kinderwens, maar nog even wachten...

Hier ook nog steeds aan het wachten. We hebben besloten om per December de pil de deur uit te doen!

Hallo allemaal,

Hier ook nog eentje die een hele grote 2de kinderwens heeft, maar jammrgenoeg moeten ook wij nog wachten. :cry: :cry:

Terwijl het langs alle kanten kriebelt. :doh:

Ook hier een grote 2de kinderwens, alleen niet bij manlief… Dus of er ooit een 2de komt is de vraag. Ik hoop van wel!

welkom dames…bij de kriebelende eierstokjes afdeling WACHTEN

:mrgreen:

Rebecca…december de pil eruit. :thumbup: SPANNEND :mrgreen:

rubbertje is afgeschaft,manlief vind het maar niks :hand: …we gebruiken NIKS…alleen opletten…SPANNEND!Wie weet… :inlove:

ik geef je twee maanden :wink:

dan kom je hier iets vertellen…HAHAHAHAHA

jullie zijn allemaal slechte wachters… :naughty:

:lol: :lol: :lol: :lol:

whahahaa

ik dnek inderdaad ook dat het wachten is op de mededeling dat dat tactisch klussen niks is :lol:

tjeetje jose…thijmen is alweer 11 mnd vandaag… :shock: wat gaat het hard zeg…

nog een maandje en dan is hij alweer 1 jaar… :mrgreen:

idd we gaan een poll maken hoelang we moeten ‘wachten’ op DIE mededeling HAHAHAHAHA…

ik zeg :think: :eh: 2mnd :mrgreen: :mrgreen: :wink:

ja colle alweer 11 mnd :inlove:

en 13 minuten :wink: :lol:

ik zeg 3

2 maanden???Ik ben een goede wachter, manlief niet! Ik zou graag een tijdje hormonenvrij willen zijn en liefst niet hoogzwanger tijdens de hechtische tijden van bouwen! IK zal niks kunnen helpen en ik zie al alles gebeuren…dingen rap bijheen gepakt om alweer te evrhuizen, kapotten beeldjes :shifty: :shifty: spoorloze kleren…NEEEEEEEEE :hand: hahhahaha

nou dan ga ik voor 4!

Jeetje zeg… zijn er nog mensen die echt nog lang moeten wachten of vervroegd iedereen het :smiley: ben allleen maar blij voor jullie hoor, maar straks zit ik hier nog in mn eentje! :roll:

:-*

ja dat roep ik ook al bijna alle pagina’s…maar toch telkens komen er nieuwe meiden bij :thumbup:

enne ik wacht al langer hoor :shifty: …dus ik mag eerst strakjes…als we er voor gaan… :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Ehm hier nog een ’ lange’ wachter. Hebben jullie ook niet af en toe gigantisch veel zin om ZWANGER TE ZIJN!!

Hier kriebelt het af en toe behoorlijk maar echt pas vanaf januari zo ongeveer willen we er voor gaan.

ja dat heb ik ook! en niet af en toe :smiley:

ik voel mijn waperende eierstokken de hele dag door. hahaha nou dat is misschien wat overdreven, maar toch wel vaak.

Colle hoe lang ben je al aan het wachten? Ja jij mag eerst hoor.

nog 11 maanden!!! :roll:

vandaag een dagje overtijd, heb ik geen krampen of gevoel dat ik ongi ga worden :think: wel wat bruinverlies…Maar ja, zoveel de beter!!

Mijn volgende cyclus zou zijn juist tijdens mijn vakantie///Dat het maar even uit blijft :hand: dan kan ik genieten :inlove: van mijn vakantie :mrgreen: :mrgreen:

Hihi nou luna_p ik hoor ook nog steeds bij de wachter nog 7 maanden :shock: Maar die zijn vast zo voorbij.

Toch maar vast agenda kopen en erin zetten wanneer we mogen :lol: Er komen er steeds meer bij.

Ik heb een vriendinnetje die over een paar weken gaat bevallen. Jaloers dat ik ben :shifty: :oops: Uiteraard wel heel blij voor haar, maar als ik kindje zie bewegen in haar buik wil ik ook!!!

Vriendlief zei vorige week uit het niets dat i toch ook wel graag een kindje wil :clap: dus dat zit wel goed, zodra het kan gaan we er voor… Maar nu eerst dus nog 7 maanden wachten :roll:

2 dagen overtijd en daar waren ze :evil: maar ja, zo geniet ik een extra dag van mijn vakantie

Hier ook nog steeds een wachter. Denk dat ik als laatste aan de beurt ben, want moet nog 3 jaar studeren.

Ik ben ook al weer namen aan het verzinnen hihi. Ach we genieten maar van de voorpret :lol:

:hug:

HAHAHAHA ik HOOP echt niet zo lang meer te hoeven wachten…

ik ga (voor mezelf) voor volgend jaar…nu vriendlief nog… :pray:

Hier nog een wachter.

Het liefst zou ik nu al voor een beeb gaan, maar ik begin deze week aan een 1 jarige opleiding.

We wilden vanaf augustus gaan proberen zwanger te worden, maar het leek ons verstandiger nog even te wachten, want er bestaat natuurlijk altijd een kans dat het in 1 keer raak is.

En dan zou ik nog voor het eind van de opleiding moeten bevallen.

Het beste zou denk ik zijn om er pas vanaf januari voor te gaan, maar zo lang wil ik niet meer wachten.

Vanaf oktober gaan we echt aan de klus.

Niet serieus, maar als het zo moet zijn zou het natuurlijk helemaal geweldig zijn.

Voor de opleiding vinden we dan ook wel weer een oplossing.

Groetjes Lotte