Colle ik kan het niet beter zeggen, het is hier PRECIES hetzelfde allemaal.
hahaha en dan zijn onze kindjes ook nog bijna even oud…
maaruh vertel :mrgreen:
Klopt ik had je al eerder geschoten bij de januari mama’s geloof ik . Mijn vorige berichtje was wel heel erg kort he maar dat kwam omdat we bijna weg zouden gaan en ik nog even nieuwsgierig aan het kokken was :mrgreen: .
Tja ik hoef me geen zorgen te maken over mijn baan maar 1 dag voordat we op vakantie gingen kregen we te horen dat het contract van mijn allerliefste niet zou worden verlengd, ondanks eerdere toezeggingenv an wel. Dus die is nu per 20 juli werkeloos en nu naarstig op zoek naar een andere baan.
Ik wilde juist deze maanden wat sparen en een buffer opbouwen maar dat zit er denk ik niet in met een ww totdat hij een andere functie heeft gevonden.
Verders heb ik aan m’n zwangerschap van Esmee een te traag werkende schildklier overgehouden, iets waar ik tot op de dag van vandaag nog veel klachten van heb. Ik heb periodes waarin ik heel erg moe, lusteloos, en depri ben en daarnaast heb ik dan veel migraine. Ik moet zeggen dat het de laatste weken weer goed gaat hoor maar goed, dit is iets wat ik ‘mag houden’ heeft het zkh gezegd.
Jullie moeten verbouwen he voor een kamertje. Wij hebben drie slaapkamers boven en 1 daarvan is computerkamer. Dus dan zou die hele inboedel naar beneden verhuizen in een grote computerkast, ware het niet dat wij 3 beeldschermen en 4 pc’s en 1 laptop hebben, want vriendlief zit in de ICT.
Het liefst willen we dan ook naar een grotere woning maar hier wordt gewoon heel weinig nieuwbouw gepleegd, het gaat allemaal op leeftijd zo schaars zijn de huizen hier en een beetje redelijk rijtjeshuis kost al gauw 350.000 euro.
Je vraagt je nu vast af waar ik woon :mrgreen: .
En verders heb ik een rotzwangerschap gehad, vanaf 23 weken had ik ondraaglijke buikpijn en kon ik niks meer. Iets waar ze nog steeds de oorzaak niet van weten dus ik ben bang dat ik dat een volgende keer ook weer heb.
Pff als ik het zo opschrijf lijken het wel duizend bezwaren, en TOCH wil ik graag nog een tweede.
Toch een goed systeem van moeder natuur om je al die erge dingen te laten vergeten
Ik heb zeker 17 weken krom gelopen van de honger maar bij elke gedachten aan eten al stront misselijk worden.
Ik ben toen kilo’s afgevallen en zat dan te huilen van de honger maar zodra ik de keuken in liep ging ik al kokhalzen :roll:
Verder heb ik echt een hel van een bevalling gehad wat voor mij ook 1 van de redenen was om een 2de zwangerschap uit te stellen.
Maar ja… je vergeet zoveel weer he en dan begint het toch weer te kriebelen :inlove:
Heb me trouwens vanmiddag ff verdiept in foliumzuur. Wist namelijk niet zeker of femnatal net zoveel foliumzuur bevatte als de gewone foliumzuur tabletjes maar dat is dus wel zo.
Ik ga vanaf augustus dus al aan de femnatal dan heb ik in ieder geval alles al binnen als we er in september echt voor gaan. :dance:
ben idd nieuwsgierig waar je woont :mrgreen:
ik had een hele leuke galblaas…die er dus met spoed uit moest…
dat is afgelopen december gebeurt…nadat ik ik het ziekenhuis terecht kwam met een hele zware galaanval…
ws ook een nasleep van de zwangerschap…
tjonge jullie ook al van de afdeling pijn in zwangerschap…fijn he…
ik kon op een gegeven moment niet meer lopen/zitten of liggen zonder pijn in mijn rechterbovenbeen/bij behorende heup en alles eromheen…
bij de bevalling ook een pretje geweest :liar: :liar: :liar:
ik had been en rugweeën…en geen pijnstilling…wel een flinke knip…zuignap en een kindje dat vast zat met zijn armpje…en zijn hoofdje lag net ff fout :thumbup: FIJN HE???
ik heb daarna vanaf 6wk tot 9,5 mnd later fysiottherapie gehad…daarna kon ik het niet meer betalen…en moest ik stoppen…
maar goed het is een blijvende kwaal…
o en die misselijkheid ken ik ook…ben in de 6e/7e week 5 kilo afgevallen…(wel weer ruimschoots bij gekregen hoor :oops: :oops: )
ben echt lang misselijk geweest…
ach ik heb heel veel kwaaltjes gehad…maar goed al krijg ik ze allemaal weer…dan toch zou ik het er voor over hebben…
O ja foliumzuur…daar reageerde ik ook nog eens op…dus die moest ik stoppen…
:think: is er niemand meer die aan het 'wachten 'is???
Ikke in ieder geval niet, maar ik lees altijd wel de posts hier 8)
joseetje is op iets anders aan het wachten :mrgreen:
zie haar eigen topic :mrgreen:
heel spannend :mrgreen:
en hoe is het jou???
psssssssssssssstttttttttttttttttttttttt
(vanaf augustus gaat het spiraaltje eruit)
wauw debbie :dance:
Ja ik ben ook nog aan het wachten, maar meer op een ongi die weglbijft, voor laten we zeggen: een jaartje ofzo :mrgreen: :inlove:
psst WAT IS DAT NOU DEBSTER??? WE ZOUDEN TOCH SAMEN WACHTEN :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA spannend
EN joseetje???en en en en en en???
Oh wat spannend Debbie! Ik ben wel een beetje jaloers hoor! Ik merk dat ik er steeds meer mee bezig ben maar mijn allerliefste was heel resoluut gisteren, hij wil echt nog niet.
Het helpt ook niet mee dat zijn contract niet verlengd is dus ik hoop dat hij snel weer een job vindt.
Maar wat is het toch verdomde lastig om je gevoel, wat zo diep in je zit, te negeren.
Er zijn zat momenten dat ik echt nog geen tweede kindje wil maar er zijn ook van die momenten dat ik er zo erg naar verlang.
Hebben jullie dat ook niet? Ik voel me dan bijna schuldig tegenover mijn dochtertje omdat ik toch weer het verlangen naar een baby heb.
jaaaaaah Thijmen krijgt een brusje!!! :dance: :inlove: :dance: :inlove:
Heeee dat is top om te horen! Gefeliciteerd!!
Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej super nieuws Jose! Van harte gefeliciteerd :mrgreen: :dance: :mrgreen: :dance:
GEFELICITEERD!!!
ps ik heb een contract voor ONBEPAALDE tijd vandaag gekregen…
Ik heb dit bericht door omstandigheden gewijzigd
welkom mijke80
ook in de wacht :mrgreen:
ik ben ook al met de pil gestopt…oa om te kijken hoe mijn cyclus verloopt…en hij word steeds groter…
maar goed komt goed :thumbup:
je bent welkom om hier de frusties en leuke dingen te plaatsen :mrgreen: :mrgreen:
Josseeetje: Gefeliciteerd!
Mijke: Welkom (hihi ben zelf ook net nieuw hoor)
Kreeg geen emailtjes meer van dit topic dus loop weer een beetje achter.
Het verlangen blijft echter wel…soms betrap ik me er op dat ik hoop dat het toch raak is, terwijl mn verstand nog prima werkt (nouja, prima :mrgreen: ) en weet dat we nog even moeten wachten.
Wel staat manlief nu meer open voor de gedachte aan een tweede, wel wil hij niet eerder beginnen dan dat Esmée een jaar is…
Maargoed, hij heeft ook al een poos gehad dat hij helemaal niet wilde…
Tot zover…
Nog op vakantie dames?
Gr Ann