KEN JE DAT? van die goedbedoelde opmerkingen!!!

@henriette1309 wrote:

@blue_fairy wrote:
@Krabje wrote:

Kijkt ze in de wagen: Oh das wel een hele flinkerd he? Zeiden ze op het bureau nog niet dat hij op dieet moet???

Ja en gevonden voorwerpen riep net om dat ze je (=nicht) hersenen teruggevonden hebben… :wall: :wall: :wall: :shock:

Sommige mensen kunnen zulke domme dingen uitkramen… :silenced:

Aaahhh god dat arme kind aan het sonja bakkeren… :lol:

:mrgreen: :mrgreen: Nee mag nog niet… Hij is nog te jong voor bijvoeding :mrgreen: :mrgreen:

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

“Nou, dat deed ik vroeger wel anders”

of

“Dat hebben wij nog nooooit gedaan”

Ja hallo, we zijn inmiddels ook 20/30 jaar verder???!!!

Ik spreek er niet meer op, laat ze lekker kletsen,

ik doe doe wat ík denk dat goed is.

Mijn sm heeft het handje om te zeggen als de kleine huilt: Ik liet mijnkinderen nooit huilen :wall:

Tijdje geleden, een kennis van mijn moeder, had het mens nog nooit gezien, zegt ze ineens; goh hoe oud is ie? Dus ik zeg 5,5 maand. Zegt ze oh dan kan je zo ook al beginnen met zindelijk maken he? ( :think: :wall: ) Ja mijn dochter was met 9 maanden zindelijk, ik vind dat zo stom dat mensen hun kinderen zo lang in luiers laten lopen, vroeger was dat wel anders hoor, ach tja dat komt ook door die pampers enzo, nu voelen ze ook helemaal niet wanneer ze geplast hebben, je kan beter katoenen luiers gaan gebruiken hoor!

Waar bemoei je je mee dacht ik :shock: En daarbij, wat een dom gezwam :wall:

Ik kreeg gisteren zowaar een compliment van sm. Wil ik toch ook even met jullie delen:

ik deed er goed aan om een ui op de kamer te zetten bij een verstopte neus :mrgreen:

Ik stond effe met mijn mond vol tanden!

Hihi Cees, sm voelde zich vereerd doordat je ‘grootmoeders truuk’ gebruikte :wink:

Hahahaha… Ja, dat zal het zijn :wink:

dames wat een leuk onderwerp :wink:

hier wordt ik ook gek van de goed bedoelde adviezen.

kijk je uit met dit kijk je uit met dat.

(korstje brood) o kijk uit dat ze niet stikt

:twisted: JOH IS MIJN EIGEN KIND TUURLIJK KIJK IK UIT :twisted:

moet ze geen dekentje moet ze geen jasje moet ze niet :twisted:

om gek van te worden.

vroegre dit vroeger dat.

toen jullie klein waren was dat niet.

AAAAHAHHHHHH

@Affie wrote:

@Affie wrote:
Als hij DUIDELIJK toe is aan een slaapje, ik hem daarom ook weggelegd heb (op visite, in de wagen bijvoorbeeld… koment ‘ZE’ hoor:

“Lenn… Lenn… LEHENN… aaah kijk hij is moe, Lenn… Koetsjie koetsjie… och ja kijk hij is moe hoor, ach kijk toch eens…”

Lenn doet kreun kreun wat “laat me met rust” betekent :wink:

“Hoor eens… ah je bent moe he, je bent echt moe… hihi haha kijk eens hij is moe… Lenn… LEHENN… jaaa lach eens ( :evil: ) kan je niet meer lachen… ben je zo moe”

AAAAAAAAAAAAAAAAARGHHHH LAAT MIJN KIND MET RUST!!! !@#$%^&*(

Oeps :oops: moet je nagaan hoe hoog het me zit! :lol: Had dus al eens iets soortgelijks gepost :wall:

haha dat ken ik

nikki is doodop en heeft net de fles op bij de oma van huub.

zegt ze o wat is ze moe he nou nog even vasthouden :twisted:

NIKS NOG EVEN VASTHOUDEN ZE GAAT NU!!! NAAR BED.

ja maar wij zijn er net en ze kan nog heel lang slapen.

:twisted: :twisted:

NOU ga je te ver ze gaat gewoon slapen dan komen jullie maar een andere keer terug!!! :twisted: :twisted:

Hahahaha, Bianca, wat een frustraties!! Fijn is KOK dan he?! :wink:

wat een geweldig topic, lekker herkenbaar, heb alleen de eerste bladzijdes gelezen dus reageer snel zodat ik zo verder kan genieten!!!

(nu gtst kijken :oops: )

te leuk om niet door te lezen

hier ook een paar leuke van sm (die zijn echt het ergst die ouderwetste !!)

2,5week na mn bevalling

je moet wel buikspieroefeningen gaan doen he

suze moet wel in de wieg slapen

na het stoppen van de bv er zijn mensen die wel doorzetten

grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr en het leuke is dat sm en sv nu elke keer doordeweeks komen als manlief is werken. pfffffffffffff

oja en het toppunt:

2uur na mn bevalling boos worden dat ik mn collega (haar neef heb gesmst dat ik bevallen was daar ben ik nou niet zo blij mee, ik wilde het mijn familie vertellen

:evil: :evil: wie de f*ck is hier nou net bevallen

Mijn moeder liet trots foto’s zien van Ivan

persoon: goh is het je 1e kleinkind

mijn moeder: nee Daan* is helaas vorig jaar overleden na 3 dagen

persoon: oh dus het is je 1e

:evil: :evil: :evil:

Shoking Karin, sommige mensen :wall: :wall:

Hier ook een sm en sv die door de week komen als hub werken is. Verschrikkelijk!!! Maar goed: een voordeel: ze zeggen niets tegen mij, ze komen voor zoonlief :wink: :shifty:

Pfff, als ik het zo lees is het cliché “irritante SM” bij veel mensen van toepassing. Als ik over haar een boekje open moet doen, dan ben ik nog ff bezig :wink:

Toen onze dochter voor haar eerste prikjes ging ging ik naar het CB.

Mijn man kon niet mee, vond ik ook echt helemaal geen probleem, maar die meid in het CB (de weeg en meet-doos) zei gewoon grofweg:“nou ik snap die moeders niet hoor die alleen komen voor prikjes, ik nam ALTIJD mijn moeder mee, of ze nou wel of geen prikjes kreeg, je hebt je moeder toch nodig op zo’n moment? Je gaat toch niet alleeeeeeen naar het CB? Ik snap dat echt niet hoor!!!” Ik zat daar dus alleen, en zei: “Joh, weetje, ik zou mijn moeder graag meenemen, maar die is 3 weken geleden overleden!!!” Hoop dat ze daar ook even goed over nagedacht heeft toen ik weg was…zag haar wel redelijk door de stoel zakken!

Ik zit hier dus met het probleem dat Jana al vanaf haar 3de maand bang is voor anderen. Echt eenkennigheid en dat al zo vroeg, erg vervelend voor haar. Maar ook als we ergens heen gaan naar een verjaardag bv.

Dat iedereen dan toch nog over haar heen hangt terwijl ze dan gaat huilen, en dan iedereen met de domme opmerking komt, daar moet ze maar aan wennen.

Ze raakt zo van streek, gewoon volledig in paniek, en dat iedereen dan maar roept dat wij niet naar huis moeten gaan en haar gewoon moeten laten huilen, want dat gaat wel weer over…

Nou dat kan ik dus echt niet word er elke keer zo boos om, als ze van streek raakt ga ik gewoon naar huis, en ik blijf niet omdat de anderen het maar leuk vinden. Een hysterische baby is echt niet leuk hoor, voor Jana is het niet leuk en voor ons ook niet.

geweldig topic!

*sophie wordt volgende week een, en volgens sommige mag ze dan ineens alles eten. Dus tot die tijd mag ze nog niet met de pot mee-eten en moet ze nog zeker drie flesjes melkvoeding op een dag! en dan ook heel mooi zeggen he: o, dat mag ze zeker nog niet he, want ze is nog geen een… uhhh ja en?? mijn dochter mag best een frietpinnetje hoor… waarom nou niet en volgende week wel??

• mag ze al een snoepje? (en dan zo dat sophie het snoepje al eigenlijk in haar hand heeft.) ikke: nou liever niet, maar dat kan ik haar nou moeilijk verbieden he. cassiere: hoezo? ik leg het wel weer weg hoor, kom maar kindje je mag niks van je mama!* grrrrr

*het is veel te koud voor die kleine, blijf maar lekker de hele dag binnen.

*wil ze haar flesjes niet??? ja dat moet hoor, dan moet je haar wel dwingen… (net of je een 9 maanden oud meisje kan dwingen om haar flesje leeg te drinken!)

*sophie drinkt supergoed uit een beker, omdat we dit al op tijd zijn gaan aanbieden omdat ze dat leuk vind. maar dan krijg je: ow, mar dat hoef nog niet hoor, geef haar maar lekker een flesje.

en wat ik vooral ernomg irri vind is al die onbekende mensen die besluiten dat ze sophie aan meoten raken!! blijf in godsnaam van MIJN kind af!

kiwi wat een muts zeg, zo iemand zou je toch!!! grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

gister had sm suze even meegenomen uit wandelen, zit ik er iig niet mee. en er was een vriendin op visite toen ze suze thuis kwam brengen en dan gelijk zon irritante bijdehante opmerking doe je wel vooorzichtig` alsof ik mn eigen kind zou laten vallen ofzo grrrrr wat een irri mens zeg. zei ze gewoon omdat er iemand bij was. mn vriendin zei gelijk toen ze weg was dat ze begreep waarom ik niet op hun visite zit te wachten haha

Ooh bah, da’s hier ook regelmatog het geval…hou je hem wel goed vast! Oh pas op hoor! Maar hem dan wel even op de grond leggen in de woonkamer terwijl ie zo z’n gezicht op de grond laat klappen in z’n enthousiasme :wall: