kinderwens, maar nog even wachten...

Mag ik mij aansluiten? Ik ben aan overwegen om mijn spiraal te laten evrwijderen.Wil wel een paar maanden wachten tot alles hersteld is…en misschien even overschakelen naar de pil.Heb net een jaarabbonement gekocht bij de fitness en we gaan in een unit woenn om te bouwen, geen perfect timing dus…wat dneken jullie?

Hee Debbie wat lees ik nou :mrgreen: Gaaf zeg! Hoop dat het snel raak is :-*

Andromaca welkom! Eigenlijk heb ik geen recht van schrijven meer hier :wink:, maar ik vind het toch altijd wel leuk om te kijken wat er zoal gepost wordt.

Ik kan me voorstellen dat dit niet echt een handig moment is om aan een tweede kindje te beginnen, maar aan de andere zou ik mij persoonlijk niet door dit soort dingen laten weerhouden :lol:

Een sportabonnement is leuk, maar een baby veel leuker :mrgreen:

(In mijn geval zou het zelfs wel goed uitkomen, want meestal ben ik 3 weken actief met fitnessen, en daarna heb ik geen zin meer en kom ik erachter dat het eigenlijk zonde van het geld was om maar gelijk een abonnement te nemen 8) )

Wanneer is jullie huis weer klaar?

Wij hebben vorig jaar vlak voordat ik moest bevallen van Leandro een bouwval gekocht. Op dit moment wonen we er een half jaar, en nu is de badkamer bijna klaar (om maar even aan te geven hoe wij geimproviseerd hebben de laatste tijd :wink:). Mij maakte het allemaal niet zoveel uit. Het was even een beetje onhandig, maar we hebben nu wel 2 kinderen (en een derde op komst) met wie we in een fantastisch huis wonen.

Lang verhaal eigenlijk :eh:

Ohja, nog iets! Als ik jou was zou ik niet weer met de pil beginnen als je van plan bent over niet al te lange tijd weer voor een tweede te gaan.

Hey Mar10, bedankt meid!

We gaan in zo een unit wonen en we zijn nog altijd aan het wachten voor de goedkeuring van de bouw! Als we die hebben gokken we op een 1.5 jaar tijd…dan zouden we binnen zijn!

Sportabbonnement is niet eigenlijk een probleem!Bij Phebe heb ik tot mijn 6 de maand gesport…dan kan ik het abbonnement bevriezen!

We hebben vaanvond de knoop doorgehaakt en ik ga morgen een afspraak maken om de spiraal te evrwijderen(veeel te veel klachten, speciaal bij het vrijen :oops: )

Heb wel veel bang omdat de draadjes niet zichtbaar zijn voor de gyn en het gaat zeker pijn doen!

Ik wil ook nog niet terug beginnen aan de pil…maar is er een andere oplossing? Condoom lijkt mij maar niks…ik weet het niet…

hier ook het rubbertje hoor :wink: tja ik wil ook helemaal hormoon vrij zijn…(tenminste alles wat niet thuis hoort in mij)

trouwens WELKOM :mrgreen:

hebben jullie trouwens mijn kleine lettertjes gelezen??? in mijn berichtje met felicitaties voor Joseetje???

das dan al een dingetje uit de weg :mrgreen:

super colle, zo steeds een stapje dichterbij, totdat niet je meer in de weg staaat :-*

wat heb je toch een mooie tweede banner :inlove:

hoe voel je je???

idd steeds een beetje hobbels van die weg ruimen :wink:

Vanochtend was ik eventjes heeel erg misselijk :sick:

Gelukkig is het nu weer wat afgezakt.

Voor de rest ben ik wat sneller moe en mijn (.)(.) toen 's avonds pijn.

Maar ik vind het allemaal prima hoor, totdat ik mijn eerste echo heb gehad, dan mag het wel weer weggaan :mrgreen:

hahaha ja die misselijkheid…die vergeet je nooooooooit meer…men ik hoop dat niet meer te hebben…mocht ik het geluk weer hebben volgend jaar :pray: ergens ook zo’n mooie banner te hebben :mrgreen:

ik ben 5 kilo in 1 wk afgevallen …was week 6 geloof ik…zo ziek was ik :sick: … ik heb mijn baas toen geloof ik maar gelijk ingelicht…dat kon niet anders…

Colle gefeliciteerd met je contract! Dat had je wel in koeienletters mogen schrijven hoor :mrgreen:

Dank u Colle!

Weet echt niet wat ik ga doen, misschien terugtrekken…of is het veel te gevaarlijk? :inlove: hahahahah

misselijk was ik ook bij de eerste…ben wel degelijk( :mrgreen: )20 kg bij gekomen, netjes eh :naughty: hahahah

WHAHAHAHA ze zegt u tegen me :mrgreen: :mrgreen: :wink:

terug trekken…je bedoelt voor het zingen de kerk verlaten??? WOW dat zou ik nooit doen :naughty: dat is vragen om euh …kinderen :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

mar10e zo is het toch veel spannender om te lezen…of zijn jullie niet nieuwsgierig aangelegd??? :wink: :mrgreen: maaruh :wink: BEDANKT

o Andromaca…ik viel idd die week 5 kilo af…maar eindigde in de plus hoor…( 25 kilo :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: )

ik ben italiaans en woon maar 7 jaar in België, vandaar die U…ik vergis mij nog altijd met die gekken taal van jullie :oops:

hehehehehh!!!

Gekkentaal? :frowning: :lol:

ZO gemakkelijk is het niet hoor :mrgreen: of dacht je van wel? Zo moelijke uitspraken…en heb het geleerd op mijn eentje maar! :clap:

nee maar wij hebben toch geen gekkentaal :mrgreen:

Knap hoor dat je nog maar 7 jaar nederlands praat en je toch zo goed op een forum kan redden.

Eerlijk is eerlijk nederlands is niet makkelijk.

idd niet!

nederlands is heel moeilijkl…wij hebben de meeste klanken in onze taal…

schijnt nog moeilijker te zijn dan russisch :shifty:

maar het was een geintje hoor…je mag best u zeggen…als je dat leuk vind…

italiaanse dus…leuk en nu in belgië…hoe doe je dat??? :wink: :mrgreen:

He Colle las ik nou dat je contract wordt verlengd, en voor onbepaalde tijd?

Betekent dat dat je in de race bent :mrgreen: ?

Hier nog iemand die heel graag wil maar door omstandigheden nog even “moet” wachten.

Ik heb me zojuist ook al even voorgesteld en daarin het een en ander verteld.

Wij zijn dus een paar maandjes geleden naar Amerika geemigreerd en wonen nog steeds bij mijn man zijn tante. We willen graag eerst een eigen plekje hebben voordat wij aan en kleintje beginnen.

Eerst wilde wij er ook voor zorgen dat we het financieel helemaal top voor elkaar zouden hebben, maar na een gesprek met twee vriendinnen hebben wij besloten dit niet als een reden te zien om geen kindje te krijgen. Finacieel gaat het nooit zoals je het zou willen, dus als we hierop moeten wachten, krijgen we waarschijnlijk nooit kinderen. We hebben allebei een baan, verdienen aardig, dus wat dat betreft hebben we eigenlijk niets te klagen :wink:

Het is vooral het huisje wat wij graag willen, maar zoals ik ook al schreef bij het voorstellen, vaak duurt het wel even voordat je zwanger raakt na het stoppen met de pil en bovendien volgen dan nog eens 9 maanden zwangerschap… We zijn nu dus een beetje aan het bedenken wanneer we het beste kunnen stoppen met de pil :wink: