kinderwens, maar nog even wachten...

@Mellie wrote:

Mijn vingers jeuken wel…zit te denken om het zo toch te proberen…

spannend!!! Ik hoop het voor je :pray: :pray:

En vandaag Mel?

Nee was negatief en zit nu ook te sterven van de buikpijn, volgens mij komen de duivels er aan…

Mijn humeur is ook naar de knoppen, voel me net een duivelin momenteel…

Balen meis :hug: :hug: , hopelijk is het snel wel raak!!! :-* :-*

:hug: mellie…hoe is het nu met je???

Hallo dames ik heb hier al een tijdje meegelezen en hier wordt ook nog gewacht met nummer twee.

Wij willen eerst nog wat sparen maar soms dan kriebelt het best wel.

Ik hoop dat mijn allerliefste ergens vanaf januari voor een tweede wil gaan. Van mij mag het nu al wel maar ik ben er aan de andere kant nog lang niet aan toe.

Ik vind het best druk met eentje, ons meisje is super schattig maar ze heeft de hele dag aandacht nodig, zoekt steeds bevestiging.

Ik werk nu nog drie dagen maar ga vanaf januari twee dagen werken. Dan is het misschien ook wat beter te overzien allemaal. Een maand of vier nadat ik bevallen ben is bij mij een te traag werkende schildklier geconstateerd en daar heb ik nog steeds veel klachten van. Ik hoop dat dat ergens dit jaar weer een beetje stabiel wordt zodat we misschien voor nummer twee kunnen gaan.

Ik hoop dat jullie het leuk vinden als ik af en toe mee schrijf.

hoi cathyanne

welkom hier…

ik werk ook 3 dg en idd best druk zo kleintje ernaast…

dus bij jou een traag werkende schildklier…ik kreeg een galstenen aanval…waardoor ik onder het mes moest…(galblaas eruit)

:roll:

ik hoop ook volgend jaar weer voor het echie te gaan klussen :wink: :mrgreen:

ben al 2 dagen overtijd…maar steeds negatieve testen te pakken.

hebben jullie ook weleens een bepaald soort testen gehad waarbij je alleen maar negatief testte terwijl je wel zwanger was?

cathyanne welkom hier: zoals je aan mijn verhaal kunt lezen zijn wij niet meer aan het wachten :mrgreen:

Joseetje volgens mij zijn er al meerdere wachtenden stiekem bezig, of niet? Bij mij was het gelijk de 1e ronde raak, twee weken nadat m’n spiraaltje was verwijderd bleek ik zwanger te zijn.

Ik heb dat dus nog nooit gehad, een negatieve test. Maar het kan wel he, dat je gewoon nog te weinig hcg in je bloed hebt en daarom negatief test. Ik hoop voor je dat het toch raak is.

Colle vind jij het niet druk drie dagen werken? En zou je bij twee kiddies ook drie dagen blijven werken? Mag ik vragen hoe je dat dan met de oppas geregeld hebt? (ik ben helemaaal niet nieuwsgierig :liar: )

joseetje ik heb telkens de da test gebruikt… en de toen ik zwanger was …heb ik maar een keer getest…gelijk een mooi streepje…vond het zonde van mijn geld om er dan nog mer tegen aan te gooien…

(ik hoop dat je zwanger bent hoor :shifty: :wink: :mrgreen: )

Cathyanne… ik blijf drie dagen werken…(al zou ik minder willen werken…dat kan financieel niet…) en ook al ben ik leidster kdv mijn ouders en schoonouders passen op :mrgreen:

want hij mag niet mee…zou dus ergens anders moeten plaatsen :? :hand: nou dat doe ik niet…en zo zijn er meerdere mensen blij :wink:

en jij??? :mrgreen:

Ik werk nu 24 uur verdeeld over drie dagen bij een grote winkelketen op het hoofdkantoor en mijn moeder past alle dagen op, m’n schoonouders wonen helaas te ver. Maar mijn moeder vindt het prima zo. Ik vind zelf dat ik mijn meissie te weinig zie dus daarom ga ik vanaf januari naar twee dagen terug.

Het zal financieel wel een stap terug betekenen maar dat heb ik er graag voor over.

Vriendlief heeft vanaf januari een nieuwe baan en z’n contract is nu verlengd (liep in juli af) en de baan bevalt hem uitstekend dus vond ik het moment daar om aan te kondigen dat ik minder wil gaan werken.

Ik kan altijd nog kijken of ik er vanuit huis wat bij kan klussen (kan vertalingen doen van het Nederlands naar het Frans en andersom).

Ik wil deze maanden wat sparen want er zijn toch een hoop uitgaven die je weer moet doen als er een tweede op komst is. Ik denk dat het een hoop scheelt als Esmee eenmaal in een groot bedje slaapt dan hoeven we alvast geen ledikantje meer aan te schaffen. Maar onze computerkamer moet dan wel omgebouwd worden tot slaapkamer en dan moeten we voor beneden een computerkast aanschaffen en zo kan ik nog wel een hoop dingetjes opnoemen :mrgreen: . Maareh ik hoop nog steeds dat ik de staats win vandaag of morgen :mrgreen:

ja hier zal ook de boel verbouwd moeten worden…we moeten dan een dakopbouw laten zetten…(dat kost zo tussen de 30.000 en de 60.000 euries) dus moeten we even een hypotheekmannetje lief aankijken :wink: :mrgreen:

en ik werk sinds maart bij een nieuwe baan…mijn contract loopt tot eind augustus…en ik zie het niet zo zonnig in…maar goed we kijken wel…

dan zoeken we gewoon een andere baan toch…zat banen…je moet alleen willen.

mijn vriend werkt alle dagen…daar hebben ze nog nooit van deeltijd gehoord :roll: , maar goed hij werkt daar al 13 jaar dus die zit wel goed :mrgreen:

jammer voor je schoonouders dat ze te ver weg wonen…ik heb de mazzel dat we allemaal in hetzelfde dorp wonen.

(al moet ik nu fietsen…auto is zondag verkocht HAHAHAHA)

Hallo allemaal,

Ik ben hier ook nieuw.

Ik ben Maartje 21, woon samen met Lionel 23, en we hebben een dochtertje Joy ze is van 9aug.05.

En nog een engeltje Kya :: van 12apr.06

Ik ben nogal een jonge mamma, onverwachts maar zeker niet minder gewenst, en daar moest ik heel eventjes inkomen in mijn zwangerschap maar dat zat al snel goed. Nu zou ik nooit meer anders willen.

Al raakte ik 5maanden na de geboorte van mijn dochter weer zwanger weliswaar weer door correct pil gebruik want zo kort op Joy was nu ook weer niet de bedoeling. Ik had de symptomen enal, maar elke test wees negatief uit. Eigen huistest, test bij de dokter en zelfs een bloedtest op 4.2 weken. Toen ik 10weken zwanger was teste ik opnieuw: positief. Dus ik had toch gelijk met mijn gevoel. Kreeg de dag erna een echo omdat de dokter ook wel zo het vermoeden had dat ik toch verder was. Wat mooi zo een compleet mensje al! Bij Joy had ik op 6.5 weken en toen pas 20weken en daarna erg veel. Maar bij 10 weken nooit gezien, echt je kindje is al compleet zo bijzonder.

Helaas is bij 12.5 weken het hartje gestopt met kloppen zo wees de echo uit :cry: Dit was echt erg moeilijk, al heeft het nu een plekje in mijn leven. Maar sindsdien is de drang voor een volgend, gezond, kindje zo groot!

Maar het is beter als we wachten, toen ik zwanger was van Joy en Kya :
: woonde we nog bij mijn ouders in. Inmiddels wonen we 10maanden samen. Me vriend heeft een heel goede baan. Ik heb alleen heel wat traumas te verwerken en dat doe ik nu dus ik heb daar me handen vol aan en steek ernaast me energie in Joy zodat zij niets tekort komt, en dat komt ze ook niet. Maar nog een zwangerschap en een baby houd ik dat de traumas wegschuiven (zo ging het bij Joy precies) en dat ik me daar op richt maar ook dat het later wel terug komt want alles wat onverwerkt is komt terug.

Dus ons verstand zegt: wachten en dit doen we ook. Tot ik “klaar” ben met traumaverwerking-therapie. Maar dit is echt moeilijk om te wachten want de wens is zo ongelovelijk sterk!

En daarnaast, is het ook belangrijk dat we een iets groter huisje hebben. Hoeft niet onwijs groot te zijn maar net 1slaapkamer extra voor de volgende dan en een wat grotere badkamer want dit is wel erg klein gaat NET met dreumes in babybad en ik ernaast zelf douche. Dus ook dat kost tijd even, want we wonen nog geen jaar samen en moeten nog veel opbouwen.

Lastig, verstand en moedergevoel tegenover elkaar!

Cathyanne en KleinBloemetje welkom!

Zelf kom ik nauwelijks aan schrijven op dit topic meer toe, maar ik vind het wel leuk om af en toe eens te lezen hoe het de wachtende mama’s vergaat :mrgreen:

Maartje ik vind het heel knap dat je gewoon eerst zorgt dat je zelf weer lekker in je vel zit en alles op orde hebt. Kan me voorstellen dat het af en toe niet meevalt als je zo graag wilt :wink:

Mooie namen heeft je dochtertje trouwens!

Joseetje…:think:…misschien toch nog een keertje testen morgen? Wie weet was het inderdaad gewoon nog te vroeg!

Fijne avond allemaal!

mar10e hoe zit dat met jou??? :wink: :mrgreen:

KleinBloemetje welkom hier… wat goed dat jullie wachten tot het weer allemaal ‘goed’ voelt… helaas een :**: , maar gelukkig ook een mooie meisje

[/spoiler]

ja martine kom jij eens even snel uitleg geven, want wat ik nu toch weer allemaal lees :naughty: :mrgreen:

hier trouwens gewoon ongesteld geworden, nou ja gewoon, ik loop bijna leeg lijkt het wel.

is heel lang geleden dat ik zoveel bloed verloor.

ergens toch het gevoel dat ik heel even zwanger ben geweest, mede door overtijd zijn en nu zo’n heftige ongi.

mar10e ben je ons gelijk vergeten ofzo :mrgreen: :mrgreen: :-* :wink:

nog een paar daagjes dan eerste x ongi…zonder pil…

en dan kijken wat mijn lijf doet…

he joseetje…klinkt idd een beetje raar…kan je niet helpen… :hug:

Neej natuurlijk was ik jullie niet vergeten :mrgreen:

Heb ut gewoon een beetje druk, en kom niet elke dag aan alle topics toe :eh:

Joseetje hoe is het nou? Ben je ‘gewoon’ ongesteld geworden?

Ik ben idd weer zwanger…spannend hoor :inlove:

ja ben ‘gewoon’ ongesteld geworden, maar wel ontzettend hevig dus tja.

nog een paar dagen dan gaan we hier weer klussen.

martine gefeliciteerd hoor! :inlove: :dance:

martine

GEFELICITEERD!!! :-* :-* :-*