%$#^&&**keukenzaak

Konijn, jij bent misschien niet zo, maar je bent zo wel beetgenomen door die vent, het zijn jullie centen dus ik zou ook eens even optreden, komop meid!



:-*

Onze buren hebben zulks ook aan de hand gehad. Zodra je een handtekening zet, ben je de l*l. Ook juridisch (was het toevallig die keukenboer met dat zwart/gele logo?).



Echter; wat is er precies afgesproken? Een bedrag en een opstelling? Ligt de apparatuur al vast? Als de beste man alleen een tekening heeft gemaakt en het materiaal ligt nog niet vast, kun je hem ook een vreselijke oor aannaaien. Je eist het duurste van het duurste aan apparatuur en materiaal. Zo hebben onze buren nog van een nood een deugd gemaakt.



Sterkte!

Jeetje ik hoor de zaak van mijn zus, die had ook getekend voor gordijnen…en ook met de vraag of ze ergens aan vast zouden zitten…nee hoor.



Rechtzaak en alles geworden en gewoon de gordijnen moeten betalen en griffiekosten en alles erbij. En het verhaal erbij nooit te tekenen voordat alles is zoals je wilt en de koop rond is. Dus niets gewonnen alleen maar duurder geworden.



Maar waarom hebben jullie getekend? Offerte maken is ook bindend daar hoeft geen handtekening onder. Jullie kunnen er niet meer onderuit denk ik. Getekend is getekend. Hij heeft jullie idd belazerd.

wij hebben op afroep.zodra het financieel rond was, konden we bellen zodat ze er verder mee aan de gang gingen… kklonk erg logisch…





k ga eens kijken of we het papier van de banken kunnen krijgen dat we het financieel nu niet hebben :oops: dan kan je er wel af zonder kosten… ben ik inmiddels al zover dat ik om kwart voor vijf kan kijken of hij dat papier in elkaaf heeft geflanst :dance: k ga denk ik er gjuichen!! straks!

Ik hoop dat de bank dit voor jullie doet, dat zo;n keuken zaak zulke streken moet uithalen om keukens te verkopen, BAH wat een ***streek.

ze zijn wel goed ingedekt!! k moet nog drie andere kredietverstrekkers kunnen strikken zo te lezen :shock:

Ojee, meen je dat nou, wat een gedoe…hopelijk komt het allemaal goed.

zo…



wij kunnen nu zo van die keuken af, omdat we en papier he bben van de bank! maar nu kon opeens heel veel, er kon opeens genoeg van de prijs af, een kastje erbij en ga maar door!



dus ws gaat we het toch daar doen, want we hebben het hele geheel tegen een veel lagere prijs :dance: :dance:



dikke vette naaiballen! en als we het alsnog niet willen, kunnen we er alsnog vanaf!! :dance: :lol:

Wauw Konijn, mazzelaar :thumbup: :lol: En ja zij staan wel in hun recht, maar in de huidige markt is men allang blij als ze wat kunnen verkopen, dat geldt voor veel grote aankopen, als je het geld hebt moet je nu dus shoppen voor grote dingen, men is allang blij en rommelt dus veel sneller en meer met marges :thumbup: Maar ben benieuwd hoe de keuken gaat worden :wink:

Hebben wij ook gehad, maar wij vertelden er bij dat we het onder voorbehoud wilden hebben(van hypotheek). Binnen een week telefonisch afgezegd(ik had de naam van de verkoper gevraagd en zijn telefoonnummer) Na een half jaar, komen ze met een brief, om af te spreken wanneer ze de keuken konden komen plaatsen, en of we ff $ 4000,- aan wilden betalen :shock: :wall: :wall:



Toen heb ik de bank opgebeld en gevraagd of hij een brief op wilde stellen dat de hypo niet doorging, en die heb ik opgestuurd, nooit meer wat gehoord, niet eens een verontschuldiging of zo. Het was ook ons woord tegen de zijne…



Heel veel sterkte!

@konijn wrote:

ik snap de reacties wel… maar zo druf ik niet te zijn :oops: k vind het nog steeds een flinke rotstreek… vooral om mijn man te laten tekennen waar ik niet bij was… ff met dochterlief een rondje lopen omdat ze wat jengelig was…(niet om manlief de schuld in de schoenen te schuiven… begrijp me goed…) stempels met verkoopvoorwaarden ed zijn er later opgedrukt, na het tekenen… dus het is hun woord tegen de onze… zelf heb ik een giga hekel om dit met veel bombarie uit te gaan vechten, ik zoek liever naar een compromis, zodat ik en hun allebeide tevreden zijn.



Zelf denk ik wel dathet gaat lukken :oops:



ik begrijp jullie reacties wel… maar ik kan gewoon niet tegen al die toestanden van rechtzaakwinkels ed… en nogmaals… tekenen betekend vaak dat je er aan vast zit… dus dat is gewoon dom :oops:




Mag ik vragen of jullie getrouwd zijn en indien ja, hoe? (huwelijkse voorwaarden of gemeenschap van goederen…)

Pff stom dat het nu opeens wel goedkoper kan hé. Die keukens, daar verdienen ze echt heel veel aan!

Wij hebben gelukkig familie die het tegen aantrekkelijke familiekortingen aan kan bieden, maar anders zou ik ook gewoon weglopen als het mij nog te duur is, met de hoop dat ze achter me aan komen :mrgreen:



Ben overigens wel benieuwd hoe het wordt konijn, als het af is komen we natuurlijk kijken :lol:

gmeenschap van goederen… dus zo kunnen we er ook nog af… maar ze bellen ons zeterdag om door te geven hoe of wat.vind ik hun prijs en optie nog niks, dan zeggen we dat we naar een ander gaan!! laat ze nu maar komen :lol: :lol:

Als ze zaterdag nou bellen en het lijkt je wat, niet gelijk toehappen. Je gewoon een beetje op de vlakte houden en zeggen:“Ik ga het even met mijn man overleggen, bel u straks of maandag terug”.



Ook al is je man thuis en is het een super aanbod gewoon doen! Zo laat je wel merken dat je niet met je laat sollen! :wink: (En alle info kan bij jullie even goed bezinken zodat je een weloverwogen keuze kunt maken!)

dat gaan we zeker doen!! k denk dat we gewoon ong een afspraak maken, afhankelijk van wat het zaterdag wordt :lol:



kijken of ik er nog een keukentje voo ronze kleine meid uit kan slepen!! :oops:

@konijn wrote:

gmeenschap van goederen… dus zo kunnen we er ook nog af… maar ze bellen ons zeterdag om door te geven hoe of wat.vind ik hun prijs en optie nog niks, dan zeggen we dat we naar een ander gaan!! laat ze nu maar komen :lol: :lol:




Precies, zo kun je er ook nog vanaf. Je man heeft getekend en jij niet, toch? Het is nl. zo, dat als één van beide een aankoop doet (geen huis tuin en keuken aankoop natuurlijk :lol: , bedoel dus kleine dingetjes daarmee), zonder toestemming van de ander, degene die er niet voor heeft getekend en er dus NIET mee accoord gaat, de koop kan laten ontbinden. Dit is weer anders, als je op huwelijksevoorwaarden bent getrouwd (geldt overigens ook wanneer één van beide een lening afsluit, zonder medeweten van de ander… de ander heeft een aantal jaren om e.e.a. terug te draaien :mrgreen: )

zo… nog ff eenupdate!



we zijn inmiddels al zover… we hebben em al voor d ehelft van het geld. :lol:



zei manlief ook nog dat hij em nog wel prijzig vond, en dingen niet volgens afspraak zijn verlopen, ze zouden ons een aantal keer terug bellen, wat ze niet hebben gedaan.



Belde hij, d emanager na een paa rminuten weer op, dat het nog weer 300 euro goedkoper kon! :lol:



En we kunnen er nog steeds vanaf… we hebben nog twee weken. WE gaan vrijdag ff heen… dat we wel accoord gaan, maar dan willen we nog wel een keukentje voo ronze kleine meid! :lol:

“Offerte maken is ook bindend daar hoeft geen handtekening onder”.



Dit heb ik dus nog nooit gehoord. Vraag me dan ook tenzeerste af sinds wanneer dat dan is en kan me niet voorstellen dat dat klopt.

Dat klopt volgens mij ook niet, hoor!

hier wordt denk bedoeld dat de maker van de offerte in dit geval de keukenzaak, er wel aan vast zit, zonder dat de klant dit tekent.



maar fijn konijn dat het toch goed is gekomen! hoop dat je je keukentje voor dochterlief er ook nog bij krijg :wink: