kinderwens, maar nog even wachten...

@Mellie wrote:

Toch getest…en…een vage streep…

Vaag maar wel aanwezig :shifty:

Ik hoor niet thuis in dit groepie maar ik MOEST reageren :mrgreen: :mrgreen: :dance: :dance: :dance:

Mell, een streep is een streep hoor :inlove: Wanneer test je weer?

Alvast een hele voorzichtige en zachte: gefeliciteeeeeeeerd :inlove: :dance:

Nou, het is bijna niet te fotograveren, met gewoon daglicht is het wel goed te zien…

Lijkt me toch een streep hoor!! :inlove: :dance: :dance: :dance:

mijn reactie staat al bij de kwartaalstoppers.

ooh mel wat super meid :inlove: :dance: :-*

ik zie ook een streep en draag niet eens mijn bril :dance:

ik zag hem eerst niet op mijn tft scherm maar heb hem even door paintshop gehaald en het contrast wat aangepast:

GEFELICITEERD meid!

@joseetje wrote:

kiddo hoe is het nou bij jou :-*

Hier is het erh... kl*te
veel bloedverlies gehad dus zo slap als een vaatdoek
en hub snapte er niks van dat ik na een dag thuis en slapen overdag doodop was.... Het is maar goed dat mannen niet ongesteld worden... dat trekken ze echt niet.
Dus... hier hormonen, nog steeds wat depri na de verjaardag van mijn moeder, heb besloten mijn eigen verjaardag eind van de maand niet te gaan vieren, dat trek ik eenvoudigweg niet. Ik ben een beetje aan het winterslapen nu, even terugtrekken en weer wat tot mezelf komen. Wat betekent dat ik veel op KOK rondhang ;-) dat is toch een beetje mijn lifeline.

En tja wachten tot 26 juli. Aan de ene kant fijn want ik wil toch kijken of ik in ieder geval de nachtvoedingen eruit krijg voor die tijd (maar hoe???)
Anderzijds duurt het nog heel lang. Nog ruim twee maanden... pfff

Ik kijk echt uit naar mooi weer, daar knap ik wel van op denk ik. Heb een mamafiets besteld, die komt rond mijn verjaardag eind mei, dus als het dan mooi weer is ga ik lekker fietsen met Fenna.

Maar nu regent het... Ach ja zolang internet het blijft doen...
:)

Jaaaaaaaaa Mel, dat is echt een streep hoor!

Gefeliciteeeeeeerd meis, ow wat super! :inlove: :inlove: :inlove: :-*

breekt mega in

ik zie het ook :shock: :o :smiley: :lol: 8) :thumbup: :dance: :inlove: :dance: :clap: :dance:

gefeliciteerd :-* :dance: :-*

en weeeeeeeeer een voorspelling goed :wink: 8) :mrgreen:

@Heksje wrote:

breekt mega in

Hmmm :think: eigenlijk hoef jij niet in te breken, want jij hebt ook een kinderwens en je bent aan het wachten :mrgreen:

MELLIE GEFELICITEERD :-* :-* :-*

Echt een streep hoor. :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

Nou…Clearblue is negatief hoor…

:frowning: :frowning: :frowning: Jammer Mellie :hug:

Aaahh nee mell Hoe kan dat nou. Ik zal morgen ofzo even weer een nieuwe doen. Mischien ben je toch te vroeg en is de Romed mischien gevoeliger. :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

Mell weet je al wat meer?

he Mellie…nou dan wachten we nog ff af…

en mellie…hoe is het nu??? ben toch wel nieuwsgierig geworden…

Weet nog niets, heb sindsdien niet meer getest :?

Heb wel een test klaarliggen maar was mijn ochtendplas vergeten…

Mijn vingers jeuken wel…zit te denken om het zo toch te proberen…

pfff da’s ook wat

het wordt nu wel tijd voor een streep hoor, anders zit ik dalijk weer aan mijn nod en dan moet jij zwanger zijn :wink: