kinderwens, maar nog even wachten...

Hey Colle, toen ik 24 was werd ik verliefd op een Belg(mijn huidige man)…we waren zo verliefd dat we na 4 maanden wilden absoluut trouwen!We hadden daarvoor beiden 2 langdurige relaties en geen plannen/goesting om te trouwen…maar toen we lekaar leerden kennen op skivakantie in Italië waren we verloren voor elkaar!

Ik was toen pas afgestudeerd in rechten in Italië en had veel mogelijkheden om vbv hier verder te studeren…terwijl mijn man al 2 jaar aan het werken was en in de muziek business bezig was.

Toen dus verliet ik alles en iedereen en kwam ik naar hier, en het bevalt mij prima! In augustus zijn we 7 jaar getrouwd :inlove: :inlove:

Rebecca welkom! Klinkt spannend, zo’n emigratie-avontuur. Overigens kun je na het stoppen van de pil wel heel snel zwanger zijn hoor :wink:

Andromaca, doe je nu nog iets met je rechtenstudie?

Niet echt, ik kon het doen als ik binnen een jaar 8 extra exames in het nederlands had afgegeven…maar toen kon ik geen woord nederlands! Ben wel consulente dienstencheques…ip pas dus de sociale wetgeving elke dag aan!

Meijse

SPIRAAL IS ERUIT wohooooooo, en geen pijn gehad!HEb wel een kalmeer middel en ee pijnstiller genomen!

liefs

Laura

RENE welkom :thumbup: en idd je kan gelijk na het stoppen van de pil zwanger worden…

Andromaca WOW wat romantisch…en wat knap van je om alles en iedereen achter te laten…en woehoe spiraaltje eruit GO andromaca GO :shifty:

cathyanne IDD contract is per 1 sept een vaste…maar dat is pas het eerste deel van het plan…nu nog een dakopbouw en DAN mag het van ons komen… :pray: :dance: :pray: dus we moeten dan maar weer eens met de bank gaan praten :wink:

@colle wrote:

hier ook het rubbertje hoor :wink: tja ik wil ook helemaal hormoon vrij zijn…(tenminste alles wat niet thuis hoort in mij)

Haha rubbers horen toch ook niet thuis in een vrouw :lol: Baby's wel :wink: :mrgreen:

Hier ook weer de kriebels haha. Mitchel zat buiten in zijn stoeltje, ikke zwijmelend ernaast en in gedachten nog een stoeltje ernaast voor de tweede. Whoehaha ik wil wel 4 van die knullies op een rijtje :mrgreen:
Voorlopig houd ik het wel bij zwijmelen, want ik moet nog zo lang studeren.

Hebben jullie ook wel eens van die gedachten; ik bedenk me dat ik kan stoppen met mijn studie en dan ga werken en meteen voor de tweede ga haha. Dan maar geen vrijstaand huis met grote tuin later.

Nee zonder gekheid, heb wel een groot huis nodig als ik 4-op-een-rij wil haha. Dus maar weer gewoon doen en dubbelop genieten van mijn zoonie-woonie.

gyn heeft mij afgeraden om terg met depil te starten. Hij zet condoom of terugtrekken.We willen sowieso een kidje…weten alleen niet wanneer! Hij radde ook aan om al te starten met foliumzuur! Ik ga even wachten, ik wil mijn cyclus terug!Ik ben reeds 2 jaar praktisch menstruo vrij en niet zo fijn vind ik het!Weet niet of alles nog ok daar is, ben benieuwd

groetjes

carebearcubs…idd rubbertje hoort er ook niet in thuis…maar ja is wel de oplossing ZONDER hormonen en zonder kindje…

en geeft het minste troep :wink:

maar ik denk dat we allemaal wel zulke mooie dagdromen hebben hoor :inlove: heerlijk toch…maar dat hoort erbij…dat is de voorpret zeg maar :mrgreen: …en dan straks als je er dan voor gaat…kan je helemaal los gaan :mrgreen:

Andromaca: waarom al starten met folium…als je toch nog niet voor het echie gaat??? is dan toch vroeg genoeg… :eh:

in geval van accidentjes… :mrgreen:

Haha ja wij zijn gewoon van de voorpret aan het genieten!!!

Minder troep… tja dat is dan wel weer een voordeel he :think: :lol:

meisjes, spiraal is net uit en mijn cyclus is al vollenbak terug op zijn gang!

Wow, dat is snel geweest!Die pijn was ik vergeten na 2 jaar :think:

:hug:

Andromaca dat las ik laatst ook bij Mellie. Zij had na verwijdering van het spiraal ook een paar weken last van bloedingen. Daarna was haar cyclus vrij snel weer normaal (offe, was ze vrij snel zwanger…laten we het daar maar op houden :mrgreen: )

Dank u wel lieve meiden!

Ik wil nog heel eventjes wachten met zwnager worden!Even genieten van een hormonenvrij leven, en van veel oefenen :inlove: :inlove:

Een tweede is zeker super welkom maar we zitten nu met een bouw en een jaarcontract die in maart afloopt…dus…vandaar…;

@Andromaca wrote:

in geval van accidentjes… :mrgreen:

hahahaha :doh: had ik zelf ook kunnen bedenken :mrgreen:

spiraal eruit…lekker joh…tja ongi hoort er dan weer bij he…

maar goed…is een goed teken…alles doet het nog zullen we maar zeggen he…

pssssssstttt

vandaag is de spiraal uitgehaald ipv a.s. vrijdag dit omdat ik weer last kreeg van mijn baarmoederontsteking

:smiley: jahoe ding eruit…nu hopelijk NOOIt meer last van ontstekingen

Dat hoop ik ook niet nee. Maar goed, nu maar wachten he :wink:

He wanneer gaan wij nu eens afspreken :mrgreen:

super meisjes!Nog eentje daarbij met ding eruit!!!

Ongi zijn vind ik SUPER, idd alles werkt nog, joepiee

@Debbie & Lana wrote:

He wanneer gaan wij nu eens afspreken :mrgreen:

ja dat vroeg ik me ook al af :mrgreen:

EUH volgende week vrijdag ben ik vrij :mrgreen: en daarna weet ik het nog niet…of wil je in het weekend???