kinderwens, maar nog even wachten...

het kindje is wel welkom maar eigenlijk is het niet zo handig. moet namelijk nog een jaartje studeren. vind het niet zo erg om dan zwanger te zijn, maar dan liever net een paar maandjes later. nu ben ik in april uitgerekend en ik ga pas in juni afstuderen.

toch denk ik wel dat het gaat lukken en als het echt blijft zitten deze keer dan spring ik een gat in de lucht!

Ik hoop voor je dat jullie eruit komen… :thumbup:

En ik duim op je zwangerschap… :-*

Goedemorgen meiden

Pixie het is nt erg als je znog even moet wachten!Geniet maar van je wacht periode! Het is ook leuk!profiteer om van alles te doen met je partner!Uit gaan eten, uitstapjes, cinema enz! Een keer dat je zwanger bent gaat het minder zijn…en als de baby daar is nog minder, ook is het gewoon SUPER :inlove: :inlove: om mama te worden!<Maar blijf gezellig mee kletsen, een van deze gaan we aer allemaal voor!

Mar10 hoe erg meid voor u :hug: zoiets moet echt heel erg moelijk zijn voor een moeder!

Colle we hebben ook tweelings in de familie…dat lijkt mij ook leuk!..maar ja die complicaties!

Bij de eerste zwnagerschap voelde ik mij super zelfzeker en was van niks bang! Nu…ja voor een tweede is anders eh!.je weet ineens wat alle risico’s kunnen zijn en sta je er meer bij stil!

Hoi meiden!

En weer d8 ik dat dit topic stil stond want ik kreeg geen mail…en tot mijn verbazing zijn er mee pagina’s bijgekomen dan waar ik op kan reageren…

Hier dus nog steeds een 2e kindjes wens…ondanks het feit dat iedereen zei dat het nog van de hormonen komt is het gevoel niet veel minder geworden.

Wel gaat nu verstand overheersen…en ik wil liever ook niet eerder zwanger worden dan Esmée 1 jaar is.

Maarre…ik heb nu al een ruime week weer verschijnselen die kunnen wijzen op een zwangerschap…

Gr Ann

@Andromaca wrote:

Goedemorgen meiden

Pixie het is nt erg als je znog even moet wachten!Geniet maar van je wacht periode! Het is ook leuk!profiteer om van alles te doen met je partner!Uit gaan eten, uitstapjes, cinema enz! Een keer dat je zwanger bent gaat het minder zijn…en als de baby daar is nog minder, ook is het gewoon SUPER :inlove: :inlove: om mama te worden!<Maar blijf gezellig mee kletsen, een van deze gaan we aer allemaal voor!

Ik blijf gezellig meekletsen hoor… het is nu vooral belangrijk om de tijd zonder kindjes nog ff goed te besteden want dan is alles toch heel anders…maar heb het er wel voor over hoor… heb al een leuke tijd achter de rug… :mrgreen:

dag iedereen ik ben tot vrijdag op vakantie!

Diana gefeliciteerd! Dat heb je snel gedaan :mrgreen:

Maar goed, de meeste vrouwen die zich hier aanmelden zijn ineens wonderbaarlijk snel zwanger 8)

Nu ik eens teruglees vond ik mezelf wel een beetje raar uit de hoek komen met mijn opmerkingen over TTS. Solly, dat had ik niet zo moeten schrijven. Iedereen heeft het recht om heel romantisch te fantaseren over tweelingen :wink: :smiley:

(Is een beetje jaloezie ook denk ik, want ik vind het nog steeds niet altijd even leuk als ik een een-eiige tweeling zie :eh: )

Nou mar10e je mag ons uiteraard waarschuwen voor alles, maar we kunnen er toch niets aan doen of we nu zwanger worden van een tweeling of niet. Dus als het zo is, is het zo en anders maar niet. Het is nog niet zo dat je ze op bestelling kan krijgen. Sokken aan, licht uit en dan wordt het een 2-ling. :lol: :lol: :lol: (al hoewel we wel tips in deze richting hebben gekregen van 2-ling ouders)

Voorlopig nog maar even dromen… Zucht…

ps: we hebben dit weekend wel ONZE trouwringen gevonden!!! (ja heel erg off topic, maar aangezien we ons huwelijk geheim houden kan ik het alleen maar op een forum met onbekende mensen delen :lol: )

Diana GEFELICITEERD!!!

das idd een korte wachtster :mrgreen:

Mar10e geeft niets hoor…je hebt aardig wat meegemaakt tijdens die zwangerschap…dus wil je iedereen behoeden voor het zelfde…

maar goed…bij ons die kans er nu eenmaal meer dan bij de meeste…

en liever niet hoor…maar mocht het gebeuren dan zijn we natuurlijk erg blij ermee (een tweeling dan he…niet eventuele complicaties…)

"Maar goed, de meeste vrouwen die zich hier aanmelden zijn ineens wonderbaarlijk snel zwanger "

Haha ja hoe zou dat toch komen :think: .

Nou ik ga echt wachten hoor! gisteren nog eens gehad over eventuele vervroeging, maar vriendje is hier erg duidelijk in. nou ja dan zit er niets anders op. Nog maar even flink genieten met zn 2tjes!

HAHAHAHA Luna_P hier ook nog steeds hoor…

dus voorlopig is er niets aan het handje :mrgreen:

Nou wij ook sowieso niet hoor. Maar als we er dan voor gaan hoop ik ook dat het zo snel gaat als met al die “wachters” :lol: hier!!

Maar Diana jij bent wel heel snel afgehaakt :wink:

vraag me af wie er nog actief aan het wachten is :mrgreen: :mrgreen:

en wie er ‘stiekum’ niet meer wacht of al in verwachting is :wink: :mrgreen:

Dames,

Ik ging net een cadeautje kopen voor mijn vader, en daar lagen ze hoor…

Agenda’s voor 2008! :dance:

ik werd er helemaal blij van, wilde er bijna eentje meenemen. Zie je, het is zo 2008. Ons jaar!

HAHAHAHAHA nou jij bent vast goed voorbereid :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Ik heb me nog kunnen inhouden hoor :smiley: het waren hele saaie zakelijke agenda’s. Als ik hem mee genomen had, dan zou ik er in december nog 1 kopen omdat ik dan een leukere zou zien. dus ik heb me kunnen beheersen. :smiley:

dag allemaal. ik had echt nooit gedacht dat ik nu alweer zwanger ben! ik wilde echt eerlijk wachten! maar toen was het dus al raak :oops:

hoop alleen dat het goed gaat anders moet ik toch echt wachten.

Even stiekem tussendoor mijn kinderen showen :mrgreen:

:inlove: :inlove: :inlove: super mooie schatjes :inlove: :inlove:

heey meiden,

hoe gaat het met wachten?

Las dat er alweer wat dames waren die zo hun best hebben gedaan om te wachten :liar: :mrgreen:

Hier gaat het goed!!!

dinsdag een prachtig hartje zien kloppen! :inlove:

Nou meiden hopelijk zit het wachtbankje nog een beetje comfortabel :wink:

:-*