waarom denk je dat ik mijn werk zo leuk vind :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
heerlijk knuffelen met kleine kindjes…
die lekker bij je op schoot gaan zitten met hun diareebroek en jij dus langzaam je been nat voelt worden :sick:
had ik dus vanmorgen…
maar verder geniet ik de hele dag hoor :inlove:
hihihi!!!
echt kleine babies verschonen vind ik niet erg maar de wat oudere kindjes kunnen behoorlijk stinken! :sick:
maar verder is het echt een heel dankbaar werk.
sorry hoor…maar een baby op bv KAN ook behoorlijk :sick: :lol: :lol:
en het zijn de kleine keuteltjes die echt :sick:
hahaha wat een onderwerp weer :mrgreen:
ja hihihi!
Mijn vriend en ik zijn helemaal meisjes gek en we zouden ook zooooo graag een tweeling willen … Dus het zal wel 1 jongetje worden waar we uiteraard net zo blij mee zijn. :lol:
Maar als we het allemaal naar onze hand hadden kunnen zetten dan zouden het meteen 2 meiden worden.
Ach augustus is al bijna voorbij, dus nog 3,5 maand dan beginnen we al weer aan het nieuwe jaar!
2008 here we come!!!
Dag lieve meiden
ikke terug! Ik ben verhuisd! Amaai, ben kapot!Nu eidnelijk computer ook mee en mag ik terug gezellig meekletsen!
Welkom aan alle nieuwelingen :dance: :dance:
He welkom back :mrgreen:
alles goed gegaan???
Loesje, een 2ling… pfff ik geloof niet dat dat mijn voorkeur heeft hoor. LAten we maar beginnen met 1tje. Zitten er tweelingen in je familie?
Ja mijn oma was er 1 van een tweeling. Mijn moeder wilde ook altijd heel graag een tweeling (maar vind ons ook lief hoor ) Mijn zus moest er juist weer niet aan denken net zoals heel veel mensen denk ik.
Het lijkt me super druk, maar onwijs leuk!!!
Hey Colle
alles perfect dank u wel!EN zonder hormonen voel ik mij HEERLIJK! Ik heb wel last van meer zin in…
hihiiihihihihi
HAHAHA das oppassen geblazen dan he :mrgreen: je hebt die doos toch wel uitgepakt he :lol: :lol: :lol:
he loesje hier ook tweeling in de fam… zowel mijn vader als mijn moeder zijn een twee-eiige tweeling…en bij mijn vriend is de zus van zijn oma een tweeling geweest…
Hoi meiden,
Mag ik me bij deze groep aansluiten?
Of moet ik eerst een vergunning halen? :lol:
welkom Pixie :dance: :dance:
hoi, een tweeling lijkt mij ook wel leuk maar nu nog even niet. dan moet ik wel echt veel tijd en energie beschikbaar hebben.
een drieling wil ik echt niet. die kun je gewoon niet tegelijk vasthouden! :lol: :lol: :lol:
Het leek mij ook heel leuk, en ik had er ook eentje. Helaas is de kans op complicaties bij tweelingen wat minder leuk dan de gedachte aan twee van die kleine beebjes. Wij hadden een een-eiige tweeling met tweeling-transfusie-syndroom. Een zware operatie heeft helaas niet geholpen, en het broertje van Leandro is overleden toen ik 4 maanden zwanger was.
Dusss…voor de tweeling-fans zal ik duimen voor een twee-eiige tweeling (dan is de kans op complicaties iets kleiner, maar het blijft spannend).
Voor de geinteresseerden: meer info over TTS
http://www.lumc.nl/patfolders/patientenfolders/verloskunde/tweelingtransfusiesyndroom.html
Ik wil ook dolgraag al een kindje, maar door financiële omstandigheden gaat ons dat nu even niet lukken…
Dus ik zal even een paar maandjes geduld moeten hebben en denk dat 2008 ook ons jaartje is…
voor ons ook hoor!We zitten nu even moeilijk…wel als een accidentje gebeurt is niet erg helemaal niet!Maar liefst even wachten! Voor ons zou perfect zijn tegen volgende lente
Jeetje mar10e wat erg zeg!
Ik weet idd ook dat er veel meer kans op complicaties zijn, heb ook alleen het romantische idee van 2 kleintjes in mn armen in mn hoofd zitten.
3 lijkt me helemaal niks, daar moet je teveel armen voor hebben.
Ach je kan er zelf toch niets aan doen. Eerst nog maar zwanger zien te worden volgend jaar (zucht klinkt zo ver weg), misschien dat dat niet eens lukt :roll:
ik weet ff niet of ik hier nog wel mee kan praten. ben misschien zwanger. weet ff niet wat nu. heb vanmorgen getest. heeeeel licht streepje. maar twee anderen zagen het toch ook. ik was 8 dagen over tijd maar dacht dat het kwam door een miskraam van vorige maand. en we wilden juist nog even wachten!
bovendien had ik sinds donderdag al een beetje bloedverlies en ik dacht dat mijn lichaam gewoon grapjes met me maakte.
@Mar10e wrote:
Het leek mij ook heel leuk, en ik had er ook eentje. Helaas is de kans op complicaties bij tweelingen wat minder leuk dan de gedachte aan twee van die kleine beebjes. Wij hadden een een-eiige tweeling met tweeling-transfusie-syndroom. Een zware operatie heeft helaas niet geholpen, en het broertje van Leandro is overleden toen ik 4 maanden zwanger was.
Dusss…voor de tweeling-fans zal ik duimen voor een twee-eiige tweeling (dan is de kans op complicaties iets kleiner, maar het blijft spannend).
Voor de geinteresseerden: meer info over TTS
http://www.lumc.nl/patfolders/patientenfolders/verloskunde/tweelingtransfusiesyndroom.html
Ja ik weet dat nog…ik heb je verhaal toen gevolgd…wat een nare tijd was dat voor jullie…
:hug:
hier liever ook niet een 2ling hoor…maar de kans is hier dus ZWAAR aanwezig…
want 2 eiig is dus erfelijk, 1 eiig niet.
en aangezien het hier allemaal 2 eiige zijn…
Diana spannend…maaruh ben je er nou wel of niet zo blij mee??? als ik zo lees is de vreugde ietsje minder…
ennuh je blijft welkom hier hoor…kijk maar Mar10e is er ook nog :mrgreen: