Ik hoop het echt voor je Angel…zou wel superleuk zijn voor Luna om een broertje of een zusje te krijgen :mrgreen:
ga je nu ook een 2008 kindje maken :mrgreen:
ja hoop het ook en anders oefenen we “rustig” verder… :mrgreen:
oooh dat word een feest :mrgreen:
Wat ben jij trouwens nog laat wakker!
(Ik ben morgen vrij, dus mag laat opblijven van mezelf :mrgreen: )
ik ben zo’n saaie thuisblijfmoeder die de hele dag niets beters te doen heeft :lol:
Ik ga zo maar eens lekker slapen. Ben moeeee.
(Er staan trouwens super leuke foto’s van mijn mannekes in het showforumtopic van het mutsenhoekje :mrgreen: )
Whaaaaaa Martine!!! Stiekemerd!!!
Van harte gefeliciteerd meis :-*
Zoooo hier was het erg vroeg dag…mijn lief moest om 7 uur beginnen en de jongens waren vóór hem wakker :roll:
Nu zijn ze constant aan het bekvechten :wall:
Leuk, zijn net echte broertjes zo :mrgreen:
Whaaaaaa…Martine gefeliciteerd!! :dance:
mar10e leuke jochies heb je hoor :inlove:
zo en wie is de volgende van de wachtende dames die toch stiekem niet aan het wachten zijn? :mrgreen:
ja dat vraag ik me ook af.
colle kom gewoon gezellig met ons meedoen
hier grote schoonmaak vandaag, zo tussen alles door probeer ik te poetsen. Fenna probeert te kruipen. Dat gaat ineens mega hard, ze wil zo graag maar het lukt nog niet helemaal. Is wel grappig om te zien.
Vanavond hopelijk een rustig avondje, Eric is naar een neef van hem en ik weet niet wat ik ga doen. waarschijnlijk Kokken hihi
HAHAHA ik zou wel willen…maar er moeten er wel altijd twee zijn die het willen…
en het KAN voorlopig nog echt niet…
maar ik beleef jullie spanning gewoon mee…
als jullie beloven dat ALS we er dan EINDELIJK weer voor gaan jullie met mij meeleven :thumbup:
enne GEFELCITEERD mar10e :-* :-* :-* hoever ben je eigenlijk??? :mrgreen:
succes allemaal…
colle mijn steun heb je :-*
Colle ik weet ut niet, hihi. We horen het vrijdag wel bij de gyn 8)
martine gefeliciteerd met je zwangerschap
mellie
spannend hoop dat je snel zwanger wordt
wie weet zijn we weer tegelijk zwanger net zo als in 2003 :lol: :lol:
Martiene…
Lekkere muts… niks wachten dus :mrgreen:
Maarre… gefeliciteerd hoor meis! Dat het dit keer dan maar een super zwangerschap mag zijn van 1 klein lief babietje :inlove:
hihi wat zijn er een hoop alweer bezig of zwanger :mrgreen: de topicnaam klopt niet echt mee zo :mrgreen:
Er zijn er nog maar een paar over geloof ik. In ieder geval Colle
Colle, ik heb niet alles gelezen maar waarom gaan jullie nog niet voor een 2e? of is dat te persoonlijk?
wij willen eerst een aantal dingen op een rijtje hebben staan, zo willen we verhuizen omdat het gewoon echt te klein is hier voor nog een kindje, daarnaast wilde ik een vaste baan (die heb ik wel inmiddels) en mijn avondscholing afmaken.
we willen gewoon dat alles klaar is en we ons geen zorgen hoeven te maken over dingen, gewoon lekker genieten van alles.