kinderwens, maar nog even wachten...

Ik voel me ook een stuk zelfverzekerder. Komt ook door haar leeftijd. Dat hele baby gedoe is dus niets voor mij. Deze leeftijd is veeeeeeeeeeel leuker :mrgreen:

Tja, met Lana had ik nooit gebroken nachten. Zij sliep gelukkig al door vanaf nacht 3.

Wel rot dat je zo weinig hebt geslapen vannacht zeg. Maar hoe kwam het dat Dave wakker was. Is ie ziekjes? Nee toch hoop ik.

Die bm-ontsteking, tja, ik wacht nog even de uitslagen van morgen af en dan maak ik ook gelijk een afspraak met de ha, want dit vind ik gewoon niet prettig meer. Dan haalt ze hem er maar uit.

ik denk dat het weekend een beetje TE was :mrgreen:

zaterdag was Cindy (aka Dincy) Jarig en gisteren vaderdag (dus papa en 2 x opa feestje) Oeps iets te veel van het goede.

en hij is weer bezig met tandjes…zijn hoektanden zijn nu aan het rommelen…

en je hebt helemaal gelijk…deze leeftijd is geweldig :inlove:

debbie ben je al terug van vakantie??? :mrgreen:

het is hier zo stil…

hopelijk heb je lekker ontspannen dagen daar waar je zit :wink: :mrgreen:

Ja ik is weer terug :dance: Het was echt heerlijk. Heb 7 meter boven de grond gehangen met een High Advanture Experience. En dat terwijl ik hoogtevrees heb… Vond he erg kanp van mijzelf. We zijn 2x gaan zwemmen Lana vond het prachtig! We hebben nog geminigolfd. Elke dag vers brood :drool: vooral het stokbrood was heerlijk :dance: :mrgreen:

Nee we hebben echt genoten!

jahoe Debbie is er weer :dance: :mrgreen: fijn dat het zo lekker was…hopelijk ben je er lichamelijk ook wat van opgeknapt.

Hee hallo ik kom me ook weer eens melden

afgelopen weken zó druk geweest met het nieuwe huis kopen :oops: dat het erbij in is geschoten

wij wachten nog steeds op de afspraak met de gyn. Weinig kans dat ik voor die tijd zwanger wordt, maar dat dacht ik vorige keer ook he. Mijn NOD is over vier dagen. Dinsdag dus.

Enneh Debbie, ik zie jou ook opeens hier :slight_smile: ga zo ff teruglezen

en heeee Paikea jij ook hier! :mrgreen:

en Kleinbloemetje welkom

Hoi Kiddo en de rest natuurlijk.

Eigenlijk moet ik me al weer afmelden. Vriend heeft het ‘groene licht’ gegeven. alleen net als bij Kiddo kleine kans dat ik zonder hulp zwanger word. We wachten nog een paar maanden met naar de gyn te gaan. Tenminste dat zeg ik nu. Wie weet hoe ik over een aantal weken reageer (onder invloed van hormonen).

hee tof dat groene licht

lekker mee blijven kletsen hier hoor

doe ik ook

waarom moeten jullie naar de gyn?

Kiddo, vanwege hetzelfde als bij jou. Late eisprong (pas na dag 20) en 9 dagen later word ik al ongesteld. Mijn cyclussen worden ook iedere keer langer (was de vorige keer ook). Clomid heeft toen heel goed geholpen. Meteen de eerste keer zwanger.

wat is het stil hier???

Paikea heeft groenlicht van vriendje :thumbup: blijf je wel hier om ons op de hoogte te hoduen???

Ja, inderdaad stil.

Colle, ik blijf hier zeker kijken hoor. Het zal toch nog wel even duren voordat het zo ver is.

Kiddo, gefeliciteerd zeg. Super. Die gyn is niet meer nodig. Ook maar goed.

Ik zie dat Kiddo zwanger is? :mrgreen:

AAAH Kiddo

GEFELICITEERD

wat goed zeg! toch nog zonder gyn?

Hoi hoi hier nog een wachtende mama.

Heb niet alles terug gelezen dus spring maar gewoon in hier.

Wij willen graag een 2de kindje… maar wachten nog even tot september omdat we dan gaan trouwen :inlove:

Bij Luca was ik vanaf dag 1 zo verschrikkelijk misselijk dat ik niet de kans wil lopen om zo ziek in mijn trouwjurk te staan dus hebben we besloten nog ff te wachten.

Ik het begin had ik daar vrede mee omdat vriendlief ook nog wel wat twijfels had over een 2de aangezien Luca kiss had en dus heel veel huilde in het begin en ik echt een wrak was na de bevalling.

Hij was bang dat het nu weer zo zou gaan maar hij heeft er nu wel vertrouwen in dat we dat ook wel weer zouden aankunnen.

Nu ik weet dat hij ook weer echt wil vind ik het erg moeilijk om die condooms niet gelijk het raam uit te gooien :wink:

Ik kom ook meedoen, dus zal me even voorstellen. :smiley:

Mijn naam is Joyce en ben 21 jaar. Op mijn 18e hebben we de pil de deur uitgegooid en pas na 2 jaar en een beetje medische malle molen hulp zijn we zwanger geraakt van Mitchel :inlove: Bijna 4 maanden geleden ben ik dus bevallen. Ik studeer nog steeds en als alles meezit heb ik over 3 jaar pas mijn diploma. Het is een zware opleiding en met die kleine erbij wordt het niet makkelijker. Dus hebben we besloten om te wachten voor we gaan proberen zwanger te raken van de tweede.

Nu mijn probleem, ik ben al bijna 4 weken enorm schijnzwanger :wall: Heb 3 weken geleden nog voor de zekerheid een test er tegen aan gegooid en die was negatief. Maar het zwangergevoel blijft :?

Stiekem hoop ik dus nog steeds op een wonder en het gevoel wordt alsmaar sterker.

nieuwe meiden, welkom bij de rammelende eierstokken :mrgreen:

Ik hoop dat het wachten voor jullie er snel weer op zit.

Veel van dit clubje proberen of alweer zwanger te worden of zijn het zelfs al :inlove:

Ik zal me ook even voorstellen. Ik ben josé, 21 jaar en sinds september 2006 de hele trotse mama van Thijmen.

In januari was ik onverwachts weer zwanger, na de schrik waren we dolgelukkig, maar helaas is dit geeindigd in een miskraam.

sindsdien proberen we weer zwanger te worden.

Jeetje jocye dat zou wat zijn als je nu weer al zwanger zou zijn.

Hebben jullie geen anticonceptie gebruikt na de bevalling.

Ik weet wel dat ik na de bevalling mijn buik erg miste en stiekem ook weleens hoopte dat ik al weer zwanger was en dan vanalles voelde maar dit maakte ik uiteindelijk alleen mezelf maar wijs.

Had 2 kinderen zo kort op elkaar ook helemaal niet aangekund en heb nu alle tijd gehad om met volle teugen van Luca te genieten.

Maar nu dat hij bijna 3 is vind ik het wel weer tijd voor zo’n klein hummeltje in mijn buik :inlove:

ja idd tegen alle verwachtingen in zwanger :slight_smile:

het kan snel gaan meiden, dus geduld, vooral jij niek1 want misselijk op je eigen bruiloft… het is zó september!

veel succes allemaal met wachten en daarna… :mrgreen:

welkom Niek1 en Carebearcubs

ik ben Nicole (colle) en 31 jaar…

en ook wij zitten in de wacht…tot ik een vast contract heb…en daarme een stukje zekerheid hebben om ons hypotheek aan te passen zodat wij een dakopbouw kunnen plaatsen om zo de benodigde ruimte te kunnen creeëren voor die o zo gewenste nr 2 :inlove:

en Kiddo echt onzettend gefeliciteerd :-* :-* :-* …wat lekker onverwacht verwacht :mrgreen: :wink: :mrgreen: