kinderwens, maar nog even wachten...

:mrgreen:

had je al gespot :wink: bij de feb 08 maandmama’s :shifty:

Zijn de nieuwe meiden dit topic nu alweer vergeten? 8)

Zo, ik heb vannacht echt ontzettend rot geslapen. Rond 2:30 werd ik wakker, en ik kon gewoon niet meer slapen van de misselijkheid. Toen ik dan eindelijk weer in slaap ging vallen maakte een mug me het leven zuur.

Gelukkig heeft vriendlief toen thee voor me gezet en de mug vermoord :mrgreen:

Vandaag eventjes op en neer naar A’dam voor 2 besprekingen, en daarna lekker met de jongetjes naar mijn ouders :smiley:

Hebben jullie nog leuke weekendplannen?

ik ga lekker niksen :mrgreen:

maaruh erg he die misselijkheid…ik heb er ook zoveel last van gehad…

blegh…

was ik in week 5 of 6 zo ziek dat ik 5 kilo afgevallen was :shock: …ik lag alleen maar op de bank…mijn ouders en schoonouders deden de boodschapjes en kookten voor ons…

maar goed het resultaat is een heerlijk mannetje en je hebt daar alles voor over toch… :mrgreen:

Martine gefeliciteerd.

Ik wil me wel aansluiten hoor (als het mag). Wij wachten nog met zwanger worden van de 2e, omdat vriend nog niet wil. Ik zou liever gisteren dan vandaag zwanger zijn, maar je moet toch met zijn 2-en ervoor gaan.

Colle ik was bij Juul en Leandro ook misselijk. Ik viel er alleen niet door af :frowning:

:lol:

(Ben trouwens wel afgevallen na de operatie in de zwangerschap van Leandro. Toen mocht ik niets eten vooraf en na afloop)

Mar10e: Ja dat is belangrijk nu eenmaal ik wil graag een goede moeder zijn en blijven en dus moet ik eerst voor mezelf zorgen. Dankjewel voor compliment over Joy haar namen :wink:

En het wachten is niet makkelijk nee, ik wil zo graag zucht

Leuk dat je zwanger bent, gefeliciteerd, hoe ver ben je?

Vervelend dat je zo rot geslapen hebt, die misselijkheid ik ken het nog vreslijk irritant, had het 9maanden lang kreeg er ook zetpillen voor maar nog steeds! Maarja het is voor een goed doel :wink: en gelukkig was je vriend zo lief.

Was dit topic niet vergeten hoor was gewoon even niet op KOK geweest want op mn pc kan ik er niet op heel gek is dat op de laptop alleen maar die heb ik niet altijd vriend lief heb m mee als hij werkt (militair :wink: dus slaapt ook welis daar vandaar)

Weet nog niet wat wij doen dit weekend, me vriend is pas maandag thuis, maar dan wel 7dagen! Ik denk dat ik dit weekend wat met Joy ga tutten en wat schoonmaken en wasjes doen.

Colle: Dankjewel voor je welkom. Ja dat was wel heftig dat de zwangerschap van Kya* was misgegaan :frowning: maarja sommige dingen gebeuren in het leven en na een tijd is hetook de tijd om je er bij neer te leggen, ookal blijft het wel verdrietig… Vooral omdat je weet wat je mist en je zo graag nog een kindje zou willen verzorgen.

Joseetje: Jammer dat je ongesteld bent geworen en het gevoel dat je misschien toch zwanger was… Ik hoop dat je gauw zwanger word!

Paikea: welkom ook! En ja je moet het inderdaad samen doen. Wilt je vriend wel een tweede? of weet hij dat nog niet?

Ik denk vaak weer aan zwanger worden ik droom er zelfs van haha! Maar nu speelt mee, dat ik deze maand doorring (heb de nuvaring) maar wil niet ongesteld worden zodat ik t in me vakantie in sept. ook niet ben :wink: maargoed, nu weet ik niet of ik ongestled zou worden en op mn vruchtbaarste periode heb ik sex gehad… En ben zo moe steeds (zelfde als joy en kya*) maarja haal me denk ik dingne in me hoofd, deels omdat ik het eigenlijk wil. Deels omdat ik anticonceptie nooit meer echt zal vertrouwen na Joy en kya* haha! Maarja als ik nu zwanger zou zijn zou niet best zijn alleen zorgen en stress… Hoewel ik het zo graag wil… zucht

Klein bloemetje, ik weet niet hoe zo’n ring werkt. Kun je dan zwanger zijn? Vriend wil wel een 2e maar nu niet.

Martine, sterkte met je misselijkheid. Heb er gelukkig weinig last van gehad.

De ring werkt het zelfde als de pil en nee je zou niet zwanger moeten zijn. Maar, ik ben 2x door correct (!) pil gebruik heen zwanger geraakt dus ik vertrouw gewoon niet zomaar op anticonceptie. En nu ik zo ongelovelijk moe ben wat ik dus ook bij Joy en Kya* had krijg toch beetje de kriebels… Hoe graag ik het ook wil nu is niet de juiste tijd vanmiddag ff testje kopen en morgen ochtend ff doen we zien wel… ik hoop van niet want ik wil ook is gewoon onbezorgd zwanger zijn en niet allerlei stress eromheen… wat zit alles toch dubbel in elkaar… :think:

hoi dames

paikea WELKOM :-* (wat betekend paikea??? ik is niet nieuwsgierig hoor :liar: )

hier is het ook nog steeds wachten hoor…dus ik zit hier voorlopig nog wel…

ik ben wel gestopt met de pil…was hem na 14 jaar zo zat :sick: (OK 13 jaar…want dave is tussendoor geboren :wink: ) ik wilde gewoon echt niet meer…ik vergat hem telkens…dus dan maar helemaal niet meer…en nu

gebruiken we alleen een rubbertje… hihihi net als vroeger :mrgreen:

lekker stuntelen onder de dekens HAHAHAHA

kleinbloempje…is het niet gewoon wishfull thinking??? en anders lekker testen… maar WOW twee x door de pil heen zwanger…das best heftig…

dan zou ik hem ook niet meer vertrouwen…

Nee dames ik ben niet zwanger haha en ik vond het nog balen ook :oops: maar natuurlijk verstandelijk wel beter :wink:

Weetje wat ook zo gek was, er kwam ook beetje melk uit me borsten, 1x maar precies 5 dagen geleden dat alles maakte incl moezijn zo extreem etc dat ik dacht het zal toch niet :shifty:

Ja twee keer in 14maanden :naughty: Zou toch niet moetne de eerste x had ik een normale pil, de tweede keer een zwaardere, nadat het plaatsen van het spiraal was mislukt (door baarmoederwand heen) en ben alle keren echt heel stipt met me pil geweest…

Kleinbloemetje, dubbel gevoel he. Aan de ene kant een opluchting aan de andere kant teleurstelling.

Colle, het komt van een Nieuw Zeelandse film (Whale Rider). Ik was zo juist teruggekomen uit NZ en was nog op zoek naar een forumnaam.

Het is weer rustig hier…wachten jullie allemaal in stilte? :mrgreen:

hahaha nee het is gewoon rustig hiero :mrgreen:

Mag ik ook meedoen :pray: :pray: :mrgreen:

Ik wil wel, maar ik durf niet voor een tweede. Zit zo te twijfelen. Gevoelsmatig zeg ik nee maar toch ook weer ja :wall:

Iedereen mag hier meedoen, zelfs mensen die stiekem helemaal niet aan het wachten zijn :wink:

nou Deb ik kom je ook overal tegen :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

dus ook in de wacht…tja nou dan zit je hier goed :wink:

(ik snap je twijfel…)

Ha die Colle!!! Ach ja, lijkt erop dat we een beetje dezelfde dingen hebben in ons leven :lol:

Ben wel aan het wachten hoor Martina :mrgreen: Ben aan het wachten op mijn gevoel, totdat ie is een keer ja zegt ipv ja en nee tegelijk :mrgreen: :lol:

He Colle, hoe is tie trouwens met je?

het gaat een stuk beter hoor…

maar die ellendige pijn ‘daar onder’ komt zo af en toe weer eens langs…

je weet wel die ik had toen ik zwanger was van Dave…

maar goed er valt mee te leven.

verder heb ik een nieuwe baan…vandaar onze wachten :wink: :mrgreen: want ik heb geen vastcontract nu…daar wachten we op.

zodra we die hebben kunnen we een lening aanvragen om een dakopbouw te plaatsen voor wat meer ruimte en een kamertje voor no 2.

maar goed dat kan nog wel bijna een jaar duren…das wat minder he…

verder zijn we wel gestopt met de pil…gewoon omdat ik die zo zat was…ik kende mezelf niet meer terug…

nu zitten we in de eerste ronde zonder…in afwachting op de ongi…die vandaag een beetje opkwam…dus ws morgen helemaal doorbreekt.

we zitten dus weer ouderwets met een condoompie te klieren :mrgreen:

en hoe gaat het met jou???

(met dave gaat het toppie net als met zijn papa :wink: )

Vervelend joh, dat je weer zo’n last hebt van die pijn. Hier ook nog steeds hoor. Sommige bewegingen kan ik gewoon niet meer doen of iig niet meer zonder pijn. Ach je gaat er mee leren leven he :wink: :wall:

Nieuwe baan… toe maar! Was je de andere zat? Kweet nog dat je er iets over vertelde maar ik ben het ondertussen weer vergeten :oops:

Hier gaat ie weer bagger. De bm-ontsteking is vandaag weer erger :twisted: Heb iig al een voorlopige uitslag van de ha en die was tot nu toe nog goed, geen afwijkingen of ziektes uit voorgekomen.

Morgen maar weer bellen voor de andere uitslagen.

Met Lana gaat het perfect! Ligt nu nog weliswaar vanaf half 9 wakker in bed :? maar ze is aan het spelen of zoiets :lol: Ze groeit goed, eet en drinkt goed, speelt heerlijk alleen of met de hond. Meid het kan niet beter met haar gaan!

tjeetje nog steeds zoveel pijn van die bm ontsteking…

ik zou terug gaan als ik jou was…of beter nog naar de eerste hulp ofzo…

misschien dat ze daar beter werk verrichten…

dave had vannacht ook een feestje van 24 tot 2 uur lopen spoken :twisted: men ik moest er weer vroeg uit vanmorgen…6.30 dus je ziet hoe lang ik heb geslapen…

maar goed ben morgen vrij…

hopelijk vannacht een betere nacht, was er net aangewent het doorslapen.

OK das wat overdreven…hij slaapt nu sinds nov/dec door…af en toe een nacht of wat niet…

wat goed dat het zo lekker gaat met Lana…je klinkt een stuk zelfverzekerder rondom haar. Fijn meis. :dance: