:think: ehum…afvallen tijdens de zwangerschap>???
Colle ik was ook alles kwijt…ik bedoel, voor de zwangerschap was ik 64…en na 1 jaar dat Phebe geboren was ook terug…maar sinds een half jaar eet …of vreet ik mij kapot…ik kan niet meer opletten…ik denk als de kindjes beginnen te kruipen/lopen dat iedereen goed in shape blijft…achterna lopen enz…en als ze wat rustiger worden…dan groeien we terug :mrgreen:
ja afvallen tijdens de zwangerschap
Wacht ik zal je een hint geven
:sick:
snappie :mrgreen:
:lol: :lol: :lol:
ja dat had ik ook 5 kilo in een week…nou waar die zijn gebleven?
idd ik let er niet meer op :oops: ik wil wel…maar oef wat moeilijk :oops:
Ja das het nadeel van die kilo’s die er in het begin afvliegen; Zodra je weer normaal kunt eten komen ze teruggerend en nemen ze hun vriendjes mee :roll: :mrgreen:
ja en ze komen echt met zijn allen feesten :lol: :lol:
:dance: :dance: hahahaahha
toen ik veel van dat…had toen ik zwanger was…viel ik NIKS af! Na het… :sick: moest ik onmiddelijk terug eten :mrgreen: hahahah
:eh: … :think: :think:
:? … …WAAR ZITTEN JULLIE??? :shifty:
hier…ik zit thuis… :mrgreen:
en waarom zeg je niks? :eh:
en ik hier… mijn mannetje wil nog steeds geen 2de , ben dus braaf aan het wachten
ik vraag mij af waroom zijn altijd de mannen die beperken of we een tweede of een derde krijgen! Eindelijk moeten We de kindjes dragen gedurende 9 maanden…we moeten opletten de hele tijd van de zwangerschap, we geven borstvoeding, kleden ze om…brengen ze naar het onthaal…tenminste het is zo hier bij mij…ok, een tweee kind kost geld…maar wil je dit als reden gebruiken om geen tweede wonderbaarlijke leven in het wereld te zetten? ik zou zo graag een derde en een vierde…en mijn man is helemaal niet voor
Mooi gesproken Andromaca! Ik zit hier ook nog steeds braaf te wachten op groen licht maar word het wel een beetje zat want IK WIL OOK!!
tja nou ik wacht ook nog steeds
tot we eindelijk bij de bank zijn geweest…het voor elkaar krijgen om geld te mogen lenene…en daardoor een dakopbouw kunnen realiseren…
tot dan…blijf ik wachten…
ik zou willen dat ik niet MOEST wachten maar gewoon dat klein wonderke laten afkomen :?
maar dat willen we hier (bijna) allemaal toch?
ja maar die mannen…die willen wachten!
Ik bedoel…met mij dezond verstand zou ik ook “moeten” wachten…maar ja…zou eindelijk mijn man zeggen WE GAAN ERVOOR…dan zouden we ervoor gaan!
Ik vind dat de mannen meestal een rol inspelen om ons te doen wachten!
Betsaan er mannen die echt voor een tweede willen gaan en dat de vrouwen pushen? Dat hoor ik niet veel rond! Meestal is de vrouw klaar ervoor en de man wil wachten…
Colle…ga naar de bank dan!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
En ja ik denk dat je wel gelijk hebt Andromaca, meestal zijn de vrouwen er eerder klaar voor dan de mannen. Net had je het programma Babyboom op TV, ik kijken en hopen dat vriendlief ook kijkt (iedere gelegenheid om hem te confronteren met zwanger raken is meegenomen, zo slecht ben ik ook wel :mrgreen: ), loopt hij na 10 minuten weg 'jeetje, ga je nou weer een potje zwangere mutsen zitten kijken :shock: ’ Tja…AAHHHH je zou ze toch!!
Dat hij het nog 10 minuten volgehouden heeft. De mijne zou binnen 1 minuut al achter de pc zitten
Ik ben gister nog ff bij de apotheek geweest voor mn laatste herhalingsreceptje. “Kan ik ook voor 3 maanden krijgen” Ja mevrouw, maar 6 maanden is in verhouding veel voordeliger, “nou doe toch maar 3” uiteindelijk mocht ik dan toch 3 maanden meenemen ipv 6.
Thuis hebben vriendje en ik een klein feestje gehad. Want ook al zijn we nog niet gestopt, het eind is in zicht :dance: