Andromaca en hoe is het met je??? alles goed gegaan???
Dag lieve vruchtbare/zwangere en wachtende meisjes!
Hier ben ik terug van de gyn! Wat ik voel is geen draad maar een barstje :o …verzoorzaakt toen door een draad :wall: …en die steken komen door een verzakking :oops: …die gelukkig verbeterd is door de bekkemboden oefeningen. :mrgreen: .Moet mij GEEN zorgen maken, ik mag nog zelfs 5 kindjes :inlove: :inlove: :inlove: maken van de gyn :o)) maar mijn bekkemboden moeten erg sterk blijven want nu zijn ze juist sterk genoeg!
ben blij dat er niks aan de hand is :dance: :dance:
en hoe is het met de andere meisjes?
Ik heb ook een echo gekregen en er was niks te bespeuren…spijtig eh!Ben nog niet aan …ehum oefenen, want manlief wil nog even wachten…en ik ook klein beetje…Klein beetje maar begint te kribbelen…En bij u Colle???
Lupa
ach meis ik wordt gek van de jeuk :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
maar mijn verstand wint het (voorlopig)
maar goed ik wil niet heel veel langer meer wachten…
en ik wil niet dat ik ongeveer op het zelfde moment zwanger ben al met dave…die gok willen wij niet wagen…dus is dat ook een beetje kienen he…
tja oefenen baart kunst toch :mrgreen: :mrgreen:
maar uh een barst??? :eh:
jep een interne baarstje door die draad :oops:
hallo dames, mag ik mij ook bij jullie voegen?
ik ben greet, en zoals jullie kunnen zien aan de banner, de moeder van een heel lief zoontje, Alex. Ik vond het een hele leuke periode om zwanger te zijn en het moederschap vind ik ook helemaal geweldig.
En als ik dan nu kijk naar mijn zwangere schoonzussen, ben ik best wel een beetje jaloers.
Maar praktisch gezien wil ik liever nog even wachten met een 2e. Het lijkt me namelijk best zwaar als je twee kindjes hebt die zo dicht op elkaar zitten kwa leeftijdsverschil. Maar dat heeft natuurlijk ook zijn voordelen.
dus met mijn verstand wil ik nog even wachten, maar mijn gevoel… helemaal als ik dan de te kleine kleertjes van alex ga opruimen…
Ik denk dat wij nog een jaartje wachten voordat we gaan proberen.
Oh Greet, maar tis zo leuk zo dicht op elkaar :mrgreen:
Mijn eerste 2 schelen op 2 dagen na een jaar.
Als de derde in februari wordt geboren is de eerste een 2 jaar en 3 mnd, de tweede 1 jaar en 3 mnd :mrgreen:
Hallo dames,
nou ben weer terug van vakantie hoor. Heerlijke weken gehad in griekenland! Echt super!!
Greet als je een jaartje gaat wachten, dan kunnen we samen aftellen! ik moet nog 10,5 maand geduldig wachten. Eind juli gaan we er voor!!
Verder alles goed met alle dames hier?
Liefs Luna
Dat is goed luna! Waarom willen jullie nog 10,5 maand wachten?
ma10e zeg dat nou niet!!! nu wil ik direct weer beginnen. Het lijkt me ook erg leuk, maar wel zwaar. Hoe ervaar jij dat?
Hoi Greet,
Eigenlijk vond/ vind ik het erg meevallen (en wij hadden een extreme situatie, omdat mijn tweede zwangerschap zeer complex was). De eerste paar weken na de geboorte waren heftig, maar daarna is het eigenlijk heel gemakkelijk gegaan.
Als je er nu voor zou gaan is je eerste kindje wel zo ongeveer 1,5. Zelf lijkt dat me juist leuk. Weinig leeftijdsverschil (wat ik ervaar als iets fantastisch omdat mijn kinderen nu al zoveel contact hebben met elkaar), maar wel al kunnen lopen (wat toch wel handig is).
Tja, ik heb eigenlijk sowieso weinig gedacht in termen van praktische bezwaren :lol:
Ik ben vorig jaar ongepland zwanger geraakt. helaas is dit een miskraam geworden met 10 weekjes. Daarna wilde ik graag weer snel zwanger worden, maar mijn vriend wilde nog even wachten. Nu zijn we op zoek naar een andere grotere woning. in agustus hebben we afgesproken nog een jaartje te wachten. Dan moeten we vast wel een huis gevonden hebben. Dus nu ben ik aan het aftellen. maar het lijkt nog zo lang, en iedereen om me heen wordt maar zwanger :? ben niet jaloers hoor :liar:
Ben ik weer
Heb geen zin om het hele verhaal wéér uit de doeken te doen, dus wie het wil lezen, bij vlinderpraat staat het verhaal.
Ik moet nu minimaal 1 maand wachten voordat we weer mogen beginnen
:hug:
:hug: :hug:
Debbie :hug:
ook knuf van mij voor debbie :hug:
Jullie zijn schatten. Begin er nu een klein beetje bovenop te komen. Heb het iig de afgelopen dagen niet makkelij gehad.
Lana is trouwens heel erg lief geweest de afgelopen dagen :inlove: Tuurlijk heeft ze haar momenten, maar ze was liever dan daarvoor.
Hallo meiden, spijtig vor diegen die niet zwanger zijn '(
Ik begin wat raar te voelen, heel erg veel honger en zin in chocolade…ondanks de feit dat het mooi weer is!Morgenvroeg vertrekken we op vakantie! 5 dagen city trip naar NY! WOWWWWWWWWWWWW!! Wie weet dat we misschien met 3 terug komen :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: ik ga mijn meissie missen, maar ze is in goede handen!Tot binnen een kleine week :-* :-*
Veel plezier !!!
Andromaca: veel plezier…en we :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: voor jullie :mrgreen:
Debster hoe is het met je???
Hey! Jullie verwaarlozen dit topic :naughty: