Hey lieve meide,hier ben ik terug van NYC!Wow, het was super!Heb nog wat last van jetlag! Ik moet normaal gezien ongi worden en heb nog GEEN symptomen!Ben benieuwd!
Hoe is het met jullie?Dikke kus
He dames!!
Sorry dat ik er even niet meer was, maar heb het zo druk gehad deze wee. Was weer aan het werk… ben ontzettend moe, en ik heb een gaatje in mijn trommelvlies (kweet echt niet hoe ik daar aan kom) maar goed, dat houdt dus in dat ik met mijn rechteroor heel weinig hoor. Ik moet dus heel goed concentreren op wat er gezegd wordt en daar word ik ook heel moe van.
Lana is zojuist opgehaald door haar oma. Ze gaat daar een nachtje slapen. Ik ga vanavond met mijn ma naar Tarzan (met het werk) en zo heeft Don ook eventjes een avondje vrij.
Andromeca, vertel eens wat meer over NYC!! :mrgreen: Ben erg nieuwsgierig!!
Ben voor je aan het duimen dat je zwanger bent hoor meis!!!
Hey meissie! NYC was GEWELDIG MOOI :inlove: zo groot en indrukwekkend! Echt waar!!! Ongelofelijk! We zijn naar de cinema geweest, naar de waxmusea op de empire state bulding, the rockerfeller center, op de statue of liberty…ik heb een elikoptervlucht gratis gehad, we zijn in times square geweest!
De mensen zijn ZO MOOI, elegant en mooi opgekleed, zo gestresseerd en zo gek!
Het eten was lekker en…RAAR MAAR WAAR erg gezod! Veel smooties, gigantische salades van alle tipe…;lekker gebakken kip! De dranken zijn zoooooo groot! Central park is ook ongelofelijk groot! We zijn ons dood gewandeld! We hebben de ground zero geweest…zo triestig!
En ik heb een nicht van tweede graad ontmoet die in Manhattan woont! Het was super! EN zo lekker genieten met ons tweetjes :inlove: toch Phebe heeeeeel erg gemist!
Hoe erg meis van je hoor!!Hoe heb je het gemerkt?ik hoor soms ook erg slecht…mijn man begint het op te merken…welke onderzoek heb moeten doen?Heb je pijn?IS er iets om aan te doen? :hug:
Ben nu wel heel nieuwsgierig geworden naar NYC. Wil zelf ook nog een keer daar naar toe met Don :inlove: Grappig dat je een nicht daar heb ontmoet En ja, dat het eten gezond is dat weet ik. Don is een week in Amerika geweest voor zijn werk toen. Raar is dat eigenlijk he… je hoor altijd dat ze zo ongezond zijn daar, maar dat doen ze eigenlijk zelf, ze hebben keus genoeg.
Ik merkte het toen ik opstond, hoorde gewoon heel raar, alsof je met je hand voor je mond praat. En dat bleef 2 dagen aanhouden en toen toch maar naar de dokter geweest omdat ik het nu wel lang vond duren. Bleek dus een gaatje daar te hebben. Over 2 weken moet ik terug voor controle. Hopelijk gaat het snel over, want ik word echt doodmoe van het geconcentreerd luisteren. En dat gesuis!! Gek word je ervan. Alsof je te lang met te harde muziek in een discotheek heb gestaan. Dat hoor ik dus de hele dag.
De dokter heeft alleen in beide oren gekeken met zo’n kijkding. Helemaal geen pijn dus. En heb al eerder een gehoortest gehad, maar daar krijg je alleen een hoofdtelefoon op en moet je op een knopje drukken als je iets hoort. Dus dat doet ook geen pijn. Dus als ik jou was zou ik en een gehoortest laten doen en even naar de dokter. Het is absoluut niet eng of pijnlijk!
Ben trouwens net terug van Tarzan :inlove: Ik vond het geweldig!! Zo mooi en goed in elkaar gezet. De apen vlogen over je hoofd (wij zaten op het uiteinde, dus ze vielen van boven naar beneden pal naast je). We hadden Chantal Jansen in de hoofdrol. Maar moet eerlijk zeggen dat ik Kala en Tark onwijs goed vond en zij sprongen er voor mij er uit! Die Tark mag zo met zijn apepakkie in mijn bed stappen hoor :lol:
hoe erg en vervelend voor je hoor :? hopelijk wordt het snel beter!
Fijn eh Tarzan?Die wil ik ook zien
deb…ik ben al 2x geweest…en wil graag nog een keer :inlove: Ik vind hem echt gaaf…
enne hoest met je oortje???
andromaca…en en en en en ??? :mrgreen:
(ik heb weer erge kriebels…vriendin is van de week bevallen…dus de stokkken luiden weer…)
meiden :mrgreen:
Colle wanneer ga je er ook alweer voor?
Andromaca wat spannend! Wanneer ga je testen?
Debbie ik ben ook naar Tarzan geweest. Vond het echt superleuk (terwijl ik verder niet echt een musical-fan ben).
*Ga zo maar eens slapen, ben *
Hey meiden,
ik ben vandaag 2 dagen overtijd…dus 30 dagen…Mijn vorige cyclus was 31 dagen! Morgen is dus mijn normale nod denk ik…maar wie weet…het is maar de tweede cyclus na het evrwijderen van de spiraal!
Vrijdag test ik als de :evil: nog er niet zijn! Spannend!
Mijn hoofd zegt NEEEEEEEEEEEE en mijn hart zegt JAAAAAAAAAAAAA :inlove: :inlove:
Dag lieve meiden
zoals jullie kunnen zien aan de banner…
ZE ZIJN ER! Ik vind het niet zo erg…zoals ik zei mijnerstand zegt dat het goed is zo! Ik zou mijn job riskeren en aangezien dat we gaan bouwen…maar ja…het blijft fijn een beetje hopen eh!
Nu heb ik de banneer aan 31 dagen aangepast! We zijn nog niet echt aan klussen…dus eigenlijk mag ik niet klagen!
Als duiveltjes deze keer degelijk door komên…en voor tenminste 4-5 dagen dan weet ik zeker dat ik terug “normaal” ben en al de hormonen van de Mirena uit mijn lichaam zijn! Groetjes :-*
nog niet voorlopig
maar goed…komt goed
ik heb een probleempje…duiveltjes waren daar dacht ik maar is niet zo
heb een heel klein beetje bruin verlies gehad en verder niks
ben misselijk, heb last van vreetbuien, buikpijn…en die komen niet door
hoe vervelend
Spannend Andromaca!!
Colle, je hebt zometeen pb!!!
Spannend Andromaca!!
Debbie je hebt pbtje terug :mrgreen:
Jij ook weer 1 terug :lol:
zo ver is het ze zijn door en ik voel slecht :?
:hug:
:-*
oei, ik dacht dat mijn mail niet werkte maar het is ECHT stilletjes hier!
Hoe is het met de dames hier?
Mag ik verder nog iets vragen?Hoe groot zijn jullie en wat is jullie gewicht? En hoeveel waren jullie bijgekomen bij de eerste zwangerschap?
Ik ben 1.70 per 65 kg en was 20 kg bij :oops: ben wel alles kwijt!
ik ben 1.62 meter en weeg nu 68 kilo :oops:
voor de zwangerschap was ik ook 1.62 meter :mrgreen: maar 65 kilo :shifty:
euh aangekomen tijdens de zwangerschap…ong.20 kilo :oops:
ik was alles kwijt das nog het ergste :wall: :wall: :wall:
Ik was van 55 naar 72 kilo gegaan.
Dat bij een lengte van 1.55.
Reken maar uit ik was DIK :mrgreen:
Na de bevalling is het blijven steken op 62 tot 65 kilo (tijd van de maand enzo )
Maar nu dankzij de zwangerschap weeg ik 59 kilo, prima manier om te vallen hoor; zwanger zijn 8)