kinderwens, maar nog even wachten...

@joseetje wrote:

nee trying, claudje spookt rond bij een wachttopic…dus ze wacht nog even :mrgreen:

maar goed de meesten proberen hum rammelden eierstokken alweer tot stilte te manen, dus hier meepraten zegt ook niet alles :lol:

Zoals gezegd…het wachten is voorbij. :smiley:

Hai,

mijn NOD was morgen geweest, maar het kwam dus eergisteren al. Mijn luteale fase is te kort (8 dagen) voor een succesvolle innesteling, dus ik ben via de HA doorverwezen naar de gyn. 26 juli kunnen we terecht. Nog even wachten dus maar dat is wel oke. Ik wilde perse dat zkh omdat het erg goed aangeschreven staat, en zo kan ik nog even bv geven. Hoop dat ze iets kunnen doen zonder dat ik hoef te stoppen straks.

@Claudje wrote:

@joseetje wrote:
nee trying, claudje spookt rond bij een wachttopic…dus ze wacht nog even :mrgreen:

maar goed de meesten proberen hum rammelden eierstokken alweer tot stilte te manen, dus hier meepraten zegt ook niet alles :lol:

Zoals gezegd…het wachten is voorbij. :smiley:

hahaaha tja het geluid van rammelende eierstokken gaat ook irriteren :lol:

meis ik hoop dat het heel snel raak mag zijn.

kiddo: ik snap het even niet :oops:

waarom meteen naar een gyn?

Kiddo in ieder geval wel fijn dat je dan zo snel weet wat er aan de hand is en meteen terecht kunt :thumbup:

kiddo ik heb het even opgezocht :wink:

Fijn dat je zo gelijk doorgestuurd word naar de gyn :-*

ja echt fijn, anders was het een jaar doormodderen terwijl je weet dat de kans zo goed als nul is. Maar tot 26 juli zit ik dus ook nog met recht in dit topic…

wees dan ergens maar blij dat jullie iets eerder besloten hebben om voor een tweede te gaan.

voor je het weet is het juli

Mijn avatar is mooooooooohooooooooooooooi :mrgreen:

:-* Mellie!

Mellie vandaag is je NOD, hoe gaat het?

mellie is zwanger!

zegt mijn gevoel :shifty:

nou ja mijn hoop :mrgreen:

Oh ja! Ik hoop het ook! :mrgreen:

Las elders dat er nog geen :evil: zijn verschenen vandaag he? Dat biedt perspectief :thumbup:

De spanning zit er goed in ja :oops:

Nog steeds geen tekenen van een naderende ongi maar durf nog niet te testen.

Ga van het weekend samen met Loek testen, hij heeft net zijn laatste nachtdienst gehad dus het normale leven begint zo weer :slight_smile:

Ik weet nog niet of ik me anders voel, het ene moment lig ik in bed en moet ik me omdraaien omdat ik mijn borsten voel en dan ga ik voelen en dan voel ik niks :?

Ik weet nog van mijn vorige zwangerschap dat ze erg zeer deden en gespannen aanvoelden, wellicht is het daar nog te vroeg voor?

Ach ik weet het allemaal niet hoor, moet het gewoon rustig afwachten :mrgreen:

@Mar10e wrote:

Mijn avatar is mooooooooohooooooooooooooi

:-* Mellie!

Stop it, je maakt me verlegen :oops: :mrgreen:

Toch getest…en…een vage streep…

Vaag maar wel aanwezig :shifty:

WOOOOOOOOOOOOOOOWWWWWW!!! :dance: :dance: :dance:

Dat klinkt gooooooeeeeed :mrgreen:

Beetje hier stiekem het antwoord zetten…

Zien, zien… als wij het ook zien dan gaan we je gewoon feliciteren hoor :-* :mrgreen:

Enne… bij Aniek krom van de pijn in mijn borsten, bij Peter niks, geen enkel klachtje alleen wat moe en dus ontdekte ik het pas met 14 weken… :wink:

Ik denk trouwens dat het deze maand wel raak zou kunnen zijn… had mijn ei 6 dagen geleden, heel duidelijk… en heb sinds 2 dagen een heel zwaaar onderbuikje… plas me een versuffing en ben al geckecked op blaasontsteking… Ik hoop het zo, maar weet ook dat ik niet heel teleurgesteld zal zijn als het niet zo is, heb nog tijd zat en het scheelt alleen maar in conditie straks in het nieuwe huis :wink:

he dames :mrgreen:

wat een spanning…

Mellie :pray: ze zeggen streep is streep…spannend…wanneer test je weer???

Kiddo… :hug: , maar idd het is zo 26 juli…en ondertussen kan je meisje nog lekker genieten van mama’s melk :thumbup:

hier is het voor nu zo…ik ben gestopt met de pil…maar we gaan niet voor een tweede voorlopig (de reden weten jullie)…ik wilde alleen geen troep meer in mijn lijf stoppen.

jullie zijn de eerste die het weten hahahaha…

mocht het nu dus wel gebeuren…dan is het natuurlijk welkom…maar voorlopig staat het nog in de vriezer qua planning.

@Mellie wrote:

Toch getest…en…een vage streep…

Vaag maar wel aanwezig :shifty:

Foto!

streep is een streep he, dus alvast voorzichtig gefeliciteerd!!!

Ga het zo proberen, hoop dat het te zien is op de foto…

update: hebben wel foto’s maar er zit een vage waas over het testscherm, lijkt wel condens of zo en nu is er helemaal niets meer te zien.

Ligt dat aan Romed of zo?

Nou ja, over een paar dagen een clearblue of zo doen?

tip…

Ik test heeeeeeeeeel moeilijk positief, meeste testen pas dik na mijn NOD… maar de eigenhuismerk testen van de DA dus niet he, die gaan meteen als een speer… echte aanrader :thumbup:

colle super meid eerst even lekker ontpillen :-

mellie: oehoe streep is streep, maar romed was toch niet zo’n goede?

Clearbue digitaal hou ik wel van…gewoon met woorden, daar valt niet over te twijfelen.

kiddo hoe is het nou bij jou :-

cell spannend :pray:

hier hebben we deze week tot nu toe nog maar 1 keer kunnen klussen (en bedankt thijmen :wink: )

vanavond gaan we ons best wel doen en dan zondag ook.

de kans dat het deze maand lukt is behoorlijk afgenomen denk ik, maar goed alles kan :mrgreen: