%$#^&&**keukenzaak

huh… dus als ik hie rvoor de leidingen drie bedrijven een offerte op laat maken, kan het zijn dat ik dan drie bedrijven moet betalen?



ik wist niet dat dit zoooo ging… maar fijn dat ik ff op de hoogte gehouden wordt met zulke dingen… dan zal ik dat nl ook nog ff goed informeren.



we moeten nl ook een nieuwe groep in de stoppenkast… en als we dan toch bezig zijn, wil ik ook eennieuwe meterkast :oops:



tja… had ik maar een geldboom :oops:

nee een offerte is vrijblijvend, maar als jij akkoord gaat met die offerte moeten zij hem leveren. Hij is meestal geldig tot een bepaalde datum en als je daarvoor ja hebt gezegd moeten zij het voor die prijs doen. Minder mag natuurlijk altijd, maar meer niet :lol:



dus jij zit er niet aan vast, maar het bedrijf wel, toch of klets ik nu onzin :think:

Nee hoor Emma, je kletst geen onzin. Een offerte is bindend voor de aanbieder.

Konijn

ik denk dat ik al te laat ben, maar koop toch aub niet daar!!! Laat de boel ontbinden en ga naar een niet-mandemakers bedrijf. Ze hebben je genaaid en zullen dat wellicht nog meer proberen als het aankomt op aanbetalen, leveren etc en service.

Kijk maar eens op het forum van trosradar en zoek op mandemakers of keukenconcurrent, dan schrik je je het apelazerus.

GELOOF MIJ zelfs als je bij hen een deal hebt die helemaal SUPER lijkt, dan kun je nog beter elders af zijn.

Vraag elders nog offertes op (en let op dat het niet weer een mandemakers bedrijf is zoals keukenkampioen) en vergelijk ervaringen van consumenten. Maar ik zou je sterk adviseren om keihard de andere kant op te rennen nu je nog kunt



Groetjes

Carina