KEN JE DAT? van die goedbedoelde opmerkingen!!!

Dat is idioot!! Mijn zus en vader hebben ook epilepsie…

‘Gewoon negeren’ whaha die mensen moet je eens bij iemand neer zetten die een aanval heeft. Staan ze wel anders te praten :naughty:

Trouwens meer dan de helft van de mensen weet niet eens wat ze moeten doen of herkennen het niet eens!

ah, dit topic is er nog :mrgreen:

En natuurlijk…epilepsie gaat echt over van negeren :roll:

Hier ook een leuke schoonvader actie:

Hij belt op, om te vragen of we mee uit eten gaan met kerst:

Nou, dat gaat niet lukken met 3 kleine kinderen hoor!

" Oh? Wilde je ze mee nemen??"

:roll: Ja natuurlijk…het is toch kerst?

“Ja, dan kan de oppas natuurlijk niet”

:wall: Je gaat je kids toch niet uitbesteden met kerst :wall:

Haha, zou toch ook wat worden, rare gedachten hebben sommige mensen toch of niet?

Ik had vorige week, toen het zo vreselijk koud was overdag, Jayden een jasje en handschoentjes aangetrokken. Hij heeft een hekel aan aankleden, 's morgens ligt ie te keten op 't aankleedkussen zo lang ie in z’n nakie ligt, maar als ik z’n romper aan wil trekken begint het al; huilen, en dan echt zo’n ik-ben-het-hier-niet-mee-eens-huiltje. Zo gauw ie alles aan heeft is ie het alweer vergeten en is ie weer vrolijk. Zo ook als ik hem dus handschoenen en eenjasje aantrek. M’n sm en sz waren hier, ik trek Jayden eerst z’n handschoenen aan, en dan z’n jasje, naar mijn mening is dat veel makkelijker, want dan hoef ik ook niet te wurgen met die handschoenen in z’n mouwen proppen. En natuurlijk begon ie even te jammeren, want dan gesjor aan z’n lijf vind ie maar niks dus. Toen ie z’n jas eenmaal aan had was alles over en zat ie vol bewondering naar z’n handschoentjes te kijken :inlove: Niks aan 't handje dus. Toch?

Zegt m’n sm afgelopen weekend ineens; ik zag van de week dat je éérst z’n handschoenen en dan pas z’n jas aan deed, maar dat moet je niet meer doen hoor! Eérst z’n jas aantrekken, en dán pas z’n handschoenen! Toen gingen m’n nekharen al overeind staan, want ik dacht waar bemoei je je eigenlijk mee? Maar goed ik vraag waarom zij dat dan vindt. Zegt ze; ja hij vond dat niet leuk, dus dat moet je niet weer zo doen! :shock: Ik dacht echt van hallo, wat krijgen we nu? Zit je mij nou opdracht te geven hoe ik mijn kind aan moet kleden? Maar zij vond het blijkbaar de normaalste zaak van de wereld… :roll:

Ik kan er wel 100 bedenken…maar deze komt nu in me op:

Mag ze geen hap chocoladetaart? (kind is 7 maanden)

Nee, ze mag dat nog niet hebben.

Ach geef er toch een hap chocoladetaart…

Nee, daar is ze nog te klein voor en ze heeft koemelkallergie.

Kind graait naar taart. Zie je wel ze wil een hap chocoladetaart. Ach geef dat meisje toch een stukje…

:wall:

Oh ja en geef ze toch een lange vinger (andere persoon)

Waarom mag dat niet?

Tot 25 keer herhalen of ze dan geen lange vinger mag, en in onze tijd…blablabla.

Das toch zielig, ze mag niks…hier wil je een soesje???

(en dan al tig keer uitgelegd hebbende dat ze kma heeft, maar dat hadden ze vroeger niet en ze mag niks en wat zielig…)

Nee, haar iets voor houden en tegen haar zeggen of ze t wil hebben, net nu ze dat gaat snappen en t dan weer weghalen…das pas zielig en iets geven waar ze “ziek” van wordt, das normaal??? :wall:

Nu kom ik los!!

Ik zet dochterlief vast in de kinderstoel, met tuigje omdat ze er anders ongeveer uitspringt en voor op tafel ligt als ze de kans krijgt. Dit vind ze niet leuk, het aandoen dan, als ze eenmaal zit is het best. (net als met die jas en die handschoenen, is hier precies hetzelfde haha)

Krijg je de opmerking, ach germ, waarom moet ze vast, dat hoeft toch niet…tot herhaling en herhaling toe…bleh. en daarna gezicht poetsen, ook dat vind ze niet leuk. Dat is ook zielig en mag ik niet doen…nee moet ze dan met een vieze eetsnoet blijven lopen ofzo???

Leuk topic dit!!!

Ook nog een leuke die ik steeds vaker te horen krijg:

Is ze nog steeds niet zindelijk?? Ik had ze met 1,5 al uit de luiers…

hahaha , ja en de mijn nam al de 100 meter sprint toen hij een half jaar oud was … :liar: :liar:

gelukkig zijn alle kinderen hetzelfde :naughty:

Ik hoorde pasgeleden: “Is hij nog niet zindelijk? Mijne liep al zonder luier toen hij 1 was” Yeah, right… :roll:

wienex, yep die ken ik. hier een mannetje met kma en een moeder die sowieso chocola, een hoop suiker, chip :shock: en andere dingen met 1 jaar niet nodig vindt.

zoó zielig, het zal wel meevallen, hoe weet je dat hij er ziek van wordt dan, is dat niet overdreven, van een beetje krijgt hij echt geen last, vroeger hadden kinderen dat niet (kortom het is onzin) ARGGGGGGG :wall: :wall: :wall:

en daarna, goh dat exceem is mooi weg he…

ja dat zie je niet als we ieder dag hormoonzalf smeren én hij het juiste eten krijgt. duh :roll:

@D. wrote:

Ik hoorde pasgeleden: “Is hij nog niet zindelijk? Mijne liep al zonder luier toen hij 1 was” Yeah, right… :roll:

En scheet de hele vloer onder zeker… :lol: :lol: :lol: :lol:

Hihi… Wat een leuk topic :mrgreen: :thumbup:

Opmerking van sm toen zoonlief 4 weken was:

LAAT JE HEM NIET VALLEN :shock: :twisted: :roll:

@cees77 wrote:

Hihi… Wat een leuk topic :mrgreen: :thumbup:

Opmerking van sm toen zoonlief 4 weken was:

LAAT JE HEM NIET VALLEN :shock: :twisted: :roll:

Haha, hier ook wel eens gehoord ja. Of, gillend en wel: PAS OP VOOR DAT NEKKIEEEE! :roll:

Hahaha JAAHHHH…

Of als ze vragen hoe het gaat en hij heeft net de hele tijd liggen huilen zeggen: Tja, dat hoort erbij of tja, dat zal nog wel vaker gebeuren. :twisted: :wall: Dat weet ik ook wel, maar dan is het nog wel vervelend :twisted:

hier ook eentje uit de greep van de zoveeeeelen:

dochterlief heeft zware buikgriep, houdt niks binnen, zit tegen uitdrogen aan. Sm gaf als tip toen het eenmaal weer een beetje ging (lees: ze hield net drie theelepeltjes binnen) gewoon alles geven wat ze wil, al ishet snoep koek ofzo, even de opvoedingsregels overboord zetten :shock: :shock:

dacht et dus ff niet! en zo heeft ze nog wel meer van zulke ideeen.

Je kind driftig… ik hield ze altijd onder de koude douche… :roll: :shock: doe ik echt niet… heb je alleen maar extra werk! :lol: offf ze moest er direct ook waspoeder overheen strooien, scheelde har dan weer werk :lol:

Mijn moeder heeft er de laatste tijd een handje van om iedere keer als ze Sam ziet te zeggen dat ie zo zoet is. Dat ik als baby toch echt veel meer jengelde en huilde.

En dan die toon daarbij…alsof ik nu alsnog mijn excuses moet aanbieden ofzo :shifty:

@Mip wrote:

Mijn moeder heeft er de laatste tijd een handje van om iedere keer als ze Sam ziet te zeggen dat ie zo zoet is. Dat ik als baby toch echt veel meer jengelde en huilde.

En dan die toon daarbij…alsof ik nu alsnog mijn excuses moet aanbieden ofzo :shifty:

ja of jij bent een handiger moeder, dat jij je kind wel stil(llees zoet) weet te houden mes snijdt aan 2 kanten :wink:

of:

laat naar huilen, is goed voor de longen

:roll:

ja, ik laat hem helemaal niet huilen. Als hij huilt is hij van streek en gaat alleen maar harder krijsen :twisted:

Deze is niet betweterig, maar gewoon irritant:

sm en sv noemen hem steeds: kleine poeperd. :sick:

@cees77 wrote:

sm en sv noemen hem steeds: kleine poeperd. :sick:

Ow dat doet me denken aan een aantal die mijn zoon pikkie noemen :eh: