kinderwens, maar nog even wachten...

ik ben net vandaag door mijn proeftijd van mijn nieuwe baan…dus moet nog ff wachten op dat vaste contract :mrgreen:

en voor die tweede is ruimte nodig…daarvoor moeten we verbouwen…

daarvoor moeten we lenen…is vast contract voor nodig…

zo is het balletje rond…

en de staats hebben we niet gewonnen :thumbdown: dat werkt dus ook niet mee :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

:mrgreen: beetje dezelfde redenen die wij hebben aaaaahhh eindelijk een lotgenoot :mrgreen:

Wat kan het dan lang duren hé…

Is het een beetje op te brengen dat geduld of valt het jullie zwaar?

geduld…wat is dat???

:mrgreen: nee weet je…je weet dat het niet anders kan…dus je hart wordt overstemd door wat je verstand weet…en je weet dat die gelijk heeft…

al doet het soms wel pijn…dat anderen al weer in verwachting mogen zijn… om me heen zijn er meerdere zwanger…bij mijn jan.topic zijn er al 4 zwanger…

maar dan kijk ik naar Dave en knuffel hem extra vaak…en weet ooit mogen wij ook weer…dan geniet ik er extra veel van…

en soms sta ik mezelf toe om even te dromen…van het mooiste in de wereld…nog een wondertje in mijn buik…

tja en dan weet ik dat ik pas volgend jaar weer misschien mag…

Nou ik kom me weer bij jullie melden.

Het is helaas misgegaan…

We vinden het erg jammer, maar proberen er maar het positieve van in te zien.

We kunnen nu dus ook wachten op mijn vaste contract (en ik hoef mijn nieuwe werkgever niet nu al te vertellen dat ik zwanger ben van een derde :wink:) en we kunnen de komst van een derde nu gewoon plannen.

Denk dat we misschien aan het einde van dit jaar weleens gaan kijken of we het nog een keertje gaan proberen.

He Martine,

wat ontzettend jammer

:hug: voor jou

Oh Martine… :hug:

Ondanks dat jullie positief proeberen te zijn is het toch moeilijk, dikke kus van mij meis :-*

oh martine wat jammer :frowning: :hug:

stertke hoor, ook al zie je het postief toch zijn dit geen leuke dingen :-*

Martine :hug: :-*

:hug: mar10e…helaas een :**:

hopelijk snel weer positiever nieuws :-*

Mellie hoe is het bij jou eigenlijk? Is het stiekem de eerste keer al gelukt? :mrgreen:

Mellie en ik hebben onze NOD volgende week :wink:

(we enorme mood-swings hier gisteren) :roll: :think:

Oehhh spannend :mrgreen:

Hiero vliegende maagzuur, misselijkheid, vermoeidheid en billen en dijen die uitzetten (of ik vreet teveel, kan ook)… :wall:

:pray:

Ha die meiden!

Wij denken er ook al een tijdje over na… een tweede! Maar de definitieve stap nemen om weer te beginnen met “trying” hebben we nog niet genomen… Er spelen veel dingen mee… nieuwe baan, verhuizen of verbouwen, vakantie, geld… maar ook mijn leeftijd (ik word 36 dit jaar)… We weten iig zeker dat we dit jaar nog “aan de slag” gaan, maar of dat volgende maand is of in oktober (na de vakantie)… :think:. Misschien kom ik wel eens vaker hier kijken :wink:!

Claudje, ik zie je hier ook rondspoken… zijn jullie weer aan het proberen? :mrgreen:

nee trying, claudje spookt rond bij een wachttopic…dus ze wacht nog even :mrgreen:

maar goed de meesten proberen hum rammelden eierstokken alweer tot stilte te manen, dus hier meepraten zegt ook niet alles :lol:

Heej gezellig Vera, jij ook hier! :mrgreen:

Mellie, heb je niet stiekem al een test gedaan? :shifty:

En jij Kiddo? Wanneeer is jouw NOD?

@Trying wrote:

Claudje, ik zie je hier ook rondspoken… zijn jullie weer aan het proberen? :mrgreen:

Hihi, ja vanaf komende maand gaan we er weer voor. :thumbup: Leuk om je hier tegen te komen Vera… :-*