Hier is het erh... kl*te
veel bloedverlies gehad dus zo slap als een vaatdoek
en hub snapte er niks van dat ik na een dag thuis en slapen overdag doodop was.... Het is maar goed dat mannen niet ongesteld worden... dat trekken ze echt niet.
Dus... hier hormonen, nog steeds wat depri na de verjaardag van mijn moeder, heb besloten mijn eigen verjaardag eind van de maand niet te gaan vieren, dat trek ik eenvoudigweg niet. Ik ben een beetje aan het winterslapen nu, even terugtrekken en weer wat tot mezelf komen. Wat betekent dat ik veel op KOK rondhang ;-) dat is toch een beetje mijn lifeline.
En tja wachten tot 26 juli. Aan de ene kant fijn want ik wil toch kijken of ik in ieder geval de nachtvoedingen eruit krijg voor die tijd (maar hoe???)
Anderzijds duurt het nog heel lang. Nog ruim twee maanden... pfff
Ik kijk echt uit naar mooi weer, daar knap ik wel van op denk ik. Heb een mamafiets besteld, die komt rond mijn verjaardag eind mei, dus als het dan mooi weer is ga ik lekker fietsen met Fenna.
Maar nu regent het... Ach ja zolang internet het blijft doen...
:)
Aaahh nee mell Hoe kan dat nou. Ik zal morgen ofzo even weer een nieuwe doen. Mischien ben je toch te vroeg en is de Romed mischien gevoeliger. :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: