Mjah, het komt en gaat Clau…
Gisterochtend geen krampen en bloed maar dat kwam in de loop van de dag weer terug.
Vanmorgen wel bloed maar geen kramp maar ben wel emotioneel en heb continu ‘zin’ zeg maar :shifty:
En ook een raar gevoel in mijn hoofd, alsof er een ongi-migraine aankomt…
Nou ja, kan even geen kant op met mezelf, zal wel door de hormonen komen die ik nu niet meer krijg van de mirena?
@mellie… jah dat maakt het dan id een stuk pijnlijker… hoop dat je je snel beter voelt meis… :hug: :hug:
Hee meiden,
ik ga jullie verlaten :mrgreen:
hihi
nee ik ben niet zwanger maar wachten doen we ook niet meer
Fenna is weer beter. het gaat goed met de bijvoeding
of die allergie al weg is weet ik niet, maar ook al is dat niet, we gaan er toch voor. niet heel actief hoor, maar je kan wel blijven uitstellen he
Het kan wel jaren duren voor ze eroverheen groeit.
dus ik heb weer een banner
Nou…hier is de kogel door de kerk…
Vloeien is gestopt, voel me nu dan ook heerlijk :mrgreen:
We hebben gisteren wel condooms aangeschaft maar die liggen ongebruikt náást het bed, ben benieuwd wat voor een banner er binnenkort bij mij staat:
een ‘redday’ of een zwangere versie :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
Oehhh spannend Mellie :mrgreen:
Heee Mellie gaan we gelijk zwanger worden :mrgreen:
Ik had zoiets van: we doen niks bewust, gaan er niet op mikken of zo
Maar ik had nog van die persona dingen liggen en mijn banner hieronder klopt wel…
Tuurlijk word ik deze cyclus nog niet zwanger… maar ik ben zo’n muts die daar wel op hoopt natuurlijk :inlove:
Das toch logisch :mrgreen:
(En je weet maar nooit )
tjeetje wat gaan we snel in een keer…
velen gaan er toch maar weer voor leuk voor jullie…maar wie blijft er dan nog achter voor het kwekken met mij???
:mrgreen:
ik vind het echt leuk voor jullie en hoop jullie snel te mogen feliciteren :-*
Oh… en dan ga ik nu ook nog gedag zeggen… :oops: Wij gaan er al weer voor, eigelijk stiekem de afgelopen cyclus al, maar ben gewoon ongi geworden, wel minder dan normaal en na 2 dagen al weer opgehouden :think: Maar goed, we zien wel.
Ik zal af en toe nog wel even komen neuzen hoor :-*
ohoh en wij gaar er hier ook weer voor :oops: :mrgreen:
hmmm van wachten is niet veel terecht gekomen in dit topic.
maar colle ik blijf gewoon meekwekken hoor.
nog even en dan is het wachte voor jou toch ook over?
Ja, er kan toch ook tijdens het proberen (of zelfs als zwanger zijn) gewoon nog hier getikt worden?
Colle zit waarschijnlijk niet te wachten op een monoloog :lol:
ik doe mijn best, maar op den duur heb je zoveel topics…
meepraten met de oktobermama’s 2005 door Peter, meepraten met de mama’s van 2 al vanaf het begin doordat ik er al 1 had en het eerst de mama’s met een 2e op komst heette, meepraten op het topic van hooggevoelige kindjes, dan hier, bij gestopt met de pil omdat we nu voor de 3e gaan en dan straks zeker bij de maandmoeders… whaaaaaaaa
ik doe me best, promiss :mrgreen:
Ik ben wel voor een klein cluppie te vinden hier.
Het stoppers topic is ZOOO groot, dat was per maand gewoon gezellig maar nu doen ze het per kwartaal. Dat ga ik niet bijhouden…
Ja, daar ben ik ook lichtelijk verbaasd over Jannigje, het lijkt dan ineens zo massaal :shock:
Maar ik kijk hier nog steeds hoor en als we gewoon samen willen kletsen dan houden we het toch gewoon bij ons cluppie?
We kunnen ook evt een topic aanmaken bij contact, maken we gewoon ons eigen mutshoekje :lol:
Heb al gemerkt dat we het hier niet persé over het wachten hebben gehad :mrgreen:
Hier gaat het lekker, heb volgens mij net mijn ei gehad haha dus we hebben het ‘druk’ gehad :inlove:
Verder is Loek vandaag naar de dermatoloog geweest, daar is een moedervlek weggesnedden en over twee weken krijgen we de uitslag.
Straks Ticho ophalen en dan vier dagen een groter gezinnetje :inlove:
dat kwartaalstoptoppic lijkt heel massaal, maar zoals het bij alles gaat dunt zoiets heel snel uit
hihihi mellie: zou toch wat zijn als het in 1 keer raak is!
ik gun het je van harte :inlove:
poeh en over moedervlekken gesproken, dat moet ik ook nog alten doen.
krijg alleen al de zenuwen als ik eraan denk.
jajaja muts hier is een schijterd :oops:
van wachten is hier inderdaad niet veel gekomen.
maar hey we moeten toch wat, van al die rammelende eierstokken word je ook niet goed :lol:
Dat gebeurde hier dus ook José, we waren niet opgewassen tegen mijn eileiders :mrgreen:
ja soms moet je je lichaam haar zin geven als het spreekt uuuuh of rammelt :mrgreen:
Hehee hier ook een ei
we doen niks bewust hoor… maar ik had nog van die persona staafjes liggen en wilde het eigenlijk wel weten. Nou weet ik het dus. En het zou nog steeds zomaar kunnen. Wanneer was jouw Nod precies Mel? Die van mij dus over een dag of 12. Kunnen we gelijk testen hihi
Hoop voor jullie dat de uitslag van die moedervlek goed is.
oh er begint er weer een te piepen hier
slapen is een drama de afgelopen week en ik denk dat ze weer moe is.
Nou, als ik ga kijken naar mijn ei van gister en de buikpijn die ik eerverleden weekend had (geen bloed door mirena) dan gok ik op 9 mei.
Hihi, zit te twijfelen of ik een red-day banner ga maken :mrgreen: