kinderwens, maar nog even wachten...

hahahaha :oops: dat weet ik eigenlijk ook :wall: …

maar soms zijn mijn vingers sneller met tikken :mrgreen:

en je bent hier hartstikke welkom hoor :thumbup:

wie moet ons anders mooie verhalen vertellen over haar groeiende buikje :inlove:

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=43207 mijn lekkere vent :inlove:

@Mar10e wrote:

Oeps, deze betweter kan het niet laten. Colle, data is al meervoud (van datum)

zelfde als museum - musea

:oops: :silenced:

Solly, nu mag ik hier zeker helemaal niet meer komen 8)

Hihihi maar weet je ook dat je tegenwoordig datums mag schrijven :slight_smile:

Hetzelfde geld voor museums… hahahaha

HAHAHAHAHA nou gooi er dan maar een paar DATA tegen aan :lol: :lol: :lol:

Hmmz, ik heb klassieke talen gehad op school…en ik zou dus echt nooit museums, of datums zeggen 8)

Overigens is hier van een buikje geen sprake…ik heb echt al een BUIK :roll:

En het komt slechts gedeeltelijk door de baby denk ik. Mennn wat eet ik veel (junkfood) dit keer :shock:

Nou ja, als de baby is er is ga ik weer voor maat 38 :mrgreen:

hoever ben je nu dan alweer???

we willen een banner zien :mrgreen:

Hoi allemaal,

Ik zal me even voorstellen, lees nl al een tijdje stiekum mee :wink: maar zie dat de meeste mensen al een kindje hebben en het meer over een 2e gaat (en dat van wachten bij de meesten al niet zoveel meer terecht komt :lol: )

Ik ben Loesje, ben 28 jaar en heb een vriendje van 25. Ik zou heel graag een kindje willen, maar we hebben in maart besloten om nog een jaartje ofzo te wachten. Waarna we een rondreis door afrika hebben geboekt waar ik aan de malaria pillen moet, wat niet echt goed voor kindje is. Ook moet je nog 3 maanden na gebruik van die pillen wachten tot je zwanger mag worden. We gaan ook trouwen in afrika, dus ben nu hard met de lijn bezig, wat natuurlijk als je zwanger bent ook niet meer gaat lukken. Ook hebben we gekeken dat we het liefst een voorjaars/zomer kindje zouden willen (net of we dat kunnen plannen) en gaan we dus vanaf juni pas voor het echie, want al zou het meteen raak zijn wordt het dan een begin maart kindje (raar?!?!? en hoezo ben er nog niet mee bezig :lol: ) Mocht het dan na 8 maanden nog niet gelukt zijn maakt het me waarschijnlijk helemaal niks meer uit.

Ook krijgen wij in oktober ons nieuwe huis opgeleverd. Wat ook wel grappig is, is dat we al helemaal hebben besloten waar de kinderkamer gaat komen, hoe er een wastafel moet komen enzo… We hebben besloten de computer maar op die kamer te zetten, want das het makkelijkst te verhuizen als het eenmaal zo ver is.

Ik heb gelukkig een nichtje van 3,5 en een neefje van 9 maanden waar we ons regelmatig op mogen uitleven. Wat de drang naar zelf een kindje nog maar groter maakt. Ook is een vriendinnetje in oktober uitgerekend, dus dan kunnen we weer met echte kleine baby aan de gang.

Gelukkig hebben we nog allemaal leuke dingen in het verschiet en is het zo juni 2008 :? !!! Toch???

Ik lees tot die tijd gewoon gezellig mee en hoop dat er wat meer wachters komen die nog geen kinderen hebben.

Groetjes Loesje

Welkom Loesje!!! Je hebt veel leuks in de planning zo te lezen dus het zal best wel zo juni 2008 zijn :mrgreen:

Colle, hie komen de data!

Alle weekenden met uitzondering van 15 en 16 september :lol:

Colle ik ben nu 13 weken en 4 dagen zwanger. 't Gaat eigenlijk best snel 8)

Loesje welkom. Mocht je teruggelezen hebben dan zul je vast ergens hebben zien staan dat ik van plan was nog jaaaaaaaaaaaaaren te wachten. Is niet helemaal gelukt :shifty: :mrgreen:

Maarre… tempus fugit (om maar even in mijn klassieke talen modus te blijven 8) ), dus voor je het weet is het juni 2008 :smiley:

En die reis naar Afrika klinkt fantastisch!

Ik moet nu echt mijn werk af gaan maken :roll:

Bye!

Oja, het meervoud van modus is dus niet modussen…maar modi :lol:

Zo, nu moet ik echt hard om mezelf lachen :roll:

HAHAHA dat weekend kan ik ook niet :mrgreen:

(14 dincy uitgerekend, 15 sp jarig wordt 60, 16 so zoveel jaar getrouwd, 17 opi jarig…of te wel drukdrukdruk :mrgreen: )

2/3 sept kan ook niet…

dus of de 9/10 sept… of eind sept…

lastig he? maar goed de aanhouder(s) wint(winnen) :wink: :mrgreen:

WOW martine al 13,4 wk :shock: men dat gaat echt hard :inlove:

Ja als wij niet op vakantie zouden gaan waren we nu ook al bezig denk ik. Een paar maanden nadat we besloten hadden nog ff te wachten begon het echt steeds meer te kriebelen. We kunnen geen babywinkel meer voorbij lopen zonder dat we even gluren.

We hebben al discussies over de kinderwagen en zoals al eerder gezegd het baby kamertje. We hebben al namen verzonnen voor ons nog niet in de maak zijnde kind. En hebben het ook al over de bevalling gehad :oops: Zijn wij erg of niet :lol:

Maar goed, juni 2008, zou ook wel eens, zo snel nadat het na de malaria pillen mag, worden. Het lukt toch vast niet meteen de eerste maand, en dan zijn we al goed bezig :oops: :lol:

Ik zal me ook maar eens voorstellen dan… Ik ben luna, 23 jaar. Volgend jaar augustus gaan wij er voor. Omdat ik er helemaal vol van ben, maar het verder nog niet tegen iemand wil zeggen, en mijn vriend gek van me wordt, kom ik hier maar even meekletsen. vorig jaar zijn we door de pil heen zwanger geworden, helaas is dit een miskraam geworden met 10 weken. :vlinder: Toen besloten nog even te wachten, en eerst alles op orde te krijgen. We wonen nu in een 2-kamerwoning, dus dat zou erg krap worden. Daarom zijn we nu eerst op zoek naar een andere woning. en willen we volgende zomer trouwen. nog 11.5 maand… ik ben al aan het aftellen hoor!

hoi loesje en luna_p, ik ken dat heel goed, dat je er nu al zo mee bezig bent terwijl je er echt nog even mee zou wachten. Mijn vriend wil wel kinderen maar voorlopig nog niet en hij wil er ook niet telkens over praten. Daarom kom ik dus ook lekker hier kletsen.

Nou mijn vriend wil dus ook, maar we kunnen gewoon niet. Of we zouden ons huwelijk en reis af moeten zeggen, maar dat willen we ook niet :lol:

Maar vind het wel gezellig om hier al lekker een beetje te kunnen kletsen. En idd mn vriend heeft er wel sneller genoeg van dan ik, maar in de winkels is hij ook nogwel eens degene die zegt o kijk daar eens wat schattig. En bij mn neefje is hij de eerste die er heen rent :lol:

Gezellig dat er weer meer eerste kindjes wachters bijkomen, want die meiden die al een kindje hebben en “wachters” zijn vallen nu wel heel snel allemaal af :wink: :lol: :lol: :lol:

mijn vriend wil echt wachten en is er nu nog helemaal niet zo mee bezig. Ik al veel te veel, als ik een leuke naam hoor schrijf ik em al vast op, als ik door de hema loop MOET ik gewoon even naar de babyafdeling enz. :lol: maar dan lijken die 11 maanden ook nog zo lang te duren, dus we leven nu even in etappes. Eerst de vakantie, dan een huisje, en trouwen, en dan is het toch zo volgend jaar??! :roll:

maar luna je hebt tenminste wel een hele boel mooie vooruitzichten :smiley:

ik wacht op het afmaken van mijn studie, dan reisen, dan huisje en dan misschien ook nog trouwen.

maar stiekum zou ik best al eerder zwanger willen zijn. liefst nu al. vorige maand had ik een heel vroege miskraam ( was onbedoeld zwanger) en deze keer ben ik over tijd. dat is in deze situatie natuurlijk heel normaal, maar…ik zou het niet erg vinden als ik toch…***…was.

Hihihi, dat denk ik dus ook. Het is zo volgend jaar en dat zal ook echt wel zo zijn. Als ik nu al weer zie hoe snel dit het eerste half jaar is gegaan en toen hebben we allemaal vervelende dingen meegemaakt. Aankomend half jaar alleen maar leuke dingen dus dat moet dan nog sneller voorbij gaan toch??

En gewoon zwijmelend door de hema blijven lopen en alle kindjes in de buurt vertroetelen. Zijn jullie ook al bezig met namen en of je graag een meisje of jongetje willen. En hoe de kinderkamer ingericht gaat worden. Ja zucht ben er echt al te erg mee bezig.

Het is zo al weer december, ook een maand die altijd zo snel gaat en dan zitten we al in 2008… ons jaar!!

haha ja ik ben er al helemaal mee bezig. Er zijn zoveel leuke kamertjes, ik weet ook al welke kleuren ik wil in de babykamer. ik heb idd een lijstje met namen. erg he!! Ik heb er een paar voorgelegd en mn vriend vond ze ook leuk. Gelukkig maar. Ik heb altijd gezegd dat ik vond dat ik er klaar voor was als het me niet meer uit maakte of het een jongen of meisje zou zijn. Ik zou nu gelukkig zijn met zowel een jongen als een meisje, maar stiekem hoop ik toch nog steeds wel een beetje op een jongen. Maar ik zal niet minder blij zijn met een meisje hoor. En jullie?

ik vind jongetjes en meisjes allebei leuk. en ja, ik ben er ook al erg mee bezig. ben net begonnen met werken op kinderdagverblijven naast mijn studie. nu mag ik kindjes knuffelen en krijg er ook nog voor betaald!