was dit topic helemaal vergeten, tja dat krijg als je ineens geen mails meer ontvangt :?
hier gaat alles goed!
ben weer uitgedondert, bah niets aan ongesteld zijn, hopelijk was het ook gelijk de laatste keer voor zo’n 9 maanden en een beetje :mrgreen:
Leuk cell, allemaal nieuwe dingen. :dance:
miepy: super echo meis :thumbup:
bonnie: kom erbij kom erbij :dance:
zit nu op manlief te wachten, ik wil even alleen boodschapjes doen.
dus hoop niet dat hij al boodschapppen gedaan heeft, wan dan hoef ik niet meer weg.
of ik ga alsnog…dat kan ook…
cell
mijn twijfels liggen vooral op het vlak van we hebben het nu zo leuk en de meiden zijn gezond ik ben zo bang om dat te “verpesten” in de zin van zal alles wel goed gaan en zal alles goed zijn met het kindje
die korte nachten en slaapgebrek daar zet ik me idd wel weer overheen want wat is idd een jaar opeen mensenleven
verder denk ik zowiezo dat het praktischer is wanneer we even wachten dan is mijn jongste ook iets ouder en zelfstandiger ik zag dat ze bij jou ook kort op elkaar zitten en ik zou niet weten hoe ik dat dan zou moeten gaan organiseren (en dat gezeul :mrgreen: :roll: )
maargoed dat neemt niet weg dat die eierstokken NU rammelen :mrgreen:
joseetje ik zal voor je duimen deze maand
Ooohhh ik ben weer eens topic-lui geweest :oops:
Heb hier wel vaker last van, dan lees ik alleen…
Mooie echo miepy :inlove:
Cell: pfoeh, hoop geld, maar dan heb je straks ook wat. Ben heel benieuwd naar je nieuwe huis, ga je tegen die tijd ook foto’s spammen?
bonnie: welkom meis, twijfelsituatie is eigenlijk ook een kinderwens toch? :mrgreen:
Mischien dat je beslissing idd makkelijker is als de jongste wat ouder is?
Dat zou ik me goed voor kunnen stellen, ik ben zelf erg blij dat de volgende zich hier pas echt aandient als Ryan 4 is.
Mar10e: gefeliciteerd met je nieuwe baan meis, ik hoop dat je het er naar je zin zult hebben.
Kiddo: hoe is het nu met Fenna? Gaat het al wat beter met de diarree?
Hier is het nu echt aftellen, volgende week gaat eindelijk de mirena er uit.
Ik schrok wel even van de week, er lag een brief van het Lucas dat het uitgesteld werd maar het gaat maar om twee dagen gelukkig dus het word nu de 20e.
Dan kijken we het als het goed is maar 1 cyclus aan :shifty: :mrgreen:
Ben zo ontzettend benieuwd hoe snel het zal gaan haha.
Verder wacht ik op telefoon van mijn advocaat, hij gaat proberen of we snel mogelijk tot ontbinding van mijn contract over kunnen gaan, zou een hoop schelen in ieder geval en kan ik zo snel mogelijk verhuizen.
Nou, verder weet ik even niets, als ik meer nieuws heb vandaag horen jullie het zowiezo.
Geniet van het mooie weer meiden en tot later :-*
mellie, tuuurlijk ga ik spammen dan…Heb zo lopen opscheppen :mrgreen:
Bonnie, ja dat hield ons hier ook tegen hoor. Ik ben het gezeul met duowagens enzo wel even zat. Dus straks nog 1 kindje en dan gewoon met een enkele wagen lopen, hopelijk tijd hebben voor borstvoeding en ook dagen met momenten alleen voor de kleine omdat het grut op de psz zit of zelfs op school.
We hebben ook alles weggedaan dus tegen die tijd mag ik ook een nieuw kinderwagen uitzoeken bv…weet al welke ik wil ook :mrgreen:
Wat het gevoel aangaat van 2 gezonde kinderen enzo…Ik ben heel eerlijk, bij Aniek heb ik niks laten testen, het kon me werkelijk niet schelen. Zou zij iets hebben dan was ze alleen en kon ze alle aandacht krijgen. Bij Peter hebben we ook niets getest omdat we toen al wisten dat Aniek gezond was en we hadden zoiets van… als hij iets heeft red ik dat ook nog wel.
Nu willen we wel testen, niet zozeer omdat we dan meteen overwegen een eind te maken aan de zwangerschap als het fout zou zitten. Maar wel omdat we ons dan goed kunnen voorbereiden en niet onverwachts ineens met een kindje komen te zitten waar we nog helemaal onderzoek naar moeten doen enzo voor we weten wat het inhoud.
Verder maak ik me om dat argument niet zo druk want Aniek en Peter kunnen nu alsnog wat krijgen. Het leven bied geen garanties helaas.
Ik heb in mijn familie bv meegemaakt dat een neef 3 kinderen had, allemaal gezond… tot een jaar of 6/7 toen kregen ineens in 2 jaar tijd zijn 2 oudsten leukemie… ze hebben het beide niet gehaald. Zijn vrouw kon het verdriet niet aan en dus gingen ze uit elkaar en zij nam de jongste mee. Mijn neef heeft 3 maanden later zelfmoord gepleegt. Het is en was het grootste familiedrame wat er ooit is geschied hier. Maar het deed me ook beseffen dat je gewoon je dromen moet volgen, want je kan enkel spijt krijgen van de dingen die je niet hebt gedaan.
Hier is de wens voor een 3e heel groot, dus we gaan er gewoon weer voor.
Zelfs Ruud zei gisteren nog… ik heb ook wel weer zin in weer zo een klein frummie :inlove:
hoi dames :mrgreen:
Bonnie welkom! bij de rammeldende eierstokjesclub HAHAHAHA
(is wel een pakkende titel voor dl 2 of niet soms )
je hebt Tarzan al gezien? Niets verklappen hoor :naughty:
hier alles OK heb het naar me zin op het werk…
kan weer in een broek van VOOR de zwangerschap, omdat ik nu elke dag fiets :dance: :dance: (naar me werk en de oppassen en weer terug)
Mellie…een kleine uitstel is gelukkig niet afstel :thumbup: en het is nu nog maar een week wachten…het aftellen is begonnen :thumbup:
Miepy mooie echo…rammel rammel
Joseetje succes deze klusmaand :mrgreen:
cell wanneer mochten jullie nou in jullie huisje??? bijna toch??? spannend hoor!
ps ik vond zwanger zijn ook niet de meest geweldige ervaring…maar het resultaat gewoonweg GEWELDIG!
dus dat zou mij nooit tegen houden…en ook wij willen geen testen…te veel energie zou dan worden ingenomen door twijfels, nee wij zien wel…wij willen wel het geslacht weten hoor…
maar goed dat is pas voor volgend jaar ergens…zit nu zwaar aan het twijfelen wel of geen spiraaltje…ben de pil zo zat…
ik vind het nogal wat geld om zo ff uit te geven…misschien zit het niet eens een jaar…( wat ik dus wel stiekum hoop he :silenced: )
ik ga lekker in de zon…
Nah, testen zou ik ook niet willen, zowiezo niet omdat ik nog jong ben…
Maar Colle; een spiraal raad ik niet aan voor een korte tijd hoor, hier duurde het een maand of drie voordat alle bloedingen weg waren.
Straks heb jij minstens net zo lang nodig of heb je er alleen maar last van…
Een mirena kan ik je wél aanraden als je een paar jaar niets wilt ondernemen.
wij hebben bij thijmen wel getest.
jaja weet het warom dan…ik ben nog jong.
medisch gezien was er ook geen enkele reden om te testen, maar we kregen het aangeboden, het zou een extra echo betekenen en ik onzekere muts die ik ben pak iedere kans op meer zekerheid aan.
nu had ik natuurlijk door die testen in een molen van onzekerhied gegooid kunnen worden, maar daar dacht ik toen niet aan :shifty:
cell jemig wat een verhaal joh van je familie ja nuchter gezien weet ik ook wel dat het altijd kan gebeuren maartoch blijft die twijfel :roll:
maargoed ik heb de tijd :mrgreen:
colle nee ik vertel niets :silenced: :silenced: maar het is zooooooo gaaaaaaf :dance:
enne over anticonceptie ik ga echt nooooit meer aan de pil wat een zooi is dat zeg helaas kom je daar pas na jaren achter
heb jaren lang hoofd pijn gehad en altijd gedacht dat dat gewoon bij mij hoorde (zit in de familie)
tot ik in mijn zwangerschappen geen hoofdpijn had en na de bevalling toen ik weer begon ( na 7 mnd bv gegeven te hebben en hoofdpijn vrij geweest te zijn ) ik alleen in mijn stopweek hoofdpijn vrij was
nee wij rommelen nu al zo’n 1.5 jaar met condooms en soms niet :shifty: :mrgreen: :oops:
OK hier een groot ? was is mirena ook alweer…?
ik heb altijd de pil gehad…verder nergens overna hoeven denken…maar ja…nu dus wel…ik ben het zat altijd en eeuwig een pilletje slikken…en soms vergeet ik het gewoon…
daarom iets waar ik verder niet over na hoef te denken…
lekker makkelijk.
Colle ik zie dat jij ook naar Tarzan gaat. Leuk! Wij gaan aanstaande donderdag, heb er zoooooo’n zin in! Eindelijk weer een avondje samen weg en voor het eerst naar een musical (eigenlijk trekt dat me niet zo, maar ik hoor zoveel leuke verhalen over deze musical!)
Joseetje ik kan me wel voorstellen dat je die echo hebt laten maken hoor. Ik zou ook altijd een nekplooimeting laten doen bij een eventuele volgende zwangerschap. Maar dat komt natuurlijk door wat we meegemaakt hebben met Leandro. De kans op Tweeling Transfusie Syndroom is zo klein en we hadden toch 2 kindjes met TTS dus, dat niemand komt ooit meer bij mij aandat ik iets niet zou hoeven te doen omdat de kans dat het gebeurt heel klein is.
Mellie hoe gaat het? Ben je al in de verhuis-modus? :mrgreen:
Nou nee, ik heb wel ontslag ingediend maar ik moet even afwachten wanneer ik daadwerkelijk weg mag :shifty:
Om 14 uur moet ik bij de Gyn zijn, dan gaat met behulp van een echo mijn Mirena eruit :?
Ben een beetje nerveus maar het is voor een goed doel…
mellie
spuit 11 hier je bent er natuurlijk allang :?
maare hopelijk viel het mee
enne dan maar hopen dat jullie mini-mensje zich snel aandient :inlove:
Pffffff…
Wat deed dát zeer zeg :wall:
Eerst de echo, het spiraal zat wel goed alleen de restjes van de touwtjes zaten dus Ãn mijn baarmoeder.
Eerst met de ene tang gewroet, steken dat het deed daarna met een kleinere tang en toen kreeg hij hem eindelijk te pakken.
Heb sindsdien zware (ongi) krampen en ik bloed als een rund.
Maar ja, het is te overzien…
Straks lekker met een kruik op de bank samen met mijn vriendjes para en cetamol
nou bah zeg! :wall:
ja para en cetamol zijn dan allemansvrienden. 8)
hopleijk ben je dr snel vanaf.
enne komt loek niet om je te verzorgen?
Hij moet maar lief voor je zijn hoor :mrgreen:
Helaas…hij is wel meegeweest naar de Gyn maar moet werken van 18 tot 02 uur
Ach, de bank en een filmpje maken een hoop goed
fijn dat ie wel mee was.
bankhankgse vanavond :-*
Mellie wat naar dat het zo’n pijn deed! Maaaaar hij is wel uit :mrgreen: :mrgreen:
Moet je nu nog een bepaalde tijd wachten voordat je kunt proberen zwanger te raken, of mag dat gelijk?
breekt ff in
ik heb ook een spiraaltje gehad en ik heb ook heftige krampen na de tijd gehad… maar bij mij was het met 2 dagen al een stuk minder… geldt ook voor het vloeien…
hoop dat je snel wat beter voelt…
:hug:
breekt weer uit
In principe mag het meteen Martine maar ik wil zelf graag een cyclus afwachten zodat ik weet wat er in mijn lijf speelt en ik met een kalender aan de slag kan.
@ Missygirl1983: Ik heb het beginstadium van baarmoederhalskanker doorgemaakt en heb om die reden dus een ingreep gehad waarbij een deel van mijn BMM is weggehaald.
Daarbij zijn de touwtjes dus ook weggesneden en ging dit een tikkie moeilijker dan normaal.
Ik moet overigens in Juni weer op controle en als ik zwanger raak moet ik ook terug.
Ze gaan dan kijken of mijn BMM niet te kort is geworden en als alles dán goed is kan ik gewoon bij een VK onder controle.
Hoe gaat het nu Mellie? :hug: