KEN JE DAT? van die goedbedoelde opmerkingen!!!

Frustrerend kan dat zijn he, van die mensen die ongevraagd goed bedoelde opmerkingen plaatsen of je duidelijk maken dat JIJ het niet goed doet, maar HUN dat wel altijd deden!!!



Hier dus een lekkere afreageer topic voor goedbedoelde opmerkingen!



Onze buurman kwam langs op kraamvisite en toen onze Vera jammerde in bed, ging ik er heen, dit was zijn opmerking:



Tja die van ons probeerden dat ook, maar WIJ trapten er dus NIET in!

:wink:



Ik lees ook graag jullie ervaringen met bijzondere opmerkingen van buitenaf!

whahah leuk topicā€¦



Ik heb vooral quotes van sm



Deze is een van haar favorietenā€¦wanneer rivano iets doet.: goh dat deed John nou nooit



mijn gedachtes op dat moment: lekker belangrijk mens :evil: hoe ajb je kanis :mrgreen:

ā€˜Mijn kinderen waren nu al zindelijk geweestā€™



ā€™ ze zullen nog wel vaker ziek worden hoor dusseā€™

kreeg er vandaag ook weer eentje



Onze Vera, net 5 maand en dit zei een moeder hihihi:



kan die van jou nog niet zitten dan? :sick:



Er zijn er nog velen geweest in het verleden hoor!



Onze pleegdochter woont al 14 jaar bij ons, maar toen onze Tim en Vera nog niet geboren waren zeiden mensen vaak:



Oh dus jullie hebben nog geen kinderen, want dat is een zware klus hoor!!! Weet waar je aan begint.



Of, wacht maar tot je moeder wordt!
:shock:



en bij beide kinderen :

(boven het wiegje of kinderwagen hangend terwijl ze liggen te slapen)



Och kijk, hij/zij is wakker (al wrijvend over de wangen en van schrik de ogen open gaan) na commentaar hierover zonder schaamte zeggend: Nee hoor ECHT hij/zij was al wakker!

(en k de rest van de dag met een vervelend kind



:roll: )



Zo nu jullie weer hihihi

Als hij DUIDELIJK toe is aan een slaapje, ik hem daarom ook weggelegd heb (op visite, in de wagen bijvoorbeeldā€¦ koment ā€˜ZEā€™ hoor:



ā€œLennā€¦ Lennā€¦ LEHENNā€¦ aaah kijk hij is moe, Lennā€¦ Koetsjie koetsjieā€¦ och ja kijk hij is moe hoor, ach kijk toch eensā€¦ā€



Lenn doet kreun kreun wat ā€œlaat me met rustā€ betekent :wink:



ā€œHoor eensā€¦ ah je bent moe he, je bent echt moeā€¦ hihi haha kijk eens hij is moeā€¦ Lennā€¦ LEHENNā€¦ jaaa lach eens ( :evil: ) kan je niet meer lachenā€¦ ben je zo moeā€



AAAAAAAAAAAAAAAAARGHHHH LAAT MIJN KIND MET RUST!!! !@#$%^&*(

Joas was drie maanden toen we op een verjaardag waren, ik had hem boven neergelegd voor een slaapje en omdat ik geen babyfoon had liep ik steeds de gang op om te luisteren of hij huilde. Waarom ik dat deed, vroeg een oudere dame. Ik zei: Binnen kan ik niet horen of hij huilt. Haar reactie, bloedserieus:



Dat is toch ook de bedoeling?



Nou, Nee!!! :wall: :wall:

Hahaha wat een opmerkingen! :lol: :roll: :mrgreen:

Hahahaha wat een giller dat van die oude vrouw!

(tja vroeger,ā€¦)



Het wordt echt een leuk topic zo hihihi!

ā€œJe hebt al een kind van 12, jeetje meid dan was jij er vroeg bij! Ja ach wat weet zoā€™n meisje dan van opvoeden heā€



ā€œAaaah laat haar nou toch, laat haar nou maar dat snoepje etenā€ (en dan heeft ze er veeeeels te veel gehad!)



ā€œDat hoefde die van mij niet te doen hoor, dan hadden ze toch echt een draai om hun oren gehadā€



ā€œIs ze nou nog niet zindelijk, heb je geen zin om met haar te oefenen of is ze gewoon dom?ā€

:shock: sommige opmerkingenā€¦ :naughty:



maar moet er ook wel om lachen hoor, wat een rare mensen zitten er ook bijā€¦ :mrgreen:

die laatste van Tama :shock:

ergā€¦





de allerergste opmerking die mijn pa eens heeft gezegd (hij woont in spanje en is idolaat van het land)

ā€œja hier zijn ze nog zoals de draai-om-je-oren-generatieā€¦ niet van de praatā€ (zoals jij bedoelde hij, maar dat zei hij niet)

in ieder geval is dat dan wel weer een voordeel van je ouders op die afstand hebben: er wordt hier niet ge-bemoeid :dance:

geen opvoedkundige goedbedoelde adviezen , daar ben ik heel duidelijk in tegen sommige mensen .



maar wel een super vriendelijke reaktie na het bericht te horen gekregen dat we een missed abortion hadden ā€¦



*** je bent nog jong joh !!! tijd zat !!



enā€¦



*** maar gelukkig heb je al een kind , en dit babietje kwam toch door de pil heen ??!!



alsof het niet boeiend is dat het helemaal mis is gegaan , en dat mijn zoon dat kan compenserenā€¦ en ach ik werd zwanger door de pil , niet op gerekend dus boeijuh dat het mis is gegaan , alsof het dan minder pijnlijk is als dat het wel gepland zou zijnā€¦ :roll: :think:

ik heb een hekel aan alle zinnen die beginnen met ā€œzou je niet beterā€¦ [vul maar in]ā€

NEE DUS anders deed ik het wel zo!! :S zucht

Heel verhaal maarre



Laurens moest onverwachts donderdag naar het CB voor de BMR (ze waren hem vergeten :wall: ) en dan is ie altijd bij opa en oma dus die wilden wel met hem gaan. Bel ik in mijn pauze om te vragen hoe het was gegaan begint mijn moeder een heel verhaal over dat de arts dacht dat het hun kindje was, ik quote: Ja en toen zei ik tegen die dokter ja hij is heel verwend, hij mag altijd alles :shock: dus toen vroeg ze door jullie maar ik zei nee door zijn papa en mama want ik ben de oma haha.



Oftewel ik verwen mijn kind en hij mag alles??? :naughty:

Ruim 30 weken zwanger met mega buik stelde iemand mij de vraag: Kan jij wel zwanger worden?



Of: Krijg je een kindje? (Nee, ik ben zwanger van een bloembak vol tulpen, nou goedā€¦)



Met Hieke in de kinderwagen: Goh heb je een kindje? Ja, van de Douwe E puntenā€¦ :roll:

Op de camping, Lenn zat te grommen ( :inlove: ) in de wagen en er komt een meisje (jaar of 6) op ons af en vraagt aan hub: Bijt 'ie? :lol:

Bijt 'ie??? WOEHAAAAAAAAAAA GEWELDIG!

Goedbedoelde opmerkingen? Die ken ik nou helemaal nietā€¦ :angel: :silenced:

Hihihihi Nee he!

Mooie foto trouwens Mariek! lijkt op haar zusje zeg WOW

Ik mail je snel!

ā€œzwanger van een bloembak vol tulpenā€

:lol: :lol: :lol:

ik lig hier helemaal dubbel :mrgreen: