@joseetje wrote:
@cees77 wrote:
sm en sv noemen hem steeds: kleine poeperd. :sick:
Ow dat doet me denken aan een aantal die mijn zoon pikkie noemen :eh:
Echt érg :roll:
Maar moet er stiekum wel om lachen hahahahaha
@joseetje wrote:
@cees77 wrote:
@Mip wrote:
@joseetje wrote:@cees77 wrote:
Echt érg :roll:
Maar moet er stiekum wel om lachen hahahahaha
Mijn schoonmoeder is juist precies het tegenovergestelde. Als een kindje een keertje huilt, is dat meteen zielig en moet ze op schoot. Terwijl je dat dan vaak juist niet moet doen, omdat het bijvoorbeeld een “ik slaap bijna-huiltje” is. Moet je haar vooral wakker maken en weer uit bed halen… :roll: Lianne begint vaak te huilen als ze moe is en juist geen zin meer heeft om bij vreemden te zitten. En als het een “ik ben het er niet mee eens-uithaal” is, kun je een kind ook niet altijd zijn/haar zin geven. Mijn schoonmoeder kan dan zo overdreven zielig doen.
Vroeger… (20 jaar geleden ) liep ik met Rebecca door de CenA… Rebecca was het type kind,wat in de wandelwagen niet sliep (alleen in bed)dus huilen in de C&A… staat er een man naast me die zei:'zou jij dat kind niet wat te eten geven?"… :shock: :shock:
Ik was net 19… En hij dacht kennelijk zomaar alles tegen me te kunnen zeggen…
Heel vriendelijk heb ik hem gevraagd, of ik hij zich met zijn eigen ontlasting wilde bemoeien…zo dat ik me met mijn kind bezig kon houden in plaats van met hem…
Zag hem denken… “pfffff de jeugd van tegenwoordig.” :mrgreen: :mrgreen:
Of mensen die bij elke kik (lees: lach, hapje koek, slokje drinken, zelf iets pakken, gaan staan, gaan zitten, omkijken, rustig spelen…) van Lenn “AAaahhh, ooooooh koetsjiekoetsjieeeeijjj, Lenn, lenn LEHENNN” doen :roll: oke ik weet dattie adorable is :mrgreen: maar het arme kind wordt er zelf stapelgek van!
@Affie wrote:
Als hij DUIDELIJK toe is aan een slaapje, ik hem daarom ook weggelegd heb (op visite, in de wagen bijvoorbeeld… koment ‘ZE’ hoor:
“Lenn… Lenn… LEHENN… aaah kijk hij is moe, Lenn… Koetsjie koetsjie… och ja kijk hij is moe hoor, ach kijk toch eens…”
Lenn doet kreun kreun wat “laat me met rust” betekent
“Hoor eens… ah je bent moe he, je bent echt moe… hihi haha kijk eens hij is moe… Lenn… LEHENN… jaaa lach eens ( :evil: ) kan je niet meer lachen… ben je zo moe”
AAAAAAAAAAAAAAAAARGHHHH LAAT MIJN KIND MET RUST!!! !@#$%^&*(
@Affie wrote:
@Affie wrote:Als hij DUIDELIJK toe is aan een slaapje, ik hem daarom ook weggelegd heb (op visite, in de wagen bijvoorbeeld… koment ‘ZE’ hoor:
“Lenn… Lenn… LEHENN… aaah kijk hij is moe, Lenn… Koetsjie koetsjie… och ja kijk hij is moe hoor, ach kijk toch eens…”
“Hoor eens… ah je bent moe he, je bent echt moe… hihi haha kijk eens hij is moe… Lenn… LEHENN… jaaa lach eens ( :evil: ) kan je niet meer lachen… ben je zo moe”
Oeps :oops: moet je nagaan hoe hoog het me zit! :lol: Had dus al eens iets soortgelijks gepost :wall:
@cees77 wrote:
@Affie wrote:@Affie wrote:Als hij DUIDELIJK toe is aan een slaapje, ik hem daarom ook weggelegd heb (op visite, in de wagen bijvoorbeeld… koment ‘ZE’ hoor:
Oeps :oops: moet je nagaan hoe hoog het me zit! :lol: Had dus al eens iets soortgelijks gepost :wall:
Hahahaha… Nou, ik kan ook een boek over “HAAR” schrijven :lol: :lol: :oops:
@henriette1309 wrote:
@cees77 wrote:@Affie wrote:@Affie wrote:Als hij DUIDELIJK toe is aan een slaapje, ik hem daarom ook weggelegd heb (op visite, in de wagen bijvoorbeeld… koment ‘ZE’ hoor:
Ik moet morgen naar “HAAR” toe :?
Bestaan er ook baby-oordopjes???
@cees77 wrote:
@henriette1309 wrote:@cees77 wrote:@Affie wrote:@Affie wrote:Als hij DUIDELIJK toe is aan een slaapje, ik hem daarom ook weggelegd heb (op visite, in de wagen bijvoorbeeld… koment ‘ZE’ hoor:
Ik moet morgen naar “HAAR” toe :?
Bestaan er ook baby-oordopjes???
Vervelend he, dat je er niet graag meer naartoe gaat. Veel sterkte
toen dave een mnd of 8 was…pasten mijn ouders nog op hem…
kom ik daar vanuit mijn werk… zit hij aan een broodje PINDAKAAS :shock: :o :twisted:
ik boos dat hij dat nog lang niet mag…
krijg ik doodleuk de reactie, maar hij vind het zo lekker…( hij had het dus al eerder gehad :shock: )
moet ik er nog bij vermelden dat ik een doos met allerien onder mijn arm draag??? snap nu waarom…)
vorige week…
ik was bij mijn ouders geweest met de kids…
en we lopen naar de auto om naar huis te gaan…
Dave moet van mijn in de auto stappen aan de kant waar ik de maxi cosi erin zet… zo heb ik ze tegelijk in de auto en hoef niet een van de twee in de gaten te houden…
dus ik doe de deur open en roep Dave dat hij in moet stappen…
zegt mijn vader die mee liep… nee hoor Dave kom maar aan deze kant in de auto…dan zet ik je gelijk vast…
dus ik tegen mijn vader… dat ik hem leer zo in te stappen ivm de veiligheid…
zegt mijn vader…JA maar als ik er ben dan doe ik het :shock: :twisted:
op dat moment heb ik wijzelijk mijn mond gehouden…anders had ik misschien dingen gezegd die ( nou ja jullie snappen het wel)
mijn sm…
tja die luisterd iig naar hoe wij het willen en doet het dan ook zo…
maar wat ik echt het toppunt vond…
dave is een kindje wat moeilijk slaapt… en als hij dan gaat huilen, moet je hem laten huilen anders wordt het alleen maar erger ( door schade en schande wijs geworden hierin) in slaaphuilen heet dat he :? :wall:
dus als hij huilt terwijl hij in bed ligt dan laten wij hem…(er is een huiltje waarbij we wel direkt reageren… maar die huilt hij zelnden tot nooit)
maar goed sm past altijd op de maandag op…
toen Dave nog kleiner was bleef zij dus bij zijn bed zitten tot hij sliep… bij ELK piepje zat ze dan bovenop hem omdat hij anders zo zielig was :wall: :wall: :wall:
en maar zeggen dat hij zo slecht slaapt…tja als hij niet eens de tijd krijgt om zichzelf in slaap te huilen…wat hij dus deed toen…
dan slaapt hij slecht… maar zij bleef het volhouden dat dat beter was…
maar uiteindelijk deed ze het een keertje toevallig niet ( vanwege visite ofzo…) en wat bleek zoonlief slapen slapen HAHAHAHA
daarna deed ze het niet meer…maar nooit toegegeven he
ach it go’s on and on 8)
Mijn sm kwam van de week: Draait hij nog niet om??? :wall:
Hij is pas 8 weekjes…Hij begint net zijn handjes door te krijgen
ooooooh, ik weet nog een vreselijke!
De mannen zijn thuis herstellende van het rs-virus. Mijn schoonvader belde om te vragen hoe het ging. Hubbie geeft aan dat ze nog wel erg vol zitten en hoesten. Zegt mijn schoonvader: Effe boven een dampende bak houden, komt het los. Hubbie al wat geirriteerd; dat kan toch niet pa!
Waarop mijn schoonvader zegt: dan zou ik ze sambal geven, hielp bij jou ook altijd vroeger…
:silenced:
Hubbie heeft er inderdaad nog een trauma van…
Oooh ik lees hier wel hele erge dingen.
Van de week was ik met mijn moeder en Tycho in de stad. Kwam ik in een winkel een nicht van mijn moeder tegen. Stonden even met haar te praten.
Kijkt ze in de wagen: Oh das wel een hele flinkerd he? Zeiden ze op het bureau nog niet dat hij op dieet moet??? :evil: :evil: :evil: :evil:
Hallo hij is 16 weken oud!!! En krijgt alleen maar 4 flessen van 200 cc :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall:
:wall: :wall: :wall:
@Krabje wrote:
Kijkt ze in de wagen: Oh das wel een hele flinkerd he? Zeiden ze op het bureau nog niet dat hij op dieet moet???
op de worteltjessap ermee !!!
vind het niet kunnen hoor !! maar moet af en toe wel hard lachen om sommige uitspraken :mrgreen:
@blue_fairy wrote:
@Krabje wrote:
Kijkt ze in de wagen: Oh das wel een hele flinkerd he? Zeiden ze op het bureau nog niet dat hij op dieet moet???
Ja en gevonden voorwerpen riep net om dat ze je (=nicht) hersenen teruggevonden hebben… :wall: :wall: :wall: :shock:
Sommige mensen kunnen zulke domme dingen uitkramen… :silenced:
ik krijg ook regelmatig te horen… wow… wat eenhollands welvaren… terwij ze ver onder het gemiddelde zit :think: :think: willen ze nu ook al graatmagere baby’s??
die ik op dit moment veelhoor… ow… loopt ze nog steeds niet los? :wall: ze is nog niet eens een jaar… moet dat dan nu al??
@blue_fairy wrote:
@Krabje wrote:
Ja en gevonden voorwerpen riep net om dat ze je (=nicht) hersenen teruggevonden hebben… :wall: :wall: :wall: :shock:
Sommige mensen kunnen zulke domme dingen uitkramen… :silenced: