kinderwens, maar nog even wachten...

Ik hoop met je mee Cell. :pray:

Mellie hoe gaat je voorjaarsschoonmaak? :smiley:

@Claudje wrote:

Ik hoop met je mee Cell. :pray:

Mellie hoe gaat je voorjaarsschoonmaak? :smiley:

Ehmā€¦nietā€¦zit nog steeds achter de pc :wall:

Hahaha, heel herkenbaar, ik ben ook al niet vooruit te branden vandaag. :mrgreen:

En heb net lekkere boterhammen met eiersalade gemaakt, dus ik heb wƃĀ©ĆƒĀ©r een reden om te blijven zitten :drool:

Wat ben jij flauw zeg, eerst maak je me lekker met je zalm en nu met je eiersaladeā€¦ :drool: :drool:

:mrgreen:

Ojaā€¦smakelijk. :wink:

Goeiesmogesā€¦

Alweer een zonnetje hier, heerlijk. Kan een mens helemaal van opbloeien :inlove:

Vandaag doen we rustig, ik heb nergens echt zin in, ben bekaf. Aniek had weer eens een heerlijke spooknacht dus weinig geslapen.

Morgen hebben we de keuring van ons nieuwe huis, dus dan ben ik sā€™ochtends als zeker niet on-line. Mijn moeder past op de kinderen dus die moet er vroeg uit om rond 8 uur al hier te zijn.

Ruud is naar Brussel, dus die is de hele dag weg en pas laat weer, dus dat word vanavond frietjes eten met kroket! :dance:

Gisteren ook nog alle was weggestreken, dus de strijkplank kan weer een week in de kast, ook fijn. :smiley:

Toedeloe

MƃĀ“gge 8)

Sorry, ik ben vandaag zo lui als het achterend van een varken hoor :oops:

Niet veel bijzonders te melden, zit hier lekker met uk aan de chips en ga zo eten maken.

Na het eten kid lekker vroeg naar bed, douchen en wachten op een man in uniform :inlove:

Oh nee, wel nieuws: Loek is gisteren naar de vergadering van de VVE geweest, de renovatie komt sneller dan gedacht.

In Juni moet het geld binnen zijn en dan wrs meteen na de bouwvak aan de slag daar.

Met een beetje mazzel kan zijn appartement in September/Oktober al op de markt :mrgreen:

hallo damesā€¦

hier een zieke afdeling :mrgreen: zowel dave als ik zijn nog net iets fitter dan een sneeuwpopā€¦

men wat is dat vermoeiend zegā€¦

heb dan ook niet echt de fut om achter de pc te zittenā€¦en dat zegt heel wat :oops:

heb jullie smakelijke verhalen gelezen , maar er is echt neits blijven hangenā€¦dus wanneer ik weer beter ben dan beloof ik dat ik hier jullie weer kom plagen :mrgreen:

Vergeet mijn laatste bericht maarā€¦

Ik woon over twee maanden in Den Haag :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

Grote kans dat we dit jaar nog voor een brusje gaan :mrgreen:

Go Mel, Go Mel, Go Mel :dance: :mrgreen:

Goed gedaan! Den Haag is zo beroerd nog niet hoorā€¦ heb een vriend wonen in het laakkwartier en 1 in de schilderswijk en hoewel die laatste wijk niet zo goed bekend staat, heeft hij het er erg naar zijn zin :smiley:

Hier zijn we volgens mij wel door de eisprong heenā€¦ als ik naar mijn temp kaart kijk dan zou ik afgelopen zaterdag mijn ei hebben gehad en niet geklust, dus we gaan weer losā€¦hahahaha :oops:

We hebben vrijdag dan een drukke dag gehad, zaterdag ookā€¦ zijn al vroeg weggereden met aanhanger naar Hillegom, bed ophalen, toen door naar Brielle, ook een bed opgehaald. Sā€™middags boodschappen gedaan voor Ruuds verjaardag ( de arme ziel is 35 geworden :mrgreen: )

En gisteren dan zijn verjaardag gevierdā€¦ druk druk druk dus.

Bovendien staat ons toch al kleine huissie nu vol met bedonderdelen die ik ga schilderen de komende tijd. Dus nog genoeg te doen. :shifty:

Ik begin steeds meer te wennen aan het idee, het word ook alleen maar leuker :inlove:

Straks ook naar de huisarts, Mirena gaat er uit, dan even mijn cyclus goed op gang laten komen en over een maandje of twee, drie, voor het eggie :dance:

wow mellieā€¦ goed meid! Jullie weten wat jullie willen en gaan er voor. Goed, echt goed :inlove:

Nou, t zal mij benieuwen dan wanneer brusje voor Ryan en Ticho in aantocht isā€¦ :mrgreen:

Zijn we straks misschien nog gelijk zwanger, hahahaha en jij maar roepen dat het nog wel even zou duren, zo zie je maarā€¦ Je weet nooit hoe een koe een haas vangt heā€¦ of in dit gevalā€¦ hoe Loek een Mellie vangt :mrgreen: :-*

Gefeliciteerd hoor :dance:

Wauw Mellie, ik vind het echt super voor jullie. Ik zag jullie fotoā€™s in het sf, echt :inlove: :inlove: .

Cell, gefeliciteerd nog. Hoe voelt de 35 jarige zich? :mrgreen: Rich wordt dit jaar 36, ik oktober maar hij heeft het er nu al over dat ie zichzelf oud vindt. :roll:

Colle, hoe is het in de ziekenboeg?

Ik nies me te pletter, volgens mij begint de hooikoorts al op te spelen. :? En Max zit zichzelf een beetje in de weg, zit alleen maar te brullen. :eh:

mellie gefeliciteeerd!!! met alles, je verhuising, jullie trouwplannen, jullie plannen voor een brusjeā€¦

leuk leuk leuk :dance:

cell nog gefeliciteerd, nog geen penopauze de vinden? 8)

colle: hier nog eetje die steeds moet niezen maar bij mij is het een verkoudheid.

en sterkte met max :hug:

hier nog steeds aan het wachten op een cyclus, dan gaan we er weer voor.

gekke wereld is het ook, de ene maand hoop je dat er geen cyclus meer komt en de andere maand kan ie niet snel genoeg komen :roll:

fijne dag verder :-*

penopauze? :lol: :lol: :lol: :lol:

Nee hoor, die van mij is zeeeeeeeeeeeer plichtgetrouw en als hij mij niet kan luchtenā€¦ dan zegt hij dat gewoon :oops: Dan word er gepraat, beloven we beterschap en gaan weer verder.

Ik denk dat we het samen nog lang uithouden :mrgreen:

Scheelt ook dat manlief hier gek is op volle vrouwen, dikke billen, dikke dijen en dikke borstenā€¦ tadaā€¦ :mrgreen: Ik heb pas een probleem als ik graatjemager zou zijn geloof ik :lol:

Nog een uurtje en dan de HAā€¦begin een beetje zenuwachtig te worden gelooft ik :shifty:

he Mellie GEFELICITEERD met al je mooie plannen voor dit jaar :thumbup:

hier nog steeds een ziekenboeg :thumbdown: word het echt zatā€¦maar goed is gewoon een kwestie van uitzieken heā€¦

Ha Cell mijn mannetje is ook al 35, merkte hij niets van :wink: ā€¦

ik heb gelukkig nog 4 jaar :shifty:

nog wel GEFELICITEERD

Claudjeā€¦hooikoorts seizoen is idd al begonnenā€¦dacht ook eerst dat het dat wasā€¦maar goed bleek toch echt de griep te zijnā€¦

zo ik ga er weer van doorā€¦ :zzz:

Nou, dompertjeā€¦

Moet toch naar de Gyn, door die lisexcisie van vorig jaar kan de ha niet bij de touwtjes en moet er met behulp van een echo gewroet gaan wordenā€¦

nou mellie inderdaad een domper :?

hopelijk heb je snel een afspraak bij de gyn.