%$#^&&**keukenzaak

Sorry, maar nu ik de rest van je reacties lees snap ik dat je getekend hebt :silenced:



Dit is heel gemeen van mij, maar je laat je toch niet besodemieteren door zo n betrouwbaar bedrijf?

Het is natuurlijk jullie eigen keus, maar (tja wij zouden dus ook nooit tekenen zoals al gezegd) als het ons zou gebeuren dan kwamen ze er niet zo mee weg en ging ik op zoek naar een onbetrouwbaar bedrijf die alles netjes regeld.

@konijn wrote:

zo… wil ik vaak niet zijn :oops:



heb een ander filiaal en we kunnen gewoon voor wat anders gaan, als we maar wl bij hun afnemen! en dat wil ik gerust want et is best een betrouwbaar bedrijf!



alleen over de prijs zei ze wel dat ze niet opeens duizend euro minder konden gaan… maar dat begrijp ik wel!



ik heb ook gewoon niet goed opgelet maar ben meegegaan met de verkoper! gewoon een slim mannetje!




Konijn, als ik je verhaal hierboven zo lees, wordt je nog bedonderd! Het lijkt alsof ze het beste met je voor hebben. maar mijn nekharen gaan recht overeind staan van de woorden “als we maar wel bij hun afnemen”.

en ook van “niet opeens duizend euro minder”



Weet niet wie je gesproken hebt vandaag, maar het lijkt me dat je er alsnog intrapt. Het gaat gewoon om het principe! Ze hebben jullie met nogal agressieve verkoop methoden iets aangesmeerd. Ook al zou het er leuk en mooi uitzien en ook al denk je dat het een betrouwbare zaak is dan zou ik persoonlijk door dit soort praktijken al afhaken!

Superkeukens is net zo “betrouwbaar”.



Ik gaf vantevoren aan dat ik het gasstel niet andersom wilde hebben. Dus linker knop is voor het pitje links voor, de uiterst rechtst knop voor rechts voor dus. Bij levering was ik thuis, ik MOEST tekenen dat het compleet in goede staat afgeleverd was. Alles zat in dozen en in de plastic.

Toen de installeurs door een fout pas na 2 weken hier kwamen, bleken er 2 keukendeurtjes beschadigd te zijn en een onderdeel was niet geleverd.

Gelukkig werd dat meteen recht gezet.

Maar toen kwam ik 's avonds thuis en bleken ze toch het verkeerde gasstel geplaatst te hebben.

Bovendien vallen de pootjes van de pannedragers en zo onderuit en de pannedragers vliegen alle lanten op, zelfs met rubberen pootjes.



En daar konden ze niks meer aan doen, mijn man had dat op moment van installatie moeten zeggen.



Ik moet zelf nieuwe pootjes bij kopen.



De kraan moeten we 1 keer per week zelf vast draaien, of van die dure lijmkit kopen, ook daar doen ze niks aan.



Toen ik vantevoren vroeg of het plankje tussen de koelkast en de muur eventueel los kon blijven ( is ruim 10 cm breed), dan zouden we er zelf een scharniertje in zetten en konden we daar bijvoorbeeld het huishoudtrapje kwijt, wilden ze geen kant op.



Dus ook dat bedrijf heeft stoepgarantie: van de stoep weg, garantie weg. :roll:

ik snap de reacties wel… maar zo druf ik niet te zijn :oops: k vind het nog steeds een flinke rotstreek… vooral om mijn man te laten tekennen waar ik niet bij was… ff met dochterlief een rondje lopen omdat ze wat jengelig was…(niet om manlief de schuld in de schoenen te schuiven… begrijp me goed…) stempels met verkoopvoorwaarden ed zijn er later opgedrukt, na het tekenen… dus het is hun woord tegen de onze… zelf heb ik een giga hekel om dit met veel bombarie uit te gaan vechten, ik zoek liever naar een compromis, zodat ik en hun allebeide tevreden zijn.



Zelf denk ik wel dathet gaat lukken :oops:



ik begrijp jullie reacties wel… maar ik kan gewoon niet tegen al die toestanden van rechtzaakwinkels ed… en nogmaals… tekenen betekend vaak dat je er aan vast zit… dus dat is gewoon dom :oops:

Nog eens een tip:



Als je een keuken wilt kopen, ga je er met een bepaald “budget” naartoe.



Je verteld de verkoper wat je wensen zijn, en zegt dat het bedrag wat jij er maximaal aan uit wilt geven je budget is. Verkopen willen ze toch wel, laat ze maar even zweten hihi.Noch blikken noch blozen, totdat hij/zij echt niet meer kan zakken. Wij hebben laatst een keuken gekocht die rond de 15 duizend euro was. Maar mijn budget was 5 duizend :mrgreen: Ik heb hem uiteindelijk voor 6000 meegekregen, inclusief de nieuwste bosch apparatuur :thumbup:



En nog verdienen ze erop :angel:

wij hadden in eerste instantie ook een keuken rond de 6000 en we konden em meekrijgen… laagste prijs rond 3700… .maar we willen ook nog wat veranderen… extra kastje erbij, en van een gewoon kastje een curverladen… dan zijn we ook gewoon tevreden! maar het was meer de schrik… en de manier waarop… dus het probleem is eigenlijk niet zo groot, achteraf :oops:

IK BEGRIJP 1 DING ECHT NIET… waarom zet je ene handtekening onder een schets? Dan weet je toch al dat er iets niet in de haak is?

@Bagheera wrote:

Superkeukens is net zo “betrouwbaar”.



Ik gaf vantevoren aan dat ik het gasstel niet andersom wilde hebben. Dus linker knop is voor het pitje links voor, de uiterst rechtst knop voor rechts voor dus. Bij levering was ik thuis, ik MOEST tekenen dat het compleet in goede staat afgeleverd was. Alles zat in dozen en in de plastic.

Toen de installeurs door een fout pas na 2 weken hier kwamen, bleken er 2 keukendeurtjes beschadigd te zijn en een onderdeel was niet geleverd.

Gelukkig werd dat meteen recht gezet.

Maar toen kwam ik 's avonds thuis en bleken ze toch het verkeerde gasstel geplaatst te hebben.

Bovendien vallen de pootjes van de pannedragers en zo onderuit en de pannedragers vliegen alle lanten op, zelfs met rubberen pootjes.



En daar konden ze niks meer aan doen, mijn man had dat op moment van installatie moeten zeggen.



Ik moet zelf nieuwe pootjes bij kopen.



De kraan moeten we 1 keer per week zelf vast draaien, of van die dure lijmkit kopen, ook daar doen ze niks aan.



Toen ik vantevoren vroeg of het plankje tussen de koelkast en de muur eventueel los kon blijven ( is ruim 10 cm breed), dan zouden we er zelf een scharniertje in zetten en konden we daar bijvoorbeeld het huishoudtrapje kwijt, wilden ze geen kant op.



Dus ook dat bedrijf heeft stoepgarantie: van de stoep weg, garantie weg. :roll:




Even over dat tekenen bij afleveren: schrijf er voordat je tekent bij: onder voorbehoud accoord ivm verpakte goederen en teken dan, zo sta je sterker in je schoenen mocht er iets mis zijn. Ik heb dat gedaan bij de levering van onze keuken die mn partner zelf ging zetten, we hadden een andere kleur aanrechtblad gekregen dan besteld en zo was het snel rechtgezet.



En nog een tip over tekeken of mensen die je adres vragen…als je er snel af wilt zijn: zet niet je echte handtekening, maak een soort kriebel…en bij een adres geven wij in ‘nood’ een adres door waarvan we wel zeker weten dat het niet bestaat (anders zo l*llig voor de mensen die er wonen)

@Jennifer77 wrote:

IK BEGRIJP 1 DING ECHT NIET… waarom zet je ene handtekening onder een schets? Dan weet je toch al dat er iets niet in de haak is?




bij mij is dat ook gebeurt hoor, inderdaad eigen schuld dikke bult, maar ze weten precies hoe ze dat moeten doen!

Wij hebben ook getekend, terwijl we aan het onderhandelen waren, echt dom van ons hoor, we hadden beter moeten weten, maar voor we het wisten feliciteerde hij ons met de keuken.

Het zat me echt niet lekker allemaal, en lag er echt nachten van wakker, want het was een antraciet kleur en ik twijfelde.

We wlden een keer op koopavond heen om daarover te praten, kon niet want op koopavonden en zondagen deden ze dat niet

uiteindelijk na 10 keer bellen of zo, mochten we komen om een andere keuken uit te zoeken, hebben we gedaan, maar daar kon natuurlijk niets meer met de prijs, dus we hebben eigenlijk veel te veel betaald voor deze keuken!

Nou, dat valt dan nog mee…



Bij keukenconcurr*nt moet je bij binnenkomst al een handtekening zetten waarmee je je verplicht een keuken bij hen af te nemen… :wall:



Wij hebben hier een woonboulevard met meerdere keukenzaken waaronder ook deze.

Wij zijn daar eens binnengelopen om te oriënteren en toen hadden ze 1 of andere actie dat je de keuken voor de helft kreeg (boven een bepaald bedrag uiteraard…) of de apparatuur gratis.

We stonden nog maar met 1 voet binnen komt er 1 of andere gladjakker met een ‘contract’ en een verhaal dat er ‘toevallig’ net iemand had afgebeld en ze zodoende nog 1 (jawel) contract over hadden.

Als we dat zouden ondertekenen konden wij van deze actie gebruik maken.



Na die man hartelijk te hebben uitgelachen zijn we omgedraaid om nooit meer terug te komen. Wat een prutsers zeg, mijn hemel…



Heb daarna even op internet gekeken en het blijkt ook nog dat je na het tekenen van zo’n contract er aan vast zit om daar een keuken te kopen.

Internet staat vol met gedupeerden.



Tja, ook mijn tip, zet nooit ergens je handtekening onder.

Wij hebben getekend toen de schets oké was, en we die keuken ook wilden kopen, en nadat er over de prijs onderhandeld was.

Deze zaak heeft ook een goede naam hier in de omgeving, en we hoefden 30% bij aflevering te betalen, de overgebleven 70% pas na tevredenheid als hij geplaatst was.





Ik hoop dat je er nog onderuit kunt.

@konijn wrote:

ik snap de reacties wel… maar zo druf ik niet te zijn :oops: k vind het nog steeds een flinke rotstreek… vooral om mijn man te laten tekennen waar ik niet bij was… ff met dochterlief een rondje lopen omdat ze wat jengelig was…(niet om manlief de schuld in de schoenen te schuiven… begrijp me goed…) stempels met verkoopvoorwaarden ed zijn er later opgedrukt, na het tekenen… dus het is hun woord tegen de onze… zelf heb ik een giga hekel om dit met veel bombarie uit te gaan vechten, ik zoek liever naar een compromis, zodat ik en hun allebeide tevreden zijn.



Zelf denk ik wel dathet gaat lukken :oops:



ik begrijp jullie reacties wel… maar ik kan gewoon niet tegen al die toestanden van rechtzaakwinkels ed… en nogmaals… tekenen betekend vaak dat je er aan vast zit… dus dat is gewoon dom :oops:




Als je kan zien dat de stempel OVER de handtekening van je man staat kan je wel degelijk aantonen dat er gefraudeert is!



Wij hebben het één keer zo bont gehad dat onze handtekeningen waren vervalst op een offerte om onze hypotheek over te sluiten. Wij wisten uiteraard van niets, we kwamen er op vakantie pas achter toen er meer dan € 2000.00 boete wegens ontbinding contract van onze rekening was verdwenen. Gelijk laten storneren. papieren opgevraagd, bleken die handtekeningen dus helemaal niet op die van ons te lijken!

Dat is dus allemaal terug gedraaid en diegene die het gedaan had op staande voet ontslag.



Konijn, ook al ben je niet “zo”. Toch loont het de moeite, al is het maar voor je portemonaie" om af en toe toch voor jezelf op te komen hoor!

Wat vindt je man er eigenlijk van. Laat hij het ook maar zo gaan dan?

Als jij het moeilijk vind kan hij er toch ook achteraan?

bah wat een galbakken die verkopers

@Anneke wrote:

Nou, dat valt dan nog mee…



Bij keukenconcurr*nt moet je bij binnenkomst al een handtekening zetten waarmee je je verplicht een keuken bij hen af te nemen… :wall:



.
Dit is niet waar hoor, wij hebben onze keuken daar gekocht tijdens zo’n speciale actie nacht.



En we hebben onze droomkeuken uitgezocht en laten tekenen, en we hadden natuurlijk ook een bedrag in ons hoofd.

Zoals die verkoper tekende met inbouwapparatuur erin zou de keuken uitkomen op 30.000,- :shock: :shock: :shock: :shock: maar in een keer ging er daar nog wat af (vanwege de actie) en toen wij zeiden dat we echt niet hoger gingen dan 12.000 kon er steeds meer af, hij ging het steeds even (nou ja even 30 min) aan zijn baas vragen en toen zei hij voor 14.000,- is de keuken voor jullie.

Maar wij zijn toen opgestapt en naar buiten gelopen, toen kwam die verkoper (inc baas) achter ons aan dat we de keuken konden krijgen voor 12.000,- ingebouwd en wel. We hebben toen dus de handtekening gezet!



Bij keuken kun je ontzettend veel afpingelen dat moet je ook echt doen, en als ze zeggen dat er echt niet nog eens 1000,- afkan moet je gewoon weglopen, dan kan er in een keer veel hoor.

Zo doen wij het onze families eigenlijk altijd, en we betalen nooit meer dan het bedrag dat we in ons hoofd hebben. Je moet alleen wel standvastig zijn en niet te enthousiast zijn :wink:

Mijn man werkt bij een keukenzaak en die adviseerd vrienden/ kennisen altijd om sowieso nooit!!! een handtekening te zetten.



Succes, hoop dat je er nog vanaf kunt. :pray:

ik zal jullie wel op de hoogte houden! ik denk wel dat we er wel uitkomen, anders dreig ik geowon om bv die stempel te laten onderzoeken! :lol:



we zouden in eerste instantie een boel extra’s erbij krijgen, maar die zijn wel op te lossen… dus twee kastjes erbij… lampjes erbij… en dan voro diezelfde prijs… en als ze niet accoord gaan, willen wij eraf! zo niet zacht, dan wel hardhandig :lol: denk wel dat eht dan goed komt!



k zal dochterlief goed laten slapen… ff mooi aankleden… leuk laten lachen… dat scheelt ook nog een boel :lol:



en evt nog een keukentje voor haar dr bij voor het ongemak… krijgen ze van mij een flesje wijn :lol: :lol: voor het fijne oplossen!!



tja… ging het maar zo gemakkelijk!! ben benieuwd… heb er al zin in morgen :lol:





manlief is wel iets harder… maar ik wil nie dat hij dat is… k houer meer van om er in goed overleg uit te komen, ipv veel stampij maken ed.



maar het blijft gewoon een vette instinker!! ofniet oessie!

Flesje wijn zou ik op gladjakker hoofd stuk slaan dan…



Jij was niet eens bij het tekenen… was je het er wel mee eens??



Stomme comissielullo’s ook… :hand:

neeh… ik was het in eerste instantie wel met d eopzet van de keuken eeens, maar niet met dat we er aan vast zouden zitten!



de handtekening nekt ons gewoon!



volgens mij ben ik veel te lief voor zulke gladde lullo’s :oops:

Konijn, onthoudt één ding, je kan niet door iedereen lief gevonden worden!



Ik moet zelf ook wel eens beslissingen nemen ( en dan vooral ad hoc) waar niet iedereen het mee eens is. Toch is het op dat moment mijn beslissing en heeft iedereen maar te doen wat ik zeg! (Kunnen we er achteraf wel over discussieren of ik de juiste beslissing heb genomen :wink: )

Dat weet ik wel zeker… Kun je niet iemand anders laten bellen, een zus of vriendin… Ik ben zelf ook vaak een schijterd als ik moet opkomen voor mijzelf, maar voor andere mensen kan ik wel… :wink: