Er wordt wel ineens weer druk gekletst hier nu bijna iedereen is opgehouden met wachten :lol:
Ja maar dat is omdat we eerst tegen onze hormonsters aan het vechten waren :mrgreen:
Nu is de kogel door de kerk en kan ik weer lullen voor tien whoeha!
Heb nu iig een banner aangemaakt, als mijn lijf me niet voor de gek houd moet ie kloppen…en als ik morgen ongi word weten we dat ook meteen :roll:
Haha onze banners lopen nu gelijk
maar ik ga de mijne aanpassen, want vandaag of morgen mijn ei betekent dat erh 11 dagen en dan nog een dag…arhg
jullie zien het zo wel :mrgreen:
Hihi, ik weet ook niet of die van mij klopt hoor, ik ben afgegaan op mijn ei en andere symptomen van gisteren en eergisteren en als ik terugreken had ik vanaf 12 april dus buikpijn en een pesthumeur dus dat is een beetje mijn leidraad geweest :roll:
Oh. als ik daarop af ga… dan heb ik al drie dagen mijn ei…
Gelukkig zijn die ovulatietesten vrij duidelijk en ik weet nog van vorige keer dat na de eerste vette streep het twee dagen duurt tot ei (da’s dus morgen) en dan een luteale fase van 11 en dan sjacho en ongi
Ik kan er echt op klokken dus op mijn NOD niks, dan test ik
(ze liggen al klaar hier hihi)
Hihi, dan heb je een stuk meer zekerheid
Ik heb tijdens het mirenagebruik mijn ei altijd wel gevoeld:
gevoelige baarmoeder en steken: de ene keer rechts en dan links.
ongeveer twee weken daarna een pesthumeur en buikpijn zonder bloedverlies (ok, af en toe een paar speldeprikkies)
Nu dus twee dagen die gevoelige baarmoeder (dat is érg vervelend tijdens het klussen :wall: ) en rechterkant steken.
Nu weer zo fit als een hoentje.
Moet wel zeggen dat ik ondanks het ongemak van die gevoeligheid érg veel zin had om te klussen :oops: zal er wel bijhoren?
ja haha dat hoort erbij :mrgreen:
maar toch handig ergens dat je het voelt. Scheelt dure testen. Het is dat ik ze nog had liggen, maar evt. volgende maand is het gokken. Ik ben toch vrij regelmatig nu rond de 40 dagen (met dank aan de bv denk ik) :?
Kletsmiepen 8)
Jaja Mar10e!!!
Wel meelezen en dan commentaar? :naughty: :mrgreen:
Mijn kid is lekker met zijn papa mee en ik vermoed dat Fenna slaapt dus het kan makkelijk :mrgreen:
erg he?
het is gewoon te warm buiten…
maar dalijk wordt mijn meissie wakker en dan ben ik weer fulltime bezig met mijn hyperdepiep hoor dus dan wordt het rustiger hier
of ik ga verder aan mijn boek, dat moet ook altijd bijgeschaafd worden
maareh, ff serieus als jullie last hebben van onze gierende hormonen roepen he? Kan me voorstellen dat dat lastig is als je nog zit te wachten
@Mellie wrote:
ik vermoed dat Fenna slaapt dus het kan makkelijk :mrgreen:
KLOPT
onze posts kruisten elkaar maar dat had je goed aangevoeld
eieren!
voelde ik ze maar eens.
deze maand dacht ik hem te voelen.
toen waren het eerst kwampjes rechts, maar 3 dagne later diezelfde krampjes links :eh:
en toen ik zonnet even op de bank zat voelde ik ze weer links.
ik snap er dus helemaal niets van.
die steekjes van zonnet kunnen ook van een naderend ongi zijn?
ja of het is raak… :lol:
maar dat zou een wonder zijn :mrgreen:
hrm… misschien toch maar een rammelende eierstokken topic doen ergens?
@Kiddo wrote:
maareh, ff serieus als jullie last hebben van onze gierende hormonen roepen he? Kan me voorstellen dat dat lastig is als je nog zit te wachten
*Kijkt schichtig om zich heen :shifty: *
Ik ben stiekem alweer zwanger :shifty:
Pff…probeer het zo voor me te houden, maar het lukt niet meer :mrgreen: 'k Wil het gewoon zoooo graag vertellen. Zouden jullie je reacties hierop alleen in spoilers willen zetten? Kweet dat het een raar verzoek is, maar op die manier kan ik het misschien nog een beetje stil houden :lol:
dan hier ook maar even!
mar10e gefeliciteerd :dance:
hahahaahaha van dat wachten komt hier niets terecht :mrgreen:
en jouw nieuws maakt dat mijn eierstokken veel harder gaan rammelen :shifty: :mrgreen:
:mrgreen: Kan ik me voorstellen!
Maar het is ook wel leuk om echt bewust bezig te zijn met zwanger worden lijkt me, of niet? (Het moet natuurlijk niet TE lang duren).
nou ja ben er nu wel bewust mee bezig, maar vond de tweede zwangerschap veel fijner dat het zomaar raak was.
hahaha zo lukt dat stilhouden niet he :mrgreen:
oooohoooooh
GEFELICITEERD!!!
Martine:GEFELICITEERD!!!
wij zijn nog druk aan het oefenen nouja nu ff aan het wachten heb vaag het vermoeden dat het deze ronde weleens raak zou kunnen zijn maar goed mijn lichaam houd me wel vaker voor de gek…
meiden die nog moeten wachten suc6 met wachten hoop dat jullie niet te lang meer hoeven te wachten