kinderwens, maar nog even wachten...

Hè jakkes Mel :? :hug:

@joseetje wrote:

nou mellie inderdaad een domper :?

hopelijk heb je snel een afspraak bij de gyn.

18 april pas :wall:

nou lekker is dat :?

wat duurt wachten dan lang zeg :wall:

Haihai,

Komt de laatste tijd niet echt aan typen in dit topic toe, maar heb ook nog niet zoveel te vertellen…

We blijven voorlopig toch nog wachten 8)

Mellie vooral gefeliciteerd! Met de aanstaande verhuizing en je huwelijk! :dance:

Jammer dat je nu nog eventjes moet wachten tot het spiraal eruit kan, maar ach…die paar weekjes gaan vast best snel.

(Weet je in elk geval zeker dat je zwangerschapsplannen niet ineens stiekem wat sneller ten uitvoer komen dan de bedoeling was :mrgreen: )

Groetjes,

Martine

Nou ja, scheelt dat we toch de eerste tijd aan de regenjasjes willen maar dan nog, ik had me er helemaal op ingesteld…

Wil toch wel even mijn lijf terug, lekker die hormonen er uit en normale cyclussen terugvinden.

Het nadeel (toch stiekum voordeel eigenlijk) van de Mirena is dat ik niet ongi word dus ik kan er geen pijl op trekken.

En een voordeel van regenjasjes is weer dat die nog wel eens kunnen scheuren en zo :mrgreen:

Ach, er komen spannende tijden aan in ieder geval, ik ken dit dus totáál niet!

Het is voor mij alsof ik dit voor het eerst doe: een kindje plannen, een man die er dan de gehele weg bij is, dit kindje zal ook van het eerste moment een papa hebben…

Klinkt heel banaal allemaal maar het is voor mij héél speciaal…

Ik kan begrijpen ik ik snap heel goed dat dat heel speciaal is. er komt een spannende tijd aan . ik wens jullie heel veel succes. en dat het maar gauw wil lukken. dat je heel gauw een zwangerschaps test in je handen hebt.

mellie…dat klinkt allemaal zo spannend :inlove:

iets wat voor mij…eigenlijk vanzelf sprekend is…

klinkt nu uit jouw ‘mond’ zo anders zo speciaal…

volgens mij is de voorpret al zoveel genieten…

dat het allemaal maar snel mag lukken…enne 18 april is nog maar een paar nachtjes weg…

Nou, hier is mijn eerste ongi tevoorschijn gekomen sinds ik stopte met de pil… en meteen mega heftig :roll: Maandverband is niet aan te slepen…

Maar goed, mijn lijf reageert in elk geval wel normaal. Dat is al heel wat.

Op naar april :wink: We gaan nog niet ons best doen hoor… en ws in mei ook nog niet zo…ik twijfel nog.

We kregen namelijk het weekend bericht van bouwfonds dat ons huis in week 23/24 of 25 word opgelevert en dat is dan toch echt in juni.

We gaan het zelf afbouwen en verwachten er 1 juli in te gaan of als het week 25 word, half juli en dan zijn we nog wel tot eind augustus bezig met afbouwen, dus we gaan er ws pas in juni echt voor… als we de sleutel hebben… Maar goed we zien wel…

Groetjes!

je hebt ook nog als je in april/mei zwanger wordt dat het geboren wordt in jan…of met een beetje mazzel al in december…

weet niet hoe je daar tegen aan kijkt…maar ik wil dat niet nog eens :mrgreen:

maar dat betekend dat je uhisje eerder opgelevert wordt???

daas ook weer goed nieuws toch :mrgreen:

ik ben ongesteld geworden :dance:

precies 5 weken na de mk.

ik ben nog nooit juichend van de wc afgekomen omdat ik ongesteld was :mrgreen:

hoop dat alles goed met jullie is :-*

Hier is alles goed

druk

en ongesteld.

Bah wat is dat weer hevig nu.

Kan niet wachten tot ik weer zwanger ben hihi

Dan liever moe en misselijk voor een goed doel :wink:

Ik hoop echt in mei ervoor te kunnen gaan. Dan gaan we koemelk testen. :pray:

Intussen eet ze ook brood! En soepstengel. Ze zeggen dat het vanaf 8 maanden helemaal snel gaat. Ben benieuwd.

Joseetje ik kan me voorstellen dat je blij bent met de ongi. Dat heb ik hier ook hoor. Het ‘werkt’ tenminste.

Mellie 18 april is nog maar 17 dagen :slight_smile:

oh Fenna wordt wakker geloof ik.

doeeiiiii

hihi ik dacht laat ik hier plaatsen dat wij ook een 2e kindje willen over een rijdje maar niet nu, gaat iedereen hier voor een 2e :mrgreen: en ik had eindelijk een topic gevonden waar ik me verhaal kwijt kan hihi

naja ik lul gewoon mee mag dat?

hahaha jammer meis…je hebt ongelijk…ik zit nog vet in de wacht :mrgreen:

enne je mag gewoon meetikken hoor gezellie.

Joseetje :dance: oma op visite/de rode vlag/de russen zijn er weer/ de grote schoonmaak…of gewoon ongi… deze keer zijn we er blij mee (voor jou)

Kiddo ook ongi…tja alles werkt…daaris ook alles mee gezegt :roll:

Mellie het is alweer april…dus nog ff wachten :hug:

Fenna :clap: lekker aan het brood :thumbup:

hier weinig nieuws… :mrgreen: dus niets te vertelllen… :mrgreen:

ik had van horen zeggen dat een ongi na een mk heftig zou zijn.

nou qua bloedverlies niet valt dat hier reuzemee, maar qua hormonen!!!

men!!! ik lijk wel een donderwolk :x

niets aan :?

janiepeenie; gewoon meedoen hier hoor :mrgreen:

Haihai,

Alleen even een kort bericht om jullie allemaal te feliciteren met het ongesteld zijn :mrgreen:

(Hoe vaak krijg je nou de kans om daar iemand mee te feliciteren? :lol: )

Ik ben vandaag begonnen met mijn nieuwe baan, en nu gesterkt in ons idee om nog een hele poos te wachten met een derde.

Maar ik blijf hier natuurlijk gewoon lekker meekletsen, en afwachten wie er nu als eerste zwanger zal zijn :smiley:

Slaap lekker!

Hallo Dames hier even een update, het gaat heel goed met de zwangerschap ik ben inmiddels 15 weken zwanger mijn suikers zijn heel goed en ik hoef nog steeds niet te spuiten, vorige week heb ik een echo gehad, alles zat erop, ook heb ik een test gedaan de je krigt aangeboden als je twaalf weken zwanger bent, ook deze echo was goed, ik mag gewoon natuurlijk bevallen er is nog geen indicatie voor een keizersnee,Ik ga in Groningen bevallen, en wordt erg in de gaten gehouden ik moet om de 3 weken naar het ziekenhuis, ze willen niks aan het toeval overlaten, ik heb blauwe armen en vingertoppen van het prikken, ik heb het er graag voor over, alles om een gezond kindje op de wereld te brengen. :pray:

:inlove: Wat lieflijk! Ik krijg bijna zin om toch stiekem ook voor een derde te gaan :mrgreen:

Maar we doen het toch nog maar even niet :lol:

En wat fijn dat het zo goed gaat met je bloedsuikerspiegel!

nou ik was idd ook op zoek naar een topic over dit onderwerp het sluit er niet helemaal bij aan maar komt er dus wel heeeeeel dichtbij

dus zou ik graag met jullie mee kletsen

situatie hier…

trotse moeder van twee meiden van 3 en van 1.5 en nog vreselijk aan het twijfelen of er wel of niet een derde gaat komen

o ja colle tarzan is waanzinnig :clap: :clap: :dance: heel veel plezier

moge,

Miepy, mooie echo meis! goed zo. Fijn te horen dat je suikers stabiel blijven tot nu toe. Duimen dat het zo blijft :pray:

Bonnie, welkom, ook als je twijfelt mag je hier je frustraties en twijfels spuien hoor :mrgreen: Heel eerlijk? Soms vraag ik me ook af of we nog wel aan een 3e moeten beginnen. Dan denk ik aan dingen als… huilen, weer klein, weer luiers, weer druk druk en weinig slaap, heb ik dat er wel voor over. Zeker gezien ik zwanger zijn niet leuk vind en kinderen pas leuk vind worden als ze pakweg 14 maanden zijn. Maar tegelijk denk ik… juist daarom, die periode is relatief zo kort op een mensenleven en een groot gezin vind ik geweldig. Er is ook ruimte voor, financieel en ruimtelijk bekeken. Maar toch… Ik ben op het moment niet zo fit en dan ga ik ook denken of het wel goed zal gaan met mijn gezondheid. enz enz enz… ik hoop maar gewoon dat het een keer raak zal zijn en de keuze genomen word voor ik denk… ik begin er niet aan. :mrgreen:

Verder veel geld uitgegeven afgelopen weekend… we hebben een keuken gekocht, een bankstel en overgordijnen… hup meteen 11.000 euro armer :shifty: