en visjes gekocht, ik was €10,- kwijt voor 4 kilo vis!

Gisteravond heb ik zalmforel klaargemaakt in de oven, gemarineerd in olijfolie, mediterrane kruiden en citroen :drool:

Jajajajaja, wrijf het er maar even lekker in :naughty: :mrgreen: :lol: :oops:

@Cell wrote:

@Mellie wrote:

Het is ook héél belangrijk om de vis goed in te wrijven met de olie en zo 8)

Maar is heel onschuldig hoor :angel: dit zijn gewoon tips voor als je zelf aan de visjes gaat :mrgreen:
Waasdorp heet de zaak trouwens in de haven 8)

@Cell wrote:

@Mellie wrote:

Zeg dat wel. :drool: :drool: :drool: Klinkt erg goed....Heerlijk dagje hebben jullie zo te lezen gehad met zijn 2-tjes!! :inlove:

Goed bedacht van jullie Cell. Het is ook niets als ze met dat lekkere weer binnen moeten blijven. En zo zijn jullie er geruster op dat ze niet weg kunnen lopen. :thumbup:

Ik was gisteren met Thom naar de ha geweest. Hij heeft vocht achter zijn trommelvliesjes zitten dus zijn oren zitten helemaal dicht. Kan ik binnenkort naar de kinderarts die hem helemaal gaat doorlichten. Is de 1 weer zo goed als ziekvrij, begint de ander. :?

Poging nummer 1 voor de derde is helaas mislukt. Ik was 3 dagen overtijd dus had goede hoop omdat ik altijd stipt om de 28 dagen ben maar helaas, mijn lichaam is me lekker in de zeik aan het nemen. Volgende ronde slaan we dus over zodat ik en mijn cyclus onder de loep kan nemen en omdat december mij geen leuke maand lijkt om te bevallen als het dan raak zou zijn zo rond de feestdagen. :oops:

Goed plan Claudje, Ryan is op 13 December geboren en met de kerst kon ik nauwelijks lopen en was alleen maar doodmoe!

Bij ons is dat ook reden om nog even te wachten hoor… ik zou zo graag nu eens een voorjaar of zomer kindje hebben :inlove: Mei zou dus wel kunnen, dan bevallen in maart of later :dance: ik hoop het zo :pray: